Замина си зедката...или началото на един състезателен проект
Модератор: bum_bum
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
невероятно но факт....http://www.youtube.com/watch?v=Uu_k_E6f ... e=youtu.be
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Така на празен ход работи уникално... чакаме клипче с колата в действие и звука тогава
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
малко ъпдейт...след като работихме с емо по колата до 2 през нощта в петък и трябваше да се борим с какви ли не глупости най-накрая я подкарах и даже отидох на санта под за половин ден в събота. много приятни първи впечатления - напълно различно животно от зедката и от мустанга - има повер ама само на високите и много по-малко въртящ момент. за сметка на това много балансирано купе което тръгва много плавно и дава много обратна информация. тепърва ще се заиграя с настройките на окачването да видя какво ще се получи, даже си мисля за по-твърди задни пружини или дебела стабилизаторна щанга.
видеото е от малкия бъбрек който е доста неприятен за каране, бърз е за първа, но много спънат за втора, с мустанга и зедката беше екстра, защото на 3к оборота имат достатъчно повер, с м3ката е малко куцо защото трябва да я държа в лютеницата ама тогава е твърде бърза. после я изкарах на голямата писта и там беше екстра, втора на ограничител и тук таме 3та...явно колата е идеална за бързи и отворени писти. ще видим как ще се представи на лиден хил след 2 уикенда.
ето какво направихме досега
сток матор
blue flame ауспух
полиуретан навсякъде по задния мост и дифа
задни кембър щанги
4бутални брембота от 911 отзад
стоманени маркучи на спирачките
HSD monotube inverted coilovers Nuеrburgring spec (12кг/12кг) с кембър плейтс и изместен кастор
кобра сузука ГТ и кобра имола ГТ седалки
хидравлична ръчна с два мастър цилиндъра и стоманени маркучи в купето
изпразнено купе
втулки на рейката за повече ъгъл
4х9 инча ет28 18ки джанти от м3, 255/35 гуми, 20 мм спейсъри отзад
конверсия с шпилки и лилави гаики (лилавите гайки са много важен позьорски елемент )
-1.5 кембър отпред (-3.5 с кембър плейтовете)
0.10 тоу ин общо
-1.7 кембър отзад
0.20 тоу ин общо
ето какво още е поръчано, но нямахме време да сложим защото зверски ми се караше, а и искам да пробвам колата какви дефекти ще даде преди лиден хил
предни брембо ГТ апарати и ЦСЛ дискове
custom cages заварена 6 точкова клетка с диагонали отзад, на тавана и вратите
5 точкови широки колани TRS
карбонов таван
рязане на излищните кабели и махане на битума от пода
отказах се от ББС репликите и май даже ги продадох....оригиналните 18ки ме кефят адски много и вече събрах 8х9 инча, има ги доста и се намират евтино, а и ет-тата ми идват доста по-добре
ето и малко видео от едно от първите излизания....доста ми е странно да карам кола с дясно кормило и за първи път пробвам хидравлична ръчна, но ще свикна
http://youtu.be/0c7NeGO9vAc
ето и как седи с 9ките навсякъде, на снимките още ги няма задните спейсъри. най-странното е че окачването е максимално долу и колата пак не е ниска....
видеото е от малкия бъбрек който е доста неприятен за каране, бърз е за първа, но много спънат за втора, с мустанга и зедката беше екстра, защото на 3к оборота имат достатъчно повер, с м3ката е малко куцо защото трябва да я държа в лютеницата ама тогава е твърде бърза. после я изкарах на голямата писта и там беше екстра, втора на ограничител и тук таме 3та...явно колата е идеална за бързи и отворени писти. ще видим как ще се представи на лиден хил след 2 уикенда.
ето какво направихме досега
сток матор
blue flame ауспух
полиуретан навсякъде по задния мост и дифа
задни кембър щанги
4бутални брембота от 911 отзад
стоманени маркучи на спирачките
HSD monotube inverted coilovers Nuеrburgring spec (12кг/12кг) с кембър плейтс и изместен кастор
кобра сузука ГТ и кобра имола ГТ седалки
хидравлична ръчна с два мастър цилиндъра и стоманени маркучи в купето
изпразнено купе
втулки на рейката за повече ъгъл
4х9 инча ет28 18ки джанти от м3, 255/35 гуми, 20 мм спейсъри отзад
конверсия с шпилки и лилави гаики (лилавите гайки са много важен позьорски елемент )
-1.5 кембър отпред (-3.5 с кембър плейтовете)
0.10 тоу ин общо
-1.7 кембър отзад
0.20 тоу ин общо
ето какво още е поръчано, но нямахме време да сложим защото зверски ми се караше, а и искам да пробвам колата какви дефекти ще даде преди лиден хил
предни брембо ГТ апарати и ЦСЛ дискове
custom cages заварена 6 точкова клетка с диагонали отзад, на тавана и вратите
5 точкови широки колани TRS
карбонов таван
рязане на излищните кабели и махане на битума от пода
отказах се от ББС репликите и май даже ги продадох....оригиналните 18ки ме кефят адски много и вече събрах 8х9 инча, има ги доста и се намират евтино, а и ет-тата ми идват доста по-добре
ето и малко видео от едно от първите излизания....доста ми е странно да карам кола с дясно кормило и за първи път пробвам хидравлична ръчна, но ще свикна
http://youtu.be/0c7NeGO9vAc
ето и как седи с 9ките навсякъде, на снимките още ги няма задните спейсъри. най-странното е че окачването е максимално долу и колата пак не е ниска....
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Изправи още задните гуми от към страничен наклон и откачи предната стаб. щанга и би трябвало ти хареса още повече на бързи трасета
абре, я по-добре сложи камерата за един онборд ... нещо ми се струва, че дърпаш ръчната ама закъсняваш с пукането на волана .. и при обръщанията пак така
колата с тоя тип окачвания принципно няма как да стане по-ниска, защото носачите почват да минават нагоре и така те ограничават да не стане тая грешка ...
абре, я по-добре сложи камерата за един онборд ... нещо ми се струва, че дърпаш ръчната ама закъсняваш с пукането на волана .. и при обръщанията пак така
колата с тоя тип окачвания принципно няма как да стане по-ниска, защото носачите почват да минават нагоре и така те ограничават да не стане тая грешка ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
продуктивен уикенд беше. заиграх се с окачването и за първи път в живота си сам правих настройки...отпред мисля, че добре се справих (това е неагресивния стрийт сетъп, за писта и дрифт имам кембър плейст и стават -4 точно). отзад е голяма мъка със сходимостта и нямах време да изравня двете страни на 0.08...след лидън хил следващия уикенд ще оправя нещата.
ръчната ми идваше неудобна и леко къса, огънах лоста и го удължих, даже сега има лека заигравка
колата се кара всеки ден и засега всичко изглежда да е наред. клетката дойде, но ще я слагам след 3ти декември - дотогава има 3 дрифт дни и не искам да ги пропускам а декември месец и без това няма да имам време да карам. тъкмо дотогава ще дойде и карбоновия таван и ще мога да изчистя излишните кабели и да направя купето по-пригледно.
рапорт даден...следващо включване ще е след лидъх хил в събота, със сникми и видеота
ръчната ми идваше неудобна и леко къса, огънах лоста и го удължих, даже сега има лека заигравка
колата се кара всеки ден и засега всичко изглежда да е наред. клетката дойде, но ще я слагам след 3ти декември - дотогава има 3 дрифт дни и не искам да ги пропускам а декември месец и без това няма да имам време да карам. тъкмо дотогава ще дойде и карбоновия таван и ще мога да изчистя излишните кабели и да направя купето по-пригледно.
рапорт даден...следващо включване ще е след лидъх хил в събота, със сникми и видеота
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
още доста трябва да изправиш задните колела ... поне до към -1 минимум
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
ще видя как ще е след лидън хил в събота и ще си поиграя на стенда
друг въпрос, сток шенкелите може ли да се разпробият или трябва да се режат/заваряват за повече ъгъл? чудя се дали да не взема едни от ебай да видя какво ще стане....и много ли се променя геометрията след това? в смисъл може ли да се кара по писта или е гърч?
друг въпрос, сток шенкелите може ли да се разпробият или трябва да се режат/заваряват за повече ъгъл? чудя се дали да не взема едни от ебай да видя какво ще стане....и много ли се променя геометрията след това? в смисъл може ли да се кара по писта или е гърч?
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
oxam написа:ще видя как ще е след лидън хил в събота и ще си поиграя на стенда
друг въпрос, сток шенкелите може ли да се разпробият или трябва да се режат/заваряват за повече ъгъл? чудя се дали да не взема едни от ебай да видя какво ще стане....и много ли се променя геометрията след това? в смисъл може ли да се кара по писта или е гърч?
Ако запазиш оригиналния акерман няма никви проблеми да си караш после и на чисто каране ... аз съм така на е30ката и на тайм атак е супер
единствения гърч в случая е, че ти трябва коносен райбер за новата дупка, но повечето стругари знаят как да се сдобият с такъв с правилния конус.
трябва да внимаваш и да не обърнеш накрайниците на обратно, че ще спре да ти се връща волана сам.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Sharo написа:Ако запазиш оригиналния акерман няма никви проблеми да си караш после и на чисто каране ... аз съм така на е30ката и на тайм атак е супер
единствения гърч в случая е, че ти трябва коносен райбер за новата дупка, но повечето стругари знаят как да се сдобият с такъв с правилния конус.
трябва да внимаваш и да не обърнеш накрайниците на обратно, че ще спре да ти се връща волана сам.
екстра, мерси за инфото, изпаднаха два шенкела за 130 лири с лагери и главини и мисля да пазарувам....а покрай нова година като съм в БГ бай-стругар ще ги направи.
колкото повече я карам толкова повече ме хваща яд, че изтървах два компресорни кита на ЕСС следващият който изскочи на ебай е за мен. иначе има евтин АСА чисто нов компресор, но не ми се играе филм с правене на стойка, ремъци и т.н. (ти май вече си там...)
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
oxam написа:Sharo написа:Ако запазиш оригиналния акерман няма никви проблеми да си караш после и на чисто каране ... аз съм така на е30ката и на тайм атак е супер
единствения гърч в случая е, че ти трябва коносен райбер за новата дупка, но повечето стругари знаят как да се сдобият с такъв с правилния конус.
трябва да внимаваш и да не обърнеш накрайниците на обратно, че ще спре да ти се връща волана сам.
екстра, мерси за инфото, изпаднаха два шенкела за 130 лири с лагери и главини и мисля да пазарувам....а покрай нова година като съм в БГ бай-стругар ще ги направи.
колкото повече я карам толкова повече ме хваща яд, че изтървах два компресорни кита на ЕСС следващият който изскочи на ебай е за мен. иначе има евтин АСА чисто нов компресор, но не ми се играе филм с правене на стойка, ремъци и т.н. (ти май вече си там...)
еми да ама това ми се вижда лесния край на нещата със стойката еххе
всичко живо препоръчва 8 канален ремък за тоя мотор иначе много често трябвало да се сменя ремъка
аз тая седмица почвам стойката, та ако си вземеш само компресор другото мога го дублирам по моето и така
а и мисля направя по-голяма шайбата на вала и да си е с голямо колело и компресора, та да има минимално приплъзване
аз обаче разредих и мотора и стана филма та ще видим
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
един въпрос , за смяната на тавана предполагам трябва да сменя или сваля стъклата (предно и задно )?
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
00Cool написа:един въпрос , за смяната на тавана предполагам трябва да сменя или сваля стъклата (предно и задно )?
свалят се предно и задно стъкло, таванът е на точкови заварки които се разпробиват. карбоновият таван се лепи със силикон/лепило за авто стъкла. ако имаш клетка нямаш грижа, ако нямаш трябва да завариш една укпреваща греда от ЦСЛ
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
вчера ходихме на Лиден хил. Емо взе BDC licence (голямо каране направи, напълни ми душата!), аз не взех и като гледам съм бая далече от нивото, за да взема. Лошо няма, още повече се амбицирах да карам и да ставам по-добър Нямам търпение за следващите дрифт дни.
Иначе съм супер доволен от колата. Пасва ми идеално, има достатъчно мощност и е много плавна и контролируема. Сложих кембър -4 отпред и волана се връща супер бързо с много обратна връзка. Мисля, че направих правилния избор. Сега трябва да работя над гарнитурата между волана и седалката
Ето и някоя друга снимка, половината ден беше на мокро/влажно. От студа батерията на камерата падна за 10 минути и почти няма видео
Иначе съм супер доволен от колата. Пасва ми идеално, има достатъчно мощност и е много плавна и контролируема. Сложих кембър -4 отпред и волана се връща супер бързо с много обратна връзка. Мисля, че направих правилния избор. Сега трябва да работя над гарнитурата между волана и седалката
Ето и някоя друга снимка, половината ден беше на мокро/влажно. От студа батерията на камерата падна за 10 минути и почти няма видео
- LeX
- Капетано
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Макс, аз с една идея закъснение, но все пак честит ти нов проект! Добре изглежда да се движи, сега само много тренировки и всичко ще си дойде на мястото. И също много ме кефи как изглежда колата с 4-ри 9-ки, не знам защо повече хора не го правят.
"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
хо хо хо, какво си имам вече....ще го слагам края на месеца заедно с клетката
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани