E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 16 Юни 2014, 7:27

ТУРБО написа:Значи ти трябва 2 дисков.

Ако някой даде инфо отностно марка, цена, впечатления, от къде и тн. ще съм задължен
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от oxam » 16 Юни 2014, 22:59

ето ти линковете

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/BMW/BMW-5-E34-01-88-11-95/M5-3-6-KAT-232-kW-;-10/1988-05/1992:::2_449_669_670.html

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/BMW/BMW-5-E39-11-95-06-03/M5-294-kW-;-10/1998-06/2003:::2_449_482_676.html

на зедката карах с такъв от е34 м5 но без демпферни пружини, много приличаше на този от е39 м5

още един линк, отвори ексел файла. може да им звъннеш и да ги питаш за съвет

http://www.ca-int.co.uk/single_prod.php?prod_id=1792
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 17 Юни 2014, 14:45

Някой да каже какво ще се получи със мховик от М30 и оригинален притискател от М5 Е34 и пак с керамика ???
Изобщо М30-ковия маховик става ли на вала на М50 ???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Sharo » 18 Юни 2014, 14:47

slavianko написа:Някой да каже какво ще се получи със мховик от М30 и оригинален притискател от М5 Е34 и пак с керамика ???
Изобщо М30-ковия маховик става ли на вала на М50 ???

Арчи и Ивката от мирафиоритата карат с някви правени двудискови. Единия е на м50, другия на s50.
Ако не друго поне за дрифтачка е тествано :D
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 18 Юни 2014, 14:53

Sharo написа:
slavianko написа:Някой да каже какво ще се получи със мховик от М30 и оригинален притискател от М5 Е34 и пак с керамика ???
Изобщо М30-ковия маховик става ли на вала на М50 ???

Арчи и Ивката от мирафиоритата карат с някви правени двудискови. Единия е на м50, другия на s50.
Ако не друго поне за дрифтачка е тествано :D

Едва ли някой ще даде инфо отностно това как са направени. Затова не съм и питал.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: E-39 530d touring-full ///Mпакет, ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Борис_Малинов » 18 Юни 2014, 23:43

...
Последна промяна Борис_Малинов на 03 Юли 2014, 23:51, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: E-39 530d touring-full ///Mпакет, ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Борис_Малинов » 18 Юни 2014, 23:47

...
Последна промяна Борис_Малинов на 19 Юни 2014, 17:15, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 19 Юни 2014, 1:05

Търся още един Bosch 910
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 19 Юни 2014, 16:56

Помпата е ясна. 140лв с oтстъпката нова от магазина. Утре ще я купя. :lol:

Някой да даде идея тоя тилтън ако му сменя шлица и да го преправя към маховика ще свърши ли работа ???

http://m.ebay.com/itm/151313672739
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 02 Юли 2014, 19:21

Тръбите за бензина вече са на ф8 вътрешен

Изображение

Новата помпа също съм я монтирал както и кеч танка вече със по големи щуцери ама забравих да снимам
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 04 Юли 2014, 16:59

И по-яката помпа вече си е на мястото. Също и кеч танка вече преправен с по големи изводи

Изображение

И докато си чакам тилтъна си сътворих едно съдче за картерните газове. Май се глезя ми се струва. :)

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 12 Юли 2014, 14:08

Ето го и Тилтъна. Поне ще знам че повече няма да мисля за съединител

Изображение

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 12 Юли 2014, 23:51

Измерено в килограми. В комплект със 16-ков олекотен до дупка маховик ще се получи доста прилично. :mhihi: :mhihi:

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 24 Юли 2014, 20:08

Докато стане готов Тилтъна

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 26 Юли 2014, 18:12

Тилтъна вече си е у дома. :)

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook