е30 323 дрифт проект вече с м20б25 направен на 2.7

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.03.2009

е30 323 дрифт проект вече с м20б25 направен на 2.7

Мнение от azufo » 26 Ное 2010, 22:38

Значи сега да представя проектчето на мене и на един мой приятел, което ще бъде подготвено като дрифтачка.
По купето започнаха доста преработки с цел олекотяване, мотора е разглобен предстой му пълен основен ремонт олекотяване на маховик до към 5кг. В момента мотора е с глава 200 и се търси 731, която ще бъде портната и всичко по нея ще бъде сменено.След тези преработки на мотора ще се избере подходяща електроника за която смятам да се консултирам с вас ;) ... Мисля също да сложа 298 града вал :D на cat-cams тук пак имам едно въпросче за този вал ще трябват ли други пружини.
По купето в момента се работи усилено в момента не мога да кажа колко кг е но като го хвана отзад и го дигам сам :mhihi:
прилагаме малко снимчици по проекта скоро очаквайте доста снимки :winky:

http://www.album.bg/azufo/albums/148518/
Последна промяна azufo на 28 Яну 2011, 9:58, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от nayden » 28 Ное 2010, 22:12

В каталога на Каткамс има инфо кой вал с какви пружини е , ако е с номер 1300527 не се налага смяна на пружините . Един съвет , маховика и демпферната шайба на кол.вал не ги олекотявай щото после ще имаш проблеми с вибрации .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11942
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от bum_bum » 28 Ное 2010, 22:22

За 298 определено ще трябват и пружини и тарелки. И по-леки бутала и биели вероятно за да може да се върти до повечеко обороти за да има смисъл от вала.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 22.05.2010
Пол: Мъж

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от krasi_90 » 30 Ное 2010, 10:25

здравеите клеги аз сам втория учасник в проекта. Когато взехме колата и я подкарахме някакси не варвеше за 2.3 вазможно ли е да е от главата защото е 200 а маховика ще го пратим в техническия университет да го улекотят и балансират

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 22.05.2010
Пол: Мъж

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от krasi_90 » 30 Ное 2010, 15:26

ще мове ли да ми дадете някакав каталог с тези прожини и тарелки
Последна промяна krasi_90 на 01 Дек 2010, 14:14, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.03.2009

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от azufo » 01 Дек 2010, 0:04

ми по този проект смятаме да се направи поне да се развърта до 9 10 хилки затова се чудехме за лекия маховик... А иначе ако го олекотяваме ще го дадем в техническия университет да свършат тази работа.Другия въпрос е от какво по леки бутала и от къде могат да бъдат закупени.
Ето малко нови снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11942
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от bum_bum » 02 Дек 2010, 0:08

Аз каталог лесно ще ти дам ама за да въртиш до 9-10к 9-10000лв няма да те оправят. Това не знам дали го имаш в предвид ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 22.05.2010
Пол: Мъж

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от krasi_90 » 02 Дек 2010, 1:21

да приемем че оборотите остават 7 хиляди ще трябва ли да взимаме пружини и тарелки ако сложим този вал и ще усетим ли разлика в мощноста

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11942
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от bum_bum » 02 Дек 2010, 10:23

В Каткамс срещу всеки вал си пише за какво става и дали трябва да се сменя нещо друго.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от nayden » 02 Дек 2010, 21:03

krasi_90 написа:да приемем че оборотите остават 7 хиляди ще трябва ли да взимаме пружини и тарелки ако сложим този вал и ще усетим ли разлика в мощноста


bmw m20 cam.JPG


Тоя вал за който говориш най-вероятно е 1300527 с лифт 11.95мм . Аз лично съм пробвал вал 1300517 с лифт 12.05/12.20 мм и събираше намотките на пружините . Според Каткамс първия вал става с О.Е.М части , но вероятно ще се наложи да се сменят пружините . Другото което забелязвам е
ONLY for dirt track applications and pro street use with adjustable engine management or carburettors


което ще рече, че трябва да си с електроника или най-малко да се ремапне колата за тоя вал . Относно оборотите ,може спокойно да въртиш 7000 оборота . След това освен с клапаните ,ще има и проблем с дистрибуторното запалване. Преди време бях попаднал на един саит на който продаваха части за М20 . Имаше за главата леки клапани,пружини, титаниеви тарелки и кобилици които бяха за 8500 оборота и струваха около 2000$
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 22.05.2010
Пол: Мъж

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от krasi_90 » 03 Дек 2010, 0:03

мерси колеги за информацията а какво ще кажете по въпроса с главата и маховика

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от S-stail » 04 Дек 2010, 10:23

Маховика не го барайте,тва 2.3 с тоя рошав вал за дрифт не знам дали ще
е добра комбинация за наще спънати ,,писти,,.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от slavianko » 04 Дек 2010, 22:39

krasi_90 написа:здравеите клеги аз сам втория учасник в проекта. Когато взехме колата и я подкарахме някакси не варвеше за 2.3 вазможно ли е да е от главата защото е 200 а маховика ще го пратим в техническия университет да го улекотят и балансират
А вие сигурни ли сте че тоя мотор е 2.3 а не 2л ??? Понеже тия бутала дето сте ги дали на снимките изобщо не са от 2.3 а са си бутала от 2л. Не искам да ви разочаровам но направо сте си взели двулитров мотор не 2.3 ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 22.05.2010
Пол: Мъж

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от krasi_90 » 05 Дек 2010, 12:59

Колега защо хода от долна мъртва точка до горна е 76 мм като на 2.3?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: е30 323 дрифт проект

Мнение от slavianko » 05 Дек 2010, 16:36

krasi_90 написа:Колега защо хода от долна мъртва точка до горна е 76 мм като на 2.3?
Казвам ви че тия бутала от снимките не са от 2.3 пък къв е хода вие трябва да знаете ;) Не се заяждам или дракам. Просто искам да ви помогна понеже питахте в темата че ви се струва че не върви както за 2.3 и видях че буталата със сигурност не са от 2.3 и че има нещо нередно в цялата схема ;)
Ето едно бутало от 2.3

http://www.picbg.net/img.php?file=4836b5cd43c701d6.jpg

Сам виж разликата ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook