Замина си зедката...или началото на един състезателен проект

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 21 Окт 2012, 16:34

невероятно но факт....http://www.youtube.com/watch?v=Uu_k_E6f ... e=youtu.be :lol:
Изображение Изображение Изображение Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от DrivinGGoD » 21 Окт 2012, 17:09

Така на празен ход работи уникално... чакаме клипче с колата в действие и звука тогава :twisted: :driving:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 22 Окт 2012, 22:05

малко ъпдейт...след като работихме с емо по колата до 2 през нощта в петък и трябваше да се борим с какви ли не глупости най-накрая я подкарах и даже отидох на санта под за половин ден в събота. много приятни първи впечатления - напълно различно животно от зедката и от мустанга - има повер ама само на високите и много по-малко въртящ момент. за сметка на това много балансирано купе което тръгва много плавно и дава много обратна информация. тепърва ще се заиграя с настройките на окачването да видя какво ще се получи, даже си мисля за по-твърди задни пружини или дебела стабилизаторна щанга.

видеото е от малкия бъбрек който е доста неприятен за каране, бърз е за първа, но много спънат за втора, с мустанга и зедката беше екстра, защото на 3к оборота имат достатъчно повер, с м3ката е малко куцо защото трябва да я държа в лютеницата ама тогава е твърде бърза. после я изкарах на голямата писта и там беше екстра, втора на ограничител и тук таме 3та...явно колата е идеална за бързи и отворени писти. ще видим как ще се представи на лиден хил след 2 уикенда.

ето какво направихме досега

сток матор
blue flame ауспух
полиуретан навсякъде по задния мост и дифа
задни кембър щанги
4бутални брембота от 911 отзад
стоманени маркучи на спирачките
HSD monotube inverted coilovers Nuеrburgring spec (12кг/12кг) с кембър плейтс и изместен кастор
кобра сузука ГТ и кобра имола ГТ седалки
хидравлична ръчна с два мастър цилиндъра и стоманени маркучи в купето
изпразнено купе
втулки на рейката за повече ъгъл
4х9 инча ет28 18ки джанти от м3, 255/35 гуми, 20 мм спейсъри отзад
конверсия с шпилки и лилави гаики (лилавите гайки са много важен позьорски елемент :mhihi: )
-1.5 кембър отпред (-3.5 с кембър плейтовете)
0.10 тоу ин общо
-1.7 кембър отзад
0.20 тоу ин общо

ето какво още е поръчано, но нямахме време да сложим защото зверски ми се караше, а и искам да пробвам колата какви дефекти ще даде преди лиден хил

предни брембо ГТ апарати и ЦСЛ дискове
custom cages заварена 6 точкова клетка с диагонали отзад, на тавана и вратите
5 точкови широки колани TRS
карбонов таван
рязане на излищните кабели и махане на битума от пода

отказах се от ББС репликите и май даже ги продадох....оригиналните 18ки ме кефят адски много и вече събрах 8х9 инча, има ги доста и се намират евтино, а и ет-тата ми идват доста по-добре

ето и малко видео от едно от първите излизания....доста ми е странно да карам кола с дясно кормило и за първи път пробвам хидравлична ръчна, но ще свикна ;)

http://youtu.be/0c7NeGO9vAc

ето и как седи с 9ките навсякъде, на снимките още ги няма задните спейсъри. най-странното е че окачването е максимално долу и колата пак не е ниска....

Изображение

Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Sharo » 22 Окт 2012, 23:05

Изправи още задните гуми от към страничен наклон и откачи предната стаб. щанга и би трябвало ти хареса още повече на бързи трасета

абре, я по-добре сложи камерата за един онборд ... нещо ми се струва, че дърпаш ръчната ама закъсняваш с пукането на волана .. и при обръщанията пак така

колата с тоя тип окачвания принципно няма как да стане по-ниска, защото носачите почват да минават нагоре и така те ограничават да не стане тая грешка ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 28 Окт 2012, 21:16

продуктивен уикенд беше. заиграх се с окачването и за първи път в живота си сам правих настройки...отпред мисля, че добре се справих :mhihi: (това е неагресивния стрийт сетъп, за писта и дрифт имам кембър плейст и стават -4 точно). отзад е голяма мъка със сходимостта и нямах време да изравня двете страни на 0.08...след лидън хил следващия уикенд ще оправя нещата.

Изображение

ръчната ми идваше неудобна и леко къса, огънах лоста и го удължих, даже сега има лека заигравка :mhihi:

Изображение

колата се кара всеки ден и засега всичко изглежда да е наред. клетката дойде, но ще я слагам след 3ти декември - дотогава има 3 дрифт дни и не искам да ги пропускам а декември месец и без това няма да имам време да карам. тъкмо дотогава ще дойде и карбоновия таван и ще мога да изчистя излишните кабели и да направя купето по-пригледно.

рапорт даден...следващо включване ще е след лидъх хил в събота, със сникми и видеота
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Sharo » 29 Окт 2012, 0:15

още доста трябва да изправиш задните колела ... поне до към -1 минимум
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 29 Окт 2012, 0:39

ще видя как ще е след лидън хил в събота и ще си поиграя на стенда

друг въпрос, сток шенкелите може ли да се разпробият или трябва да се режат/заваряват за повече ъгъл? чудя се дали да не взема едни от ебай да видя какво ще стане....и много ли се променя геометрията след това? в смисъл може ли да се кара по писта или е гърч?
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Sharo » 29 Окт 2012, 11:25

oxam написа:ще видя как ще е след лидън хил в събота и ще си поиграя на стенда

друг въпрос, сток шенкелите може ли да се разпробият или трябва да се режат/заваряват за повече ъгъл? чудя се дали да не взема едни от ебай да видя какво ще стане....и много ли се променя геометрията след това? в смисъл може ли да се кара по писта или е гърч?



Ако запазиш оригиналния акерман няма никви проблеми да си караш после и на чисто каране ... аз съм така на е30ката и на тайм атак е супер

единствения гърч в случая е, че ти трябва коносен райбер за новата дупка, но повечето стругари знаят как да се сдобият с такъв с правилния конус.

трябва да внимаваш и да не обърнеш накрайниците на обратно, че ще спре да ти се връща волана сам.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 29 Окт 2012, 17:39

Sharo написа:Ако запазиш оригиналния акерман няма никви проблеми да си караш после и на чисто каране ... аз съм така на е30ката и на тайм атак е супер

единствения гърч в случая е, че ти трябва коносен райбер за новата дупка, но повечето стругари знаят как да се сдобият с такъв с правилния конус.

трябва да внимаваш и да не обърнеш накрайниците на обратно, че ще спре да ти се връща волана сам.


:yes: екстра, мерси за инфото, изпаднаха два шенкела за 130 лири с лагери и главини и мисля да пазарувам....а покрай нова година като съм в БГ бай-стругар ще ги направи.

колкото повече я карам толкова повече ме хваща яд, че изтървах два компресорни кита на ЕСС :evil: следващият който изскочи на ебай е за мен. иначе има евтин АСА чисто нов компресор, но не ми се играе филм с правене на стойка, ремъци и т.н. (ти май вече си там...)
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Sharo » 29 Окт 2012, 18:36

oxam написа:
Sharo написа:Ако запазиш оригиналния акерман няма никви проблеми да си караш после и на чисто каране ... аз съм така на е30ката и на тайм атак е супер

единствения гърч в случая е, че ти трябва коносен райбер за новата дупка, но повечето стругари знаят как да се сдобият с такъв с правилния конус.

трябва да внимаваш и да не обърнеш накрайниците на обратно, че ще спре да ти се връща волана сам.


:yes: екстра, мерси за инфото, изпаднаха два шенкела за 130 лири с лагери и главини и мисля да пазарувам....а покрай нова година като съм в БГ бай-стругар ще ги направи.

колкото повече я карам толкова повече ме хваща яд, че изтървах два компресорни кита на ЕСС :evil: следващият който изскочи на ебай е за мен. иначе има евтин АСА чисто нов компресор, но не ми се играе филм с правене на стойка, ремъци и т.н. (ти май вече си там...)



еми да ама това ми се вижда лесния край на нещата със стойката еххе
всичко живо препоръчва 8 канален ремък за тоя мотор иначе много често трябвало да се сменя ремъка
аз тая седмица почвам стойката, та ако си вземеш само компресор другото мога го дублирам по моето и така
а и мисля направя по-голяма шайбата на вала и да си е с голямо колело и компресора, та да има минимално приплъзване

аз обаче разредих и мотора и стана филма :D та ще видим
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от 00Cool » 04 Ное 2012, 12:49

един въпрос , за смяната на тавана предполагам трябва да сменя или сваля стъклата (предно и задно )?
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 04 Ное 2012, 23:14

00Cool написа:един въпрос , за смяната на тавана предполагам трябва да сменя или сваля стъклата (предно и задно )?


свалят се предно и задно стъкло, таванът е на точкови заварки които се разпробиват. карбоновият таван се лепи със силикон/лепило за авто стъкла. ако имаш клетка нямаш грижа, ако нямаш трябва да завариш една укпреваща греда от ЦСЛ
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 05 Ное 2012, 0:03

вчера ходихме на Лиден хил. Емо взе BDC licence (голямо каране направи, напълни ми душата!), аз не взех и като гледам съм бая далече от нивото, за да взема. Лошо няма, още повече се амбицирах да карам и да ставам по-добър :D Нямам търпение за следващите дрифт дни.

Иначе съм супер доволен от колата. Пасва ми идеално, има достатъчно мощност и е много плавна и контролируема. Сложих кембър -4 отпред и волана се връща супер бързо с много обратна връзка. Мисля, че направих правилния избор. Сега трябва да работя над гарнитурата между волана и седалката :mhihi:

Ето и някоя друга снимка, половината ден беше на мокро/влажно. От студа батерията на камерата падна за 10 минути и почти няма видео :cry:

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от LeX » 05 Ное 2012, 19:06

Макс, аз с една идея закъснение, но все пак честит ти нов проект! Добре изглежда да се движи, сега само много тренировки и всичко ще си дойде на мястото. И също много ме кефи как изглежда колата с 4-ри 9-ки, не знам защо повече хора не го правят.
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 16 Ное 2012, 1:54

хо хо хо, какво си имам вече....ще го слагам края на месеца заедно с клетката 8)

Изображение

Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook