BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.02.2005
Местоположение: София

BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от MGM » 20 Дек 2011, 21:09

.... важна е платформата !!!
Спряхме се на S54B32 + Rotrex C38-91 :lol:
В момента се работи върху swap-a на мотора и се събират дребните липси по периферията. За сега всичко върви добре дано и за вбъдеще нещата са така лесни, взе да ми харесва марката BMW :)

Проекта можете да следите тук или на:
http://facebook.upg.bg
http://upg.bg/bg/proekti/

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
1,79/190/11,52

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4150
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 535d M SPORT, Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от ///M_Martin » 20 Дек 2011, 21:38

Проекта ще бъде интересен но няма ли да е по-добре модовете да я преместят в подфорум 'Проекти"
Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11942
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от bum_bum » 20 Дек 2011, 21:45

Местя я :yes:
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от DrivinGGoD » 21 Дек 2011, 14:36

Хаха... така ли го решихте S54то... добре изглежда като идея, дай боже всекиму такъв TDS :twisted:

Карантията ще се пипа ли заради компресора? И не би ли трябвало компресора да е C38-81, нещо не намирам 91 в сайта им, а този го дават за Е46 М3 :roll:

Цял кит ли ще ползвате или само компресора и тук ще правите колектори и т.н.?

Лека и успешна работа :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.02.2005
Местоположение: София

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от MGM » 21 Дек 2011, 23:26

За сега целта е колата да се подкара Н/А и след като се изгладят всички дребни детайли ще се премине към ротрекс-а. Мотора ще бъде сглобен за конверсията с:
ZRP Rods
Custom Pistons
ProEFI Standalone ECU
BOSCH 044 Fuel Pump
OS Giken R Type Triple Disk Clutch BMW M3 S54, 184mm
Custom Water to Air Intercooler with custom intake

Работиме по колата така че ще ъбдейтвам темата редовно :)


http://www.rotrex.com/Home/Technology/New_Releases.aspx

After an extended period of meticulous development Rotrex can now offer our clients the granddaddy of the C38 range: The C38-91.
December 2010
Targeted specifically at those clients that want to enjoy the refinement and sheer acceleration of a Rotrex application but need that extra grunt and sheer power, the C38-91 features the best efficiency of the C38 range and flows 11% more than the C38-81.

Even at the very upper end of the power band, at a verified flow rate of 0.63 kg/s where no Rotrex has ever gone before, the measured efficiency of the Rotrex C38-91 is 65%, making sure your high power application will not unduly load your engine with thermal strain.

The C38-91, which shares the same basic drive dimensions and features a compressor housing only 8 mm longer (axial dimension) than that of the other members of the C38 family, serves up a peak (isentropic) efficiency above 75% and has a wide high efficiency island, guaranteeing forceful acceleration all through the engine rev range, as well as great gas mileage when you are not 'on the throttle'.
1,79/190/11,52

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11942
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от bum_bum » 21 Дек 2011, 23:34

Водния кулер винаги ми е бил много интересен. Вие ли ще го правите или ще взимате готов?
А буталата защо ще сменяте?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.02.2005
Местоположение: София

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от MGM » 22 Дек 2011, 0:52

bum_bum написа:Водния кулер винаги ми е бил много интересен. Вие ли ще го правите или ще взимате готов?
А буталата защо ще сменяте?

Ние ще изработим кулера и интейк-а. За буталата, еми имаме желание да изцедим максималното от ротрекса, което си е към 700 кс :lol:
1,79/190/11,52

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от TOM » 22 Дек 2011, 8:14

MGM написа:...и имаме желание да изцедим максималното от ротрекса, което си е към 700 кс :lol:


Едно време се говореше че "скромността краси човека"...но за автомобилите май не важи поговорката :lol:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от DrivinGGoD » 22 Дек 2011, 10:47

MGM написа:
After an extended period of meticulous development Rotrex can now offer our clients the granddaddy of the C38 range: The C38-91.
December 2010
Targeted specifically at those clients that want to enjoy the refinement and sheer acceleration of a Rotrex application but need that extra grunt and sheer power, the C38-91 features the best efficiency of the C38 range and flows 11% more than the C38-81.

Even at the very upper end of the power band, at a verified flow rate of 0.63 kg/s where no Rotrex has ever gone before, the measured efficiency of the Rotrex C38-91 is 65%, making sure your high power application will not unduly load your engine with thermal strain.

The C38-91, which shares the same basic drive dimensions and features a compressor housing only 8 mm longer (axial dimension) than that of the other members of the C38 family, serves up a peak (isentropic) efficiency above 75% and has a wide high efficiency island, guaranteeing forceful acceleration all through the engine rev range, as well as great gas mileage when you are not 'on the throttle'.


:yes: Интересни новини...

Всичко звучи много хубаво и ще следя с интерес...

Ама наистина намалете тия 700 коня :paranoid: 500 до 550 звучи нормално, ама 700 :roll:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 2702
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: на US табели
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от Kroki » 22 Дек 2011, 11:36

Това май ще е първият такъв проект в BG ? Успех все пак, предполагам че ще си остане стриит кола, обаче тая мощност как ще се отрази на купето, нямали да се усукува? Клетка ще слагате ли ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от BULL3T » 22 Дек 2011, 15:25

Kroki написа:Това май ще е първият такъв проект в BG ? Успех все пак, предполагам че ще си остане стриит кола, обаче тая мощност как ще се отрази на купето, нямали да се усукува? Клетка ще слагате ли ?


няма ли да се усуква... хахах колега тва да не е баница... 500 коня на задно значи почти никакво сцепление поне до 100 км/ч... проблема не е че са много конете,а че много малко тичат по асфалта...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11942
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от bum_bum » 22 Дек 2011, 15:52

MGM написа:
bum_bum написа:Водния кулер винаги ми е бил много интересен. Вие ли ще го правите или ще взимате готов?
А буталата защо ще сменяте?

Ние ще изработим кулера и интейк-а. За буталата, еми имаме желание да изцедим максималното от ротрекса, което си е към 700 кс :lol:


Ебаго и в Ротрекса.. няма ли първо да са проблем биелите, а после буталата? Не, че нямат мотори с такива коне от турбо със сток карантия де.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.02.2005
Местоположение: София

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от MGM » 22 Дек 2011, 17:43

По-горе съм написал, че ще използваме биели ZRP Rods ... днеска се сдобихме с D2 Rear Camber Kit и цял заден мост от М3 Е36 3.0. Колата ще се подкара на 1-во време в атмосферен режим. Ротрекс-а е наличен но ще поседи на рафта докато му дойде времето. Ще се подсили купето със сигурност !
1,79/190/11,52

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от Master™ » 22 Дек 2011, 18:07

еееее браво бе миленчо ........ е*ах ти евридейката :mhihi: ти май по бързо ще си спретнеш проекта и от радко :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 13.02.2005
Местоположение: София

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG

Мнение от MGM » 22 Дек 2011, 20:22

D2 Rear Camber Kit
Изображение
1,79/190/11,52

Следваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook