Size does matter........
Модератор: bum_bum
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Raya
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 9.08.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Жена
- Кара: E30 V8 , E21
Size does matter........
......... М62Б44 в Е30
След дълго време на размисли реших, че едно Е30 ще е перфектната кола, от която имам нужда на този етап за да се реализирам в едно от любимите ми хобита. Сметнах за добре, че 318ис ще е най-удачен избор на двигател. Под влиянието на обкръжението ми първият замисъл за колата беше да се подсили с турбо проект, който да я направи конкурентноспособна, но в последствие прецених, че по доброто решение ще е напълно новото сърце….. И така дойде време малко по малко колата да се оборудва до толкова, че да достигне някакво приемливо ниво за да може да се премести от улицата на пистата.
Преди да се предприеме каквото и да е исках да придобия представа как се държи на пистата в оригиналния си вид или по точно както е слезнала от поточната линия. Предишните собственици като цяло не са били много щедри от към доработки и бяха подменили само амортисьори Кони отзад и спортен волан.
Аз сметнах за добре да започна от смяната на отворения диф с шпер (4.27), който е немислимо да липсва на автомобил, чиято основна цел щеше да бъде дрифта. След това за мое улеснение и на стила ми на каране реших, че един шортшифтър ще е от голяма полза. В последствие правилната последователност се развали, като ненадейно се постави хидравличната ръчна преди по-важни от нея неща, но не след дълго време, започващият да ми влиза под кожата автомобил, получи заслужено спортна седалка и сравнително читаво окачване Билщайн отпред.
Съвсем скоро след кратка кореспонденция с хора от този бранш дойде времето колата да започне да завива подобаващо като се сдоби с рейка от Е36 + шайби.
По-старото поколение бе силно притеснено от състоянието на гумите, с които колата се връщаше от пистата и продължаваше да се кара в града , за това стигнахме до единодушно решение и й поднесохме поредния подарък - 16 цола Брок Б2, с който тя придоби ново излъчване.
Не мисля да споменавам ясните на всички сменени консумативи, които хвърчаха като топъл хляб. НО … явно през всичкото това време не му давах това, от което има нужда и проблемите не стихваха един след друг! На пръв поглед читавата кола не спря да се чупи. Резервоарът протече като лейка – смених го. Имах „щастието” да попадна в наводнение и да видя как приливни вълни навлизат в купето през пода … Ръждата е по-лека и от карбон, но след като реших да не карам тайм атак последва предотвратяване на опелския синдром
После започна да грее и прегрява в градски условия с нормално каране и да губи вода без видими течове Диагнозата беше ясна и точна - гарнитура на главата. Да ама не! След посещението ни в сервиз се установи, че всичко е без щети и в последствие греенето отмина само …… И не на последно място мотора се разтрака като лешникотрошачка. Незнайно под какво влияние ангренажната верига направи опити да се покаже на бял свят по време на движение и от тази нейна прищявка се образува дупка в капака на клапаните …… като цяло проблемите нямаха край. През това време стана безпределно ясно за пореден път, че НЕ трябва да се правят компромиси с неща , които не са ми на сърце, като турбо проектите, особено на непостоянни М42-ки като моя, а да направя един път и то това, което искам, а именно да стана горд собственик на V8 . И така ……..
Ето и момента, в който колата се разделя с първородния си М42
Следва......
След дълго време на размисли реших, че едно Е30 ще е перфектната кола, от която имам нужда на този етап за да се реализирам в едно от любимите ми хобита. Сметнах за добре, че 318ис ще е най-удачен избор на двигател. Под влиянието на обкръжението ми първият замисъл за колата беше да се подсили с турбо проект, който да я направи конкурентноспособна, но в последствие прецених, че по доброто решение ще е напълно новото сърце….. И така дойде време малко по малко колата да се оборудва до толкова, че да достигне някакво приемливо ниво за да може да се премести от улицата на пистата.
Преди да се предприеме каквото и да е исках да придобия представа как се държи на пистата в оригиналния си вид или по точно както е слезнала от поточната линия. Предишните собственици като цяло не са били много щедри от към доработки и бяха подменили само амортисьори Кони отзад и спортен волан.
Аз сметнах за добре да започна от смяната на отворения диф с шпер (4.27), който е немислимо да липсва на автомобил, чиято основна цел щеше да бъде дрифта. След това за мое улеснение и на стила ми на каране реших, че един шортшифтър ще е от голяма полза. В последствие правилната последователност се развали, като ненадейно се постави хидравличната ръчна преди по-важни от нея неща, но не след дълго време, започващият да ми влиза под кожата автомобил, получи заслужено спортна седалка и сравнително читаво окачване Билщайн отпред.
Съвсем скоро след кратка кореспонденция с хора от този бранш дойде времето колата да започне да завива подобаващо като се сдоби с рейка от Е36 + шайби.
По-старото поколение бе силно притеснено от състоянието на гумите, с които колата се връщаше от пистата и продължаваше да се кара в града , за това стигнахме до единодушно решение и й поднесохме поредния подарък - 16 цола Брок Б2, с който тя придоби ново излъчване.
Не мисля да споменавам ясните на всички сменени консумативи, които хвърчаха като топъл хляб. НО … явно през всичкото това време не му давах това, от което има нужда и проблемите не стихваха един след друг! На пръв поглед читавата кола не спря да се чупи. Резервоарът протече като лейка – смених го. Имах „щастието” да попадна в наводнение и да видя как приливни вълни навлизат в купето през пода … Ръждата е по-лека и от карбон, но след като реших да не карам тайм атак последва предотвратяване на опелския синдром
После започна да грее и прегрява в градски условия с нормално каране и да губи вода без видими течове Диагнозата беше ясна и точна - гарнитура на главата. Да ама не! След посещението ни в сервиз се установи, че всичко е без щети и в последствие греенето отмина само …… И не на последно място мотора се разтрака като лешникотрошачка. Незнайно под какво влияние ангренажната верига направи опити да се покаже на бял свят по време на движение и от тази нейна прищявка се образува дупка в капака на клапаните …… като цяло проблемите нямаха край. През това време стана безпределно ясно за пореден път, че НЕ трябва да се правят компромиси с неща , които не са ми на сърце, като турбо проектите, особено на непостоянни М42-ки като моя, а да направя един път и то това, което искам, а именно да стана горд собственик на V8 . И така ……..
Ето и момента, в който колата се разделя с първородния си М42
Следва......
Последна промяна Raya на 08 Мар 2013, 2:36, променена общо 1 път
"Of all the things I've lost I miss my mind the most"
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Размерът ИМА значение.......
А защо В8 реши да набиваш?Това че ис-а ти е бил проблемен не означава,че трябва да омаловажаваш всичко под 4000 кубика.
Според мен този мотор не е за тази кола,но все пак това е мое мнение.
Според мен този мотор не е за тази кола,но все пак това е мое мнение.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Raya
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 9.08.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Жена
- Кара: E30 V8 , E21
Re: Размерът ИМА значение.......
В никакъв случай не омаловажавам всичко под 4000 кубика, просто съм влюбена във V8 колега
Обоснови се защо според теб този мотор не е за тази кола
Обоснови се защо според теб този мотор не е за тази кола
"Of all the things I've lost I miss my mind the most"
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Размерът ИМА значение.......
Raya написа:В никакъв случай не омаловажавам всичко под 4000 кубика, просто съм влюбена във V8 колега
Обоснови се защо според теб този мотор не е за тази кола
Ще имаш големи ядове със слагането му в коша на е30,там около бомбета нещо се правеше за сервото,режеше се тук там,гласеха се разни работи по-колата,а и май ставаше малко тежичка отпред,не както с м30б35 ама пак си тежеше този двоен ИС(шегувам се разбира се).
Според мен едно м50б25 или м52б28 ще ти дойде по-добре,по-балансирана кола,по-лесно за правене и при леко купе като е30 предостатъчно място доработки,компресори турбини и квото ти скимне там.
Имай впредвид че за тва 4.4 на което си се фърлила ти трябва ръчка,която едва ли ще дойде с донора. После след ръчката дето е една маса пари и главоболия идва преправяне на компютри и какво ли още не. Ако някой болен е30каджия ти сваля звезди от небето за тоя 4.4 ,дето на всичкото отгоре се чупи ако не е поддържан,не го слушай.
Няма да стане дрифтарка от това лесно и бързо,ако очакваш да караш догодина тази кола напълно готова за дрифт и състезания,значи много се лъжеш. Ще ти трябват един куп пари,труд,нерви,главоболия и адски много търпение,това без съмнение го знаеш,но аз да кажа все пак.
с 4.4 идва проблема със спирането,за друго освен д2 8 бутално не си и помисляй,защото тоя двигател не е като дизелите само да те лепи за седалката а пък да не набира! Набира и то жестоко,много е мощен и много опасен за млади дрифтаджии като теб,мен и кой ли още не. Карай по-полека,не ти трябва тоя голям туч за да правиш чудеса и щпер даже не ти трябва,а просто да ти е на сърце и да ти е в кръвта.
Според мен слагай едно м50б25 от едно е34 или е36.Ще ти излезе не повече от 2000 лв цялата трансплантация с части със всичко,ти биощайна си го имаш,слагай един къс шпер и почвай да се учиш, осмака го остави само в мечтите за сега.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Размерът ИМА значение.......
Ей се едно гледам мойта тема на нов глас.
Тва нема стане, тва мноо пари, тва мноо преправяне, тва от авариен режим нема излезе, ще стане много тежка, няма има каране....
ама тей на, то взе че стана чудо и проблеми година след едномесечния монтаж нямам.
Тва нема стане, тва мноо пари, тва мноо преправяне, тва от авариен режим нема излезе, ще стане много тежка, няма има каране....
ама тей на, то взе че стана чудо и проблеми година след едномесечния монтаж нямам.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Размерът ИМА значение.......
Sharo написа:Ей се едно гледам мойта тема на нов глас.
Тва нема стане, тва мноо пари, тва мноо преправяне, тва от авариен режим нема излезе, ще стане много тежка, няма има каране....
ама тей на, то взе че стана чудо и проблеми година след едномесечния монтаж нямам.
А колко пари наля в цялата работа?Твойта кола е една от най-добрите коли в бг за дрифт и това не съм го чул от тебе а от всички други дрифтаджии. На момичето му се кара то се вижда,вече и писнало явно от проблеми по тая кола,сега точно с 4.4 трябва да почне да се занимава та съвсем да се отчая.
Аз съм на схемата първо се научи, пък после си направи кола.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Nikolay1
- Кой кашля?
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: Размерът ИМА значение.......
BULL3T, очевидно новият двигател е наличен вече и ще се монтира, пък и М62 е не по-тежък от С62 така, че ако се монтира грамотно ще бъде не лош дрифт автомобил и в сток вариант на двигателя, за разлика от прехвалените Б25 и Б28 които фабрично не са нищо особено (освен в някоя друга превъзбудена фантазия). Затова нека пожелаем успех на колежката и да наблюдаваме по-нататъчното развитие на колата
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Размерът ИМА значение.......
Nikolay1 написа:BULL3T, очевидно новият двигател е наличен вече и ще се монтира, пък и М62 е не по-тежък от С62 така, че ако се монтира грамотно ще бъде не лош дрифт автомобил и в сток вариант на двигателя, за разлика от прехвалените Б25 и Б28 които фабрично не са нищо особено (освен в някоя друга превъзбудена фантазия). Затова нека пожелаем успех на колежката и да наблюдаваме по-нататъчното развитие на колата
Ако визираш мойта превъзбудена фантазия,да аз б25 го признавам като един уникален мотор. Нямам нищо против м62. Даже вече съжелявам че се обадих,ще си мълча от тук натаък. Успех колежке,дано всичко стане така както го планираш.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Гецата
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Размерът ИМА значение.......
BULL3T написа: Ще имаш големи ядове със слагането му в коша на е30,там около бомбета нещо се правеше за сервото,режеше се тук там,гласеха се разни работи по-колата,а и май ставаше малко тежичка отпред,не както с м30б35 ама пак си тежеше този двоен ИС(шегувам се разбира се).
други лапи на мотора
да се премести сервото отпред
нови изпускателни колектори
това ли са големите ядове
BULL3T написа: Според мен едно м50б25 или м52б28 ще ти дойде по-добре,по-балансирана кола,по-лесно за правене и при леко купе като е30 предостатъчно място доработки,компресори турбини и квото ти скимне там.
аз долкото разбрах точно компресори турбини и тн. не иска
BULL3T написа: Имай впредвид че за тва 4.4 на което си се фърлила ти трябва ръчка,която едва ли ще дойде с донора. После след ръчката дето е една маса пари и главоболия идва преправяне на компютри и какво ли още не. Ако някой болен е30каджия ти сваля звезди от небето за тоя 4.4 ,дето на всичкото отгоре се чупи ако не е поддържан,не го слушай.
какво друго се преправя на компютъра освен да не търси автомат
и кой мотор който не е подържан не се чупи
BULL3T написа:Няма да стане дрифтарка от това лесно и бързо,ако очакваш да караш догодина тази кола напълно готова за дрифт и състезания,значи много се лъжеш. Ще ти трябват един куп пари,труд,нерви,главоболия и адски много търпение,това без съмнение го знаеш,но аз да кажа все пак.
тя едно кола и 10 години може да не стане дрифтърка независимо с какъв мотор е
BULL3T написа:с 4.4 идва проблема със спирането,за друго освен д2 8 бутално не си и помисляй,защото тоя двигател не е като дизелите само да те лепи за седалката а пък да не набира! Набира и то жестоко,много е мощен и много опасен за млади дрифтаджии като теб,мен и кой ли още не. Карай по-полека,не ти трябва тоя голям туч за да правиш чудеса и щпер даже не ти трябва,а просто да ти е на сърце и да ти е в кръвта.
гледам че има доста по силни коли от Е30 с 4.4 и без Д2 спират и то прилично
да ти кажа чесно само със сърце и бензин в кръвта освен по пистите на LFS-то на друга няма как да се получчи нещо
BULL3T написа:Според мен слагай едно м50б25 от едно е34 или е36.Ще ти излезе не повече от 2000 лв цялата трансплантация с части със всичко,ти биощайна си го имаш,слагай един къс шпер и почвай да се учиш, осмака го остави само в мечтите за сега.
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Размерът ИМА значение.......
Ееее добре де хубаво,кво толкова казах,че ви хванах всичките да ме поучавате. Хубу според вас това което мисля е грешно, според мен така стоят нещата,нали за тва е форум ,да се изказва мнение...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Гецата
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Размерът ИМА значение.......
BULL3T написа:Ееее добре де хубаво,кво толкова казах,че ви хванах всичките да ме поучавате. Хубу според вас това което мисля е грешно, според мен така стоят нещата,нали за тва е форум ,да се изказва мнение...
не ме разбирай погрешно нищо против твоето мнения нямам
както каза всеки има право на глас
както ти така и аз си изказах мнението по въпроса
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Re: Размерът ИМА значение.......
Браво , не съм очаквал, че момиче в БГ, може да се занимава със суапове и т.н.
Избора, който си направила за мотор е перфектен, става по трудно и скъпо от м50/м52, само дето разликата е , че като се сложи няма нищо общо и не ти се иска след няколко месеца да го сменяш с с50 или да слагаш турбини и т.н. .
Няма да е зле да помислиш за едни раздути калници от стъклопласт(да речем), за да можеш да слагаш широки 17"(че с тоя матор е грехота да се търкалят малки джанти с тесни гуми ) а за спирачките, мисля че дискове и апарати от е46 330(примерно),като по-евтин вариянт ще свършат добра работа .
Избора, който си направила за мотор е перфектен, става по трудно и скъпо от м50/м52, само дето разликата е , че като се сложи няма нищо общо и не ти се иска след няколко месеца да го сменяш с с50 или да слагаш турбини и т.н. .
Няма да е зле да помислиш за едни раздути калници от стъклопласт(да речем), за да можеш да слагаш широки 17"(че с тоя матор е грехота да се търкалят малки джанти с тесни гуми ) а за спирачките, мисля че дискове и апарати от е46 330(примерно),като по-евтин вариянт ще свършат добра работа .
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Размерът ИМА значение.......
Много се кефя когато видя подобни ентусиасти. А жена да се хвърли в такъв филм пък съвсем не бях виждал. Ако разбира се е жена де или просто ника е такъв но както и да е това е друга тема.
Ще следя проекта с много интерес защото наистина ще е интересен. Ако трябва да си кажа мниението обаче и според мен не си заслужава тая интеревенция. Аз лично никога не бих се захванал точно с тва понеже има далеч по евтини и по добри вариянти за донорство. Но пък иначе нямаше да има интересни теми като тая затова успех с проекта
Ще следя проекта с много интерес защото наистина ще е интересен. Ако трябва да си кажа мниението обаче и според мен не си заслужава тая интеревенция. Аз лично никога не бих се захванал точно с тва понеже има далеч по евтини и по добри вариянти за донорство. Но пък иначе нямаше да има интересни теми като тая затова успех с проекта
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Размерът ИМА значение.......
slavianko написа:Много се кефя когато видя подобни ентусиасти. А жена да се хвърли в такъв филм пък съвсем не бях виждал. Ако разбира се е жена де или просто ника е такъв но както и да е това е друга тема.
Ще следя проекта с много интерес защото наистина ще е интересен. Ако трябва да си кажа мниението обаче и според мен не си заслужава тая интеревенция. Аз лично никога не бих се захванал точно с тва понеже има далеч по евтини и по добри вариянти за донорство. Но пък иначе нямаше да има интересни теми като тая затова успех с проекта
я дай да видим кое е тва по-надежно, по-евтино, и по-добро за дрифт кола, че ми стана интересно
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Размерът ИМА значение.......
браво кака..тая година м62,до година с62...успех
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани