Замина си зедката...или началото на един състезателен проект

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 21 Сеп 2012, 16:05

взех койловъри на HSD, 12кг отпред и 12кг отзад, има опция за 14-15 кг пружини отзад ако са ми меки. (отзад са отделни пружини и амортисьори както е на сток окачването)
изпадна и много леко задно гърне, защото оригиналното тежи ужасно много, дано само не е много шумно.
мислех да почна този уикенд, но още не са дошли всички тампони и проятелката ми също е в лондон та ще пропусна. както изглежда почвам в четвъртък, защото преди се отвори пътуване по работа.

временно се отказвам от бремботата - колата дойде с нови дискове и феродо ДС3000 накладки и е грехота да не ги използвам, като сложа стоманените маркучи и олекотя купето мисля, че ще са адекватни на първо време...а ако изпаднат апарати тънкана от ибей може и да променя плана.

задачка с повишена трудност - колата ще остане с АБС/АСЦ (махането му е играчка и няма кой да прави нови тръби). как да си монтирам хидравличната ръчна при условие че имам две тръби към задните апарати? има алкон двоен цилиндър, но е 350 лири и отпада като вариант, има к-спорт ръчна с два цилиндъра, трети вариан дали мога да използвам цилиндър за два кръга от някоя друга кола и четвърти вариант дали да не си направя сам скоба за ръчна с два цилиндъра по подобие на к-спорта в БГ (ще излезе евтино и после мога да ги продавам в УК) :help:


и още един огромен проблем....колата адски ме кефи да си я карам по улицата, вътре е една тишина, много стегнато окачване без да тропа, интериорът е ужасно запазен и няма да скръцне, харман кардонът свири доста читаво....направо сърце не ми дава да я разкостя :shock:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от steeN » 21 Сеп 2012, 18:26

oxam написа:и още един огромен проблем....колата адски ме кефи да си я карам по улицата, вътре е една тишина, много стегнато окачване без да тропа, интериорът е ужасно запазен и няма да скръцне, харман кардонът свири доста читаво....направо сърце не ми дава да я разкостя :shock:


вземи си още една :lol: странно, че вече няма останали е36ци.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 21 Сеп 2012, 21:23

steeN написа:
oxam написа:и още един огромен проблем....колата адски ме кефи да си я карам по улицата, вътре е една тишина, много стегнато окачване без да тропа, интериорът е ужасно запазен и няма да скръцне, харман кардонът свири доста читаво....направо сърце не ми дава да я разкостя :shock:


вземи си още една :lol: странно, че вече няма останали е36ци.


хаха бъзикай се ти ама наистина си мисля да взема едно кабрио защото в момента са ужасно евтини и много ме кефят :kuku: :kuku: :kuku: (по-евтини са от купетата, защото не съм единствения, който прави трак кола) само че ще е червено, черно или лагуна сека. но всичко по реда си...да видим тази как ще е, а и пак се заформя проблем с паркоместата
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от steeN » 22 Сеп 2012, 6:21

а не съвсем сериозен бях, при вашите цени там. 5500 паунда за е46 м3.
то като цяло кабриотата не са много желани дори тук където дъжд пада 5 дни в годината.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 23 Сеп 2012, 23:57

хмм нещо другите снимки са се прецакали...нищо, вчера успях да я измия и даже грейна слъце и имаше малка фотосесия. другите снимки още не са минали за доработка през фотошопа, ето една както си е от апарата. боята се оказа перфектна, даже и джантите са в много добро състояние
Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 24 Сеп 2012, 22:05

гледам някакви части са пристигнали....
Изображение

утре и в сряда Емо ще сваля моста и ще заварява укрепващите планки, като се върна от швеция в четвъртък вечерта ще боядисам магарето и в петък почвам да качвам полиуретана и окачването. събота сервизиране, реглаж и каквото успея да извадя от интериора и неделя ако всичко е наред на дрифт ден.
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от vicho » 25 Сеп 2012, 12:31

батееееееееееееее... сбъдваш мокрите сънища на 90% от форума :shock: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

ИСКАМЕ ВИДЕО!!! Ама много видео от дрифта... и снимки :bchug:

п.с. и да оправиш звука на камерата :driving:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от DrivinGGoD » 25 Сеп 2012, 15:20

:twisted: всичко изглежда супер обещаващо :yes: :driving:

Ще чакаме подробен материал 8)

А желязото дето ще влезе под бронята какво е? Ще се сменя ли нещо друго по генерацията?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 25 Сеп 2012, 23:11

DrivinGGoD написа::twisted: всичко изглежда супер обещаващо :yes: :driving:

Ще чакаме подробен материал 8)

А желязото дето ще влезе под бронята какво е? Ще се сменя ли нещо друго по генерацията?


Желязото е на едни англичани - blue flames exhausts. По принцип го бях предвидил за по нататък, но дойде на мега оферта от ибей а и така и така трябва да сваля ауспуха заради магарето. Изглежда много добре направено и е само 7кг...тоест печеля към 19 кг.
Останалата генерация няма да я пипам, защото атмосферния мунинг на тоз матор е умряла работа, а и не искам да е много шумна заради лимити по пистите. Като ми стане бавна ще има духалка от щатите ;)

Да се похваля и с малко придобивки - седалки кобра имола (6кг всяка) и хидравлична ръчна с два цилиндъра и армирани маркучи. Като гледам няма да дойдат до събота, но кой знае, може и да имам късмет.

Намерих карбонов цял таван, което ще ми реши проблема с люка (и свали около 50кг общо), но ще го поръчам като взема и клетката. Мисля първо да покарам малко така преди други интервенции.
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Sharo » 25 Сеп 2012, 23:48

не разбрах дали си си поръчал камбър армове за отзад ...
принципно като сложиш тия плочки под задния мост и наблюдаваме, че гумите се изправят и едвам отиват в стойности после с оригиналния реглаж

АБС-а освен двойтана ръчна трябва си направиш и копче да се изключва иначе ще се шашка системата
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 26 Сеп 2012, 0:07

Sharo написа:не разбрах дали си си поръчал камбър армове за отзад ...
принципно като сложиш тия плочки под задния мост и наблюдаваме, че гумите се изправят и едвам отиват в стойности после с оригиналния реглаж

АБС-а освен двойтана ръчна трябва си направиш и копче да се изключва иначе ще се шашка системата


Имам кембър армове за отзад, за абс/дсц има бушон, но идеята за копче ми харесва :) мерси
Изображение Изображение Изображение Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от DrivinGGoD » 26 Сеп 2012, 8:47

Много ми е интересно да чуя как ще звучи колата с тази задна част на генерацията :twisted:
При нас не се е шашкал ABS-а от ръчната никога ;) Като има отделни сензори на колелата той отпуска само тези, колела, които са блокирали - съответно задните при опъната ръчна, а там в този случай при опъната ръчна реално от помпата на ABS-а не излиза налягане :yes:
Няма да имаш проблеми, но копче е идеалния вариант и според мен е задължително. Само не го правете през някой от датчиците - не, че не става, но за да тръгне отново трябва да рестартираш... по-добре някое захранване или през бушона да го изкарате :yes:
Карбоновия таван е супер решение, особено когато имаш клетка, ще спестиш много тегло и то високо горе :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Sharo » 26 Сеп 2012, 10:51

DrivinGGoD написа:Много ми е интересно да чуя как ще звучи колата с тази задна част на генерацията :twisted:
При нас не се е шашкал ABS-а от ръчната никога ;) Като има отделни сензори на колелата той отпуска само тези, колела, които са блокирали - съответно задните при опъната ръчна, а там в този случай при опъната ръчна реално от помпата на ABS-а не излиза налягане :yes:
Няма да имаш проблеми, но копче е идеалния вариант и според мен е задължително. Само не го правете през някой от датчиците - не, че не става, но за да тръгне отново трябва да рестартираш... по-добре някое захранване или през бушона да го изкарате :yes:
Карбоновия таван е супер решение, особено когато имаш клетка, ще спестиш много тегло и то високо горе :yes:



При е46 абс-а минава през ДСЦ-то а то следи блокиране на гуми освен налягане .. та след няколко ръчни дсц-то се побърква и може ти прасне авариен режим
Демек смао натискане на копчето на дсц-то да се изключи не е достатъчно ... трябва и абс-а да изключиш
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 26 Сеп 2012, 13:32

Ще има бушон тунинг за начало и като махам таблото за клетката ще си пусна копче от бушона
Изображение Изображение Изображение Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от DrivinGGoD » 26 Сеп 2012, 13:39

Sharo написа:
DrivinGGoD написа:Много ми е интересно да чуя как ще звучи колата с тази задна част на генерацията :twisted:
При нас не се е шашкал ABS-а от ръчната никога ;) Като има отделни сензори на колелата той отпуска само тези, колела, които са блокирали - съответно задните при опъната ръчна, а там в този случай при опъната ръчна реално от помпата на ABS-а не излиза налягане :yes:
Няма да имаш проблеми, но копче е идеалния вариант и според мен е задължително. Само не го правете през някой от датчиците - не, че не става, но за да тръгне отново трябва да рестартираш... по-добре някое захранване или през бушона да го изкарате :yes:
Карбоновия таван е супер решение, особено когато имаш клетка, ще спестиш много тегло и то високо горе :yes:



При е46 абс-а минава през ДСЦ-то а то следи блокиране на гуми освен налягане .. та след няколко ръчни дсц-то се побърква и може ти прасне авариен режим
Демек смао натискане на копчето на дсц-то да се изключи не е достатъчно ... трябва и абс-а да изключиш


Хм :roll: Интересно... трябва да се пробва :twisted:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook