BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от TOM » 27 Дек 2011, 22:18

Къде са рециклирани и колко излезе?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: софия Гео Милев , Люлин

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от street_force » 27 Дек 2011, 23:28

MGM написа:Refresh :D

Изображение

колеги 3 ма от нас ви зададоха въпроса от какво е горния заден носач смятам че ако не ви натоварва може да споделите с нас

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.02.2005
Местоположение: София

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от MGM » 28 Дек 2011, 0:36

Носачите са от Е46. Ние ги освежихме полуоските. Чакаме доста части, но по празниците ще се позабавят :(
1,79/190/11,52

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: софия Гео Милев , Люлин

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от street_force » 28 Дек 2011, 0:41

благодаря мн а какво печелите като заменяте оригиналните с тези

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от 00Cool » 29 Дек 2011, 23:41

street_force написа:благодаря мн а какво печелите като заменяте оригиналните с тези

първото което ми идва на акъла ,4е 6те тежи по малко ориг. на е36 е жилезо :mhihi: мисля 4е съ6то играе малко роля и за висо4ината ма не съм много сигурен
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: F10 M550d или 1M Coupe или E46 M3

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от Zagy » 30 Дек 2011, 9:41

Още един проект, който с интерес ще се следи :yes:
Si non confectus, non reficiat.
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от Гецата » 31 Дек 2011, 1:35

00Cool написа:
street_force написа:благодаря мн а какво печелите като заменяте оригиналните с тези

първото което ми идва на акъла ,4е 6те тежи по малко ориг. на е36 е жилезо :mhihi: мисля 4е съ6то играе малко роля и за висо4ината ма не съм много сигурен

С54 с Ротрекс да се пести тегло от носачи :mhihi:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от Master™ » 31 Дек 2011, 9:41

той човека си прави кола като кораб .... със също и толкова мощност :mhihi: едва ли за това ги слага. Може да иска да си слага цял мост с диф от е46 м3 пък знае ли човек ...... но нека автора си каже.
И по малко да пукате по празниците Миленчо че да не се събудиш с някой поло или голф С54 в гаража :mhihi: ....
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от DrivinGGoD » 31 Дек 2011, 11:39

Принципно намаляването на подокачните маси никак не е лишено от смисъл и по-скоро се прави за намаляване на инерцията и силите възникващи в подвижните елементи на окачването - по-малко и по-леки подвижни части = по-добро поведение на пътя. Не случайно в сериозните бегачки окачванията се правят с максимално малко подвижни части и пружините и амортисьорите са сложени неподвижни и са свързани с шенкела/носачите посредством лост и рамо ;)

За мен по-интересното в случая е, че носача от Е46 става без преправяне в Е36 окачването без да променя неговата геометрия и характеристики. Би ми било интересно да разбера дали наистина са напълно еднакви или има някакви разлики все пак, както в носачите, така и в моста, шенкелите и периферията...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19399
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от ///Явор » 01 Яну 2012, 11:12

дори фибата е еднаква от е36 316 до м3 е46...много на конвейр са тез коли :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.02.2005
Местоположение: София

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от MGM » 08 Яну 2012, 16:36

Изображение

2x60mm как ми стоят?
1,79/190/11,52

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от S-stail » 09 Яну 2012, 19:25

Struva mi se che ti maleqt ili sa kato za nachalo bez compresora?
Sorka za latinicata.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 2702
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: на US табели
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от Kroki » 09 Яну 2012, 20:14

Искаме повече снимки :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от BULL3T » 10 Яну 2012, 16:14

За 700 коня се едно няма генерация... За без компресора са чук! :yes:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от slavianko » 11 Яну 2012, 0:25

1001 надки колена и заварки. Колкото повече са толкова по кофти. Също и две тръби правят доста повече съротивление от една по голяма. Всеки един провар на заварката прави съпротивление. Не че не става и така но ако трябва да е перфектно за да извадиш максимума не това е начина. Моята генерация я правих само с една цяла траба без никакви колена и само с една надка за да може да се разглобява все пак при нужда.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook