Size does matter........

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от slavianko » 25 Дек 2010, 12:50

Sharo написа:
slavianko написа:Много се кефя когато видя подобни ентусиасти. А жена да се хвърли в такъв филм пък съвсем не бях виждал. Ако разбира се е жена де или просто ника е такъв но както и да е това е друга тема.
Ще следя проекта с много интерес защото наистина ще е интересен. Ако трябва да си кажа мниението обаче и според мен не си заслужава тая интеревенция. Аз лично никога не бих се захванал точно с тва понеже има далеч по евтини и по добри вариянти за донорство. Но пък иначе нямаше да има интересни теми като тая затова успех с проекта ;)

я дай да видим кое е тва по-надежно, по-евтино, и по-добро за дрифт кола, че ми стана интересно
Ами примерно М20 В25 на 0.8 бара. Ремус от Русе вече 3-та година му сцепва задника от каране и като гледам колата ще кара още толкова. А дори и да стане нещо знаеш че обслужването на тая кола е буквално без пари. И сега ако кажеш че не съм прав няма да бъдеш честен ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от Sharo » 25 Дек 2010, 13:18

slavianko написа:
Sharo написа:
slavianko написа:Много се кефя когато видя подобни ентусиасти. А жена да се хвърли в такъв филм пък съвсем не бях виждал. Ако разбира се е жена де или просто ника е такъв но както и да е това е друга тема.
Ще следя проекта с много интерес защото наистина ще е интересен. Ако трябва да си кажа мниението обаче и според мен не си заслужава тая интеревенция. Аз лично никога не бих се захванал точно с тва понеже има далеч по евтини и по добри вариянти за донорство. Но пък иначе нямаше да има интересни теми като тая затова успех с проекта ;)

я дай да видим кое е тва по-надежно, по-евтино, и по-добро за дрифт кола, че ми стана интересно
Ами примерно М20 В25 на 0.8 бара. Ремус от Русе вече 3-та година му сцепва задника от каране и като гледам колата ще кара още толкова. А дори и да стане нещо знаеш че обслужването на тая кола е буквално без пари. И сега ако кажеш че не съм прав няма да бъдеш честен ;)

ми не си ... само една хубава турбина, за да е приятна колата за каране на дрифт ти е половината от цената на м62-то и, после колектори, настройки, електроника, колата почва има порблеми с охлаждането на дрифт. Виж го ремуса с къв радиатор е за да спаси положението.
И накрая пак турбо колата никога няма е толкова приятна за учене по наще малки писти, питай го ремуса кво мисли за плевенската писта хехехе
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от slavianko » 25 Дек 2010, 14:38

Sharo написа:ми не си ... само една хубава турбина, за да е приятна колата за каране на дрифт ти е половината от цената на м62-то и, после колектори, настройки, електроника, колата почва има порблеми с охлаждането на дрифт. Виж го ремуса с къв радиатор е за да спаси положението.
И накрая пак турбо колата никога няма е толкова приятна за учене по наще малки писти, питай го ремуса кво мисли за плевенската писта хехехе
Еее стига де. То има турбини дори по скъпи и от м62-то. Не е казано че трябва да е такава нито пък че трябва да е нова. По тая логика и колежката ли трябваше нов М62 да си купи за донор ? А ти най добре знаеш че преправянето за да се вкара това нещо в коша на Е30-ката е по голям филм отколкото да се турбинира едно М20 В25 в същото купе. Че то и на М60-то ще трябват нови колектори, нова генерация, кардана тряя се реже и преправя. Радиятор също трябва по голям за тоя мотор. А да не говорим че с тая кутия не знам какъв дрифт ще се получи. Тук и двамата сме пристрастни и можем доста да поспорим :mhihi: :mhihi: Все пак колежката вече се е хванала на хорото и това е много интересно така че нека се получи добър проект и интересна тема :D
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от Sharo » 25 Дек 2010, 17:44

slavianko написа:
Sharo написа:ми не си ... само една хубава турбина, за да е приятна колата за каране на дрифт ти е половината от цената на м62-то и, после колектори, настройки, електроника, колата почва има порблеми с охлаждането на дрифт. Виж го ремуса с къв радиатор е за да спаси положението.
И накрая пак турбо колата никога няма е толкова приятна за учене по наще малки писти, питай го ремуса кво мисли за плевенската писта хехехе
Еее стига де. То има турбини дори по скъпи и от м62-то. Не е казано че трябва да е такава нито пък че трябва да е нова. По тая логика и колежката ли трябваше нов М62 да си купи за донор ? А ти най добре знаеш че преправянето за да се вкара това нещо в коша на Е30-ката е по голям филм отколкото да се турбинира едно М20 В25 в същото купе. Че то и на М60-то ще трябват нови колектори, нова генерация, кардана тряя се реже и преправя. Радиятор също трябва по голям за тоя мотор. А да не говорим че с тая кутия не знам какъв дрифт ще се получи. Тук и двамата сме пристрастни и можем доста да поспорим :mhihi: :mhihi: Все пак колежката вече се е хванала на хорото и това е много интересно така че нека се получи добър проект и интересна тема :D

Според тебе колко струва едно м62 като за начало?
Преправянето се състои в едни нови лапи.
Кардани има точни.
колектори има готови от х5 дето пасват идеално в е30


Радиятор от дизел е напътлно достатъчен и никога не съм си виждал колата да загрява, защото между мотора и радиатора имам 1 педя разстояние, карам само на виско при това
А колко струва едно м20б25 готово за турбиниране, колко струва турбинирането, колко струват само компонентите, колко струва електрониката, настройките и те.

то ясно че може се спрои все пак в спора се разжа истината.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от slavianko » 25 Дек 2010, 19:26

Sharo написа:Според тебе колко струва едно м62 като за начало?
Преправянето се състои в едни нови лапи.
Кардани има точни.
колектори има готови от х5 дето пасват идеално в е30


Радиятор от дизел е напътлно достатъчен и никога не съм си виждал колата да загрява, защото между мотора и радиатора имам 1 педя разстояние, карам само на виско при това
А колко струва едно м20б25 готово за турбиниране, колко струва турбинирането, колко струват само компонентите, колко струва електрониката, настройките и те.

то ясно че може се спрои все пак в спора се разжа истината.
Идея си нямам колко ще струва понеже никога не ме е интересувало. При всички случаи обаче ще е по скъп от М20-ката. Казваш има кардани. Ами то всичко има но струва пари. Нали това имах в предвид. Единственното по скъпо нещо в турбинирането на една евентуална М20-ка е електрониката. При всички случаи обаче това се компенсира от цената на мотора. Че аз миналата седмица продадох едно Е34 с М20 В25 за 600лв че и със 300 зора и колата беше в движение. И аз съм с дизелов радиятор и моята вече не грее. Колектори също има почти плъг енд плей. На Ремус колектора както и моя старият го правихме с по един междинен фланец и става почти без пари и е фасулска работа. Недей ме кара да се замислям щото още ме е яд че не си взех едно М20 да турбинирам или едно М30 че щеше да ми излезе за без пари както си го правя сам. А и ти добре знаеш че има още доста неща които трябва да се бутнат за да влезе тоя добитък в коша на 30-ката. Не е само това което пишеш ти. Стойки и за кутията трябва да се правят с която пък изобщо не виждам как ще се дрифти. Сори може и да става но за мен е непонятно как. Спомян си също че на Ранглел за да влезе кутията имаше малко преправяне на тунела, може да не е кой знае какво но има драма. Картера също го беше правил изцяло на Е36-цата. Не знам как ще е с Е30 но не вярвам да е по лесно. Не съм чел темата в перформанса изцяло и може и да греша някъде но си спомням също че и със сервото нещо имаше драма. Абе квото и да ти говоря ти най добре ги знаеш тия неща и не искам да споря. И в двата вариянта конските сили ще са на кантар. За Нютоните предполагам също няма да има осезаема разлика. За теглото не знам как е М60-ката но предполагам че ще е по тежка от М20. Скоростната кутия пък е много минус специялно за дрифт имам в предвид защото нали такъв ще е проекта. За обслужване пък изобщо не искам да коментирам защото там разликите ще са изрудски. Отделно с риск да ме нахокат някой колкото и добър да е тоя кютюк за мен налягането няма заместител. Фъна е неуспоримо по голям когато има вятър и лично мен никой не може да ме убеди в противното.
Няма смисъл да продължаваме да спорим защото нито аз ще те убедя нито ти мен. А за колежката пък изобщо да не говорим още повече че целите на проекта са точни и ясни. За това спора е безсмислен и ако ще го продължаваме то нека си раменим скайповете и да си лафим там. Пък най добре е наживо на маса ма лошото е че сме много долеко един от друг :bchug:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от bum_bum » 25 Дек 2010, 19:34

Абе най-добре отворете една нова тема и лафете там, хем да не се осира тая, хем да се видят двете гледни точки от хора, които са правили и двата варианта. А не само- турбото или големия мотор е по-добро, щото "е тука едно клипче" и "едни резултати от един сайт" :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от Sharo » 25 Дек 2010, 22:03

slavianko написа:
Sharo написа:Според тебе колко струва едно м62 като за начало?
Преправянето се състои в едни нови лапи.
Кардани има точни.
колектори има готови от х5 дето пасват идеално в е30


Радиятор от дизел е напътлно достатъчен и никога не съм си виждал колата да загрява, защото между мотора и радиатора имам 1 педя разстояние, карам само на виско при това
А колко струва едно м20б25 готово за турбиниране, колко струва турбинирането, колко струват само компонентите, колко струва електрониката, настройките и те.

то ясно че може се спрои все пак в спора се разжа истината.
Идея си нямам колко ще струва понеже никога не ме е интересувало. При всички случаи обаче ще е по скъп от М20-ката. Казваш има кардани. Ами то всичко има но струва пари. Нали това имах в предвид. Единственното по скъпо нещо в турбинирането на една евентуална М20-ка е електрониката. При всички случаи обаче това се компенсира от цената на мотора. Че аз миналата седмица продадох едно Е34 с М20 В25 за 600лв че и със 300 зора и колата беше в движение. И аз съм с дизелов радиятор и моята вече не грее. Колектори също има почти плъг енд плей. На Ремус колектора както и моя старият го правихме с по един междинен фланец и става почти без пари и е фасулска работа. Недей ме кара да се замислям щото още ме е яд че не си взех едно М20 да турбинирам или едно М30 че щеше да ми излезе за без пари както си го правя сам. А и ти добре знаеш че има още доста неща които трябва да се бутнат за да влезе тоя добитък в коша на 30-ката. Не е само това което пишеш ти. Стойки и за кутията трябва да се правят с която пък изобщо не виждам как ще се дрифти. Сори може и да става но за мен е непонятно как. Спомян си също че на Ранглел за да влезе кутията имаше малко преправяне на тунела, може да не е кой знае какво но има драма. Картера също го беше правил изцяло на Е36-цата. Не знам как ще е с Е30 но не вярвам да е по лесно. Не съм чел темата в перформанса изцяло и може и да греша някъде но си спомням също че и със сервото нещо имаше драма. Абе квото и да ти говоря ти най добре ги знаеш тия неща и не искам да споря. И в двата вариянта конските сили ще са на кантар. За Нютоните предполагам също няма да има осезаема разлика. За теглото не знам как е М60-ката но предполагам че ще е по тежка от М20. Скоростната кутия пък е много минус специялно за дрифт имам в предвид защото нали такъв ще е проекта. За обслужване пък изобщо не искам да коментирам защото там разликите ще са изрудски. Отделно с риск да ме нахокат някой колкото и добър да е тоя кютюк за мен налягането няма заместител. Фъна е неуспоримо по голям когато има вятър и лично мен никой не може да ме убеди в противното.
Няма смисъл да продължаваме да спорим защото нито аз ще те убедя нито ти мен. А за колежката пък изобщо да не говорим още повече че целите на проекта са точни и ясни. За това спора е безсмислен и ако ще го продължаваме то нека си раменим скайповете и да си лафим там. Пък най добре е наживо на маса ма лошото е че сме много долеко един от друг :bchug:

E понеже аз съм се интересувал колко е излезнало турбиниране на м20 и съм видял колко излиза в8 в е30 мога да кажа, че няма как турбинирането да ти излезне по-малко пари и да стане по-надежно.
Тежеста може да е по-голяма на м62то но като цял агрегат като му какичиш турбини кулери и сле тежеста няма е много разлика, но пък ще тежи доста по-назад v8-то.
Не случайно всички турбинирани 6-ци на дрифтърски коли са бутнати назад.

На ранго колата е е36 и там са големите проблеми с картери кутии и сие, в е30 няма атакива проблеми
Не те разбирам какво говориш за проблеми с кутията щото аз с нея не се сещам да има.
За карането на дрифт кола на дрифт на наще писти няма как се съглася с тебе, че е по-добре и то за учене.
Ако ще се кара на Серес добре, но тука дрифта се кара Плевен, Хасково, Кюстендил.
На Стефан турбото лятото толкова загряваше кулера, че като му сипе 10 литра вода в Хасково капка не падаше не земята.
И до сега не съм чул някой с турбо кола да му допадат тия писти било тя м20 м50 турбо.
Както забелязваш и тук и на вуън хора, които карат дрифт по сходни трасета главно предпочитат атмосферките. Не е случайна тая работа да знаеш. Все пак една кола се строи с идея, а не просто щото си разбрал, че така ще е малко пари ама после дали ще ти върши работа за това, което искаш не се знае. (За мен ако ще се дига налягането на дрифт кола то това трябва е с компресор, но това вече е друга тема)

Едно турбиниране на м20 може да е по-малко пари от едно м62 като хардуер чист обаче за да стане дрифт кола от тия 2 варианта м20ката ще лапне доста повече.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от slavianko » 25 Дек 2010, 22:30

Братле аз ти казах че няма да стигнем до консенсос :mhihi: :mhihi: Ти си се интересувал колко излиза турбинирането а от опит знаеш колко излиза да сложиш V8-мак в коша. При мен пък е обратното и така или иначе всеки си знае неговото. Нито аз ще те убедя че турбо колата е по добра нито ти че атмосверката по става така че и да спорим файда няма ;) Аз догодина живот и здраве мисля да покарвам тук-там та дано се видим. Искам да те повозя на моят варел и тогава пак ще говорим не става ли за къси писти като нашите. Вече я давах на няколко познати и изявени дрифтъри които карат редовно из БГ които и ти познаваш със сигурност и останаха доста учудени. Гаранция ще се изненадаш и ти. Въпреки че М20 и М50 са съвсем различни неща и моят вариянт наистина е в пъти по скъп. Пък и аз имам мерак да се повозя в 30-ка с такова чудовище в коша та няма да откажа едно возене. Току виж си ме убедил ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от nesko » 25 Дек 2010, 22:44

Коледа е хора не спорете :bchug: а се радвайте на това което имате :bowdown:
по темата с голям интерес ще се следи проекта от доста хора :yes: и дано стане скоро и лесно :D и ще се види кое е по добро атмосверка или кола с турбо :yes:
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от Zagy » 25 Дек 2010, 22:56

На мен също ми е интересно :oops: Нито съм карал турбобензинка, нито леко купе с голям атмосферен мотор... така че ще следя за развитието :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от Sharo » 25 Дек 2010, 23:45

nesko написа:Коледа е хора не спорете :bchug: а се радвайте на това което имате :bowdown:
по темата с голям интерес ще се следи проекта от доста хора :yes: и дано стане скоро и лесно :D и ще се види кое е по добро атмосверка или кола с турбо :yes:


В спора няма нищо лошо, така следваюите могат проетат и да си извадят изводите, кое е по-добро за тях, а не да правят много коли докато стигнат до тяхното само защото не е имало от къде да проетат кое кво е.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от Sharo » 26 Дек 2010, 0:21

slavianko написа:Братле аз ти казах че няма да стигнем до консенсос :mhihi: :mhihi: Ти си се интересувал колко излиза турбинирането а от опит знаеш колко излиза да сложиш V8-мак в коша. При мен пък е обратното и така или иначе всеки си знае неговото. Нито аз ще те убедя че турбо колата е по добра нито ти че атмосверката по става така че и да спорим файда няма ;) Аз догодина живот и здраве мисля да покарвам тук-там та дано се видим. Искам да те повозя на моят варел и тогава пак ще говорим не става ли за къси писти като нашите. Вече я давах на няколко познати и изявени дрифтъри които карат редовно из БГ които и ти познаваш със сигурност и останаха доста учудени. Гаранция ще се изненадаш и ти. Въпреки че М20 и М50 са съвсем различни неща и моят вариянт наистина е в пъти по скъп. Пък и аз имам мерак да се повозя в 30-ка с такова чудовище в коша та няма да откажа едно возене. Току виж си ме убедил ;)

:yes:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от vankatagsi » 26 Дек 2010, 21:17

Жена с е30 v8 караща на дрифт ми е много странно някакси :mhihi: . Ако наистина е жена, а дори и да не е пожелавам успех с проекта и да държи в течение нас простосмъртните. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от S-stail » 02 Яну 2011, 9:19

Успех на колежката с проекта,както и на Гецата :mhihi:

Sharo написа:E понеже аз съм се интересувал колко е излезнало турбиниране на м20 и съм видял колко излиза в8 в е30 мога да кажа, че няма как турбинирането да ти излезне по-малко пари и да стане по-надежно.
.

А така де,ма ти освен че си се интересувал пробва ли да го направиш?
Турбиниране без проба грешка при м20 не излиза скъпо!Тея 2-3к дет ще ги глътне в8 стигат за читаво м20 с турбо.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Re: Размерът ИМА значение.......

Мнение от rango » 03 Яну 2011, 15:23

бре бре бре ,ква интересна тема се заформила тука,има ли раздвижване по прожекта,трансмисииката от кво ще е.

п.с:за мноо години на всички :smoke:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook