Проект М50Б20 Турбо

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от bum_bum » 16 Май 2010, 15:39

TOM написа:
bum_bum написа:
Аз за 28-цата питах, с турбо всички знаем, че може. Проблема там е, че хората без проблем вадят над 450 коня на колелата на 1 бар, а тук едвам докарваме триста и нещо и колата не става да излезеш от града с нея, щото се чупи всеки постоянно.

Е, не всички са така, веднага давам пример с едно двоен стоп синьо, с лош вид е30 323 с 2.7 М20. На събора сигурно сте го видяли. Има над 30 000 х.км, на 1.1 бара прави 400 к на вала. ВСИЧКО по двигателя е стандартно ;) Откакто сме го направили преди 4 години, НИТО веднъж не е отваряно 8)


Винаги има изключения, когато е правено кадърно и с мисъл. Въпроса е да го направи някой като теб и малцината други, които няма да си оставят ръцете по колата.
Относно карантиите те са последния проблем. Доказано е, че стоковите на М52 държат на над 400 на ГУМИТЕ.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от nParMaTuK » 16 Май 2010, 16:16

Nightmare написа:Е той колегата е написал, че ще ползва от тдс :winky:

Е те буталата от тдс-а имат дупка по средата и степента ше стане сигурно 5 :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 16 Май 2010, 16:48

nParMaTuK написа:
Nightmare написа:Е той колегата е написал, че ще ползва от тдс :winky:

Е те буталата от тдс-а имат дупка по средата и степента ше стане сигурно 5 :D


ако се сложи оригиналната гарнитура и се отнемат буталата с 1 мм с.с става 13.8/1 на блока от м50б20, общо освен оригиналната деб. трябва да се освободи с още 4.7 мм за да се докара 8.5/1 или да се направи камера в буталата равна на тази кубатура, но това са повърхностни сметки, като сметна всички неща ще ги напиша както трябва.
The power is nothing without control!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от TOM » 16 Май 2010, 17:30

nParMaTuK написа:Е те буталата от тдс-а имат дупка по средата и степента ше стане сигурно 5 :D

Може и по-надолу да се окаже......тази идея с буталата от тдс-а е толкова абсурдна че въобще не трябва да се коментира! Най-добре ще е момчето да размисли и да не открива колелото наново ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от bmw 318 is » 16 Май 2010, 18:06

TOM написа:
nParMaTuK написа:Е те буталата от тдс-а имат дупка по средата и степента ше стане сигурно 5 :D

Може и по-надолу да се окаже......тази идея с буталата от тдс-а е толкова абсурдна че въобще не трябва да се коментира! Най-добре ще е момчето да размисли и да не открива колелото наново ;)



Сигурно е имал в предвид само вала без бутала.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 16 Май 2010, 18:44

Утре ще направя няколко снимки, и ще ги кача.
The power is nothing without control!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от nParMaTuK » 17 Май 2010, 0:28

Tвоя ше е първия мотор с 2 горивни камери на цининдър :lol: , ако правилно съм разбрал за буталата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от BULL3T » 17 Май 2010, 0:46

nParMaTuK написа:Tвоя ше е първия мотор с 2 горивни камери на цининдър :lol: , ако правилно съм разбрал за буталата.


Не бе то е ясно че не стават бутала от тдс,както казаха колегите то ще е с компресия 4/5 :mhihi: Тия бутала са правени за завихряне на дизел,а не за турбо бенз конверсии. Въпроса е друг,дали от м42 стават буталата ако да те държат много на бой!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от nParMaTuK » 17 Май 2010, 9:45

Aми аз ти го казах в първия пост, огледай варианта с бутала от м20б20 и б23 имаш избор с разстоянията от буталния болт до челото, имаш избор и на биели, на 80мм и са изпитано здрави.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 18 Май 2010, 19:32

Някой може ли да ми помогне и информация за рингване на блока?
The power is nothing without control!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от ///Явор » 18 Май 2010, 21:03

Danislav Slavev написа:Някой може ли да ми помогне и информация за рингване на блока?

по добре гарнитура с рингове от тук... http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... ath=25_160 :yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от bum_bum » 20 Май 2010, 16:19

Давайте вече както си му е реда само по темата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 27 Май 2010, 22:41

Някой знае ли, блоковете на М50Б20 и М50Б25 и М50Б28 еднакви ли са, в смисъл отворите за болтовете на картера масл. помпа, отечките? И къде са разликите в главите на тези двигатели?
The power is nothing without control!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от nParMaTuK » 28 Май 2010, 18:49

Блоковете са еднакви като захват, а на главите разликата е в диаметъра на клапана и дебелината на стъблото ;)
...най-общо казано
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от bum_bum » 28 Май 2010, 18:56

M- ковия блок дори става на обикновена глава. Не, че има смисъл де.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook