Проект М50Б20 Турбо

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от slavianko » 30 Окт 2011, 12:48

BULL3T написа:Човек моля те какво е това????? Тая кола защо е със стоково окачване и турбо???
Баце братлето кара доста добре и мисля че е на прав път. Мога да ти кажа че точно това е начина. Сглобява се нещо набързо и да е евтино и само газ. Аз какво направих ? Вложих една камара пари в моя варел та сега ме е страх да му раздавам всичката газ щото да не го тотализирам някъде. Въпроса е там че ако ги имаме в излишък ок. Чупиш и правиш за два дни и пак караш и пак чупиш. Да ама ти можеш ли го това ? Дано не ти се налага често ама като се кара така невъзможно е без щети и тогава се замисля човек. Сега ако се върна няколко година назад изобщо нямаше да си давам зор. Щях да си изтърбуша купето само до неузнаваемост и да му давам газ без никакви ъпгрейди. Като се предаде нещо или като тотализирам нещо поне да не ме е яд.
В тоя ред на мисли едно голямо ЕВАЛА на колегата и му пожелавам да дава много газ. А като го гледам от клипа явно му идва от вътре и го умее :yes:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от BULL3T » 30 Окт 2011, 14:03

slavianko написа:
BULL3T написа:Човек моля те какво е това????? Тая кола защо е със стоково окачване и турбо???
Баце братлето кара доста добре и мисля че е на прав път. Мога да ти кажа че точно това е начина. Сглобява се нещо набързо и да е евтино и само газ. Аз какво направих ? Вложих една камара пари в моя варел та сега ме е страх да му раздавам всичката газ щото да не го тотализирам някъде. Въпроса е там че ако ги имаме в излишък ок. Чупиш и правиш за два дни и пак караш и пак чупиш. Да ама ти можеш ли го това ? Дано не ти се налага често ама като се кара така невъзможно е без щети и тогава се замисля човек. Сега ако се върна няколко година назад изобщо нямаше да си давам зор. Щях да си изтърбуша купето само до неузнаваемост и да му давам газ без никакви ъпгрейди. Като се предаде нещо или като тотализирам нещо поне да не ме е яд.
В тоя ред на мисли едно голямо ЕВАЛА на колегата и му пожелавам да дава много газ. А като го гледам от клипа явно му идва от вътре и го умее :yes:


Славянко брат, аз колко носачи изкъртих и колко мантинели обрах докато малко поне почна да дрифтя не е истина...

Не казвам че не е това начина,повярвай ми аз като отидох на илиенци и всички ахнаха от карането ми,бях със стоковото окачване(изпуснали преди амортисьори)и с отворен диф. Карах супер яко,правех ебаси лудите работи... Направих си турбо кола купих окачване за 1600 лв и се оказа че не мога да карам...

Това че колата ти е ненаправена и ти пързаляш не значи че си добър и че го можеш, а само че си луд,както каза Рая...

Надявам се до година две да се науча да си карам колата,пожелавам ти го същото и на теб...

Иначе евала към колегата,всеки който кара е34 на дрифт печели моето огромно уважение!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от slavianko » 30 Окт 2011, 15:01

Не говоря за изкъртен носач или крива джанта и такива дребни неща. Не винаги имаме късмет да се разминем само с това. А при по екстремно каране рано или късно има и по серьозни тотали и тогава се връщаш в първи клас и се замисляш. Гледа ли дрифта във Букурещ ??? Като видях как се тотализира едната кола и направо ми се доплака на мен както не е моя. Това са мноооого пари които изчезват на мига и ако ги нямаш в изобилие и си се лишавал за да направиш колата и приключваш със спорта най малкото за 1-2г. Затова искам да кажа че така или иначе в тоя спорт възвръщаемост няма и всичко е за фън и по добре е да се кара скрапер но да се кара редовно защото ни е по джоба. Иначе ако човек има пари то тогава бих си дрифтил и с бугати вейрон и да не ме е..е щото мога да си го позволя
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от NeedHead » 30 Окт 2011, 20:53

Мисля, че спора ви е безмислен!!! Всеки един вид автомобилизъм е свързан с изключителни много пари, нерви,труд и прочие... За мен за една кола, която ще се кара мъжката и ще излиза на писта, първото нещо, което трябва да се направи е да се вземе адекватно окачване... по-можеш да се научиш със слаб мотор, но с окачване отколкото обратно.... този съвет ми го даде преди много време един наш колега (дрифтър хахахахах :mhihi: ), още когато прохождах и съм му благодарен и до сега.....
Последна промяна NeedHead на 30 Окт 2011, 22:08, променена общо 1 път
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от NeedHead » 30 Окт 2011, 20:58

Относно колите сглобени набързо.... коментра ми би бил негативен и няма смисъл да го споделям! За радост, тенденцията се обръща към красиви, направени с мерак, с бодикит-ове, с боя/ фолирани автомобили! А и именно такива трябва да бъдат колите излизащи да радват окото на публиката..... :) :yes:
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 9.08.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Жена
Кара: E30 V8 , E21

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Raya » 30 Окт 2011, 21:20

Ако прочетете темата от начало ще видите, че в нея не става дума за тоя грозен кораб, а за кола, която се подготвя в доста сериозен и адекватно последователен ред.....
Колкото до този франкенщайн Е34... не мисля, че има какво да се обсъжда , след като отвсякъде личи, че е направен за глупости и нищо повече, няма да става кола от него :mhihi: .... и от ей тази гледна точка следва, че спора ви е безмислен :winky:
"Of all the things I've lost I miss my mind the most"
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от slavianko » 30 Окт 2011, 22:35

NeedHead написа:Относно колите сглобени набързо.... коментра ми би бил негативен и няма смисъл да го споделям! За радост, тенденцията се обръща към красиви, направени с мерак, с бодикит-ове, с боя/ фолирани автомобили! А и именно такива трябва да бъдат колите излизащи да радват окото на публиката..... :) :yes:
Това всеки го иска обаче колко могат да си го позволят е друг въпрос но май ме разбрахте погрешно.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 02 Ное 2011, 20:24

Благодаря за добрите отзиви, относно карането. Относно проектите, със скъп проект финансиран от собствения си джоб и труд, никога не можеш да се отпуснеш с карането и да да се учиш. Винаги има какво да се учи, и винаги разбираш къде е границата, тогава когато я прекрачиш. Захванах се с тройката и искам да стане сравнително иститнска състезателна кола, и освен това да ми радва окото, може би ще я изкарам на някое друго състезание, но едва ли ще се отпусна да я карам на ръба на възможностите си. За това именно е Е34-ката. Не че и тя не глътна доста пари, ДВГ, електроника, окачване, спирачки....но легена си го бива, не ме е страх да го вкарам в нивата... Отсича дръвчетата и почти нищо му няма :)
The power is nothing without control!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от slavianko » 03 Ное 2011, 20:24

Danislav Slavev написа:Благодаря за добрите отзиви, относно карането. Относно проектите, със скъп проект финансиран от собствения си джоб и труд, никога не можеш да се отпуснеш с карането и да да се учиш. Винаги има какво да се учи, и винаги разбираш къде е границата, тогава когато я прекрачиш. Захванах се с тройката и искам да стане сравнително иститнска състезателна кола, и освен това да ми радва окото, може би ще я изкарам на някое друго състезание, но едва ли ще се отпусна да я карам на ръба на възможностите си. За това именно е Е34-ката. Не че и тя не глътна доста пари, ДВГ, електроника, окачване, спирачки....но легена си го бива, не ме е страх да го вкарам в нивата... Отсича дръвчетата и почти нищо му няма :)
Ето това е което искам да кажа и аз :yes: Още веднъж евала за начинанието и карането и все така ;)
Ще следя проекта с нетърпение и ако мога да помогна с нещо съм насреща
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 03 Ное 2011, 20:34

slavianko написа:
Danislav Slavev написа:Благодаря за добрите отзиви, относно карането. Относно проектите, със скъп проект финансиран от собствения си джоб и труд, никога не можеш да се отпуснеш с карането и да да се учиш. Винаги има какво да се учи, и винаги разбираш къде е границата, тогава когато я прекрачиш. Захванах се с тройката и искам да стане сравнително иститнска състезателна кола, и освен това да ми радва окото, може би ще я изкарам на някое друго състезание, но едва ли ще се отпусна да я карам на ръба на възможностите си. За това именно е Е34-ката. Не че и тя не глътна доста пари, ДВГ, електроника, окачване, спирачки....но легена си го бива, не ме е страх да го вкарам в нивата... Отсича дръвчетата и почти нищо му няма :)
Ето това е което искам да кажа и аз :yes: Още веднъж евала за начинанието и карането и все така ;)
Ще следя проекта с нетърпение и ако мога да помогна с нещо съм насреща



Тея дни ще си сложа валове на Е34-ката с някакво турбо и ще сменям скоростната кутия. Случват се някякви аномалии - като загрее и спират да ми влизат скоростите. Лошото на 20-ковия мотор, е че тръгва след 4500 с буст, без буст все тая. Ако стане долу-горе добре и ако мога да скапя еднин комплект гуми - ще направя клип и ще го пусна.
The power is nothing without control!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 03 Ное 2011, 20:58

Има ли от какво да сложа по яки реактивни щанги да не се накланя толкова много, или 2?
The power is nothing without control!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от slavianko » 03 Ное 2011, 23:10

От ТДС комби едната е доста по дебела. Ще те излъжа предната ли беше задната ли. Другата от Е34-М. Моята я взех 50 кинта втора употреба. За кутията имат разлики дали е зф или гетраг. Честно да ти кажа аз първоначално бях с един гетраг и после като сложих зф-а и по ми допадна. Идат малко по приятни скоростите. И с един по къс диф и ще късаш гумите по лесно. Аз съм с 3.70 и ми идва тамън макар че съм с турбо и коне има бол.
За валовете ако ще турбинираш най лесният и евтин вариянт е с два всмукателни особенно като ще има налягане. Изпитана схема е от мен и ти го казвам от опит ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.04.2010
Пол: Мъж
Кара: Субару Аутбек
Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
Детайли за колата: М50Б20 Турбо....

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Danislav Slavev » 04 Ное 2011, 18:34

Имам нещо в предвид за валовете ако стане сполучливи ще ви светна. Моята е гетраг. дифа направо го заварих ама не сам сигурен с какво предавателно е. Много е къс, да не е и 4.4. на троката е 3.45
The power is nothing without control!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от Jordana » 04 Ное 2011, 19:37

Торсионите не стават ли от е32?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Проект М50Б20 Турбо

Мнение от S-stail » 06 Ное 2011, 9:40

Danislav Slavev написа:Имам нещо в предвид за валовете ако стане сполучливи ще ви светна. Моята е гетраг. дифа направо го заварих ама не сам сигурен с какво предавателно е. Много е къс, да не е и 4.4. на троката е 3.45

Мара Дени,кво имаш впредвид за валовете?
А за дифа мое го видиш много лесно ко число е кат
бележиш карето и пинъона и въртейки пинъна за един оборот броиш колко
прави карето и ти идва числото.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook