Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Модератор: bum_bum
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
Ето малко снимки от направата на клетката:
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Race Car Born.....E36 M3
а това целия кейдж ли е или не си сложил тръбите докрай още
нещо не стоплям тая твойте схема ..
тоя Х е добре да ти стъпи на моста ама не се сещам на е36цата къде беше точно ама май не е там
нали идеята на на кейджа е на принципа на триъгълниците и опорните точни
Тази челна заварка на тръбата до волана точно е зверски опасна, не случайно пише, че тръбите на главния ролбар трябва да са цели имай го впредвид
тръбите където стъпват към купето трябва са през кутиики не директно заварени
ти за къде я готвиш тази кола ?
Ако ще караш на тайматак е добре да видиш на какво трябва отговаря кейджа, че посел е кофти преправянето
нещо не стоплям тая твойте схема ..
тоя Х е добре да ти стъпи на моста ама не се сещам на е36цата къде беше точно ама май не е там
нали идеята на на кейджа е на принципа на триъгълниците и опорните точни
Тази челна заварка на тръбата до волана точно е зверски опасна, не случайно пише, че тръбите на главния ролбар трябва да са цели имай го впредвид
тръбите където стъпват към купето трябва са през кутиики не директно заварени
ти за къде я готвиш тази кола ?
Ако ще караш на тайматак е добре да видиш на какво трябва отговаря кейджа, че посел е кофти преправянето
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
Sharo написа:а това целия кейдж ли е или не си сложил тръбите докрай още
нещо не стоплям тая твойте схема ..
тоя Х е добре да ти стъпи на моста ама не се сещам на е36цата къде беше точно ама май не е там
нали идеята на на кейджа е на принципа на триъгълниците и опорните точни
Тази челна заварка на тръбата до волана точно е зверски опасна, не случайно пише, че тръбите на главния ролбар трябва да са цели имай го впредвид
тръбите където стъпват към купето трябва са през кутиики не директно заварени
ти за къде я готвиш тази кола ?
Ако ще караш на тайматак е добре да видиш на какво трябва отговаря кейджа, че посел е кофти преправянето
Гледал съм по готови схеми как е правено и после до колкото мога съм го приложил в колата.Вместо кутии съм използвал готови планки и мисля че достатъчно здраво и "спънато" е станало.
Снимките са още преди да се подготви всичко но като цяло това е идеята-21метра тръби мисля че са достатъчно за направата на този ролкейдж.И да за тайм атак я правя като съм се придържал към определени стандарти а не "каквото видял и чул"
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Race Car Born.....E36 M3
martin_g60 написа:Sharo написа:а това целия кейдж ли е или не си сложил тръбите докрай още
нещо не стоплям тая твойте схема ..
тоя Х е добре да ти стъпи на моста ама не се сещам на е36цата къде беше точно ама май не е там
нали идеята на на кейджа е на принципа на триъгълниците и опорните точни
Тази челна заварка на тръбата до волана точно е зверски опасна, не случайно пише, че тръбите на главния ролбар трябва да са цели имай го впредвид
тръбите където стъпват към купето трябва са през кутиики не директно заварени
ти за къде я готвиш тази кола ?
Ако ще караш на тайматак е добре да видиш на какво трябва отговаря кейджа, че посел е кофти преправянето
Гледал съм по готови схеми как е правено и после до колкото мога съм го приложил в колата.Вместо кутии съм използвал готови планки и мисля че достатъчно здраво и "спънато" е станало.
Снимките са още преди да се подготви всичко но като цяло това е идеята-21метра тръби мисля че са достатъчно за направата на този ролкейдж.И да за тайм атак я правя като съм се придържал към определени стандарти а не "каквото видял и чул"
Явно идеята ти е била добра, но по правилник за тайматака трябва да имаш кутийки с площ на челото 10 кв,см. а не планки.
тръбите на вратите трябва да са две, едната трябва да е цяла задължително. Ако не е Х трябва под диагонала да има права тръба.
Главния ролбар трябав да е от цели тръби също
Иначе по схемите дето си гледал тоя Х не стъпва ли върху местата дето се захваша моста или отзад на бомбетата?!
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Race Car Born.....E36 M3
Проекта е интересен, има ли желание и пара стават нещата. Интересно ще е да споделиш как се държа колата по пътя, разход , поведение.. Успех с проекта.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
В момента съм много доволен от към поведение на пътя-Билщайн-а "върши доста добра работа" както и гумите+джантите 18" от Е46 М3 Стайл 67 9х18 със пълен слик на тях Пирели Зеро.Остават само полуретановите тампони и едни камбъри за сега но всичко с времето си че сега съм се заел с ревизия на оригиналните спирачки.Разхода няма смисъл от коментар но е напълно нормално за колата.Сега се уча да и свикна че не е лесна за каране ......но всичко лека по лека ще стане
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
Sharo написа:martin_g60 написа:Sharo написа:а това целия кейдж ли е или не си сложил тръбите докрай още
нещо не стоплям тая твойте схема ..
тоя Х е добре да ти стъпи на моста ама не се сещам на е36цата къде беше точно ама май не е там
нали идеята на на кейджа е на принципа на триъгълниците и опорните точни
Тази челна заварка на тръбата до волана точно е зверски опасна, не случайно пише, че тръбите на главния ролбар трябва да са цели имай го впредвид
тръбите където стъпват към купето трябва са през кутиики не директно заварени
ти за къде я готвиш тази кола ?
Ако ще караш на тайматак е добре да видиш на какво трябва отговаря кейджа, че посел е кофти преправянето
Гледал съм по готови схеми как е правено и после до колкото мога съм го приложил в колата.Вместо кутии съм използвал готови планки и мисля че достатъчно здраво и "спънато" е станало.
Снимките са още преди да се подготви всичко но като цяло това е идеята-21метра тръби мисля че са достатъчно за направата на този ролкейдж.И да за тайм атак я правя като съм се придържал към определени стандарти а не "каквото видял и чул"
Явно идеята ти е била добра, но по правилник за тайматака трябва да имаш кутийки с площ на челото 10 кв,см. а не планки.
тръбите на вратите трябва да са две, едната трябва да е цяла задължително. Ако не е Х трябва под диагонала да има права тръба.
Главния ролбар трябав да е от цели тръби също
Иначе по схемите дето си гледал тоя Х не стъпва ли върху местата дето се захваша моста или отзад на бомбетата?!
Има различни идеи,аз моята като я правих питах доста хора,които са минали по този път кое как се прави за да няма изненади но всеки си крие информацията все едно ще му взема хляба.Аз нямам никакви претенции за каквото и да е било но идеята ми беше да стане както трябва но от към информация е много оскъдно.На бомбетата съм сложил други тръби да се спъне отзад но прецених че не е редно там да идват всички тръби и за това сложих "Х-са" там където е в момента като мисля че там е здраво и е подсилено с метални плочки за повече здравина.За кутийките не знаех но ако трябва ще го преправя,за двете тръби на вратите също може да се измисли преправяне за да отговаря на стандартите така или иначе няма да е готова за първият кръг
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Race Car Born.....E36 M3
точно за тва го казвам, за да имаш време да преправиш каквото е нужно за да отговаряш на правилниците.
Ето виж регламента за миналата година там има инфо доста кака трябва да е клетката за да отговаря на изискванията
http://www.driftclubbulgaria.com/Reglament.html
Ето виж регламента за миналата година там има инфо доста кака трябва да е клетката за да отговаря на изискванията
http://www.driftclubbulgaria.com/Reglament.html
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Race Car Born.....E36 M3
И тая надка със заварката на челната тръба със сигурност я оправи щото е буквално недопустимо с нея. И аз като правих кейджа въпреки че моя е изцяло разглобяем и едва ли някъде ще ме пуснат с такъв и въпреки че надките съм ги гледал от хомологиран кейдж на омп съм се придържал към нормите. Въпреки всичко съм направил трабите навсякъде цели без никакви надки с кутии към купето и по всякакви изисквания за да съм си аз сигурен в колата. То си е изцяло за нас това и дали някъде ще те допуснат или не ако не ми е като хората аз няма да се чувствам комфортно. Щото не искам да споменавам колеги които много хора познават и с кейджове дори хомологирани и дето не стават за нищо. До сега не съм обръщал внимание но тая година в Русе видях няколко кейджа които не ставаха абсолютно за нищо въпреки хомологациите. Не знам кой ги е одобрил но за мен това е пълен ъпсурд. Надките където се захващат тръба с тръба са изрязани по най джанлашкият начин и със зверски лувтове и всичкото това запълнено с СО яката. И толкова уплюто че за нищо не става. Да не говорим че на места слагано и парчета от болтове за пълнеж и какви ли не още такива дето направо ме хвърлиха в шах и мат като ги видях. Та в тоя ред на мисли направи го без компромиси и така че ти да се чувстваш сигурен вътре
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
slavianko написа:И тая надка със заварката на челната тръба със сигурност я оправи щото е буквално недопустимо с нея. И аз като правих кейджа въпреки че моя е изцяло разглобяем и едва ли някъде ще ме пуснат с такъв и въпреки че надките съм ги гледал от хомологиран кейдж на омп съм се придържал към нормите. Въпреки всичко съм направил трабите навсякъде цели без никакви надки с кутии към купето и по всякакви изисквания за да съм си аз сигурен в колата. То си е изцяло за нас това и дали някъде ще те допуснат или не ако не ми е като хората аз няма да се чувствам комфортно. Щото не искам да споменавам колеги които много хора познават и с кейджове дори хомологирани и дето не стават за нищо. До сега не съм обръщал внимание но тая година в Русе видях няколко кейджа които не ставаха абсолютно за нищо въпреки хомологациите. Не знам кой ги е одобрил но за мен това е пълен ъпсурд. Надките където се захващат тръба с тръба са изрязани по най джанлашкият начин и със зверски лувтове и всичкото това запълнено с СО яката. И толкова уплюто че за нищо не става. Да не говорим че на места слагано и парчета от болтове за пълнеж и какви ли не още такива дето направо ме хвърлиха в шах и мат като ги видях. Та в тоя ред на мисли направи го без компромиси и така че ти да се чувстваш сигурен вътре
Това,което се вижда е направено с метална втулка(вътре) и ти гарантирам че самата клетка е доста здрава и направена както трябва кадърно защото все пак аз ще карам колата а човека,който ми я прави няма да ме "пусне" да карам ако не е сигурна.Моята също е правена по готов модел като съм гледал да спазя почти всичко просто леко ще я модифицирам за да отговаря на всички изисквания и това е....
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
И малко за разведряване няколко снимки на корекция на изпускателната система:
Двата катализатора за отворени и почистени,само кожусите са им останали(това още в Англия) е направено.Има противоречиви мнения за това как е по-добре със- или без- но това е няма ги пипам оставям ги така.Двата изскроловители ги оставям и другото е 2х прави тръби на 60мм и двата резонатора към края.Ламбдите не съм ги пипал за да не стане после гаф(знам че има разлика ако се преместят по-назад,поне едната но реших да не пипам).
За Разбиращите имам питане:
Трябва ли тръбите да се преплитат-в смисъл газовете да се събират в едно за по-голяма ефективност или не(както е при 3.2 Ево)?
Двата катализатора за отворени и почистени,само кожусите са им останали(това още в Англия) е направено.Има противоречиви мнения за това как е по-добре със- или без- но това е няма ги пипам оставям ги така.Двата изскроловители ги оставям и другото е 2х прави тръби на 60мм и двата резонатора към края.Ламбдите не съм ги пипал за да не стане после гаф(знам че има разлика ако се преместят по-назад,поне едната но реших да не пипам).
За Разбиращите имам питане:
Трябва ли тръбите да се преплитат-в смисъл газовете да се събират в едно за по-голяма ефективност или не(както е при 3.2 Ево)?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Race Car Born.....E36 M3
Преплитането ако го правиш трябва да е възможно най-близо до мястото, където тръгват тръбите от колектора. Долу някъде, където тръбите стават успоредни на шасито. Изкорубените катализатори аз бих ги махнал, щото сигурно дрънчат гадно.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
bum_bum написа:Преплитането ако го правиш трябва да е възможно най-близо до мястото, където тръгват тръбите от колектора. Долу някъде, където тръбите стават успоредни на шасито. Изкорубените катализатори аз бих ги махнал, щото сигурно дрънчат гадно.
Да ти кажа въобще недрънчат но за преплитането колкото напред може ли да го направя?
Оригинално на 3.0 не са преплетени а на 3.2 са- за това дилемата ми е дали да го правя,ще има ли ефект ли не
Re: Race Car Born.....E36 M3
martin_g60 написа:bum_bum написа:Преплитането ако го правиш трябва да е възможно най-близо до мястото, където тръгват тръбите от колектора. Долу някъде, където тръбите стават успоредни на шасито. Изкорубените катализатори аз бих ги махнал, щото сигурно дрънчат гадно.
Да ти кажа въобще недрънчат но за преплитането колкото напред може ли да го направя?
Оригинално на 3.0 не са преплетени а на 3.2 са- за това дилемата ми е дали да го правя,ще има ли ефект ли не
ако ще ги преплиташ трябва да е след ламбда сондите най добре след катализаторите
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Race Car Born.....E36 M3
Това е за да гаси резонанса, вероятно и за да изравни скоростта на газовете в отделните тръби. Нямах идея, че трябва да е след ламбдите.При мен ламбдите са точно там върху хикса.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани