От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 20.10.2011
Кара: 550i e60 , M3 e36

От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от hpf » 24 Ное 2012, 12:25

Колата е е36 купе с м43б16, без почти никакви екстри, имам я от 7-8 години, като последните не я карах, понеже си взех е46 328 за семейна кола. Състоянието и до преди това лято, когато започнаха промените беше доста лошо, сами ще видите на снимките :lol:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Целта е да имам една бърза, красива и комфортна кола, пригодена за всекидневно шофиране и даваща много усмивки :lol:
Желаните резултати са 450+ конски сили, безупречен екстериор и интериор и доста добра стабилност и сигурност(окачване, спирачки...)

До този етап са свършени следните неща:(липсват снимки на доста от нещата, за в бъдеще ще гледам да има повече)
1. Мотор, спирачки, окачване.
- сложен е м50б25 комплект със скоростна кутия, кардан, заден мост.
- окачване Bilstein b12.
Изображение
Изображение
- спирачките са: дискове Zimermann sport 325mm предни и 320mm задни, накладки EBC red stuff, спирачните апарати са от е46 330 минати на пясъкоструй и боядисани прахово, след това обслужени с нови ремонтни комплекти. Спирачните маркучи са с метална оплетка, спирачната течност е Motul Racing.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
2. Екстериор.
- Почти нови джанти 18" 8/9J
Изображение
Изображение
- Пълен оригинален М пакет
Изображение
- Оригинално GT крило
Изображение
- цял таван изрязан от долният край на колонките за по-сигурно с ел шибидах, който трябва да се сложи
Изображение
-оригинална бяла оптика
3. Интериор.
- поставен дигитален климатроник
- черен вейдър в перфектно състояние, комплект с корите.
Изображение
- тумбестият М волан
- м вътрешни лайстни
Изображение
- няколко квадрата черна алкантара за тапициране на колонки, таван, задна кора и някои други малки елементи евентуално.

Следва>

След две седмици предстои оставяне при майстор бояджия/тенекеджия, който ще я работи около два месеца.
Ще бъде разглобена цялостно, изкърпена където трябва, подменени елементи(капак, калници и т.н.), евентуално слагане на шибидах, пребоядисване, подмяна на всякакви уплътнения, лайстни и т.н. с нови, монтиране на М-пакета, ГТ крилото и всякакви довършителни работи. Трябва да излезе като нова :lol:
Също и да се купят нови гуми 18" висок клас, да се купят и поставят някои дреболии, нова м топка, подмяна на пластмаси и други неща от интериора с нови, претапициране на М волана, плафони от е46, голям борд и т.н. сигурно има и други, но не се сещам
След това планът е да се турбинира качествено при човек, който знае какво прави. Желаната мощност е около 450 коня, като има вариант да изчакам с турбинирането до следващата зима и тогава вече да стане 550 hp +.

Ето как изглежда в момента и едно клипче от оня ден, при първото даване на малко газ :lol:

Изображение


Следва продължение...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от DrivinGGoD » 24 Ное 2012, 14:08

Всичко споменато звучи доста обещаващо... успех и дано скоро видим повече снимки от преобразяването :yes:

Аз имам един въпрос - кой Bilstein B12 избра - ProKit или Sportline, да мога да се ориентирам във височината ;) И с какви размери гуми е на 18ките, че ми изглеждат височки :roll:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11942
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от bum_bum » 24 Ное 2012, 14:27

Тука пари се наливат с голямата кофа :mhihi:

Накладки по-добре жълтите щеше да е май ама това е поправимо с 450 коня бързо ще заминат :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от shopaza » 24 Ное 2012, 14:57

:lol: Абе тва се едно разказах мойта история.Браво браво и аз карам по същия фиулм самоче сега си чакам М лайсни и прагове и започвам мотора :mhihi:
25-цата ще я оставяш 2.5 или ще дигаш обема
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 20.10.2011
Кара: 550i e60 , M3 e36

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от hpf » 24 Ное 2012, 21:53

DrivinGGoD написа:Аз имам един въпрос - кой Bilstein B12 избра - ProKit или Sportline, да мога да се ориентирам във височината ;) И с какви размери гуми е на 18ките, че ми изглеждат височки :roll:

С ProKit e, Sportline са доста по-ниски(50/30). Целта както е казах е колата да е удобна за "street" каране.

shopaza написа::lol: Абе тва се едно разказах мойта история.Браво браво и аз карам по същия фиулм самоче сега си чакам М лайсни и прагове и започвам мотора :mhihi:
25-цата ще я оставяш 2.5 или ще дигаш обема

Не се знае още, майсторът ще каже кой е по-удачният вариант според изискванията ми.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от DrivinGGoD » 25 Ное 2012, 10:07

hpf написа:
DrivinGGoD написа:Аз имам един въпрос - кой Bilstein B12 избра - ProKit или Sportline, да мога да се ориентирам във височината ;) И с какви размери гуми е на 18ките, че ми изглеждат височки :roll:

С ProKit e, Sportline са доста по-ниски(50/30). Целта както е казах е колата да е удобна за "street" каране.


Точно това исках да чуя :yes: Това е височината, която и аз искам да постигна и се надявах, да е ProKit–а :clap: Вече е решено :twisted: 8) Все пак ще се радвам да споделиш като я подкараш по улиците как е :ok:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от oxam » 25 Ное 2012, 12:20

супер е, успех!

да не забравиш да си завариш усилващи планки на купето, за да не откъснеш задния мост (много детска болест на е36 и е46)
също полиуретан тампони, препоръчвам ти тези http://polyurethan.me/bmw.htm - цена/качество са супер (с такива съм на е46цата)

малко глупав въпрос, ама защо ще се занимаваш да слагаш люк? само качваш кила а не е като да е много голям за да е страшен кеф
Изображение Изображение Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 20.10.2011
Кара: 550i e60 , M3 e36

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от hpf » 25 Ное 2012, 23:30

DrivinGGoD написа: И с какви размери гуми е на 18ките, че ми изглеждат височки :roll:

Изобщо не знам какви са гумите в момента, дойдоха заедно с джантите и времено са там, докато се вземат нови(най-вероятно 255/35/18 задни и 235/35/18 предни). А иначе на снимките е и с фланци, понеже старите джанти бяха така и нямах къси болтове. Иначе ЕТ-то им е като за е36 -35.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 20.10.2011
Кара: 550i e60 , M3 e36

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от hpf » 26 Ное 2012, 13:23

oxam написа:супер е, успех!

да не забравиш да си завариш усилващи планки на купето, за да не откъснеш задния мост (много детска болест на е36 и е46)
също полиуретан тампони, препоръчвам ти тези http://polyurethan.me/bmw.htm - цена/качество са супер (с такива съм на е46цата)

малко глупав въпрос, ама защо ще се занимаваш да слагаш люк? само качваш кила а не е като да е много голям за да е страшен кеф

Да, моста задължително трябва да се усили :yes: За полиуретана ще видим, все пак няма да се кара колата по писта, а по нашите улици толкова твърда возия е неприятна.
А люка си е една доста приятна екстра, както като функционалност, така(и даже повече) като визия :D. 30-ина кг, в повече надали ще са проблем за около 600 нютона :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11942
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от bum_bum » 26 Ное 2012, 15:26

Тя файдата от люка не е толкова, че кой знае колко ще олекне колата, а в промяната на центъра на тежестта като свалиш кила от толкова високо на колата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 330XD LCI

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от raduslaf » 26 Ное 2012, 15:29

Впечатляващо :clap: Абонирам се, дано по-често пускаш ъпдейти.

User
Аватар
Мнения: 4470
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0D

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от b00st » 26 Ное 2012, 16:38

Супер проект :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 330XD LCI

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от raduslaf » 29 Ное 2012, 15:03

Мислех, че сайтът, който е написан на бронята www.mmotion.org, e някакъв сайт за М неща, а се оказа проект на Европейския съюз за хората и машината. Или грешно разчитам надписа ?

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 20.10.2011
Кара: 550i e60 , M3 e36

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от hpf » 29 Ное 2012, 17:04

Хах, нямам никаква представа какъв е сайтът, дори не съм го забелязал. Бронята си дойде така.

Сетих се, че дойде и перфектно "М" табло от кола с ляв волан.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1555
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: 316 i Coupe '95
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: Stock M43B16

Re: От очукана 16-ка, към приятна стриит бегачка :)

Мнение от Biogame » 05 Дек 2012, 11:32

Успех занапред с интерес ще ти следя темата. :clap:
:driving: :dunno: :driving:

Следваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook