E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 29 Юли 2014, 20:51

Днес го сложих и пробвах. Леко по твърд е което ме устройва. Полусъединителя ми беше ясен също. Имам един проблем обаче. При пускане на съединителя се чува едно чаткане на средата на хода. Не е при зацепването а се чува след като вече е зацепил. Смъкнах кутията пет пъти да гледам нещо да не опира обаче няма нищо нагледно. Дайте съвет от какво може да е. Дори при неработеща кола пак чатка при пускане на педала
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 30 Юли 2014, 20:30

Днес смъкнах пак кутията да видя за пореден път и да умувам. В крайна сметка нямаше нищо нередно и я качих обратно. След третото натискане на съединителя се усука ухото на педала към помпата и се счупи и стержина на помпичката. :( Ебати каръка. Сега за да стигна до там за да я сменя ще тряя вадя седалки и да си разглобя половината кейдж от лявата страна. Направо ми спадна като видях. Ще трябва сега и това ухо да усиля че да не се гъне повторно
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 09 Сеп 2014, 12:59

Не можах да се сдържа да се похваля с новата екстра в новият дом на Бавареца. Подемника не е нов но пък е много опростен здрав и най вече надежден. Трябва му една боя 16 анкерни болта и да му намеря място в сервиза. Нямам никакво търпение и утре с Теодор мислим да го монтираме финално.

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 21 Ное 2014, 19:59

Днес най-накрая ми остана малко време и за моята кола. Виското ми беше се предало и реших че тъкмо е време да го сменя с ел. перка. Купих си една от Е46 и ми заспа като на циганин шамар.

Изображение

Успях да я монтирам и остана само да се подвърже към екуто за да я управлява

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от svilgg » 23 Ное 2014, 19:16

Славянски да помоля нещо само.Темата вярвам е много интересна за всички.Снимките от началото на темата ги няма или не се отварят , ако имаш възможност можеш ли да ги оправиш , тръгнах да я чета отначалото но ядец с картинките.Благодаря предварително
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 23 Ное 2014, 22:20

svilgg написа:Славянски да помоля нещо само.Темата вярвам е много интересна за всички.Снимките от началото на темата ги няма или не се отварят , ако имаш възможност можеш ли да ги оправиш , тръгнах да я чета отначалото но ядец с картинките.Благодаря предварително

Стига и аз да ги пазя. Ще пробвам да ги пусна на ново малко по малко че са бая снимки
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 01 Дек 2014, 21:36

Най-накрая си намерих и филтър по мярка. Изпадна ми един КиН в продавалник.

Изображение

Остава на първо време да му направя кутия или поне да го изолирам да не смуче топло.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 06 Яну 2015, 17:23

След като минах на по широки горивопроводи само оригиналната рампа ми беше останала рестриктивна.

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 07 Яну 2015, 6:56

Преди време преправях шенкелите за да получа по голям ъгъл на завиване и целта до някъде беше постигната. Скъсих ухото където се захваща кормилната щанга но излезе друг проблем. Оригиналните шарнири на окачването не ми позволяват да постигна максималния ъгъл. Реших да си правя изцяло нови носачи и всичко да е на унибали за да се реши въпроса. Имам обаче един проблем. Как точно трябва да се направи болта който е отбелязан на снимката? Там дупката на ухото е на конус а със унибала това няма как да стане или аз поне не знам как. Моля дайте съвет. :(

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2275
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от KPETEH » 07 Яну 2015, 9:55

Е, що не разпробиеш конуса, или не направиш конусовидна втулка по него... Болта минава през унибала и после втулката, ако има нужда шайба и гайка...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 07 Яну 2015, 12:52

KPETEH написа:Е, що не разпробиеш конуса, или не направиш конусовидна втулка по него... Болта минава през унибала и после втулката, ако има нужда шайба и гайка...

Това са двата вариянта за които и аз се сещам. Притеснява ме това че ако разпробия конуса и вкарам болта така ще има лек луфт. Същото е и със фтулката. Това ми е притеснението
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от biko » 07 Яну 2015, 19:49

за какво ти е да се бориш с този тип окачване слагай от нисан или тойота преден мост и с малко доработки ще имаш завиване колкото искаш определено това окачване е мислено за мека возия не за моторспорт .
П.с. при дрифта няма мое (бмв) твое (всички останали ) всичко е берое :mhihi: :mhihi: :mhihi:
само най-добрите умират млади

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 07 Яну 2015, 20:21

biko написа:за какво ти е да се бориш с този тип окачване слагай от нисан или тойота преден мост и с малко доработки ще имаш завиване колкото искаш определено това окачване е мислено за мека возия не за моторспорт .
П.с. при дрифта няма мое (бмв) твое (всички останали ) всичко е берое :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Тя и сега вече си завива доста прилично колега. Просто оригиналните шарнири на носачите не позволяват да си постигне максималният ъгъл. Няма смисъл да творя и да пригаждам от друга кола. Това е много труд и нерви и пари. Най ми е лесно да взема окачване от ИХ защото е плъг енд плей но и там ще трябва цялата предица да сменя а това са много средства и ще изпусна пак сезона. Хората вече са го измислили горе на снимката и няма смисъл да откривам топлата вода. Носачите ще си ги изработя сам и само унибалите ще накупя.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 07 Яну 2015, 20:23

Колеги дайте съвет и от къде да си взема унибалите?
Тия в тунинг партса ще ги бъде ли?
http://tuning-parts.bg/unibali-nakrainici/
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2275
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от KPETEH » 08 Яну 2015, 11:55

slavianko написа:
KPETEH написа:Е, що не разпробиеш конуса, или не направиш конусовидна втулка по него... Болта минава през унибала и после втулката, ако има нужда шайба и гайка...

Това са двата вариянта за които и аз се сещам. Притеснява ме това че ако разпробия конуса и вкарам болта така ще има лек луфт. Същото е и със фтулката. Това ми е притеснението

Ми не е задължително да има луфт. Ще намериш болт на който резбата му не е по цялата дължина и в зависимост от отвора на унибала ще баправиш отвора/втулката на шенкела. А тия унибали и аз ги гледам, но май е най-добре да ги пипнеш на живо, да не се окаже, че шарнира ти се кълчи повече от тия... Иначе сигурен ли си, че с тия носачи ще завива повече? Имам чувството, че гумата ще се опира в носача дето отива назад. Яко у филма си се вкарваш ти... :yes:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook