Е30 м42б20 турбо.

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 10 Авг 2011, 18:15

Колата вече е понастоена малко,има още за доискосуряване.
С мепера я карахме първо само на голямата турбина и със двете.
Определено със малката от ниските колата върви повече и е много по-рязка.
Обратното налягане на 1бар във всмукателя е 1.5бара което
е доста добре само за вгт без гейт.Само преди да се избутата лопатките минава малко над 2бара.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 23 Окт 2011, 20:47

Колата вече е само със голямото турбо.
Ходих до Томи в несебър,понамапи колата но просто малакта турбина си иска гейт
да разтоварва потока към голямата а просто място не остана по капшака за такъв.
Малко се измесъти работния диапазон във високите.
Ще пусна скоро със едната и със двете лог-ове.
Колата е мапната до 1.5бара,със двете върви от ниските но тапи високите заради липсата на гейт вгт-то не смогва да разтовари.Със едната прави 1бар на около 4 но пък се чисти
по съвсем различен начин нагоре.
13.4 даде със двете турбини и 178терминална по г-тек,без значение дали на 1бар на 1.2 на 1.5 просто мотора не диша без гейт преди вгт-то.
Чакам да дойде циганското лято дет обещават да замерим със една.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от biko » 23 Окт 2011, 21:54

Паца що се предаде бе човек :D за тестовете с еднара турбина съм на лице
Последна промяна biko на 25 Окт 2011, 18:43, променена общо 1 път
само най-добрите умират млади

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от BULL3T » 23 Окт 2011, 22:18

biko написа:Паца що се предаде бе човек :D за тестовете с еднара турвина съм на лице


Защото понякога нещата стават много тегави и ти писва...

Пачо евала за работата по колата брат! :bowdown:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 25 Окт 2011, 18:03

Оказа се,че със турбо за 680коня също стават нещата да имаш
бустец 1.2 преди 4к на ниските предавки,просто трябват малко заигравки.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 25 Окт 2011, 18:06

BULL3T написа:
biko написа:Паца що се предаде бе човек :D за тестовете с еднара турвина съм на лице


Защото понякога нещата стават много тегави и ти писва...

Пачо евала за работата по колата брат! :bowdown:

аз отдавна съм претръпнал да ми е писнало,тегаво и т.н.
Ако исках да ми е лесно щях да сложа стоков мков двг да си мисля,че съм
бърз и щях да съм С-ЕМ-КАДЖИЯ :mhihi:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от BULL3T » 25 Окт 2011, 18:09

S-stail написа:Оказа се,че със турбо за 680коня също стават нещата да имаш
бустец 1.2 преди 4к на ниските предавки,просто трябват малко заигравки.


Разбира се,просто трябва да се пипне малко по-сериозно... Главно железата в мотора трябва да са подбрани правилно...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: софия Гео Милев , Люлин

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от street_force » 25 Окт 2011, 19:33

дам ние правихме едно пунто 1.4 турбо пратихме данните на турбинта и целите за който е колата в кет камс и в момента гаретт гт30р тръгва на 4100 и има фулбуст на 4800 ( 2.5 бара ) и колата до 8 си върви на куче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11942
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от bum_bum » 25 Окт 2011, 19:41

Явно са по-светнати за Фиатите, че аз за мойта им писах 100 мейла и нямаше един човек в час да каже дали става или не става и накрая ми писна и си взех валове от друг производител, където хората бяха в час и ми обясниха от какво имам нужда за да нямам ядове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 27 Окт 2011, 19:20

Мойта кеш за валчета няма,други неща се направиха.
Като се доисцентри ще пиша.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 09 Ное 2011, 19:34

Колата направи 12.6 със 195 терминална по g-teck na 1.2bara със пълен интериор
и разни неща в багажника.
За съжаление съединителчето вече се предава на това налягане.
Следва една кръстачка керамика и да се домапне на диното.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от nikoror » 14 Ное 2011, 5:43

много интересна тема. виждам, че си се отказал от малкото турбо.
при последователните компресори хубавото е, че налягането се умножава (ПР*ПР), но лошото е, че и ефикасността (кпд) се умножава, т.е. ако единия компресор е в режим 70% и другия в режим 70% се получава 0.7*0.7=0.49 което значи, че трябва да се мисли за интеркулер между първия и втория етап и интеркулер между втория и двигателя.
това, което не разбирам, е защо малката турбина беше преди голямата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 14 Ное 2011, 20:02

Такава е схемата дори при оем колите със какскадно пълнене.
Хубаво е със две турбини но просто при мен липсата на разтоварващ клапан преди малката се оказа фатален за по високи налягания,а ефекта е точно във тях.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 25 Ное 2011, 18:32

Ето два ръна със двете турбини и със едната.
175 терминална със двете,193 със едната.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от biko » 25 Ное 2011, 21:30

S-stail написа:Ето два ръна със двете турбини и със едната.
175 терминална със двете,193 със едната.



Пачо като гледам тзи картинка тука май ще посягаме на мойта евридейка
само най-добрите умират млади

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook