Проект М50Б20 Турбо
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Проект М50Б20 Турбо
Баце братлето кара доста добре и мисля че е на прав път. Мога да ти кажа че точно това е начина. Сглобява се нещо набързо и да е евтино и само газ. Аз какво направих ? Вложих една камара пари в моя варел та сега ме е страх да му раздавам всичката газ щото да не го тотализирам някъде. Въпроса е там че ако ги имаме в излишък ок. Чупиш и правиш за два дни и пак караш и пак чупиш. Да ама ти можеш ли го това ? Дано не ти се налага често ама като се кара така невъзможно е без щети и тогава се замисля човек. Сега ако се върна няколко година назад изобщо нямаше да си давам зор. Щях да си изтърбуша купето само до неузнаваемост и да му давам газ без никакви ъпгрейди. Като се предаде нещо или като тотализирам нещо поне да не ме е яд.BULL3T написа:Човек моля те какво е това????? Тая кола защо е със стоково окачване и турбо???
В тоя ред на мисли едно голямо ЕВАЛА на колегата и му пожелавам да дава много газ. А като го гледам от клипа явно му идва от вътре и го умее
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Проект М50Б20 Турбо
slavianko написа:Баце братлето кара доста добре и мисля че е на прав път. Мога да ти кажа че точно това е начина. Сглобява се нещо набързо и да е евтино и само газ. Аз какво направих ? Вложих една камара пари в моя варел та сега ме е страх да му раздавам всичката газ щото да не го тотализирам някъде. Въпроса е там че ако ги имаме в излишък ок. Чупиш и правиш за два дни и пак караш и пак чупиш. Да ама ти можеш ли го това ? Дано не ти се налага често ама като се кара така невъзможно е без щети и тогава се замисля човек. Сега ако се върна няколко година назад изобщо нямаше да си давам зор. Щях да си изтърбуша купето само до неузнаваемост и да му давам газ без никакви ъпгрейди. Като се предаде нещо или като тотализирам нещо поне да не ме е яд.BULL3T написа:Човек моля те какво е това????? Тая кола защо е със стоково окачване и турбо???
В тоя ред на мисли едно голямо ЕВАЛА на колегата и му пожелавам да дава много газ. А като го гледам от клипа явно му идва от вътре и го умее
Славянко брат, аз колко носачи изкъртих и колко мантинели обрах докато малко поне почна да дрифтя не е истина...
Не казвам че не е това начина,повярвай ми аз като отидох на илиенци и всички ахнаха от карането ми,бях със стоковото окачване(изпуснали преди амортисьори)и с отворен диф. Карах супер яко,правех ебаси лудите работи... Направих си турбо кола купих окачване за 1600 лв и се оказа че не мога да карам...
Това че колата ти е ненаправена и ти пързаляш не значи че си добър и че го можеш, а само че си луд,както каза Рая...
Надявам се до година две да се науча да си карам колата,пожелавам ти го същото и на теб...
Иначе евала към колегата,всеки който кара е34 на дрифт печели моето огромно уважение!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Проект М50Б20 Турбо
Не говоря за изкъртен носач или крива джанта и такива дребни неща. Не винаги имаме късмет да се разминем само с това. А при по екстремно каране рано или късно има и по серьозни тотали и тогава се връщаш в първи клас и се замисляш. Гледа ли дрифта във Букурещ ??? Като видях как се тотализира едната кола и направо ми се доплака на мен както не е моя. Това са мноооого пари които изчезват на мига и ако ги нямаш в изобилие и си се лишавал за да направиш колата и приключваш със спорта най малкото за 1-2г. Затова искам да кажа че така или иначе в тоя спорт възвръщаемост няма и всичко е за фън и по добре е да се кара скрапер но да се кара редовно защото ни е по джоба. Иначе ако човек има пари то тогава бих си дрифтил и с бугати вейрон и да не ме е..е щото мога да си го позволя
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- NeedHead
- Брррръм!
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re: Проект М50Б20 Турбо
Мисля, че спора ви е безмислен!!! Всеки един вид автомобилизъм е свързан с изключителни много пари, нерви,труд и прочие... За мен за една кола, която ще се кара мъжката и ще излиза на писта, първото нещо, което трябва да се направи е да се вземе адекватно окачване... по-можеш да се научиш със слаб мотор, но с окачване отколкото обратно.... този съвет ми го даде преди много време един наш колега (дрифтър хахахахах ), още когато прохождах и съм му благодарен и до сега.....
Последна промяна NeedHead на 30 Окт 2011, 22:08, променена общо 1 път
Life is Better SIDEWAYS!
bigmurzi написа:малко танкче
- NeedHead
- Брррръм!
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
Re: Проект М50Б20 Турбо
Относно колите сглобени набързо.... коментра ми би бил негативен и няма смисъл да го споделям! За радост, тенденцията се обръща към красиви, направени с мерак, с бодикит-ове, с боя/ фолирани автомобили! А и именно такива трябва да бъдат колите излизащи да радват окото на публиката.....
Life is Better SIDEWAYS!
bigmurzi написа:малко танкче
- Raya
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 9.08.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Жена
- Кара: E30 V8 , E21
Re: Проект М50Б20 Турбо
Ако прочетете темата от начало ще видите, че в нея не става дума за тоя грозен кораб, а за кола, която се подготвя в доста сериозен и адекватно последователен ред.....
Колкото до този франкенщайн Е34... не мисля, че има какво да се обсъжда , след като отвсякъде личи, че е направен за глупости и нищо повече, няма да става кола от него .... и от ей тази гледна точка следва, че спора ви е безмислен
Колкото до този франкенщайн Е34... не мисля, че има какво да се обсъжда , след като отвсякъде личи, че е направен за глупости и нищо повече, няма да става кола от него .... и от ей тази гледна точка следва, че спора ви е безмислен
"Of all the things I've lost I miss my mind the most"
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Проект М50Б20 Турбо
Това всеки го иска обаче колко могат да си го позволят е друг въпрос но май ме разбрахте погрешно.NeedHead написа:Относно колите сглобени набързо.... коментра ми би бил негативен и няма смисъл да го споделям! За радост, тенденцията се обръща към красиви, направени с мерак, с бодикит-ове, с боя/ фолирани автомобили! А и именно такива трябва да бъдат колите излизащи да радват окото на публиката.....
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
Благодаря за добрите отзиви, относно карането. Относно проектите, със скъп проект финансиран от собствения си джоб и труд, никога не можеш да се отпуснеш с карането и да да се учиш. Винаги има какво да се учи, и винаги разбираш къде е границата, тогава когато я прекрачиш. Захванах се с тройката и искам да стане сравнително иститнска състезателна кола, и освен това да ми радва окото, може би ще я изкарам на някое друго състезание, но едва ли ще се отпусна да я карам на ръба на възможностите си. За това именно е Е34-ката. Не че и тя не глътна доста пари, ДВГ, електроника, окачване, спирачки....но легена си го бива, не ме е страх да го вкарам в нивата... Отсича дръвчетата и почти нищо му няма
The power is nothing without control!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Проект М50Б20 Турбо
Ето това е което искам да кажа и аз Още веднъж евала за начинанието и карането и все такаDanislav Slavev написа:Благодаря за добрите отзиви, относно карането. Относно проектите, със скъп проект финансиран от собствения си джоб и труд, никога не можеш да се отпуснеш с карането и да да се учиш. Винаги има какво да се учи, и винаги разбираш къде е границата, тогава когато я прекрачиш. Захванах се с тройката и искам да стане сравнително иститнска състезателна кола, и освен това да ми радва окото, може би ще я изкарам на някое друго състезание, но едва ли ще се отпусна да я карам на ръба на възможностите си. За това именно е Е34-ката. Не че и тя не глътна доста пари, ДВГ, електроника, окачване, спирачки....но легена си го бива, не ме е страх да го вкарам в нивата... Отсича дръвчетата и почти нищо му няма
Ще следя проекта с нетърпение и ако мога да помогна с нещо съм насреща
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
slavianko написа:Ето това е което искам да кажа и аз Още веднъж евала за начинанието и карането и все такаDanislav Slavev написа:Благодаря за добрите отзиви, относно карането. Относно проектите, със скъп проект финансиран от собствения си джоб и труд, никога не можеш да се отпуснеш с карането и да да се учиш. Винаги има какво да се учи, и винаги разбираш къде е границата, тогава когато я прекрачиш. Захванах се с тройката и искам да стане сравнително иститнска състезателна кола, и освен това да ми радва окото, може би ще я изкарам на някое друго състезание, но едва ли ще се отпусна да я карам на ръба на възможностите си. За това именно е Е34-ката. Не че и тя не глътна доста пари, ДВГ, електроника, окачване, спирачки....но легена си го бива, не ме е страх да го вкарам в нивата... Отсича дръвчетата и почти нищо му няма
Ще следя проекта с нетърпение и ако мога да помогна с нещо съм насреща
Тея дни ще си сложа валове на Е34-ката с някакво турбо и ще сменям скоростната кутия. Случват се някякви аномалии - като загрее и спират да ми влизат скоростите. Лошото на 20-ковия мотор, е че тръгва след 4500 с буст, без буст все тая. Ако стане долу-горе добре и ако мога да скапя еднин комплект гуми - ще направя клип и ще го пусна.
The power is nothing without control!
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
Има ли от какво да сложа по яки реактивни щанги да не се накланя толкова много, или 2?
The power is nothing without control!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Проект М50Б20 Турбо
От ТДС комби едната е доста по дебела. Ще те излъжа предната ли беше задната ли. Другата от Е34-М. Моята я взех 50 кинта втора употреба. За кутията имат разлики дали е зф или гетраг. Честно да ти кажа аз първоначално бях с един гетраг и после като сложих зф-а и по ми допадна. Идат малко по приятни скоростите. И с един по къс диф и ще късаш гумите по лесно. Аз съм с 3.70 и ми идва тамън макар че съм с турбо и коне има бол.
За валовете ако ще турбинираш най лесният и евтин вариянт е с два всмукателни особенно като ще има налягане. Изпитана схема е от мен и ти го казвам от опит
За валовете ако ще турбинираш най лесният и евтин вариянт е с два всмукателни особенно като ще има налягане. Изпитана схема е от мен и ти го казвам от опит
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: Проект М50Б20 Турбо
Имам нещо в предвид за валовете ако стане сполучливи ще ви светна. Моята е гетраг. дифа направо го заварих ама не сам сигурен с какво предавателно е. Много е къс, да не е и 4.4. на троката е 3.45
The power is nothing without control!
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проект М50Б20 Турбо
Торсионите не стават ли от е32?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Проект М50Б20 Турбо
Danislav Slavev написа:Имам нещо в предвид за валовете ако стане сполучливи ще ви светна. Моята е гетраг. дифа направо го заварих ама не сам сигурен с какво предавателно е. Много е къс, да не е и 4.4. на троката е 3.45
Мара Дени,кво имаш впредвид за валовете?
А за дифа мое го видиш много лесно ко число е кат
бележиш карето и пинъона и въртейки пинъна за един оборот броиш колко
прави карето и ти идва числото.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани