E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Видях вече една сглобка на живо и ми стана ясно как ще стане и със конус. Що се отнася до разположението на носачите така изглежда визуално да но иначе не опират. Мерих със 25мм фланци и колелото застава буквално на 90* ако не пречат оригиналните шарнири.KPETEH написа:slavianko написа:KPETEH написа:Е, що не разпробиеш конуса, или не направиш конусовидна втулка по него... Болта минава през унибала и после втулката, ако има нужда шайба и гайка...
Това са двата вариянта за които и аз се сещам. Притеснява ме това че ако разпробия конуса и вкарам болта така ще има лек луфт. Същото е и със фтулката. Това ми е притеснението
Ми не е задължително да има луфт. Ще намериш болт на който резбата му не е по цялата дължина и в зависимост от отвора на унибала ще баправиш отвора/втулката на шенкела. А тия унибали и аз ги гледам, но май е най-добре да ги пипнеш на живо, да не се окаже, че шарнира ти се кълчи повече от тия... Иначе сигурен ли си, че с тия носачи ще завива повече? Имам чувството, че гумата ще се опира в носача дето отива назад. Яко у филма си се вкарваш ти...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- methaman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 über alles
- Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
- Детайли за колата: проект :p
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Най-накрая си намерих и филтър по мярка. Изпадна ми един КиН в продавалник.
Остава на първо време да му направя кутия или поне да го изолирам да не смуче топло.
Само на мен ли ми се струва, че не е най-якия вариант, филтъра да е точно до downpipe-a? Тая тръба не затопля ли леко въздуха, който постъпва в мотора? Според мен ако направиш кутия, която да води въздуха и да изолира топлината, ще има голям ефект.
Аз си мислех, че колата я караш главно за кеф... Състезаваш ли се с нея, че гониш 90 градуса? Иначе евала за проекта!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
[
Последна промяна slavianko на 09 Яну 2015, 8:48, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Не колега не ти се струва само. Наистина не е най якия вариянт но е единственият където се събира. Ще го изолирам със сигурност и не толкова заради тръбата от клапана ами най вече от топлия въздух от перката. За кеф ми е колега. Никакви състезания. Просто ми е кеф да се занимавам с нея и не искам да правя компромиси.methaman написа:slavianko написа:Най-накрая си намерих и филтър по мярка. Изпадна ми един КиН в продавалник.
Остава на първо време да му направя кутия или поне да го изолирам да не смуче топло.
Само на мен ли ми се струва, че не е най-якия вариант, филтъра да е точно до downpipe-a? Тая тръба не затопля ли леко въздуха, който постъпва в мотора? Според мен ако направиш кутия, която да води въздуха и да изолира топлината, ще има голям ефект.
Аз си мислех, че колата я караш главно за кеф... Състезаваш ли се с нея, че гониш 90 градуса? Иначе евала за проекта!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Понеже с по голямата рампа ще ми трябва външен регулатор та днес се заиграх леко с аргона. И защото все още се уча да заварям та доста се измъчих с тая тънката неръждавейка.
Сътворх си една конзолка за оригиналния регулатор.
Сътворх си една конзолка за оригиналния регулатор.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Днес оставих чуждите коли и малко творих по моята
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Докато времето още не става за каране си смъкнах задният мост че здрав тампон не остана. Бях си наумил само да ги сменя с по твърди и да се приключва бързо. Тая сутрин обаче Ремусчето мина през сервиза и ме вкара на бързо във филма.
Убеди ме бързичко да се заиграя и да го направя раздвижен. Макар че то май вече няма къде да се кара дрифт. Ама като ще е гарга да е рoшава поне.
Убеди ме бързичко да се заиграя и да го направя раздвижен. Макар че то май вече няма къде да се кара дрифт. Ама като ще е гарга да е рoшава поне.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
От М5 не е ли готов с реглажи ?
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
TheStorm написа:От М5 не е ли готов с реглажи ?
Нямам идея. Но той тежи цял тон. Отделно трябва да сменя още една камара неща. Да не говорим също че и ценат му ще е хубава и че ги няма много такива мостове. пак ще трябва да го ревизирам и накрая ще ми стъпи на една камара пари. Тук с тоя ще вложа малко труд и ще стане. Иначе ще проверя дали е раздвижен че ми стана интересно
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ето и една прясна снимка на вече опясъкоструен.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Големите тампони към купето вече са ми готови от полиамид. Готови са ми и новите втулки в които ще набия унибалите за да мога да си направа моста раздвижен. Купих и унибалите също.
Останаха ми само тампоните на дифа но за тях съм пред димема. Дали да сложа оригинални нови или и те на твърдо. Много ме е стрх понеже и сега с тоя тилтън блъска брутално и ако и те са на твърдо не знам какво ще се получи.
Останаха ми само тампоните на дифа но за тях съм пред димема. Дали да сложа оригинални нови или и те на твърдо. Много ме е стрх понеже и сега с тоя тилтън блъска брутално и ако и те са на твърдо не знам какво ще се получи.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Нарязах носачите и вече нямам избор освен да ги правя
Нещо такова ще се получи. Направих си и плътен дорник който да стои вътре докато заварям за да избегна усукването. Само трябва да реша как да ги заваря че да стане по надеждно.
Нещо такова ще се получи. Направих си и плътен дорник който да стои вътре докато заварям за да избегна усукването. Само трябва да реша как да ги заваря че да стане по надеждно.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Вече с монтирани унибали. Остана само да направя отворите на елипси за да се регулира и го качвам на купето
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
И отворите за реглажа готови.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- VRPerformance
- ентусиаст
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани