Замина си зедката...или началото на един състезателен проект

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Замина си зедката...или началото на един състезателен проект

Мнение от oxam » 29 Авг 2012, 17:44

С голяма мъка съобщавам, че вече не съм БМВ ентусиаст. Днес новият собственик си плати и прибра зедката. Направо ми се плачеше като я гледах как заминава...четири и половина години, 20 хиляди километра, 24 трак дни, 8 дрифт дни, 3 ходения на ринга...мъка, мъка, мъка, много ми е тъпо... :confused: :( :(

От друга страна се носят разни слухове, че уикенда щял съм да ходя да гледам една е30ка с 4.4 в8 и клетка...та да видим колко са верни ;)
Последна промяна oxam на 30 Авг 2012, 1:15, променена общо 1 път
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1664
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: Замина си...

Мнение от saleen » 29 Авг 2012, 18:05

Колега, няма да дочакаш дори 40-то дни траур да минат :mrgreen:
Никой не мое ма връне на селу!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Замина си...

Мнение от dan-dam » 29 Авг 2012, 18:08

Слухове, слухове, ама често се оказват верни :clap:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си...

Мнение от oxam » 29 Авг 2012, 18:42

saleen написа:Колега, няма да дочакаш дори 40-то дни траур да минат :mrgreen:


ааа не знам...в момента се мъча да реша каква ще е колата с която ще се мъча да се състезавам в BDC аматьорския клас следващия сезон. все пак искам да я събера (или купя готова) следващите 2 месеца, за да имам време да и свикна и да си взема лиценза...

опциите са

е30 в8
е46 м3
е39 м5
нисан 200сх

всичките имат много за и против

скайлайните съм ги отсвирил защото нямат застраховане...

та сега съм във фаза, четене, гледане, пробване, смятане....и накрая пак ще има изваждане :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1507
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: Е39 530d М-Sport,Е34,Е30,Е36 325i
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Замина си...

Мнение от boksioraE39 » 29 Авг 2012, 18:45

Щом вече не си BMW ентусиаст защо ги гледаш пак... ?
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Re: Замина си...

Мнение от titto » 29 Авг 2012, 18:54

"Замина си..."..... Викам си, пак ли някой умре, бе!? :confused:

Мда, още си заразЕн, щом гледаш верните машинки! :yes: Успех и пусни някой клип с новата бегачка(може и със старата) :yes:
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4661
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F11 525d X-drive,

Re: Замина си...

Мнение от acho.rs » 29 Авг 2012, 20:26

Наистина вземи оправи заглавието , че доста наподобява заглавие за починал човек ...

По темата - Е46 М3 с духалка или Е30 с С50/С54 :paranoid:
"Всеки БМВ ентусиаст рано или късно си купува немския еквивалент на лада 2106/1500"
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5571
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Замина си...

Мнение от alx » 29 Авг 2012, 21:42

oxam написа:С голяма мъка съобщавам, че вече не съм БМВ ентусиаст. Днес новият собственик си плати и прибра зедката. Направо ми се плачеше като я гледах как заминава...четири и половина години, 20 хиляди километра, 24 трак дни, 8 дрифт дни, 3 ходения на ринга...мъка, мъка, мъка, много ми е тъпо... :confused: :( :(

От друга страна се носят разни слухове, че уикенда щял съм да ходя да гледам една е30ка с 4.4 в8 и клетка...та да видим колко са верни ;)


от тези които си споменал мисля, че е30-ката с в8 е най-конукрентна. но....

аз ако съм на тебе обаче ще отворя колекторите и интейка на вайпъра, ще му сложа едни ацр амортесьори и трак алайнмънт и един шорт шифтър и... се мятам в боя без да се замислям. в зависимост от стила ти на каране и пистите предните спирачки може да са адекватни или неадекватни и едни стоптек няма да ти дойдат никак зле. и всичкото това.. пак ще ти излезе много по-евтино от колите дето си ги замислил да ги взимаш. а ще имаш една много бърза кола за писта защото не забравяй, че вайпъра е замислян като кола за писта и след това като "полу-екзотика". ... само не се удряй или ако се удряш гледай да е с дупето.. щото предния ти капак е $10к+ небоядисан... ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Замина си...

Мнение от ///ivanE30 » 29 Авг 2012, 22:29

ако е бяла и е случаино българска е30ската зимаи и ги почваи :D
bedrock city racing

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Замина си...

Мнение от oxam » 30 Авг 2012, 1:14

alx написа:
от тези които си споменал мисля, че е30-ката с в8 е най-конукрентна. но....

аз ако съм на тебе обаче ще отворя колекторите и интейка на вайпъра, ще му сложа едни ацр амортесьори и трак алайнмънт и един шорт шифтър и... се мятам в боя без да се замислям. в зависимост от стила ти на каране и пистите предните спирачки може да са адекватни или неадекватни и едни стоптек няма да ти дойдат никак зле. и всичкото това.. пак ще ти излезе много по-евтино от колите дето си ги замислил да ги взимаш. а ще имаш една много бърза кола за писта защото не забравяй, че вайпъра е замислян като кола за писта и след това като "полу-екзотика". ... само не се удряй или ако се удряш гледай да е с дупето.. щото предния ти капак е $10к+ небоядисан... ;)


е30ката ще е ок, лека и евтина и купета много...Ачо говориш малко наизуст - за дрифтене 4.4 в8 е по-добрия вариант от С50/С54 - повече въртящ момент, по-лек, по-къс и съответно по-изнесен назад, с хедърси, ауспух и мап скойоно е 320 коня, отделно, че като гръмне е 200 лири да пуснеш нов. е46 м3 с духалка звучи супер, но само духалката е 4к лири, които предпочитам да инвестирам в олекотяване/окачване и най вече в много каране. защото в един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

аз си търся кола само за дрифтене, която да мога да мачкам без да ми е жал. това е причината да продам зедката - сърце не ми даваше да я ударя някъде (а в момента в който искаш да дрифтиш сериозно и да прогресираш е леко неизбежно).

иначе вайпърът отдавна е в категорията трак кола - 6-бутални алкони с 14инчови стоптех дискове (имам и 16инчови ама нямам 20ки джанти) отпред, 4 бутални брембота отзад, H&R про кит и натегнати конита, -2.2/-1.2 кембър, 3/8 тоу ин, кумхо V700 305/335, полиуретан на антиролбарите, задни анти-тоу скоби, вратички в картера, метални скоба и шайба на серво помпата, кеч танк, К&Н филтри и гладки тръби на колектора, 3 инчови ауспуси без задно гърне. Другата седмица пристигат Belanger-ите и махам катализаторите, тук един агент ще ми качи мап на DC performance, защото е със същите модове. А зимата ще махам главите и яко портване, 2.05/1.60 клапани, crower вал, crower кобилици, двойни пружини на клапаните и титаниеви шайби, 0.27 кометик, за да гоня 10.5:1-11:1 и с дино мап мисля да го докарам до 550-580 на гумите.
Изображение Изображение Изображение Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5571
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Замина си...

Мнение от alx » 30 Авг 2012, 16:02

oxam написа:аз си търся кола само за дрифтене, която да мога да мачкам без да ми е жал. това е причината да продам зедката - сърце не ми даваше да я ударя някъде (а в момента в който искаш да дрифтиш сериозно и да прогресираш е леко неизбежно).


о, да вайпъра не е за тая цел- определено. аз горчиво съм съжалявал всеки път като изтряскам някой някъде (броя на пръсти- 10тина пъти поне). но аз се състезавам с други хора и просто няма начин като се сръгате често или те побутнат да не си надскочиш късмета и уменията :) дори при най-серозната ми катастрофа въобще не беше моя вината (и почти не успях да отреагирам). но пък лежах 2 седмици в интензивното... ако можеше да се добавя асф видео във форума дори щях да го закача- един колега с камера отзад снимаше и хвана анархията :) не се ударих здраво първия път, но после ме удариха още два пъти за по-сигурно... и стана пожар и докато ме извадят.. беше интересно :)

oxam написа:иначе вайпърът отдавна е в категорията трак кола - 6-бутални алкони с 14инчови стоптех дискове (имам и 16инчови ама нямам 20ки джанти) отпред, 4 бутални брембота отзад, H&R про кит и натегнати конита, -2.2/-1.2 кембър, 3/8 тоу ин, кумхо V700 305/335, полиуретан на антиролбарите, задни анти-тоу скоби, вратички в картера, метални скоба и шайба на серво помпата, кеч танк, К&Н филтри и гладки тръби на колектора, 3 инчови ауспуси без задно гърне. Другата седмица пристигат Belanger-ите и махам катализаторите, тук един агент ще ми качи мап на DC performance, защото е със същите модове. А зимата ще махам главите и яко портване, 2.05/1.60 клапани, crower вал, crower кобилици, двойни пружини на клапаните и титаниеви шайби, 0.27 кометик, за да гоня 10.5:1-11:1 и с дино мап мисля да го докарам до 550-580 на гумите.


о, ми той значи е готов. не барай мотора от сега е моето скромно мнение. глави, вал... не сега. научи се първо да го караш много бързо и като усетиш че започваш да го дрифтиш с 4те гуми на влизане _и_ на излизане от завоите (особено с тия 300 отпред) - значи си го научил и ще можеш да се възползваш от повече въртящ момент... в зависимост от уменията и топките ти този момент ще дойде... още си далече от него.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 2702
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: на US табели
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Замина си зедката...

Мнение от Kroki » 30 Авг 2012, 16:24

И все пак, явно е за добро! Взимай Е30-ката и се разцепвай от каране. Благородно ти завиждам, най-вече за колите и карането дето удряш.. :|
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Замина си зедката...

Мнение от The7omahawk » 30 Авг 2012, 16:31

Както казах и в предната тема със снимките - това е най-красивата и най-добре пипана Z3, която съм срещал в Интернет, а аз обожавам модела! Пожелавам ти адски много емоции ( приятни и незабравими ) с бъдещото BMW :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2754
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 320ci Facelift, E46 M3

Re: Замина си зедката...

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 30 Авг 2012, 16:37

Взимаш едно е30 В8-мак и си ти! 8)
Жалко за зетката, но това е възможност да вземеш една е30-ка и да се разбиеш от дрифтене. :mhihi: :mhihi:
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Замина си зедката...

Мнение от DrivinGGoD » 30 Авг 2012, 16:39

Сигурен съм, че ще я заместиш подобаващо :yes: :twisted:

Що се отнася до заместителя - все си мисля, че Е30 като цяло далеч не е добра платформа, а е по-скоро компромисна такава, налагаща доста ограничения... Е36 и особено Е46 са платформи, които дават къде къде повече възможности и свобода за създаване на читава състезателна кола. А и не мога да се съглася, че нормалното V8 (М60/62) в което и да е отношение е по-добро от едно S50/54... По-евтин е, безспорен факт, има въртящ момент, определено, но характера му като цяло в сток вариант далеч не ми допада :confused: Да, S62 вече е друга бира :twisted:

Дори и да останеш на V8 според мен Е36 е по-добра база ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Следваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook