Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Модератор: bum_bum
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
toto_ написа:Изобщо не е добре.Или завърти турбинния корпус или прекарай тръбата от другаде.
Успех
Освен този имам горе долу само още един вариант. Той е да минава на около 3-5 сантиметра от изпускателния колектор покрай 3ти цилиндър и смятам, че там ще грее много, дори с термо лента ако увия турбо пътя
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
А отдолу не може ли да минава (под двигателя)?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
toto_ написа:А отдолу не може ли да минава (под двигателя)?
Много се намалява клиренса, въпреки че колата не е ниска като цяло.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Поради "специфичното" турбо се налагаше да измисля някакъв по-странен вариант за турбо пътя. В крайна сметка хванах най-лесния, пък да видим какво ще стане. Отначало идеята беше да не минава под колата турбо път, тъй като много ще се намали клиренса и за това измислих нещо такова, провокирано от малкото място:
Надолу, назад, 180, нагоре и да минава между моста и лапата - просто перфектно. От там вече на ф60 да влиза в кулера с почти само права тръба.
Сега да не се заблуждаваме, че и аз виждам че не е най-добрия път това, но пък мястото е ограничено и лесно, приятно и елегантно се получава. Неприятното е че по други мнения това решение не е добро. Още по-неприятното е, че няма кой да ми каже колко по-лошо е, все пак аргументирани мнения много рядко съществуват.
След като зарязах тая идея, хванах следващият подход - най-простия възможен начин, като в последствие ако не става, да го преобразувам пак:
Все пак не ми се вижда да виси чак пък толкова много...
Предполагам че ще бъде изпълнено с колена и тръба 45 градусовата чупка, тъй като подозирам, че ще имам много загуба на бууст точно в това силиконово коляно, колкото и яко да е то.
Надолу, назад, 180, нагоре и да минава между моста и лапата - просто перфектно. От там вече на ф60 да влиза в кулера с почти само права тръба.
Сега да не се заблуждаваме, че и аз виждам че не е най-добрия път това, но пък мястото е ограничено и лесно, приятно и елегантно се получава. Неприятното е че по други мнения това решение не е добро. Още по-неприятното е, че няма кой да ми каже колко по-лошо е, все пак аргументирани мнения много рядко съществуват.
След като зарязах тая идея, хванах следващият подход - най-простия възможен начин, като в последствие ако не става, да го преобразувам пак:
Все пак не ми се вижда да виси чак пък толкова много...
Предполагам че ще бъде изпълнено с колена и тръба 45 градусовата чупка, тъй като подозирам, че ще имам много загуба на бууст точно в това силиконово коляно, колкото и яко да е то.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
+ ламбда сонда с удължен кабел, за да може да стига до колектора. Освен това и разделям сигнала на две, за да мога да симулирам втората. Надявам се след като направя това, да мога да пусна клипче с нормална работа на мотора. Съмнявам се от кофти смеси да работи толко зле, ама ще видим тая работа
П.С. Ако някой има изгоряла ламбда за м52 или само кръглата букса с 4 пина, моля да ударите едно Л.С. че нещо много трудно се намират тия дребни работи
П.С.2. Смених гарнитурките на всмукателния колектор, въпреки че моите не бяха зле, малко за спорта ги сложих, ама поне знам че са нови.
П.С. Ако някой има изгоряла ламбда за м52 или само кръглата букса с 4 пина, моля да ударите едно Л.С. че нещо много трудно се намират тия дребни работи
П.С.2. Смених гарнитурките на всмукателния колектор, въпреки че моите не бяха зле, малко за спорта ги сложих, ама поне знам че са нови.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Първо съжалявам че нямам снимки тоя път, нещо не ми се получиха
След като не успях да си намеря букса за ламбда сондата реших да пробвам без букса какво ще стане. Сложих пробна установка и видях че системата ми не работи както трябва, понеже ми даваше все още грешка за 2рата ламбда сонда. Докато се чудех какво става и защо не става, го отдадох на липса на букса и хубав контакт.
Случайно ми изпадна широколентова сонда и я приватизирах без да се офлянквам много много:
Тъй като се опитвам да правя нещата както трябва тоя път в проекта се позабавих малко, но в крайна сметка се случи следното:
- удължение на кабела на сондата
- вкарах го в купето под плюсовата букса (зад жабката) и от там до волана, понеже съм с цялата инсталация и под бушониерата е нещо страшно... Реших че може да стане лесно муш - и в друг проводник и да се чудя после къде ми се губят сигналите.
- сондата има симулиран сигнал за narrowband и беше задължително да го вържа. От кутията с проводници над дюзите си намерих кабелите които ми трябват и им пуснах сигнал.
- от същото място си взех и 12V през контакт за подгрева (на оригиналния подгрев) - не знам дали е постоянен и дали ще ми е достатъчен, но за сега е ок. 5А предпазител преди сондата.
- към купето сигнален кабел и вързах уредчето някъде около волана.
След като си поръчах стойка и сенник (за да изглежда максимално като буустметъра) се оказа че е толкова гадна тая стойка, че ако я сложа както е първо ще ми закрива 70% от уреда за чайника (температурата на мотора ) и ще стои супер грозно. Отрязах краката и стойката, пробих си отвор и в конзолата и в стойката, закрепих я и стана сравнително добре.
След кратка драма с тръгването на диагностиката, в крайна сметка тръгна, се оказа че колата е бедна. При каквото и подаване на газ под 17 не пада. До тук добре - това би обяснило отчасти кофти работата на мотора.
Въпреки че съм я закачал няколко пъти за четене на грешки, за първи път ми извади грешка за датчик на разпределителен вал. Следва смяна на датчика и карта за 2.5 примерно - все пак да тръгна от някъде и да видим какво ще стане.
Поръчах си дебитомер - надявам се скоро да дойде и да мога да сложа вече адекватен дебитомер и дюзи и леко полеко да се побутва напред.
Офиса за момента:
След като не успях да си намеря букса за ламбда сондата реших да пробвам без букса какво ще стане. Сложих пробна установка и видях че системата ми не работи както трябва, понеже ми даваше все още грешка за 2рата ламбда сонда. Докато се чудех какво става и защо не става, го отдадох на липса на букса и хубав контакт.
Случайно ми изпадна широколентова сонда и я приватизирах без да се офлянквам много много:
Тъй като се опитвам да правя нещата както трябва тоя път в проекта се позабавих малко, но в крайна сметка се случи следното:
- удължение на кабела на сондата
- вкарах го в купето под плюсовата букса (зад жабката) и от там до волана, понеже съм с цялата инсталация и под бушониерата е нещо страшно... Реших че може да стане лесно муш - и в друг проводник и да се чудя после къде ми се губят сигналите.
- сондата има симулиран сигнал за narrowband и беше задължително да го вържа. От кутията с проводници над дюзите си намерих кабелите които ми трябват и им пуснах сигнал.
- от същото място си взех и 12V през контакт за подгрева (на оригиналния подгрев) - не знам дали е постоянен и дали ще ми е достатъчен, но за сега е ок. 5А предпазител преди сондата.
- към купето сигнален кабел и вързах уредчето някъде около волана.
След като си поръчах стойка и сенник (за да изглежда максимално като буустметъра) се оказа че е толкова гадна тая стойка, че ако я сложа както е първо ще ми закрива 70% от уреда за чайника (температурата на мотора ) и ще стои супер грозно. Отрязах краката и стойката, пробих си отвор и в конзолата и в стойката, закрепих я и стана сравнително добре.
След кратка драма с тръгването на диагностиката, в крайна сметка тръгна, се оказа че колата е бедна. При каквото и подаване на газ под 17 не пада. До тук добре - това би обяснило отчасти кофти работата на мотора.
Въпреки че съм я закачал няколко пъти за четене на грешки, за първи път ми извади грешка за датчик на разпределителен вал. Следва смяна на датчика и карта за 2.5 примерно - все пак да тръгна от някъде и да видим какво ще стане.
Поръчах си дебитомер - надявам се скоро да дойде и да мога да сложа вече адекватен дебитомер и дюзи и леко полеко да се побутва напред.
Офиса за момента:
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
В крайна сметка датчик разпределителен вал на м52 инсталация и на м50 ванос са различни При мен само един път вдигна грешка диагностиката, а колата през цялото време прекъсваше прилично. След като сложих правилния датчик мога да си отдъхна леко - мотора заработи почти перфектно. Изчезнаха вибрации и неравномерна работа. Дойде и силата Компа си бутна малко смесите и са сега се движи нормално. Тия дни ще донаредя турбо пътищата, май ще ми трябват Тези които ги имам и съм ги снимал по-назад в темата няма да ги ползвам. Освен че ще са малко по-голям диаметър няма да има снадки, скапани заварки и тн. измишльотини които не ми харесват.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Ем то едното е Сименс, другото Бош. Единствено може да ползваш разните температурни датчици и нок сензорите като на последните преправиш буксите.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
bum_bum написа:Ем то едното е Сименс, другото Бош. Единствено може да ползваш разните температурни датчици и нок сензорите като на последните преправиш буксите.
И двете са сименс. м50 ваноса е MS40.1, докато м52 е с MS41. Вече м54 е MS42 и другата букса. Температурните датчици са същите - без този за IAT. Горе долу се взимат всички датчици без тоя на главата (за температурата).
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Ясно, аз си мислех че от 2.5 датчик си пробвал.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Дойде време и да понапредна с турбо пътищата. След като изхода от турбото ми е на 48вътрешен диаметър реших да действам със следните размери.
От изхода на турбото ми почва 54мм около 15 сантиметра тръба, като след това минавам с преходник силиконов на 60мм. и така до кулера. От кулера излизам на 60, като с преходник минавам на 63 и така до дросела. За момента не е възан турбо пътя и надувам атмосферата. Като ми дойде дебитомера с преходната планка, направо ще е заварена горе долу на мястото където е фабричния дебитомер, като смятам да запазя маркуча към моторчето за празен ход където си като позиция, както може би и датчика за температура на входящия въздух (за него още не съм намерил решение което да ми харесва изцяло. Блоу оффа ще е зад фара, като смятам да е разположен поне 10 сантиметра преди дебитомера, за да може да се изпуска въздух преди да е минал през дебитомера и да е хвърлило гориво.
Не снимах под капака нарочно, понеже е доста разхвърляно, но искам да видя първо какво работи и какво не, чак след това да подреждам като за нормална употреба.
Късата тръба между двете колена ще бъде сменена когато заредят в магазина тоя размер...
От шофьорската страна се наложи да преместя малко клаксона за да има място да мине спокойно тръбата и да резна малко от ламарината на буфера, за да не се търка силикона в него.
прехода 60-63мм.
Бях удължавал кабели за предната ел.перка но сега като цяло ще отпаднат, но не му е дошло времето още.
Много съм доволен как се получи - смятам че е надеждно и добре изпълнено. Имам малко резерви към размера на кулера вече, но ще се види много бързо дали няма да трябва да го подменя. Не съм доволен, че нови части заприличаха на Н-та ръка докато ги сложа, но сваляне качване поне 10 пъти докато стане както трябва и това е резултата...
От изхода на турбото ми почва 54мм около 15 сантиметра тръба, като след това минавам с преходник силиконов на 60мм. и така до кулера. От кулера излизам на 60, като с преходник минавам на 63 и така до дросела. За момента не е възан турбо пътя и надувам атмосферата. Като ми дойде дебитомера с преходната планка, направо ще е заварена горе долу на мястото където е фабричния дебитомер, като смятам да запазя маркуча към моторчето за празен ход където си като позиция, както може би и датчика за температура на входящия въздух (за него още не съм намерил решение което да ми харесва изцяло. Блоу оффа ще е зад фара, като смятам да е разположен поне 10 сантиметра преди дебитомера, за да може да се изпуска въздух преди да е минал през дебитомера и да е хвърлило гориво.
Не снимах под капака нарочно, понеже е доста разхвърляно, но искам да видя първо какво работи и какво не, чак след това да подреждам като за нормална употреба.
Късата тръба между двете колена ще бъде сменена когато заредят в магазина тоя размер...
От шофьорската страна се наложи да преместя малко клаксона за да има място да мине спокойно тръбата и да резна малко от ламарината на буфера, за да не се търка силикона в него.
прехода 60-63мм.
Бях удължавал кабели за предната ел.перка но сега като цяло ще отпаднат, но не му е дошло времето още.
Много съм доволен как се получи - смятам че е надеждно и добре изпълнено. Имам малко резерви към размера на кулера вече, но ще се види много бързо дали няма да трябва да го подменя. Не съм доволен, че нови части заприличаха на Н-та ръка докато ги сложа, но сваляне качване поне 10 пъти докато стане както трябва и това е резултата...
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Понеже смених течността поради злощастно гръмнатата помпа на съединителя, обезвъздуших пак съединителя и спирачките за да съм сигурен че всичко е наред.
Трябваше да измисля и как точно да идва студен въздух до турбината. Доста логично ми се видя:
С останалите части от турбо пътищата си направих някакъв временен интейк:
От там завива в калника и застава зад халогена:
Това е временно докато мина технически преглед и тн. След това ме чака друга броня и много интересни врътки покрай нея, но това за тогава
Също така пуснах вакуумчета към уестгейта, като ги прекарах под топлинния щит:
Следва тестване на блоу оффа и монтаж, изваждане на изводи за моторче празех ход и решение на въпроса къде по дяволите да сложа датчика за температура на въздуха в смукателния колектор
Трябваше да измисля и как точно да идва студен въздух до турбината. Доста логично ми се видя:
С останалите части от турбо пътищата си направих някакъв временен интейк:
От там завива в калника и застава зад халогена:
Това е временно докато мина технически преглед и тн. След това ме чака друга броня и много интересни врътки покрай нея, но това за тогава
Също така пуснах вакуумчета към уестгейта, като ги прекарах под топлинния щит:
Следва тестване на блоу оффа и монтаж, изваждане на изводи за моторче празех ход и решение на въпроса къде по дяволите да сложа датчика за температура на въздуха в смукателния колектор
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Кой каза че 10 сантиметра не са достатъчни - колко красота в такъв размер Най-накрая ми дойде и дебитомера:
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Такаа положението стана интересно като трябваше да реша дали да сложа дебитомера на алуминиевите турбо пътища, или да преправя оригиналния дебитомер. Определящо за решението в крайна сметка беше факта, че трябваше да се озоват и щуцери за моторчето за празен ход, и датчика за температура в смукателния колектор. Та хванах да преработя оригиналния дебитомер и започнах с алуминиевата планка. Тя е предвидена за тръба ф100 и съответно трябваше да се преработи за да стане на малкия дебитомер:
След това тррябваше да започне дествуктивната част - отворих стария елемент с цел отстраняване и имах по-нататъчни идеи за това място:
След това на фрезата отвори за закрепяне на алуминиевия фланец на HPX-a:
Доста добре си съвпадна фланеца с тръбата и за мое успокоение сложих малко силикон да уплътнява ако има нещо нужда. След това ми трябваше адекватно закрепване. По възможност максимално малко да блокира потока на въздуха. Единият вариант беше рапидки и да стърчат навътре, другия да е само залепено - но няма да е надеждно и накрая се спрях на болтове от вътрешната страна. Намерих походящи шестограми, взех ги на конус при главата за да могат да легнат по стената на цилиндъра, изпилих ги челно и намалих главата драстично, за да не пречат на въздушния поток:
Малко зегерки за да не се развива:
Отвътре:
Трябваше да изпиля малко и самият HPX за да застане добре и гайките да могат да се развиват, но като цяло легна супер:
След като беше готова тая част, дойде ред и на другата. На алуминиевият фланец от оригиналния дебитомер направих два отвора за датчика за темепратура в смукателния колектор и за щуцера за моторчето за празен ход. В самият фланец имаше 2 малки отвора които запълних със силикон. Освен това нанесох и цял пласт, за да може да уплътнява допълнително, като лягат върху него другите повърхности. Щуцера с О-пръстен и газ:
Сглобих по обратнния ред алуминиевата планка + малко силикон пак за уплътнение за всеки случай и това е крайния резултат:
Остава да се свърже и да видим дали работи
След това тррябваше да започне дествуктивната част - отворих стария елемент с цел отстраняване и имах по-нататъчни идеи за това място:
След това на фрезата отвори за закрепяне на алуминиевия фланец на HPX-a:
Доста добре си съвпадна фланеца с тръбата и за мое успокоение сложих малко силикон да уплътнява ако има нещо нужда. След това ми трябваше адекватно закрепване. По възможност максимално малко да блокира потока на въздуха. Единият вариант беше рапидки и да стърчат навътре, другия да е само залепено - но няма да е надеждно и накрая се спрях на болтове от вътрешната страна. Намерих походящи шестограми, взех ги на конус при главата за да могат да легнат по стената на цилиндъра, изпилих ги челно и намалих главата драстично, за да не пречат на въздушния поток:
Малко зегерки за да не се развива:
Отвътре:
Трябваше да изпиля малко и самият HPX за да застане добре и гайките да могат да се развиват, но като цяло легна супер:
След като беше готова тая част, дойде ред и на другата. На алуминиевият фланец от оригиналния дебитомер направих два отвора за датчика за темепратура в смукателния колектор и за щуцера за моторчето за празен ход. В самият фланец имаше 2 малки отвора които запълних със силикон. Освен това нанесох и цял пласт, за да може да уплътнява допълнително, като лягат върху него другите повърхности. Щуцера с О-пръстен и газ:
Сглобих по обратнния ред алуминиевата планка + малко силикон пак за уплътнение за всеки случай и това е крайния резултат:
Остава да се свърже и да видим дали работи
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект
Брей от колко време не съм писал. Я малко да обновя темата
Стигнахме до следващия момент. Реших да сложа за момента някакъв филтър, колкото за временно ползване и му харесах тази временна позиция. В последствие и бронята ще се смени, и няма да остане така за по принцип, но за сега ми хареса тук:
С останалите парчета от тръби стигнах до тук:
След това трябваше да изкарам някъде от изхода на турбото щуцер за управление на уестгейта. И така и така се чудих къде да е, минах в тази секция на 57мм тръба, както и си мислех по-рано.
След това дойде време да сложа и самият дебитомер на мястото си, като в допълнение се появи и щуцер за блоу оффа, както и комплект скоби и красив монтаж с нови вакуумни линии навсякъде:
Свързване на дебитомера към инсталацията на колата:
Имаше проблеми, поради липса на информация, но хубавото е че има отзивчиви колеги, които са готови да помогнат винаги. Хвала!
Сложих и уредче за температура на маслото, ама бяха свършили сенниците и за това още не е окончателно фиксирано и боядисано в черно пръстена. Малко ме дразни, ама поне работи. Добре че си взех преди време маслена конзолка с 1/8 резби. Много е хубаво като си си направил заготовка. Излишно много време утрепах в търсене на правилното място за уреда вътре и в крайна сметка реших да е над поставката за телефона в дясно:
Бууст линия към бууст контролера:
П.С. Употребата на гадни скоби е провокирана от факта че не работи магазина в почивните дни за жалост. Със сигурност имам много работа по неща като подреждане на коша, разкрасяване и смяна на скоби, но това живи и здрави след някоя и друга седмица:
Снимката на бууст контролера съм я затрил за жалост, но е обикновен ръчен. Ако вървим напред предимно ще мина на електрически двустепенен. Оказа се че ми трябва и стандартна сонда и няма да мога да използвам емулирания сигнал от широколентовата ламбда. Действам и изпълнявам с кеф:
Служебната кучка е намерила ей този сладур изхвърлен от някой и го е прибрала при нас, та си имах и страшен помощник
Докато се наведа в коша и вече ми беше окупирал обувките - фетишист
Сложих и 440цц дюзите, установих че моторчето за празен ход не ми работи коректно и ми трябва друго. Освен това установих че блоу офа е супер шумен и много ме кефи, колата върви, съединителя работи както трябва лекия маховик също Друго друго.... Налях ново масло и мисля да го покарам няколко стотин километра... след като мина технически преглед. Имам потенциален повдигач за смяна, но ще знам след малко навъртяни километри. И още и още, но това е за сега брифинга. Като и дадох съвсем малко газ направо умрях от кеф. Тествах уестгейта и бууст контролера с компресора и всичко работи. След малко каране живот и здраве ще се понастрои и ще видим кое как. За сега е това. Следва допълване с многото малки работи за доизкосуряване за да съм в нормално движение.
Стигнахме до следващия момент. Реших да сложа за момента някакъв филтър, колкото за временно ползване и му харесах тази временна позиция. В последствие и бронята ще се смени, и няма да остане така за по принцип, но за сега ми хареса тук:
С останалите парчета от тръби стигнах до тук:
След това трябваше да изкарам някъде от изхода на турбото щуцер за управление на уестгейта. И така и така се чудих къде да е, минах в тази секция на 57мм тръба, както и си мислех по-рано.
След това дойде време да сложа и самият дебитомер на мястото си, като в допълнение се появи и щуцер за блоу оффа, както и комплект скоби и красив монтаж с нови вакуумни линии навсякъде:
Свързване на дебитомера към инсталацията на колата:
Имаше проблеми, поради липса на информация, но хубавото е че има отзивчиви колеги, които са готови да помогнат винаги. Хвала!
Сложих и уредче за температура на маслото, ама бяха свършили сенниците и за това още не е окончателно фиксирано и боядисано в черно пръстена. Малко ме дразни, ама поне работи. Добре че си взех преди време маслена конзолка с 1/8 резби. Много е хубаво като си си направил заготовка. Излишно много време утрепах в търсене на правилното място за уреда вътре и в крайна сметка реших да е над поставката за телефона в дясно:
Бууст линия към бууст контролера:
П.С. Употребата на гадни скоби е провокирана от факта че не работи магазина в почивните дни за жалост. Със сигурност имам много работа по неща като подреждане на коша, разкрасяване и смяна на скоби, но това живи и здрави след някоя и друга седмица:
Снимката на бууст контролера съм я затрил за жалост, но е обикновен ръчен. Ако вървим напред предимно ще мина на електрически двустепенен. Оказа се че ми трябва и стандартна сонда и няма да мога да използвам емулирания сигнал от широколентовата ламбда. Действам и изпълнявам с кеф:
Служебната кучка е намерила ей този сладур изхвърлен от някой и го е прибрала при нас, та си имах и страшен помощник
Докато се наведа в коша и вече ми беше окупирал обувките - фетишист
Сложих и 440цц дюзите, установих че моторчето за празен ход не ми работи коректно и ми трябва друго. Освен това установих че блоу офа е супер шумен и много ме кефи, колата върви, съединителя работи както трябва лекия маховик също Друго друго.... Налях ново масло и мисля да го покарам няколко стотин километра... след като мина технически преглед. Имам потенциален повдигач за смяна, но ще знам след малко навъртяни километри. И още и още, но това е за сега брифинга. Като и дадох съвсем малко газ направо умрях от кеф. Тествах уестгейта и бууст контролера с компресора и всичко работи. След малко каране живот и здраве ще се понастрои и ще видим кое как. За сега е това. Следва допълване с многото малки работи за доизкосуряване за да съм в нормално движение.
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани