Проект М50Б20 Турбо

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от slavianko » 19 Ное 2011, 21:23

S-stail написа:А и от лични наблюдени бездемферен маховик със бездемферно феродо/керамика
си е трошач на кутий.
Моите лични наблюдения пък сочат точно обратното. 15к километра на моята само на як доман и никакви проблеми. На фиеста с 2л мотор от мондео и турбинирана и вече 2г също никакви грижи. На лада 1.8 турбо на 1.5 бара пак вече година и никакви грижи. Това са все коли правени от мен и го казвам от личен опит. Пък имам една камара приятели които си карат колите евридейки с керамика и без демфери и пак никакви грижи.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от S-stail » 19 Ное 2011, 22:04

Може и така да е аз споделям само за една кола карана с м50турбо,м52 и сега с с50
със един и същ съединител строши 3 кутий със 240кк феродо подсилен притискател и м20 маховик.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 22 Ное 2011, 14:24

Така или иначе, чак такива нютони и мощности няма да гоним за тая 20-ка ше и хвърлим една керамика за сега пък ако не държи ше му мислим. Изкарах я в събота, доста добре върви, ама съединителя съвсем сдаде. Ще сменя и скоростите с някои по-читави, да я изкарам в неделя, пък да видим какво ще стане.
The power is nothing without control!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 28 Ное 2011, 15:07

Смених само феродовия диск с керамичен, и вчера съдрах малко гуми.

Даже вече има и видео :)

http://www.youtube.com/watch?v=6jmiVT3B7B4

:driving:

Двигатела е напълно оригинална 20-ка М50 с 3 мм метална г-ра и нищо повече.


В крайна сметка за сега постигнах каквото искам, става за каране, тоя леген няма да го правя повече с изключение на дребни неща, да си сложа друг резервоар и междинен съд , че имам проблеми с тоя, и да си сложа най-сетне ръчна, не че не става и без нея ама за някои ситуации.....

Продължаваме с Е36-цата, ако сме живи и здрави и Бог е с нас, на лято може да я изкараме на някое друго състезание.
Последна промяна Danislav Slavev на 28 Ное 2011, 20:05, променена общо 1 път
The power is nothing without control!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от doko » 28 Ное 2011, 16:31

Легена със стандартната електроника ли го караш :dunno:
иначе върви много прилично като се има предвид че е 20ка :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Master™ » 29 Ное 2011, 11:26

Ми кво го бърка ...аз съм с оригиналната :yes: до 0,6 си вървеше супер но я карах на 0,4 че бенза тука е малко гаден
колега ръчна задължително .....аз имах,домързя ме да я вържа и виж кво стана като ми изтърва предницата :yes:
евала като гледам как я караш ........ като за последно :mhihi:
единственото е че е34 ... много голямо бре за 2.0-ка. На какво налягане я караш
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 29 Ное 2011, 16:27

Електрониката е megasqirt и я карам на 0.8 Малко ми е трудно да го карам легена, но не защото е голям, а защото му е малък диапазона на двигатела , ритва на 4500 до 6500. А и за 2-ри път я карам понаредена, доста по-добре спира, доста по-добре стои, а и сложих сликове отпред. Задницата му отсана май много лека и иска да се кара с доста хубави гуми, и голям цолаж. С 17-ките доста по-добре се получават нещата. Трябва да и направя шпилки на главините и с фланци да и изхвърля малко джантите поне отпред. Та ако някой случайно има готови фланци за продан ще съм му благодарен, че ще ми спести малко време да се занимавам с стругари. :paranoid:
The power is nothing without control!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 05 Дек 2011, 18:38

Колеги от какво бмв мога да сложа по-голям радиатор. В неделя изкарах пак легена, пуснахме му още 500 оборота и започна да загрява. Верно, че времето беше малко по-топло ама при 15 градуса на 3-4 обиколки и стига почти до червеното. Ще трябва да поработя май по този въпрос! Имам доста сериозен маслен радиатор ама го ползвам да охлажда маслото което влиза в турбото. Май ще трябва още един.......
The power is nothing without control!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от slavianko » 05 Дек 2011, 20:37

Най големият който можеш да сложиш е от Е34 ТДС единственният по голям от него е тоя на 850i но съвсем малко по голям и трудно се намира. Сложи и ТДС-ово виско и термостата го раздупчи като моя. Въпреки всичко обаче няма да си решиш проблемите. Много хора ще ти кажат че с ел перки ще се оправи и ала бала но това не е вярно. Ако колата се кара в градски условия и колкото и да я юркаш няма грижи ако се кара дори на рали стига да има само една малко по дълга отсечка няма да има проблеми. Ако се кара обаче там където обикновенно ние тренираме, по полигони и по къси отсечки и да се дава яката газ и предимно на ограничител ще грее докато не сложиш наистина голям радиятор. Накрая се принудих да си поръчам от ибей истински голям радиятор, алуминиев с размери като на ТДС-овият обаче тройно по дебел и триредов и проблема приключи. Едно че си трябва по дебел друго че чисто алуминиевият отдава и от кутиите. Най ми беше гадно да почна да карам и като направя 4-5 обиколки и тъкмо съм загрял и тя почва да качва температура и се почва с разходките по "пистата" докато охлади. На финала съм минал 3км каране и 4км разхока. Е не издържах и си реших проблема радикално и въпреки че не е евтино това удоволствие за мен си заслужава и си е необходимост N1
Последна промяна slavianko на 05 Дек 2011, 20:47, променена общо 2 пъти
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от slavianko » 05 Дек 2011, 20:39

slavianko написа:Най големият който можеш да сложиш е от Е34 ТДС единственният по голям от него е тоя на 850i но съвсем малко по голям и трудно се намира. Сложи и ТДС-ово виско и термостата го раздупчи като моя. Въпреки всичко обаче няма да си решиш проблемите. Много хора ще ти кажат че с ел перки ще се оправи и ала бала но това не е вярно. Ако колата се кара в градски условия и колкото и да я юркаш няма грижи ако се кара дори на рали стига да има по някоя по дълга права няма да има проблеми. Ако се кара обаче там където обикновенно ние тренираме, по полигони и по къси отсечки и да се дава яката газ и все на ограничител ще грее докато не сложиш наистина голям радиятор. Накрая се принудих да си поръчам от ибей истински голям радиятор, алуминиев с размери като на ТДС-овият обаче тройно по дебел и триредов и проблема приключи. Едно че си трябва по дебел друго че чисто алуминиевият отдава и от кутиите. Най ми беше гадно да почна да карам и като направя 4-5 обиколки и тъкмо съм загрял и тя почва да качва температура и се почва с разходките по "пистата" докато охлади. На финала съм минал 3км каране и 4км разхока. Е не издържах и си реших проблема радикално и въпреки че не е евтино това удоволствие за мен си заслужава и си е необходимост N1


Опс. Нека някой го изтрие тоя последен пост че го пуснах повторно без да искам а по незнайни причини не ми дава да го изтрия
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1459
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Jordana » 05 Дек 2011, 22:16

Аз съм с радиатор от е 36 2.8 и ел.перка.Водата не мърда от 1мм вляво от стрелката дори и когато маслото отива на 110 :smoke: а то се случва често въпреки масления кулер.Тънкоста при ел перката е да се намери такава с хубави големи лопатки от воден радиатор и да влиза в дифузьора.По моргите перки бол и са стотинки.Всекви перки от клима не вършат работа за тая цел.Е верно че мотора ми е по малък . за проба нищо няма да ти струва.Отнема 20 мин да се махне тъпото виско и да се монтира вентилатора.Успех в решаването на проблема :yes:
Eternal glory to the fallen heroes !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от kirililiev » 05 Дек 2011, 22:36

Jordana написа:Аз съм с радиатор от е 36 2.8 и ел.перка.Водата не мърда от 1мм вляво от стрелката дори и когато маслото отива на 110 :smoke: а то се случва често въпреки масления кулер.Тънкоста при ел перката е да се намери такава с хубави големи лопатки от воден радиатор и да влиза в дифузьора.По моргите перки бол и са стотинки.Всекви перки от клима не вършат работа за тая цел.Е верно че мотора ми е по малък . за проба нищо няма да ти струва.Отнема 20 мин да се махне тъпото виско и да се монтира вентилатора.Успех в решаването на проблема :yes:

с каква турбо кола си,и караш ли на писта ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1459
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: в Е34
Пол: Мъж
Кара: вана
Мечтае да кара: вече не
Детайли за колата: бавна и мудна преди 2000об.

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Jordana » 05 Дек 2011, 23:43

с каква турбо кола си,и караш ли на писта ?
Карам за удоволствие от време на време :D Моя леген е слабичък за писта :oops:
Eternal glory to the fallen heroes !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 06 Дек 2011, 11:50

На мойта талига отдавна изхвърлих виското, и монтирах доста голям вентилатор, с отделно копче. Днес ми включи, че на предното каране бях без предна броня, и темп. на вън беше 5-8 градуса, карах без да спирам докато не съдера гумите и без да включвам вентилатора. Не загряваше. Тая седмица беше към 15 градуса може и повече, вентилатора постоянно включен, и за 3-4 обиколки почти в червеното, и я карах с 500 оборота отгоре, и даже като пускам няколко дължини за охлаждане бавно пада температурата. Та си мисля , че бронята спира потока на въздуха. Имам доста голям маслен радиатор. Ще трябва да намеря някакъв регулатор който да пуска постоянно налягане на охладеното масло към турбото, а останалото да връща в картера. ????? И за радиатора е ясно, че ще се сменя и май ще послушам Славианко и ще си купя такъв зверски и да нямам проблеми повече.
The power is nothing without control!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от slavianko » 06 Дек 2011, 20:08

Jordana написа:с каква турбо кола си,и караш ли на писта ?
Карам за удоволствие от време на време :D Моя леген е слабичък за писта :oops:
Колега при карането за удовоствие и оригиналните компоненти си вършат същата работа ;) Затова Кирил те пита караш ли на писта
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook