Е30 м42б20 турбо.
Модератор: bum_bum
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е30 м42б20 турбо.
долната дето е под фара не я бях видял. За голямо налягане нали има едни с метални пръстенчета
Re: Е30 м42б20 турбо.
bum_bum написа::yes: долната дето е под фара не я бях видял. За голямо налягане нали има едни с метални пръстенчета
еееееее чакай де ти пък всичко на веднъж хехехех помалко с хляб
и тези ще държат
само най-добрите умират млади
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Колектора го преправих щото последва промяна в плана
малко кривонделест стана и на много малки парчета но това позволяват обстоятелствата
лъснат с телчака и сложен да се види как ще стои на двигателчето
тука идва ред и на големия брат
Следват маслените линий и некой други дребни нещица.
малко кривонделест стана и на много малки парчета но това позволяват обстоятелствата
лъснат с телчака и сложен да се види как ще стои на двигателчето
тука идва ред и на големия брат
Следват маслените линий и некой други дребни нещица.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е30 м42б20 турбо.
Я само поясни, що за чудо е това с 2-те турбини. Тази долната е от поршето с променливата геометрия, а тоя Холсет са какво е
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е30 м42б20 турбо.
Май Холсета ще сменя Борг-Вагнера
Но и аз малко се стреснах като я видях тая променлива геометрия....
Но и аз малко се стреснах като я видях тая променлива геометрия....
Si non confectus, non reficiat.
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Е30 м42б20 турбо.
Ще сменя или ще допълва?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Ще допълва.....или ще иде за скрап
Схемата е проста има я в подобен вариант и при 335д.
Главно се ползва при дизели,но вече има няколко успешни
варианта и на бензинови двг.
Схемата е проста има я в подобен вариант и при 335д.
Главно се ползва при дизели,но вече има няколко успешни
варианта и на бензинови двг.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна S-stail на 22 Май 2011, 13:49, променена общо 1 път
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
За да не изглеждам като пълен експериментатор
малко снимки
схемата на изгорелите газове е
двг > малко турбо > голямо турбо > генерация
голямото турбо ще го разтоварва 50мм клапан а
за малкото се надявам вгт-то да смогне.В противен случай ще
се наложи и на бв-то един малък 38мм гейт ако въобще има място за него
схемата на пълнене е
филтър > голямо турбо > малко турбо > всмукател.
.
малко снимки
схемата на изгорелите газове е
двг > малко турбо > голямо турбо > генерация
голямото турбо ще го разтоварва 50мм клапан а
за малкото се надявам вгт-то да смогне.В противен случай ще
се наложи и на бв-то един малък 38мм гейт ако въобще има място за него
схемата на пълнене е
филтър > голямо турбо > малко турбо > всмукател.
.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е30 м42б20 турбо.
Това кви мощности се очаква да даде?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Тука идеята не е пиковата мощнос а въртящ момент и
да го има възможно за по продължително в работния диапазон
заедно с конските сили.
Този сетъп не е за пикова мощ.
М42ката за да извади някви по сериозни коне и трябва турбо което да
помпи след 4-4.5к което мен не ме устройва.
Бв-то при порша прави 1бар на 2к оборота което се надявам
при мен да дойде на около 2.5. след което голямото турбо да добави
още половин бар.Сиреч 1.5 бар налягане от двете турбини.
Остава и да видим кво ще се получи
да го има възможно за по продължително в работния диапазон
заедно с конските сили.
Този сетъп не е за пикова мощ.
М42ката за да извади някви по сериозни коне и трябва турбо което да
помпи след 4-4.5к което мен не ме устройва.
Бв-то при порша прави 1бар на 2к оборота което се надявам
при мен да дойде на около 2.5. след което голямото турбо да добави
още половин бар.Сиреч 1.5 бар налягане от двете турбини.
Остава и да видим кво ще се получи
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е30 м42б20 турбо.
Синхрона на двете турбини ще е доста труден... а и с тая променлива геометрия може да берете ядове.
Стискам палци в най-скоро време да гледаме клипчета на колата в движение
Стискам палци в най-скоро време да гледаме клипчета на колата в движение
Si non confectus, non reficiat.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Няма синхрон тука,не са сенквеционални.
Какво те притеснява вгт-то?
Какво те притеснява вгт-то?
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е30 м42б20 турбо.
Контрола му - при Поршетата е с електромотор, тука как мислиш да го правиш? С обикновен вакумен актуатор ли?
Si non confectus, non reficiat.
Re: Е30 м42б20 турбо.
Предполагам че си наясно, но да спомена все пак - при последователна работа на 2 компресора крайното налягане не е сбор от наляганията на двата компресора, а произведение, т.е. ако от първия компресор искаш 1 бар (което е Pressure Ratio = 2), и накараш втория да работи в режим, където дава Pressure Ratio = 1,5 (което би отговаряло на 0,5 бара при един компресор), сумарното Pressure Ratio = PR1*PR2 = 2*1,5 = 3, т.е. очакваното крайно налягане ще е 2 бара, а не 1,5 бара. Затова те съветвам да разделиш поравно сгъстяването в двата компресора или ако търсиш сумарно PR = 2,5 (което прави 1,5 бара в колектора), най-добре остави и двата да работят с равно PR1 = PR2 = SQRT (2,5) = 1,58 + малко загуби... (SQRT = square root = квадратен корен). Или евентуално ако има съществена разлика в КПДтата на двата компресора дай повече сгъстяване на този с по-високо КПД, примерно 60/40%.
Не казвам, че спокойно можеш да решаваш кой компресор колко да сгъсти след като вече си избрал турбините каквито е имало (по-вероятно е те да си правят каквото искат ако не са подбрани специално за целта), но поне имай предвид за първоначалните настройки на гейтове и т.н.
Успех!
П.П. Целта да работят с възможно най-ниското PR е възможно най-малко подгряване на въздуха, защото температурата расте ескпоненциално с нарастване на PR - затова крайната температура при възможно най-нисък PR за всеки от компресорите (като все пак дават налягане колкото искаш), съчетано с работа в "хубавата" зона от картата гарантира минималното възможно подгряване, респективно това изисква по-ниски обороти от роторите, което намалява лага.
Не казвам, че спокойно можеш да решаваш кой компресор колко да сгъсти след като вече си избрал турбините каквито е имало (по-вероятно е те да си правят каквото искат ако не са подбрани специално за целта), но поне имай предвид за първоначалните настройки на гейтове и т.н.
Успех!
П.П. Целта да работят с възможно най-ниското PR е възможно най-малко подгряване на въздуха, защото температурата расте ескпоненциално с нарастване на PR - затова крайната температура при възможно най-нисък PR за всеки от компресорите (като все пак дават налягане колкото искаш), съчетано с работа в "хубавата" зона от картата гарантира минималното възможно подгряване, респективно това изисква по-ниски обороти от роторите, което намалява лага.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани