Замина си зедката...или началото на един състезателен проект

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4205
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от ///M_Martin » 02 Мар 2013, 2:26

oxam написа:апаратите са brembo GT, слагат ги и на ферари ф40, ф50, вайпър срт-10 и разни други. дисковете са от ЦСЛ 345 мм. скобите са собствено производство.

ако ще правиш спирачки - най-лесно е с апарати от порше - 996, 997 или бокстер С. има ги много и не са скъпи. кажи ако ти трябва повече инфо.

:yes:мерси,ще те имам в предвид ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: София
Мечтае да кара: ///M

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Bareck » 09 Сеп 2013, 18:38

Има ли някакво развитите по проекта? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 10 Сеп 2013, 1:25

Bareck написа:Има ли някакво развитите по проекта? :roll:


проекта засега само се кара и се представя повече от доволно :driving: ето едно видео от преди 3 седмици http://www.youtube.com/watch?v=fxXE9bwBQ3A и още едно от грип http://www.youtube.com/watch?v=3ssn25a5dhQ

в някакъв момент ще монтирам пожарогасителя и ключ масата, намерил съм нов карбонов багажник тип цсл, но се чудя дали си струва парите и май ще е повече за гъзария отколкото за олекотяване. също съм си взел още едни шенкели които трябва да пратя до БГ, за да ги разпробият за повече ъгъл. но това през зимата като намеря време. продължавам да дебна и компресор кит, но нещо не излизат по ибей. минават ми и разни идеи да си взема още един мотор и да го подкова + мурбо...но трябва време, а в момента нямам грам такова свободно (предпочитам да карам отколкото да тунинговам)
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: София
Мечтае да кара: ///M

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Bareck » 10 Сеп 2013, 15:12

oxam написа:
Bareck написа:Има ли някакво развитите по проекта? :roll:


проекта засега само се кара и се представя повече от доволно :driving: ето едно видео от преди 3 седмици http://www.youtube.com/watch?v=fxXE9bwBQ3A и още едно от грип http://www.youtube.com/watch?v=3ssn25a5dhQ

в някакъв момент ще монтирам пожарогасителя и ключ масата, намерил съм нов карбонов багажник тип цсл, но се чудя дали си струва парите и май ще е повече за гъзария отколкото за олекотяване. също съм си взел още едни шенкели които трябва да пратя до БГ, за да ги разпробият за повече ъгъл. но това през зимата като намеря време. продължавам да дебна и компресор кит, но нещо не излизат по ибей. минават ми и разни идеи да си взема още един мотор и да го подкова + мурбо...но трябва време, а в момента нямам грам такова свободно (предпочитам да карам отколкото да тунинговам)

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от AlibiTu » 20 Сеп 2013, 9:05

Напълно съм съгласен, че е по-добре да караш, отколкото да стои колата само в гаража и вечния тунинг проект! :yes:
Един познат в САЩ наскоро си взе на HPF (Stage 2) турбо кит и е доста доволен. Не си ли се замислял над нещо такова? Предлагат даже китове за коли с десен волан. Наскоро даже гледах и модел БиТурбо, ако не искаш да изгубиш респонса.
п.с. Много добро каране :yes: Догодина като почне сезона на Ринга, ако идваш пиши ЛС, може да организираме нещо.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Sharo » 20 Сеп 2013, 14:08

AlibiTu написа:Напълно съм съгласен, че е по-добре да караш, отколкото да стои колата само в гаража и вечния тунинг проект! :yes:
Един познат в САЩ наскоро си взе на HPF (Stage 2) турбо кит и е доста доволен. Не си ли се замислял над нещо такова? Предлагат даже китове за коли с десен волан. Наскоро даже гледах и модел БиТурбо, ако не искаш да изгубиш респонса.
п.с. Много добро каране :yes: Догодина като почне сезона на Ринга, ако идваш пиши ЛС, може да организираме нещо.


тия HPF-a не обявиха л ифалит преди време
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 21 Сеп 2013, 0:56

не ве, има си ги още, но са по-скъпи от целия проект :mhihi: аз съм се замислял за турбо мотор, но не на сток карантията. да видим как ще се развие зимата и като намеря време ще почна да смятам и да търся донор мотор, за да се прави докато си карам стоковия.

нещо много ми станаха проектите в последно време, миналия уикенд слагахме хедърси и тръби на вайпъра заедно с нов термостат, а и съм му взел портвани глави и трябва в някакъв момент да ги сложим с рошав вал. мустангът май роди или гарнитура или сегменти (дано не бутало), днес извадиха мотора и утре ще го отворим - дали ще спасяваме този или ще поръчвам кован 5.3 къс блок строукър от щатите :cry: :cry: :cry: та не ми е до мунинг на м3то
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от TheStorm » 21 Сеп 2013, 16:40

то остана ли ежедневка :mhihi:

Иначе евала за проектите, харесват ми много .. и като избор на коли и като начин на плануване :clap:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 23 Сеп 2013, 22:34

отворихме мотора на мустанга в събота....лоши новини....счупено бутало, 5 криви биели, един счупен клапан....баси мотора...прекъсваше, но вървеше и пак беше по-бърза от е46 м3.....добрата новина е, че блокът няма никакво износване и даже хонингът се вижда и е като нов. реших току що генерално проблема - кован строукър колянов вал на kellog, manley ковани биели, manley ковани бутала за 9:1, clevite лагери, ARP шпилки за навсякъде. главите пътуват в четвъртък за България заедно с компресора - портване, големи клапани и т.н.валове вече си имам. взех и големи инжектори и голяма бензинова помпа....ако ще е гарга да е рошава...ще гоня 600 на гумите с 1.2 бара

междувременно съединителят на м3ката почна да приплъзва, мисля че ще издържи още един дрифт ден. през това време трябва да дойде новият от щатите заедно с лек маховик.

рапорт даден :mhihi:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от Sharo » 24 Сеп 2013, 18:58

oxam написа:отворихме мотора на мустанга в събота....лоши новини....счупено бутало, 5 криви биели, един счупен клапан....баси мотора...прекъсваше, но вървеше и пак беше по-бърза от е46 м3.....добрата новина е, че блокът няма никакво износване и даже хонингът се вижда и е като нов. реших току що генерално проблема - кован строукър колянов вал на kellog, manley ковани биели, manley ковани бутала за 9:1, clevite лагери, ARP шпилки за навсякъде. главите пътуват в четвъртък за България заедно с компресора - портване, големи клапани и т.н.валове вече си имам. взех и големи инжектори и голяма бензинова помпа....ако ще е гарга да е рошава...ще гоня 600 на гумите с 1.2 бара

междувременно съединителят на м3ката почна да приплъзва, мисля че ще издържи още един дрифт ден. през това време трябва да дойде новият от щатите заедно с лек маховик.

рапорт даден :mhihi:



Лек маховик на дрифтачка не слагай
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 27 Окт 2013, 10:49

скъсах тампон на единия преден бумеранг и като видях цените на оригиналните от БМВ (и лемфьордър) реших проблема радикално....

поръчах си кит от http://slrspeed.com/applications/e46/

Изображение

страшно ме кефи, че е с регулируем акерман и кеф ти дрифт, кеф ти трак дни....60+ градуса ъгъл, оооох котьо котьо

чакам го да дойде до 10ина дни и ще пиша като го сложа
Изображение Изображение Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от steeN » 27 Окт 2013, 12:28

http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/kse ... ER_TOOL=ON

за това ли става въпрос :) ??
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 27 Окт 2013, 19:45

Не, има тампон с болт който държи бумеранга към купето и който не се продава отделно...БМВ искат 195 лири на парче, лемфьордър е 175 лири, ментетата са по 70 лири (но аз менте на тази кола няма сложа)...а и така и така щях да дупча/режа шенкели и да се занимавам с глупости...
Изображение Изображение Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от steeN » 27 Окт 2013, 20:14

Хм, на кое викаш бумеранг, аз предположих, че е предния носач?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр

Мнение от oxam » 27 Окт 2013, 21:55

steeN написа:Хм, на кое викаш бумеранг, аз предположих, че е предния носач?


да става дума за предния носач, тампоните които си постнал в линка държат задната част на носача . има един тампон/болт който се хваща за шенкела и още един тампон/болт който се хваща за моста/купето. при мен е скъсан този на моста/купето
Изображение Изображение Изображение Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook