Замина си зедката...или началото на един състезателен проект

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 27 Сеп 2012, 16:56

аз може да пътувам, но ибеят на телефона не спи :mhihi:
днес взех

четири 9х18 BBS LM реплики
два пет-точкови колана на TRS
предни апарати Brembo GT (големите четири бутални с 40/45мм бутала и мисля да ги сложа на ЦСЛ дискове)

трябва да намеря и едни задни брембота от 911/бокстер, за да имам баш хидравлична ръчна и май приключвам с пазаруването..искам да почна да качвам нещата и да карам, а не само да трупам. октомври ще е време за клетката и карбоновия таван.
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на единалко състезателе

Мнение от oxam » 28 Сеп 2012, 0:35

мостът е на земята, избих старите тампони обаче новите още се губят по трасето, дано пощальонът ме направи щастлив до събота. използвах момента да боядисам магарето и позачистя купето. утре е ден за заваряване.

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 30 Сеп 2012, 19:12

пощите решиха че не ги кефи моя проект и тотално объркаха програмата....полиуретана и маркучите още не са пристигнали и няма как да съберем окачването. за сметка на това заварихме усилващите планки и днес успях да сваля голяма част от интериора (снимките не са за хора със слаби сърца) следващата стъпка е да махна битума от пода (поръчал съм замразяващ спрей) и да дочакам планките за монтаж на седалките...а днес сутринта успях да взема и оригинални 18ки от м3 за много малко пари, сега си търся още един комплект за да направя 4 х 9 инча.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от vicho » 01 Окт 2012, 10:59

едва ли те интересува моето мнение, но ще се изкажа

не съм привърженик на злобното олекотяване - т.е. махане на тавана (текстила), махане на таблото, корите на вратите, ел стъклата и др. подобни, битума от пода (колко ще е 1-2кг???), еле пък рязането с флекса (сакън!)

след това има отвратително дрънчене на ламарина, то не, че като караш по пистата можеш да си чуеш мислите и да обръщаш внимание на такива детаили, ама все пак...

на твое място бих се опитал да запазя минимална част от комфорта, ако ме разбираш :smoke:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от DrivinGGoD » 01 Окт 2012, 15:51

Това "злобно" олекотяване прави огромна разлика :!: Особено рязането с флекса, стъклата и т.н., а лекотата в един състезателен автомобил е всичко :winky: Тук комфорта е в правилната седалка и хубавата и позиция... нищо друго ;)

Ако всичко е направено като хората, дали ще е рязано или не, дали ще има битум или не няма никаква разлика (от към комфорт)... а едни 100кг. са мноооого голяма разлика особено когато се стигне до последните десети от секундата :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от vicho » 01 Окт 2012, 17:46

DrivinGGoD написа:Това "злобно" олекотяване прави огромна разлика :!: Особено рязането с флекса, стъклата и т.н., а лекотата в един състезателен автомобил е всичко :winky: Тук комфорта е в правилната седалка и хубавата и позиция... нищо друго ;)

Ако всичко е направено като хората, дали ще е рязано или не, дали ще има битум или не няма никаква разлика (от към комфорт)... а едни 100кг. са мноооого голяма разлика особено когато се стигне до последните десети от секундата :yes:


това го знае всяко хлапе, че 100 кг правят разликата, но не знаем идеята... т.е. дали ще цепим секундата или ще си правим кеф с колата - дрифт, тайм атак по Ринга и т.н.

ако е за последната десета - съгласих се, но иначе наистина не виждам смисъл

а за правилната позиция си напълно прав, какво друго му трябва на човек освен power, малко кила, хубав волан, седалка и педали :driving: :driving: :driving:

п.с. спомням си, че на вашата състезателна кола и бяхте оставили табло и борд комп - наистина ми харесваше атмосферата вътре, а не висящи кабели, циферблати и т.н. за 1-2-5 килограма :|
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от steeN » 01 Окт 2012, 18:45

oxam написа:следващата стъпка е да махна битума от пода (поръчал съм замразяващ спрей)


за какво се ползва този "замразяващ спрей" ?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Sharo » 01 Окт 2012, 20:57

steeN написа:
oxam написа:следващата стъпка е да махна битума от пода (поръчал съм замразяващ спрей)


за какво се ползва този "замразяващ спрей" ?


Замразяваш битума и после го раздробяваш с гумен чук ... става и със сух лед
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 01 Окт 2012, 21:14

steeN написа:
oxam написа:следващата стъпка е да махна битума от пода (поръчал съм замразяващ спрей)


за какво се ползва този "замразяващ спрей" ?


поради липса на сух лед номерът става и със замразяващ спрей. пръскаш битума отгоре, той замръзва и спира да лепне и става много трошлив и се маха лесно с шпакла без да драскаш боята и без да оставя следи. после чистиш с разредител и си готов.

по въпроса за интериора - много мразя висящи неща и цигански истории така че таблото остава. също и предните ел стъкла за момента. тавана заедно с тапицерията заминават заради клетката и карбоновия панел на покрива. корите на вратите заминават също защото ги продавам заедно с черната кожа. ще сложа карбонови плоскости като поорежа малко вратите отвътре (имам хиксове на клетката така че съм ок) след като орежа кабелите които не ми трябват (музика, плафони, еърбези и т.н.) остатъкът ще се скрие да не се вижда.
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от steeN » 01 Окт 2012, 22:47

доста голямо чудене ми решихте. точно се чудех с какво да махна онова черно лепкаво нещо(butyl), с което е залепена шумоизолацията(closed cell foam) на вратите, че я подменям в момента.

п.с. със сух лед не е ли малко по-опасно. вземеш да го пипнеш без да искаш после направо ти пада кожата ;)
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 01 Окт 2012, 23:51

steeN написа:доста голямо чудене ми решихте. точно се чудех с какво да махна онова черно лепкаво нещо(butyl), с което е залепена шумоизолацията(closed cell foam) на вратите, че я подменям в момента.

п.с. със сух лед не е ли малко по-опасно. вземеш да го пипнеш без да искаш после направо ти пада кожата ;)


сух лед с ръкавици, много по-евтин и по-ефективен е. но се намира по-трудно и е занимавка. със спрея пръскаш и си готов, а и на вратите ще е по-лесно

http://www.youtube.com/watch?v=g2WSKgqHfRc
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от steeN » 02 Окт 2012, 1:36

ясно. тука го има в магазините за хранителни стоки, но не ме кефи просто начина по който трябва да се работи с него (играл съм си със сух лед и преди). ще си взема спрея.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от DrivinGGoD » 02 Окт 2012, 8:50

vicho написа:п.с. спомням си, че на вашата състезателна кола и бяхте оставили табло и борд комп - наистина ми харесваше атмосферата вътре, а не висящи кабели, циферблати и т.н. за 1-2-5 килограма :|


За таблото никой не говори... аз съм твърд противник на махането на таблото, освен ако няма възможност да се направи друго... ама по скъпия и истински начин като в професионалните пистови бегачки... но всичко останало - вън :mhihi: Ние бяхме орязали всяко излишно кабелче, махнали всяка излишна пластмаска, оставаше малко битум да се махне, да се изрежат излишните ламарини и да се подменят стъклата с лексанови... уви не се стигна до там :cry:

Та дори и всичко да се махне винаги може нещата да се направят читаво и да няма странични ефекти :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 02 Окт 2012, 22:16

явно пощите имат нещо против моя проект защото полиуретана още го няма и не мога да си събера задния мост и няма напредък...
и само ми носят другите части които не са толкова спешни за момента :confused:

9х18 реплики, май ще трябват фланци...това са позьорските джанти на които ще има федерал рср 595 за писта (само не знам 4х255/35/18 или 4х265/35/18....ще го гледам като ги кача на колата и колко място има като увеличим ъгъла на завиване)
Изображение

кобра имола, другата е още на път....5 точкови широки колани
Изображение

най-голямата оферта - брембо ГТ кит с Ф40 апарати и 355х32 дискове...китът е за нисан 350з, но аз и без това имам скоби за брембо апарати за бмв. понеже тези дискове са доста леки и имат много хляб в тях мисля да разпробия шапките от 5х114 на 5х120 и да си ги карам . другият вариант е дискове от ягуар ХКР, които също са 355х32 и даже с 5х120 и правилния офсет. задните брембота от порше още се губят по трасето, дано да дойдат скоро. до понеделник по колата няма да се работи, отвори се едно ходене до мюнхен по работа (пиене на бира с клиенти на октобърфеста :bchug: :bchug: :bchug: ) и мисля уикенда да откривам сноуборд сезона, че хинтертукс е наблизо а и има голямо състезание за гледане.

Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 15 Окт 2012, 22:39

отдавна не съм писал, но благодарение на пощите нямаше и много развитие (а и повечето време пътувах и нямах грам време да се занимавам с колата). важното е, че вече има напредък. мостът е целия в полиуретан и обратно горе, амортисьорите и пружините също, всички масла и филтри са сменени, свещи ала бала, в някакъв момент ще трябвая да проверя и хлабините на клапаните, но зверски ми се кара и ще изчака малко. дойдоха и задните апарати и даже ще почне да спира :mhihi: да видим дали ще държи хидравличната ръчна с четири бутално брембо 8)

Изображение

Изображение

Изображение

утре качваме и предното окачване и с малко късмет в сряда ще направим някий друг пробен донът
Изображение Изображение Изображение Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook