Замина си зедката...или началото на един състезателен проект

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от TOM » 28 Окт 2013, 8:14

Toва за което говориш е само шарнир, понеже носача е алуминиев, шарнира не се сменя (както на е30, 36). Затова БМВ и афтърмаркетите си продават цял носач.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от TOM » 28 Окт 2013, 8:33

AlibiTu написа:Напълно съм съгласен, че е по-добре да караш, отколкото да стои колата само в гаража и вечния тунинг проект! :yes:
Ееее приятелю :lol: , много лесно се съгласяваш, не съди само по сливенския проект, можеш сам да се убедиш колко колеги си карат колите вместо само да ги правят. А ако Oxam успее да се справи със задачата, пак ще си кара. Аз бих посъветвал всеки който има желание да си прави каквото и да било по колата, да използва колкото се може по-малко американски части. Колкото повече американски, австралийски и др. боклуци, толкова повече проблеми. Както казва един приятел, "За да работи нещо, майна, на него трябва да пише MADE IN GERMANY" :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Sharo » 28 Окт 2013, 11:07

oxam написа:скъсах тампон на единия преден бумеранг и като видях цените на оригиналните от БМВ (и лемфьордър) реших проблема радикално....

поръчах си кит от http://slrspeed.com/applications/e46/

Изображение

страшно ме кефи, че е с регулируем акерман и кеф ти дрифт, кеф ти трак дни....60+ градуса ъгъл, оооох котьо котьо

чакам го да дойде до 10ина дни и ще пиша като го сложа


Най-добре си го решил ;D тъкмо си мислех дали да не поръчам и аз такова за е46-цата детот мисля да я карам догодина ...
драсни някой ред като го покараш
И какви пари се връзва цялата операция с доставка мито бла бла ..
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 29 Ное 2013, 22:46

лек ъпдейт, китът дойде вчера сутринта с известно закъснение и вечерта го сложих. на моменти имам чувството, че имам две работи - 11 часов работен ден в офиса и после още 5 часа втора смяна в сервиза, ама май е тема за друг разговор :kuku: :kuku: :kuku: в момента имам точно 50 градуса ъгъл на завиване и гумата опира в стабилизаторната щанга - или ще я махна, или ще мина на по-тесни джанти със спейсъри и по-малко ет....в щатите го докарват до 70 градуса. хубавото е, че акерманът се регулира и кеф ти дрифт, кеф ти грип. утре ще ходя да подрифтя и ще дам повече мнение как е.

ето го и снимковия материал

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от biko » 29 Ное 2013, 23:17

за дрифт махни стабилизиращата щанга
само най-добрите умират млади

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 30 Ное 2013, 22:06

лек онборд от днес... http://youtu.be/7JFp5EamPhQ

ужасно съм доволен от завиването, направо не мога да повярвам колко съм бил тъп да не си го взема преди една година :help:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от steeN » 03 Дек 2013, 10:33

Това сигурно помага доста и с паркирането :mhihi:
А какво стана накрая гума ли се пукна?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 04 Дек 2013, 0:18

steeN написа:Това сигурно помага доста и с паркирането :mhihi:
А какво стана накрая гума ли се пукна?


мдам, гръмна задна дясна (една от многото за деня)...май ще трябва да мина на чисто нови гуми, защото с употребяваните изкарва 4-5 обиколки макс.

иначе вади ъгъл :mrgreen:

Изображение

Изображение


и още малко снимки....повече във фейсбук в bg drift team london

тук парчето гума изкърти вратичката на резервоара, сега чакам новата да дойде (черните "драскотини" излезнаха с полир паста и сега е като нова. най-полираната дрифт кола)

Изображение

Изображение


какво става като си с пластмасови калници и постоянно късаш гуми

Изображение

емо кърти мивки и гони стената

Изображениека
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 29 Дек 2013, 20:14

я какво донесе дядо коледа....сега ако намеря и време да го прехвърля



VF engineering Stage 2 - 480 hp

Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от ///Явор » 18 Яну 2014, 13:29

искаш ли помощ :mhihi: :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 13 Фев 2014, 1:51

понеже се събраха много проекти (двете м3ки, състезателното порше 928 на брат ми, мустанга) се наложи да ползвам жокер обади се на приятел и викнахме Сашо от Еволюшън рейсинг да дойде на гости в Лондон и да оправи нещата.

VF engineeering го дават 19 часа за слагане на една кола, Сашо с малко моя помощ прехвърли компресора и сглоби атмосферката за 14. Доста лесно се получи като двете коли бяха една до друга

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

тиквата на пепеляшка...скромните 0.4 бара защото е сток мотор

Изображение

още по скромно дино....това е десетия рън и интейка е ужасно горещ (55+ градуса) и колата връща аванса...на студен интейк даде 460 коня, но още си чакам графиката. засега се държи много добре, даже миналата събота и на трак ден ходихме. като намеря време ще се занимавам със снимките и видеото. тази събота пък сме на дрифт, ще видим как идват 100 коня отгоре и доста повече въртящ момент :mrgreen:

Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от БаЯн » 13 Фев 2014, 8:47

Много бързо действате и прехвърляте :yes: Сега на 0.4 ли е ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 13 Фев 2014, 11:09

На 0.4 е да. Компресорът може да прави 1.6 бара с друга шайба, но моторът е сток и над 0.4 биелите стават на спагети...не говорим за съединителя, скоростите и дифа
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от БаЯн » 13 Фев 2014, 12:11

Много добри показатели за 0.4 ;) Аз съм сигурен че след известно време ще отвориш мотора :mhihi: и ще има после 1 бар поне :yes:
Една много добра тема и много бързо развитие и правене на абсолютно всичко евалата :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 13 Фев 2014, 17:14

0.4 не е много, но не забравяй че е е стоков мотор с 11.5:1 сгъстяване. Другото е че главите на с54 дишат пъти по-добре от с50 и нещата стават с по-малко бууст. А и еволве които го мапнаха много си играят с ваносите и правят коне на високите - атмосферните им мапове вадят 360 коня на дино

Иначе викам да си го карам така дълго време и да не отварям мотора, че напоследък много взе да ми идва и ми писва с всичките проекти (вайпърът още си чака главите и вала за 700+)
Изображение Изображение Изображение Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook