M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка...190 коня как ?

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка...190 коня как ?

Мнение от AVGO » 16 Фев 2011, 4:02

Проект > 325 тДс да гори по-малко от 316и (100 к.с. ) и да върви като 325и ( 192 к.с. ) = Перфектната градска кола :driving:

К.С.___________325тдс_143___________325и_192
0-100 :_________10-10.5 сек ____________7.5-8 сек

Междинна цел > Да няма минуси на дизел :angel:

В темата ще бъдат включени силовите, оптичните и електронните подобрения на автомобила в хронологичен ред.Също така, могат да биват обсъждани всякакви въпроси свързани с М51Д25. Ще има също така и клипчета с гонки извършени през процеса на осъвършенстване :yes:

Ето че най-после с триста зора ( от мързел :mhihi: ) си пускам така чаканата тема за Лудата ТДС-ка.
Извинявам се от сега че не всеки ред ще бъде право засегнат с целта на темата, но просто супер много си обичам детето и няма как да пиша безразлично. :bchug:

Първо малко информация за Божко, момчето лошко.Да така се казва, Божидар, това ми дойде на ум от БМВ пък и си е същински Божи Дар за мен.

Преди около 4 години и половина, когато бях на 15, решихме да подменим 80-сятката ( Ауди ) за БМВ 525 ТДС.Тогава живях във Франция.Та вдигнаха се нашите до Германия за мечтаната 5ца е34, но след като пробвали една, майка ми пропищяла, че и била много голяма и нямало да може да я паркира :mhihi: :mhihi: :mhihi: .Ориентираха се към 325 тдс.Аз от вкъщи им пратих няколко факса с различни коли извлечени от нета но....най ми беше присърце една синьо-сива такава мого готена :ok: .Видяла я майка ми и казала „Туй ще ми е колата” ( Де да заеше колко греши :mhihi: :mhihi: :mhihi: )

И една сутрин паркира бавареца пред вкъщи и от тогава се започна историята за ЕДНО МОМЧЕ И НЕГОВОТО БМВ.То все още не беше мое, но въпреки това аз го обичах най-много и аз го гледах най-много.Въпреки, че не го карах постоянно го чистех и лъсках.

След няколко месеца, направих 16 и изкарах книжка с която можех да карам, но само с придружител навършил 28 години и шофьорски стаж над 3 години.И така започнах да карам с нашите, все по-често и по-често докато не се стигна до там че след броени месеци само и единствено аз карах Божко ( с някои изключения естествено ) И така докато навърших 18 и не го взех изцяло за мен, до ден днешен. :lalala: :lalala: :lalala:

Та взехме Божко за тогавашните 7000 евро, до този ден ми е стъпала на 25 000 лева ако не и повече ( ех, ех циганска е36-ца :banghead: :banghead: :banghead: ) с почти всички екстри.Беше на 230 000 км с всички фактури, печати и сервизни книжки.Купихме я от младо момче на около 25г. Което я е карало само 3-4 месеца, а той самият я е бил взел от възрастна жена, първи собственик, може да се каже че аз съм 2рия.

Така стига история, че сигурно стана отегчаващо пък и няма да се очудя ако някой модератор ми премести темата във форума на Искрено и Лично. :OT:


Искам да започна с най най най важното > ПОДРЪЖКА ! ТДС е стар мотор на много километри, при това дизел който за да просъществува подобаващо се нуждае от определени грижи.


1. Каране
: Никога, не превишавам 1800 оборота докато мотора не е в оптимална температура! :nono: Вярно, че е изнервящо за пътниците и за другите коли на пътя, но при първа възможност, ако се налага, отбивам и ги оставям да минат.Веднъж антифриза загрял на 90 градуса, изчаквам още малко и започвам лека полека през предавка да покачвам малко оборотите ако искам да започна да я настъпвам.Почвам нали от 1800 после сменям на 2200 после 2500, 3000, 3500, така няколко пъти и вече Лудата ТДС-ка е готова за подвизи в оптимална и безопасна кондиция. :driving: :driving: :driving:

2. Обслужване : Постигнатите резултати на Лудата ТДС-ка се дължат на специфично третиране запазващо мотора в оригиналния му вид.
-Кара се винаги с хубаво вносно масло 5w40.
- Преди да сменя маслото, наливам присадка прочистваща двигателя.Оставям да работи 30 мин и тогава го източвам ...... за маслото говоря.
- В маслото наливам добавка съдържаща „течни метални частици” с големина от 0.5 до 5 микрона които запълват микро пукнатинките от износването на мотора.На нея пише да се слага през 25 000 км, аз слагам през смяна, тоест през около 16 000 км.
-Освен тази, наливам и друга, гъста като мед която създава филм фърху металното покритие образувано от предишната добавка, за която се рекламира, че мотора може да работи без масло.
-Задължително се сменя и горивния филтър

3. Гориво : Никога, никога, никога не е наливана и капка нафта произхождаща от място различно от „хубава” бензиностанция.Също така, всяка капка нафта досега е наливана абсолютно винаги с добавка смазваща помпата, дюзите и спомагаща за по-добрата работа на мотора.

Това ме навежда на мисълта, да споделя за тези които не знаят опита ми с хубава европейска нафта и нашата българска пумия.Нали 4 години си карах Божко във Франция, няма грижи.Като тръгнах да се прибирам, ми се наложи, за пръв път да заредя в источна европа, в Сърбия.Заредих и какво стана.....колата пропуши, взе да не върви така хубаво, веднага се усети разликата която си беше стабилна.После дойде ред да заредя на родна земя, както продължавам и да правя от 10 000 км насам.Е няма такова нещо. В Сърбия си виках, знаех си че така ще стане, но е що годе поносимо.Е, майка България ме изненада доста неприятно.Божко запуши още повече, спъна се още повече и засякох разлика в порядъка от почти 1 литър на 100 км в полза на европейската нафта.

СИЛОВ ТУНИНГ :


Първото нещо което направихме бяха спирачките.Тях ги направихме още във Франция, първата седмица след като взехме Божко, тати каза че е хубаво да даваш газ, ама е хубаво и да можеш да спреш :dummy: :dummy: :dummy: . Тогава го изврънках за нещо по-добро и успях. :lalala:

- 4 диска ATE POWER DISC винтилирани и нарязани ефектно на звезда.БМВ излиза с АТЕ и затова запазихме доказалата се марка .http://www.ate.de/generator/www/com/en/ ... sc_en.html

- Задни накладки АТЕ и предни, някакви спортни на Феродо но не се сещам вече какви точно.Да се похваля за протокола, това бе първото нещо което направих съвсем сам докато френските ми връстници гледаха анимационни филмчета у тях. :bang:

Резултат : Уникално добро спиране.Спасявало ми е живота вече колко пъти така, че хора, послушайте тати и си правете и спирачките за да не ви четем по вестниците :ranting: :ranting: :ranting: .То хубаво да правиш да върви, ама повече вървеж изисква повече усилие за да бъде спрян ! Тук колата си е все още стоковите 143 коня, а спираше по добре от стоково 325и с неговите 192 коня.


ОПТИЧЕН ТУНИНГ :


Божко се сдоби с :
- Добавка за задното съкло
- Вежди
- Лип на задния капак

Придоби, ето този груб селскостопански вид :

n583034884_1671811_683223[1].jpg


Така айде аз ще си лягам вече, по-късно ще продължим с Лудата ТДС-ка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна AVGO на 28 Ное 2011, 16:47, променена общо 4 пъти
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка

Мнение от AVGO » 16 Фев 2011, 11:56

Всичко това беше сработено от спирачна течност , май беше на АТЕ ДОТ5 която наистина си оказва влиянието.По-малките дотове съдържат и вода която от високата температура започва да се изпарява в маркучите и ги надува.При ДОТ 5 няма такъв проблем.Най-много натоварване съм правил на спирачките, веднъж по един планински път.25 км нагорнище, 25 км надолнище на сичката газ ама баш на рали и всеки път спирачката беше до долу...ей останах изумен, нито прегряха, нито спря да спира нито нищо :driving:

Това ме подвежда и на мисълта за възможно най-най-максималния разход който съм правил на печката.Беше тогава защото наистина карах всеки път до червеното,Там е и максималната мощност на М51Д25, на 4800 оборота. Тогава, за този очастък бях сметнал разход в порядъка на 16-17 литра. :angel:

Мисля, че няма как да се изкара повече защото наистина карах възможно "най-състезателно" :twisted:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка

Мнение от AVGO » 17 Фев 2011, 4:41

Следваща стъпка :wave:

СИЛОВ ТУНИНГ : Смяна на чипа на помпата тип EPROM в ЕКУ-то с повишени стойности :bowdown:

Вариантите бяха 3 : Чип Епром , Повер Бокс, Ремап

Ремап : Свързва се колата към компютър който пренаписва в реално време файловете заложени във фабриния Епром, нанамиращ се в ЕКУ-то.Това е най-добрия вариант, защото така мапера нагажда характеристиките на чипа според състоянието на двигателя, индивидуалните очаквания на потребителя и специфичните промени извършени по двигателя.Един качествен ремап е уникален, упровергава се с дино графика и струва много много скъпо ( във западна Европа ) Във Франция, най-близката реномирана фирма за ремапване ми искаше 800 евро :kuku: Вярно че резулатата щеше да е перфектен, но до този момент Божко беше пълен сток и нямаше какво да му се нагажда толкова :smoke:

Повер Бокс : Той представлва кутийка която се свързва между ЕКУ-то и помпата.Така помпата бива "залъгана" с повишените данни на бокса.Казвам залъгва, защото Епрома в ЕКУ-то си праща фабрините стойности към помпата, но бокса му се препречва по пътя, спира нея информация и я замества с неговата си подобрена. Бокса съдържа стандардизиран тип информация която е задоволителна, но не отговаря перфектно на състоянието на атомобила ( износване или тунинг ).
Плюса на бокса е че е относително по-евтин, монтира се и се демонтира много бързо и също така може да се ползва на всички еднотипни двигатели ( например всички 2.5 ТДС, всички 3.0д и т.н ) за разлика от чипа който работи само на определени ЕКУ-та.


Чип ЕПРОМ : След дългото търсене и ровене, все пак това беше преди 4 години и чиповете не бяха въобще толкова разпространени , дори и във Франция, реших да избера тази опция за Божидар.Намерих една скромна тогава фирмичка с доста беден каталог от услуги, но пък малкото им клиенти бяха много доволни.Размених си няколко меила с маперчето, то ми изясни ситуацията.Реших се да поръчам, Само да отбележа че в този момент дази фирма е една от най-сериозните в северна ФРанция и предлагат какво ли не, а когато аз ги намерих нямаха даже и спортни филтри.Имаха само чиповете и 2-3 железарийки.Сега си имат име и собствено дино и всичко това благодарение на изключително качествената работа на мапера :bowdown: Отново да атъртя на факта че Божко се кара вече 4 години с този чип и да чукна на дърво никакъв проблем, качествена работа :bowdown: :driving:

В следващия епизод, смяна на епрома и ефекта от начинанието :yes:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка

Мнение от AVGO » 18 Фев 2011, 17:55

Хаха, търпение колеги :angel:

СИЛОВ ТУНИНГ : Смяна на чип ЕПРОМ
Първо да кажа, чиповете могат да бъдат захванати по 2 различни начина.

Първият е, че са запоени за ЕКУ-то , в такъв случай трябва много малък, фин поялник и повечко смелост, защото цъкне ли се нещо малко по на криво и всичко отива по дяволите :oops:

Вторият е по-благоприятния, чипа е просто щракнат и една пласмаска го придържа и служи като капаче ( за мой късмет, моят не беше запоен :lalala: )

Ето линк към сайта с който си послужих за да извърша интервенцията :
http://s163499322.onlinehome.fr/secreta ... 325tds.htm

1. ЕКУ-то се вади от дупката в купето на пасажерското място.Намира се точно зад жабката, но се вади от коша.
ЕКУ-то е стегнато в една метална стойка.Развиват се 2 винта от 2те страни за да се охлаби, маха се щипката на буксата и се изважда.
2. ЕКУ-то е капсуловано.Това ще рече, че не е хванато с винтове, а самият капак има метални крачета които трябва да се осучат внимателно, без да биват счупвани. Така едно по едно, докато падне капака.
3. Обръща се ЕКУ-то и се отвиват 4те винтчета отзад за да се отдели самото ЕКУ от металната му кутия.
4. После на снимката се вижда че има няколко пишчици които трябва да се откопчаят и ЕКУ-то се отваря като книга.
5. Маха се капачето на чипа за да му се види номера който трябва да съответства на номера на туниг чипа и се подменя.
6. Всичко се започва в обратен ред и въртим стартера :yes:

С чипа ми имаше документ в който пише че е препоръчително да не се дава много газ първите 500 км за да може ЕКУ-то да се сработи както и след това да се прави постепенно заради двигателя.


ЕФЕКТ ОТ ЧИПА :
Ефекта е........УАУУУУУУУУУУУУУУУ

Палим колата и започваме леки форсирвания на мотора.
1. Педалът на газта е много по-чувствителен и много по-бърз.Имаме доста по-добър респонс.

2. Покачваме мааалко оборотите и какво да чуем....моторът който досега си работеше като бензинов, сега е акомпаниран и от едно много леко и приятно свистене на турбото, дори и на свободна.Преди то се чуваше само при каране.

3. На пътя колата е съвсем друга.Бърза ми се струваше и преди, тогава бях на 15 и все пак предишната ни беше 1.9 тди 90 коня, но сега имах чувстото, че карам баш бегачка :mhihi: :mhihi: :mhihi: Набира много по добре и направо си бяга сама в червеното, разликата е огромна.Не знам какво разправят хората за лъжливото усещане...ама като гледам километража, хич не е лъжливо :driving: Турбото което допреди се включваше към 2000 оборота и достигаше максималното си налягане на 2200, сега се включваше на около 1800 и прави макс на 2000.Тези 200 оборота на книжка, не изглеждат кой знае какво , но предвид бавнооборотният мотор се усещат доста.Особено при "нормално" каране къдетоо стоим в интервала 1500-2500 оборота.Вече баирите не означавха нищо, всичките можех да ги вземам на 5та ( без крайности ). Абе всичко беше на 6 :yes:

4. Консумация : Наистина има един спад на консумацията между 0.5 и 1 литър на 100км който съществува само при бавно и при нормално каране.Чипа е направен така , е да пуска повече гориво при пълно натоварване.Засякох че при каране на магистрала със 100км/час на автопилот, Божко лапаше около 4.5 литра на 100км.При нормално извънградско каране в България с БГ гориво бавареца гореше между 5 и 5.5л.Също така , забелязал съм, че на тоя мотор, набиеш ли му 5-та разликата в консумацията дали ще карам със 120 или със 180 е има няма 0.5 литра :lalala:

Забравих да спомена , че колата пушеше доста яко, ама баш много :mhihi: Комарите не се задържаха много много когато бях по улиците :mhihi:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка

Мнение от AVGO » 18 Фев 2011, 18:19

И...........първата ми уредена гонка с Лудата ТДС-ка :D

Бях предизвикан от Опел Астра 2.0 8в 115 коня която на пръв поглед не изглежда страшна но знаех, че биела Голф 3 гти 16в 150 коня, някаква Мазда 160 коня...та бях доста уплашен :oops: Бях се разтреперал, все пак първа гонка, ах какво усещане.Следвахме се бавно бавно до едно селце с хубава права където можело до 200 да стигнем.През целия път дотам колата не спираше да тресе, но не за друго а защото десният ми крак трепереше :mhihi:

Как да е ...3...2...1...старт ! На първа взех 1ва кола, на 2ра още 2, на 3 още толкова и вече на 4та не го виждах от обилния пушек който бълваше гърнето ми :mhihi:

СИЛОВ ТУНИНГ : Смяна на филтър със спортен на КН

Не знам за другите, но аз го усетих ефекта от филтъра.Колата тръгваше по-живо и всякак имаше повечко сила на най-високите обороти.Също така, мотора стана съвсеееееем леко по-шумен при пълно натоварване, но на мен ми допада, звука стана по-плътен, при нормално каране не се усеща, така че според мен филтърчето си има ефект но само ако е в компания с тунинговано ЕКУ. Препоръчвам инвестицията :driving:


СИЛОВ ТУНИНГ :
Изтърбушване на катализатора

Знаи след дълги размишления, дали само да го изтърбуша или да го махна изцяло, реших да оставя оригиналната обвивка главно заради баща ми, защото беше много против премахването на катализатора :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Много съм доволен от ефекта, колата се чувстваше малко по-лека и другото което е че се получаваше някакво завихряне в кухината на катализатора което се получаваше като свистене от турбо ама много много приятно :mhihi: .Много се кефих като го направих, постоянно ей така стоях и си форсирах колата, спирам на червено, хората чакат аз помпя :mhihi: :mhihi: Детска радост, какво да ви кажа. А и пропуши още повече, вече бях станал що годе известен с тоз пушек :mhihi:

И от тук нататък се започна с гонките които ще видим в следващия епизод :driving: Всичко започна от тунинг.бг , тема "предизвикваме всички коли" ( в Русе ) на някой си Роман :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка

Мнение от AVGO » 19 Фев 2011, 0:17

ОПТИЧЕН ТУНИНГ : Пребоядисване

Това беше принудено от някои гадни френски или мангалски педалчета които явно завидяха и ми надраха Божко :evil: :evil: :evil: Бял ден да не видят, топките да им изсъхнат, ръчичките им да окапят и тез ключове с които го надраха, ковчезите им да заключат ! :evil: :evil: :evil:

Та , така де, не исках да сменям цветове , да има разлика или цялата да се разколачва затова я пребоядисахме в същия цвят.В БМВ го водят Синьо-сив металик.
Само, че поръчах на бояджията да сложи повече перла.Ефекта който се получи е че според светлината се вижда малко различно.На по-светло се вижда синьо, на тъмно се вижда тъмно синьо-сиво и има един момент , не мога да определя кой и каква светлина трябва да е, всякаш лилавее лекичко, в рамките на разумното естествено :P

Също така затъмнихме мигачите и стоповете за по-агресивен и красив вид.Тези жълтите, на този цвят стояха като подарени :yes:

пс : Тук, на тази снимка, за пръв път заведох Божко на автомивка и то не да ми го бутат "някакви" ами такава със супер дупер нови скъпи автоматични четки, първата и единствена в Русе. До този момент, 3 години не си бях давал детето да го докосва някой друг, но беше студено, бях болнав и се наложи :confused:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна AVGO на 11 Юни 2011, 16:19, променена общо 1 път
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка

Мнение от AVGO » 19 Фев 2011, 1:31

Г О Н К И

1. Първа среща между Алфата на Роман : Алфа 166 2.4 ЖТД 136 коня с ремап, спортен филтър и премахнат катализатор.
Разликата е огромна, тази гонка ми вдухна доверие, че Божко си бяга прилично, защото същата тази кола беше наказала бая други и преди да се дръпнем ми беше много под въпрос.

http://www.youtube.com/watch?v=We092kwJfpY Слушайте коментарите, забавни са :mhihi: "Въри си си иб*ло гъза :mhihi:

пс : Тука все още не знаех къде се намирам и стартирах с АСЦ :mhihi: Също така от тук почна да се усеща как съединителя започна да се предава :(

2. 325 ТДС вс Алфа Ромео 145 2.0 150 коня със спортен филтър и генерация
https://www.vbox7.com/play:23902e1a

пс : На 2та гонка и двамата изпуснахме скоростите :banghead:

3. 325 тдс вс Пежо 205 рали 1.9 130 коня олекотено с филтър и генерация
Току що разбрах, че клипа е бил изтрит.Доколкото си спомням, до около 150 км/час имах между 2 и 3 коли преднина.Останах силно и приятно изненадан, че не можа да ме боцне малката осичка :twisted:

4. БМВ Събор за Северна България в град Русе

http://www.youtube.com/watch?v=_psUr-SZ0GI Аз се появявам на 6.10 мин.

Тук беше много забавно, защото когато колегата с бегачката 320и Турбо видя, че застава до него някакво пишлеме с градска кола вирната като багер ми каза "Е къв е смисъла" Аз му отговорих айде де, само за спорта, шоу да става и наистина не очаквах да го бия, както и никой друг.Много бързи ми се струваха всички отстрани, приятелите ми ме накараха да изляза на чертата, аз не исках да се срамя с моята печка :mhihi:


http://www.youtube.com/watch?v=DvzNE0ArhYI Ей като изтребители се чуваме дизелите :mhihi:

325 тдс вс друг 325 тдс
с чип и бутана помпа ( познава се по това че пуши дори и на ниски обороти, например когато дава назад ) Първата гонка го бих, втората бяхме наравно, третата не се сещам или съм го бил с 10 см или сме вървяли наравно.

325 тдс вс 530д 193 коня Автоматик
: Първата гонка го взех, после се пуснахме още 2 пъти, един път ме би, и един път горе долу равни.Но това си е късо разтояние, колкото повече би се увеличило, толкова повече би ме разтегнало. Все пак ТДС-а тук е само с чип, филтур и изтърбушен катализатор.

Пусках се и с някакви 20-ки е36, нямаше интрига. :driving:

5. 325 тдс вс Шкода Фабиа рс мерена 205 коня на мотора във Варна при Келеша : Бях доста доволен от малката разлика която ми направи на 400м като се има предвид малко визуалната измама защото последните метри чукнах сприрачка защото настилката на писта Острово , Разградско е цялата в камъчки и мине ли ти някой отпред ти разгонва фамилията на боята :confused: Даже тогава, сега се сетих, понеже бих някакъв ЦРХ, някаква Астра и други, някакъв мангал ми каза "Брау , бате, ти си най-бързото БМВ идвало на Острово" Ех, де да беше така, ама поне се зарадвах за части от секундата между "идвало" и "острово" :mhihi:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка

Мнение от AVGO » 19 Фев 2011, 2:07

6. Русе Драг Найт
Тук тези 180 коня написани за някакви въображаеми, на всички ви е ясно, бяхме зелени и мислехме че всичко вдига по 10 коня :mhihi:

Поради многобройните стартове на БМВ събора в Русе за който съм писал в предишния си пост, съединителя съвсем се предаде и здраво забоксува което обяснява резултатите. :banghead:

http://www.youtube.com/watch?v=Ru5rRklZ1Ig Искам да се обърне внимание как на 3.15 мин, колегата Роман заглушава звука :dummy: Чува се ясно как започвам "Ей ся виж...." Казах ей ся виж как ми задържа оборотите. На 3.50 мин също се чува двигателя как тъпче на място последвано с репликата "нещо ми се *ба колата" Такъв кеф им направи тогава на алфистите че не е истина, голяма омраза :nono: Между другото малко след тази вечер, Алфата хвърли турбото :bang:

325 ТДС вс Алфа Ромео 156 1.9 ЖТД 105 коня с чип, филтър, кулер от 2.4, запушен ЕГР клапън и други шукарийки които бях споменал в една тема, но за които вече съм забравил.Аз имам 80 килограмов оператор в колата :yes:

325 ТДС вс Хонда Сивик В-тек Купе 1.6 125 коня

Ето и гонката която ще служи за мерило

325 ТДС вс 325и : Бензинката е на колегата BlacK-EviL с пътник UcnaHeTca много гледана и запазена, не някой варел.Аз бях с 2ма човека.И 2та не бяхме ама грам подготвени за гонка.Знаех че ще ме бие, просто настоявах да видя с колко и колко работа ми остава по Божко :ok:

http://www.youtube.com/watch?v=mZss0kjAyc4
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка...190 коня как ?

Мнение от AVGO » 20 Фев 2011, 18:55

Днес ми пратиха още едно клипче от БМВ Събора в Русе с Алекс Бурдин :bowdown: :bowdown: :bowdown:
http://www.youtube.com/watch?v=BGSXC9X-0YI

ОПТИЧЕН ТУНИНГ : Джанти

Станах горд собственик на оригиналда М-Контур 2, предни 7.5Ж задни 8.5Ж

14042010167 - Copy.jpg

17072010215 - Copy.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка...190 коня как ?

Мнение от AVGO » 20 Фев 2011, 22:12

Dpy написа:Махни тия вежди, предните боядисани мигачи и сложи ниско окачване ;)


Да бе да, че да изглежда като усмихнато бебе :mhihi:
Много странно ми стана като видях подобна реакция в темата за най-мразените модификации на е36.Какво толкова не им се харесва на тези вежди не знам, има си и супер много сектанти на които им харесват :paranoid:

Пък за окачването , то е ясно, сигурно едни пружинки ще бодна на пролет, за повече, няма кинти пък и с тез пътища във Варна :dummy:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка...190 коня как ?

Мнение от AVGO » 20 Фев 2011, 23:18

Kroki написа:По-горе беше казано, че само до тук е със чип и филтър. Както виждате по постовете, човека всеки ден, дава ново инфо и клипове от моментното състояние на колата, когато е била такава.


Изключително ти благодаря, колега, поне един да чете какво пиша :banghead:

Всичко с времето си, доколкото знам , нямам определено време за което да си "изпея всичко" :ranting:

Аз искам тука да кажа, да покажа, че през ден ми пишат хора от цяла България да ме питат туй как ставало, онуй как ставало, ТДС това, ТДС онова ..... ари малко разбирателство, не мога да пиша постоянно пък и гледам да си подготвя постовете като събера и други информации свързани директно и индиректно с извършената работа за да може да седне един човек, да прочете темата и да му стане ясно от-до за какво иде реч. А не като мен 2 години да се чуди какво да прави, от тук от там слухове, я накой пробвал, я някой не.

Защото такава тема във форума няма, всичко е пръснато в десетки мнения в различни раздели които отделните потребители нямат рефлекса да търсят.Пример са много от информациите за ТДС които съм намерил бяха в "е39" раздела, докато по този начин всичко ще бъде концентрирано в ТУНИНГ :yes:

Много взехте да ни ограничавате :idea:

Ако не считате темата за полезна я мятайте у коша и майната им на другите, аз тез резултати вече съм ги постигнал :no:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка...190 коня как ?

Мнение от AVGO » 21 Фев 2011, 13:53

С бавно каране, колата гори по-малко отколкото преди да направя всичкия тунинг...

Колата вече бие запазено БМВ е36 325и с генерация, спортен филтър и 15ки джанти на колега от форума, аз карам с най тежките М-кови 17ки + оператор ....

Колата върви като за 190 коня ето гонките :

http://www.youtube.com/watch?v=BLaxpJtxqXw Тук клипа е объркан, аз съм отляво, то се вижда.
http://www.youtube.com/watch?v=a6EeaMwMA3s
Последна промяна AVGO на 23 Фев 2011, 2:25, променена общо 2 пъти
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка...190 коня как ?

Мнение от bum_bum » 21 Фев 2011, 15:35

Почистих темата, колегата ще систематизира нещата в 1- 2 поста и после може да коментирате :ok:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка...190 коня как ?

Мнение от AVGO » 21 Фев 2011, 16:26

Така, до тук :

-чип
-филтър
-изтарбушен катализатор

После последва :

- Подмяна на местатата на маркучите на МАП сенсора и Турбото.В оригиналния си вид връзките са Турбо>>>>>Байпас и Смукатен колектор>>>>МАП сенсор.

В този си вид, МАП сенсора отчита налягането на турбото от смукателния колектор, но поради дългия път от турбото, измерванията не са толкова прецизни и бързи.

Нов ред : Байпас >>>>>> Смукателен колектор и Турбо >>>> Мап

По този начин, МАП сенсора взема директна информация от самото турбо.Няма ги забавянето и загубите по пътя.
Също така, свръх налягането което произвежда турбото не отива къде да е, а в самия смукател и така влиза в мотора.
Сега докато го пиша това се замислих, че този въздух който идва от турбото и влиза в смукателя е горещ, не е минавал през кулера.. :dunno: но пък това го бях прочел някъде и щом хората така са сметнали за добре :mhihi:

На този етап замерих колата с джи-тек, колко е вярно един Господ знае.
Направих само 1 далеч неперфектен старт притова със студени гуми, 17ки на 225 и 85кг пасажер : Около 8.4 сек.
Мисля, че с 2-3 старта, топли гуми и празна кола, можех да падна на 8 сек, но нямах възможност :confused:

- Монтаж на шорт-шифтър
- Монтаж на бууст метър за измерване налягането на турбото
- Монтаж на бууст контролер за увеличаване налягането на турбото на 1,5 бара ( опасно за неизрядни автомобили )
- Реглаж на нафтовата помпа, да пуска повече гориво, в границите на разумното ( опасно за неизрядни автомобили )
- Подмяна на дебитомера с такъв със завишени стойности.

Следователно, колата се кара със сток кулер, турбо, помпа, дюзи и карантии :idea:

И целта постигната : По-нисък разход от 316и и по-добър вървеж от 325и
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: M51D25 >>>>>> Лудата ТДС-ка...190 коня как ?

Мнение от uCnaHeTcA » 23 Фев 2011, 1:53

AVGO написа:С бавно каране, колата гори по-малко отколкото преди да направя всичкия тунинг...

Колата вече бие запазено БМВ е36 325и с генерация, колд еър интейк и 15ки джанти на колега от форума, аз карам с най тежките М-кови 17ки + оператор ....

Колата върви като за 190 коня ето гонките :

http://www.youtube.com/watch?v=BLaxpJtxqXw Тук клипа е объркан, аз съм отляво, то се вижда.
http://www.youtube.com/watch?v=a6EeaMwMA3s

Не, че съм учил за адвокат или 'ше ставам такъв, ама... "Колд еър интейк" ако е филтър с коляно зад фара... може... :winky:
А... много ме радва 25цата (бензиновата) как превърта гуми и на 3та :mhihi:
Ама нищо де... Успех :yes:

Следваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook