Замина си зедката...или началото на един състезателен проект

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Замина си зедката...

Мнение от bum_bum » 07 Сеп 2012, 11:54

Явор написа:що бре Иво,аз си ги продавам навън,пък и идват от немско да им ги правя :winky: :mhihi: 8)


Говоря за коли, дето навън струват двойно повече от тук. И тук има и добре направени коли ама мнението е "що наливаш толкова пари в тая стара кола" :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...

Мнение от oxam » 07 Сеп 2012, 12:17

bum_bum написа:
Явор написа:що бре Иво,аз си ги продавам навън,пък и идват от немско да им ги правя :winky: :mhihi: 8)


Говоря за коли, дето навън струват двойно повече от тук. И тук има и добре направени коли ама мнението е "що наливаш толкова пари в тая стара кола" :mhihi:


зависи на какво попаднеш и кой я е правил. е30 с в8 почва от 3к лири без да е пипано нищо друго по колата, с50 отива на 4к и нагоре, направена е36 почва от 5к, а ако е добро е между 9-15к...и пак не си сигурен кой английски "майстор" е дялкал с теслата....в БГ има доста грамотно направени, коли които понякога се продават под истинската им стойност (казал си една от причините по-горе). да не забравяме, че трудът в България все още е много по-евтин от Англия, отделно че положението в Лондон с изработването на части на струг/фреза е трагично - няма стругари, тези които работят са заети със седмици напред и ако случайно се навият да направят нещо, са ужасно кисели и се обясняват 100 години...няма да крия, че каквото ми трябва за мустанга, вайпъра, нисаните на емо или 928цата на брата се прави в софия (скоби за апарати, втулки за окачване, тампони и т.н.)

аз търся и на двете места и каквото дойде....познавайки се ще е нещо много спонтанно, което просто ще ме грабне
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...

Мнение от oxam » 10 Сеп 2012, 11:33

малко ъпдейт....

е30ката със с50 отпада, че нещо има проблеми с роуминга :mhihi:

в събота ходих да гледам един много направен нисан с14а, досега бях карал такива само без клетка и едвам се събирах (все пак съм 198см). този беше с клетка и главата ми е на 1 см от тръбите и каквото и да правя със седалката няма шанс да се получи безопасен вариант....така че нисаните отпадат от списъка.

след много мислене накрая реших, че ако ще е гарга да е рошава и ще си събирам сам кола, така поне ще знам какво и как е правено, а и нещо ме сърбят ръцете да чопля и да чупя. :kuku:

в неделя ходих да гледам две е46ци м3, паднали си на 5500 лири, което си е направо подарък...имат дребни забележки, но накрая говорим за дрифт кола, по която и без това ще се сменя всичко така че няма проблем. днес трябваше да ходя да платя едната, но възникна лек проблем със сервиза където ще я правя - имат друг проект който ще бъде завършен следващите 2-3 седмици и дотогава няма къде да скрия м-ката (а и ми се отвори много пътуване по работа и няма да съм много в лондон). та се разбрахме с Емо да купя всички части и в момента в който той е готов с другия проект да взема някоя м-ка и да почваме да я правим.

лек списък на частите който ще пазарувам...много обичам като пощальона носи едни пакети и вътре едни шарени, лъскави и нови неща......

коиловъри с кембър/кастор плочки - чудя се между BC racing/D2/HSD
задни кембър щанги
стоманени маркучи за спирачките
полиуретанови тампони навсякъде (диф, магарето и т.н.)
пожарогасител + електрически шалтер
6кг акумулатор
лек ауспух
CSL предни дискове
Brembo спирачни апарати отпред и отзад от порше 996 (скобите вече ги имам)
лексанов заден прозорец
лексанови задни странични прозорци
клетка

вече си имам карбон/кевлар корито
хидравлична ръчна
спейсъри за рейката за повече завиване
още едни джанти
кормило

бюджета идва на около 8000 лири (кола и части) без труд, като от колата ще успея да продам доста неща за около 1000 лири които ще отидат за труд (интериор, навигация, кормило, климатик и т.н.)

доста четох и гледах разни проекти, реалистично колата може да се свали до 1250 кг преди да се мине на карбонови детайли (които са $$$ и много лошо се чупят като се чукнеш...)

а като ми стане бавна лесно може да се поръча един компресор :driving:

мислих и за е36, но читава и неизгнила м3ка отива на 4к лири и е46цата ми е по на сърцето :dunno:

надявам се скоро да направя тема със снимки като почне проектът :bchug:
Изображение Изображение Изображение Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Замина си зедката...

Мнение от DrivinGGoD » 10 Сеп 2012, 11:49

Еее... супер :clap: :bowdown: Евала за решението - с интерес ще следя развитието... Направо си пусни един проект в Моторните спортове :yes:

Успех :driving:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...

Мнение от Sharo » 10 Сеп 2012, 11:59

Тия дискове отпред може да ги спестиш за дрифта. :D няма никъв смисъл от тях ...

Спейсърите на рейката гледай, да не са над 3мм, че рейката заминава бързо, ако са повече (може да си рарежеш още един зъб на гребена)
и все пак .. пак няма ти стига та мисли за пробиване на по вътрешна дупка на шенкела и местене на рейката назад към моста

тампоните на носачите към моста по-добре ги направи полиемид или няква графитна-самосмазваща се пластмаса .. поверфлекса там идва мек за големи ъгли като дрифтиш

успех и уелкъм ин дъ клъб

едит:

а да ... носачите ще са ти проблем на м3-ката .. ще ти трабват от нормална е46ца там тънките носачи, че да не ти опира гумата в носача при завиване. ...
идеята с фланци да дърпаш гумата по-далеч не е добра
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...

Мнение от oxam » 11 Сеп 2012, 10:13

Sharo написа:Тия дискове отпред може да ги спестиш за дрифта. :D няма никъв смисъл от тях ...

Спейсърите на рейката гледай, да не са над 3мм, че рейката заминава бързо, ако са повече (може да си рарежеш още един зъб на гребена)
и все пак .. пак няма ти стига та мисли за пробиване на по вътрешна дупка на шенкела и местене на рейката назад към моста

тампоните на носачите към моста по-добре ги направи полиемид или няква графитна-самосмазваща се пластмаса .. поверфлекса там идва мек за големи ъгли като дрифтиш

успех и уелкъм ин дъ клъб

едит:

а да ... носачите ще са ти проблем на м3-ката .. ще ти трабват от нормална е46ца там тънките носачи, че да не ти опира гумата в носача при завиване. ...
идеята с фланци да дърпаш гумата по-далеч не е добра


дисковете ми трябват за бремботата, защото скобите са за ЦСЛ дискове...а и все пак колата ще се кара от време на време на грип и мисля и до ринга да отида.

спейсърите са 6мм, рейките са евтини и не се притеснявам...като почна да я правя ще мисля варианти за плочка от долната страна на шенкела в стил wisefab...нещо не съм фен на рязане/заваряване/дупчене. даже си мислих директно да взема кит от тях, но нещо чета, че хич го няма за грип.

мерси за съвета за тампоните, гледах че търнър правят алуминиеви (а така или иначе ще трябва да им поръчам усилващите планки) и си мисля дали не са вариант, какво ще кажеш?

носачите ще ги мисля като видя какво друго ще се прави по завиването. има вариант да си направя сам тръбни. между другото тези от нормалната е46 идват около 10-15 мм по-къси и ще променят следата та пак ще трябват фланци/нисък офсет.
Изображение Изображение Изображение Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Замина си зедката...

Мнение от DrivinGGoD » 11 Сеп 2012, 10:28

Преместих темата в "Проекти" защото вече върви в тази посока и така по-лесно ще могат да я следят тези, за които представлява интерес, а не да виси сред "плявата" в "Извън Темата" :yes:

Позволих си да изменя леко и заглавието, за да става ясно за какво става въпрос... ако не ти харесва моля да бъда извинен и не се притеснявай да го смениш както ти допада :yes: Ако искаш да променим нещо друго или да я поизчистя само кажи :ok:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...

Мнение от Sharo » 11 Сеп 2012, 11:44

oxam написа:
Sharo написа:Тия дискове отпред може да ги спестиш за дрифта. :D няма никъв смисъл от тях ...

Спейсърите на рейката гледай, да не са над 3мм, че рейката заминава бързо, ако са повече (може да си рарежеш още един зъб на гребена)
и все пак .. пак няма ти стига та мисли за пробиване на по вътрешна дупка на шенкела и местене на рейката назад към моста

тампоните на носачите към моста по-добре ги направи полиемид или няква графитна-самосмазваща се пластмаса .. поверфлекса там идва мек за големи ъгли като дрифтиш

успех и уелкъм ин дъ клъб

едит:

а да ... носачите ще са ти проблем на м3-ката .. ще ти трабват от нормална е46ца там тънките носачи, че да не ти опира гумата в носача при завиване. ...
идеята с фланци да дърпаш гумата по-далеч не е добра


дисковете ми трябват за бремботата, защото скобите са за ЦСЛ дискове...а и все пак колата ще се кара от време на време на грип и мисля и до ринга да отида.

спейсърите са 6мм, рейките са евтини и не се притеснявам...като почна да я правя ще мисля варианти за плочка от долната страна на шенкела в стил wisefab...нещо не съм фен на рязане/заваряване/дупчене. даже си мислих директно да взема кит от тях, но нещо чета, че хич го няма за грип.

мерси за съвета за тампоните, гледах че търнър правят алуминиеви (а така или иначе ще трябва да им поръчам усилващите планки) и си мисля дали не са вариант, какво ще кажеш?

носачите ще ги мисля като видя какво друго ще се прави по завиването. има вариант да си направя сам тръбни. между другото тези от нормалната е46 идват около 10-15 мм по-къси и ще променят следата та пак ще трябват фланци/нисък офсет.


Уайсфаба не става за грип, защото акермана му е 0 а това при гип е направо невъзможно за каране ... колата става адски недозавиваща при чисто каране ... тествал съм такъв сетъп

Плочка от долу на шенкела е доста по-трудна задача, защото ще трябва да минеш на унибал на носача към шенкела, а е една нова дупка просто на шенкела няма ти отслаби нищо. Аз съм си заварил плочка от долу с нова дупка принципно заради бъмстиъра и карам така вече сумати състезания ... карах и на сликове и няма никакви проблеми.

Тампоните отзад на носача ние си ги правим при Бай Стругар и представляват по-малко "пръстенче ", така да го кажа и много твърд самосмазващ се полиемид. След време изсъхва и почва да скърца, но пък не е скъп

За носачите нещо не съм сигурен, че са по-къси. Днеска, че ги премеря и двата да видя.
също на тях външния шарнир си го сложи плътен от е36, че е46-цовия много мърда в гумата

Едит:

а да... и задължително да презавариш задния мост ... ако не си си го включил в списъка да те подсетя
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 11 Сеп 2012, 22:53

за презаваряването е ясно, поръчах планките от търнър, след една седмица ще дойдат. също преди малко купих и задни кембър щанги от ибей :D

сега е ред на коиловърите, изборът е между D2, BC racing, HSD (малка разлика в цената, но се водят един клас, а и холаднска или мароканска, както и да я кръстят знам от дека е :mhihi: китайски истории) аз клоня към BC racing защото идват с кембър/кастор плочки и вече 2 години и половина карам мустанга с такива и съм доста доволен.

мисля си нещо от рода на 12кг предни, 14кг задни пружини? нормалния кит идва с 8/12......HSD имат модел за нюрбургринг с 12/12, което ме навежда на мисълта че отпред 12кг би трябвало да са добре и да имат сцепление а 14 отзад да я направят малко по хлъзгава.
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Sharo » 12 Сеп 2012, 11:08

oxam написа:за презаваряването е ясно, поръчах планките от търнър, след една седмица ще дойдат. също преди малко купих и задни кембър щанги от ибей :D

сега е ред на коиловърите, изборът е между D2, BC racing, HSD (малка разлика в цената, но се водят един клас, а и холаднска или мароканска, както и да я кръстят знам от дека е :mhihi: китайски истории) аз клоня към BC racing защото идват с кембър/кастор плочки и вече 2 години и половина карам мустанга с такива и съм доста доволен.

мисля си нещо от рода на 12кг предни, 14кг задни пружини? нормалния кит идва с 8/12......HSD имат модел за нюрбургринг с 12/12, което ме навежда на мисълта че отпред 12кг би трябвало да са добре и да имат сцепление а 14 отзад да я направят малко по хлъзгава.


тука е важно да се уточни дали пружината е на амортисьора отзад или е на оригиналното място... ако е на амортисьора е доста твърда 14

аз ползвам д2 и като цяло съм доволен .. а и тях може ги поръчаш с кастър + камбър плейтове

плочките от търнър ако помня правилно са само за от долу, а за кола за писта си е напрао задължително да отвориш и от горния край, от към купето
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 12 Сеп 2012, 12:21

Sharo написа:тука е важно да се уточни дали пружината е на амортисьора отзад или е на оригиналното място... ако е на амортисьора е доста твърда 14

аз ползвам д2 и като цяло съм доволен .. а и тях може ги поръчаш с кастър + камбър плейтове

плочките от търнър ако помня правилно са само за от долу, а за кола за писта си е напрао задължително да отвориш и от горния край, от към купето


пружината е на оригиналното място. дрифтуъркс дават 12/12кг за писта на кола която е 1600кг, аз мисля да съм с 12/14кг на кола която е 1250-1300 кг, би трябвало да е достатъчно твърда

в комплекта има и плочки за купето вътре, явно в някакъв момент са променили кита.
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 19 Сеп 2012, 22:46

хайде малко да раздвижим темата :mhihi:

цветът мисля, че не е изненада :kuku: :mrgreen: :smoke: 163 хиляди километра, 2001 година, доста запазена и без ръжда, черна кожа...за жалост с люк но си мисля или за карбонов панел или за заваряване на парче отгоре. следващата седмица почваме да правим окачването, още чакам едни чярколяци да се появят. следва здрава диета и в някакъв момент трябва да дойде и клетката....но всичко по реда си...мисля да я чопля по-малко след работа за кеф...до 3 ноември трябва да е готова, че има дрифт ден с изпит за BDC аматъорски лиценз.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 19 Сеп 2012, 22:49

съжелявам че е толкова мръсна, като я взех беше късно и нямаше отворени мивки...утре ще поправя грешката и ще я снимам както трябва
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от bum_bum » 20 Сеп 2012, 8:17

Ти май си забравил ние къде сме. Тук според стандарта е като току що измита. :mhihi:
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от DrivinGGoD » 20 Сеп 2012, 9:48

Ееее... луд, супер :) Радвам се да видя вече развитие тук и пожелавам успех в развитието на проекта и още повече успехи след това с колата по пистите :yes: Ще се радвам да споделяш колкото се може повече детайли покрай работата и ще следя с интерес :twisted: :driving:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook