Е30 м42б20 турбо.

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от bum_bum » 03 Май 2011, 19:31

:yes: долната дето е под фара не я бях видял. За голямо налягане нали има едни с метални пръстенчета :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от biko » 04 Май 2011, 21:21

bum_bum написа::yes: долната дето е под фара не я бях видял. За голямо налягане нали има едни с метални пръстенчета :)

еееееее чакай де ти пък всичко на веднъж хехехех помалко с хляб :mhihi:
и тези ще държат
само най-добрите умират млади

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 21 Май 2011, 19:15

Колектора го преправих щото последва промяна в плана :mhihi:
малко кривонделест стана и на много малки парчета но това позволяват обстоятелствата
Изображение
лъснат с телчака и сложен да се види как ще стои на двигателчето
Изображение
тука идва ред и на големия брат
Изображение
Изображение
Следват маслените линий и некой други дребни нещица.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от Kroki » 21 Май 2011, 21:18

Я само поясни, що за чудо е това с 2-те турбини. Тази долната е от поршето с променливата геометрия, а тоя Холсет са какво е :shock:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от Zagy » 21 Май 2011, 21:28

Май Холсета ще сменя Борг-Вагнера :mrgreen:

Но и аз малко се стреснах като я видях тая променлива геометрия.... :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от b2 » 22 Май 2011, 8:41

Ще сменя или ще допълва? :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 22 Май 2011, 13:36

Ще допълва.....или ще иде за скрап :mhihi:
Схемата е проста има я в подобен вариант и при 335д.
Главно се ползва при дизели,но вече има няколко успешни
варианта и на бензинови двг.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна S-stail на 22 Май 2011, 13:49, променена общо 1 път
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 22 Май 2011, 13:49

За да не изглеждам като пълен експериментатор
малко снимки :lol:
схемата на изгорелите газове е
двг > малко турбо > голямо турбо > генерация
голямото турбо ще го разтоварва 50мм клапан а
за малкото се надявам вгт-то да смогне.В противен случай ще
се наложи и на бв-то един малък 38мм гейт ако въобще има място за него :mhihi:

схемата на пълнене е
филтър > голямо турбо > малко турбо > всмукател.
.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от Kroki » 22 Май 2011, 14:30

Това кви мощности се очаква да даде? :shock:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 22 Май 2011, 16:17

Тука идеята не е пиковата мощнос а въртящ момент и
да го има възможно за по продължително в работния диапазон
заедно с конските сили.
Този сетъп не е за пикова мощ.

М42ката за да извади някви по сериозни коне и трябва турбо което да
помпи след 4-4.5к което мен не ме устройва.
Бв-то при порша прави 1бар на 2к оборота което се надявам
при мен да дойде на около 2.5. след което голямото турбо да добави
още половин бар.Сиреч 1.5 бар налягане от двете турбини.
Остава и да видим кво ще се получи :mhihi:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от tuningfena » 22 Май 2011, 16:49

дано се получи желаното :yes:
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от Zagy » 22 Май 2011, 16:50

Синхрона на двете турбини ще е доста труден... а и с тая променлива геометрия може да берете ядове.

Стискам палци в най-скоро време да гледаме клипчета на колата в движение :yes: :ok:
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от S-stail » 22 Май 2011, 22:00

Няма синхрон тука,не са сенквеционални.
Какво те притеснява вгт-то?
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от Zagy » 22 Май 2011, 23:16

Контрола му - при Поршетата е с електромотор, тука как мислиш да го правиш? С обикновен вакумен актуатор ли?
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Е30 м42б20 турбо.

Мнение от Postman » 22 Май 2011, 23:27

Предполагам че си наясно, но да спомена все пак - при последователна работа на 2 компресора крайното налягане не е сбор от наляганията на двата компресора, а произведение, т.е. ако от първия компресор искаш 1 бар (което е Pressure Ratio = 2), и накараш втория да работи в режим, където дава Pressure Ratio = 1,5 (което би отговаряло на 0,5 бара при един компресор), сумарното Pressure Ratio = PR1*PR2 = 2*1,5 = 3, т.е. очакваното крайно налягане ще е 2 бара, а не 1,5 бара. Затова те съветвам да разделиш поравно сгъстяването в двата компресора или ако търсиш сумарно PR = 2,5 (което прави 1,5 бара в колектора), най-добре остави и двата да работят с равно PR1 = PR2 = SQRT (2,5) = 1,58 + малко загуби... (SQRT = square root = квадратен корен). Или евентуално ако има съществена разлика в КПДтата на двата компресора дай повече сгъстяване на този с по-високо КПД, примерно 60/40%.
Не казвам, че спокойно можеш да решаваш кой компресор колко да сгъсти след като вече си избрал турбините каквито е имало (по-вероятно е те да си правят каквото искат ако не са подбрани специално за целта), но поне имай предвид за първоначалните настройки на гейтове и т.н.
Успех!

П.П. Целта да работят с възможно най-ниското PR е възможно най-малко подгряване на въздуха, защото температурата расте ескпоненциално с нарастване на PR - затова крайната температура при възможно най-нисък PR за всеки от компресорите (като все пак дават налягане колкото искаш), съчетано с работа в "хубавата" зона от картата гарантира минималното възможно подгряване, респективно това изисква по-ниски обороти от роторите, което намалява лага.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook