E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Бях приготвил доста гуми и мислех да задоволя на всички любопитството обаче така се стекоха обстоятелствата.denis.mustafov написа:Бих казал,че задоволи частично любопитството на много от нас.
Има още доста да поработя върху колата. Трябва доста да втвърдя задницата защото е много мека и люлее. Говорих и с kirililiev и той ми даде някой съвети които напролет ще гледам да изпълня. В се пак той е моят идол за каране на Е34
Сега съм се съсредоточил върху мотора. Днес трябва да е вече на земята и началото на другата седмица да почна да сглобявам. Ще пускам и снимки та да е интересно
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
kiriliev е вярно бахти нечовека,с не дотам силна кола кви неща прави,представям си ако седне на някой звяр как ще е.Успех с ремонта и след него само пари за гуми,масло и бензин да даваш!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Инфото ми беше много полезно. Точно по същият начин ще направя и моите. Сега обаче на дневен ред ми е мотора. Като приключа тогава ще се занимавам и със спирачките.slatanic написа:А със спирачките какво направи и свърши ли ти работа инфото!?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Вече съвсем спокойно мога да кажа че съм започнал по проекта. Днес съм разкачил почти всичко от блока и в понеделник ще го махна и него от коша и да почвам да сглобявам новите железа.
Днес в магазина само много ме отчаяха като ми обявиха цена 400лв за лагери основни и биелни на колбеншмит.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 45650q.JPG
Тук и една снимчица да се види кви съм ги сътворил днес.
Принципно съм решил като махна блока да подходя по табиатлийската и да не бързам. Ще боядисвам ще поизчистя така че всичко да блесне в коша. Отделно ще намахам една камара ненужни неща като климатика, темпомата, абс-а и още куп други екологии и всякакви глупости които вече няма да са ми нужни
Днес в магазина само много ме отчаяха като ми обявиха цена 400лв за лагери основни и биелни на колбеншмит.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 45650q.JPG
Тук и една снимчица да се види кви съм ги сътворил днес.
Принципно съм решил като махна блока да подходя по табиатлийската и да не бързам. Ще боядисвам ще поизчистя така че всичко да блесне в коша. Отделно ще намахам една камара ненужни неща като климатика, темпомата, абс-а и още куп други екологии и всякакви глупости които вече няма да са ми нужни
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Нещо рано рано са възпламенявали някои цилиндри
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Честно да ти кажа колата си беше доста добре настроена. Бих казал перфектно дори. Просто си се подлъгал от снимката вярвай миnParMaTuK написа:Нещо рано рано са възпламенявали някои цилиндри
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Няма ли да покажеш какво му се е случило на мотора, казваш че е бил перфектно настроен, какво му се е случило тогава?
е21 345 0-402м 12.18
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Превъртял лагер. Както си работеше на място и лампата за маслото светна и докато се усетя да огася и затегна. В понеделник като почна да вадя старите железа от блока ще огледам добре и маслената помпа да не би тя да ме е предала. Но в крайна сметка този мотор е служил доста хиляди километри без никаква ревизия и като му дойде надува нормално е да си иде. Отделно че в последният месец го карах доста яко и видя зор какъвто не е виждал до сега тоя мотор. Така че като се случи един вид дори не ме изненада щото очаквах нещо подобно с такова каране. Също така може да е изиграло роля и това че в последните карания доста често ми позагрява маслото след няколко по яки обиколки. Налагаше ми се на няколко пъти да пообикалям за да охлаждам отвреме навреме. С това масло което бях 15/50 на мотул едва ли е най подходящото за този тип каране за която се ползва вече колата.TOM написа:Няма ли да покажеш какво му се е случило на мотора, казваш че е бил перфектно настроен, какво му се е случило тогава?
Сега като махна радиятора на климатика и ще имам възможност да сложа и доста по голям маслен охладител че сега съм с един мъничак тдс-ов. След ремонта вече ще наливам и масло от 300в сериите на мотул за да държат на темератури и се надявам да нямам грижи.
Все пак съм отворен и приемам всякакви съвети ако някой има такива.
ТОМ сега тая седмица като почна да разглобявам блока ще направя и снимки да се види какво точно стана и да си кажеш и ти тежката дума
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
сложи по голям радиатор с ел перки,една голяма или две по малки,трябва перфектно уплатнен дифузиор,аз лично съм с ел перка и радиатор с отделен разширителен съд от м30,на теб ти трябва предполагам рейсинг с голяма площ,целия алуминиев и с големи вътрешни отвори,трябва ти рейсинг термостат на 70 градуса,по възможност маслен охладител с термостат,и така да се изчисли охлаждането на маслото че горната граница да не надвишава 120 градуса (важно е също да не се преохлажда).ако ти е добре настроена колата от към смеси няма да има проблем с охлаждането.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Честно да ти кажа аз досега проблеми със загряване на колата не съм имал. Дори и оня ден като светна лампата за маслото температурата си беше на 12 без 1. Но ако има дертове ще ъпгрейдна и там. Мен по ме притеснява за сега това че загрява бързо това масло. При теб като атмосверка няма такива ядове ама мен ме предупредиха че с тая турбинка ще ми грее маслото и трябва да взема мерки. Аз съм със сменена конзола на масленият филтър от такава от М3 с оригинални изводи за маслен охладител и със вграден термостат. Сега си мислех обаче като махна радиятора на климатика ще ми остане доста място и да сложа един доста по голям радиятор за маслото и да оставя перката която в момента ми е за климатика да охлажда допълнително масленият радияторkirililiev написа:сложи по голям радиатор с ел перки,една голяма или две по малки,трябва перфектно уплатнен дифузиор,аз лично съм с ел перка и радиатор с отделен разширителен съд от м30,на теб ти трябва предполагам рейсинг с голяма площ,целия алуминиев и с големи вътрешни отвори,трябва ти рейсинг термостат на 70 градуса,по възможност маслен охладител с термостат,и така да се изчисли охлаждането на маслото че горната граница да не надвишава 120 градуса (важно е също да не се преохлажда).ако ти е добре настроена колата от към смеси няма да има проблем с охлаждането.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Честно да ти кажа аз досега проблеми със загряване на колата не съм имал. Дори и оня ден като светна лампата за маслото температурата си беше на 12 без 1. Но ако има дертове ще ъпгрейдна и там. Мен по ме притеснява за сега това че загрява бързо това масло. При теб като атмосверка няма такива ядове ама мен ме предупредиха че с тая турбинка ще ми грее маслото и трябва да взема мерки. Аз съм със сменена конзола на масленият филтър от такава от М3 с оригинални изводи за маслен охладител и със вграден термостат. Сега си мислех обаче като махна радиятора на климатика ще ми остане доста място и да сложа един доста по голям радиятор за маслото и да оставя перката която в момента ми е за климатика да охлажда допълнително масленият радияторkirililiev написа:сложи по голям радиатор с ел перки,една голяма или две по малки,трябва перфектно уплатнен дифузиор,аз лично съм с ел перка и радиатор с отделен разширителен съд от м30,на теб ти трябва предполагам рейсинг с голяма площ,целия алуминиев и с големи вътрешни отвори,трябва ти рейсинг термостат на 70 градуса,по възможност маслен охладител с термостат,и така да се изчисли охлаждането на маслото че горната граница да не надвишава 120 градуса (важно е също да не се преохлажда).ако ти е добре настроена колата от към смеси няма да има проблем с охлаждането.
чесно да ти кажа и атмосверния двигател грее,не забравяй че на писта като караш настрани и с бавна скорост охлаждането е доста по малко.като разкараш климатичния радиатор ще подобриш охлаждането доста,сложи си уреди за температура на маслото и ще си наясно какво точно става при натоварване.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Още малко развитие по проекта от днес. Мотора вече е на земята и съм извадил всичките карантии навън. Отностно счупването точно един ден преди планираното офицялно начало на проекта. Като отворих установих кава е причината. След като развих капака на ангренажа и гледам че гайката която държи зъпчатката на маслената помпа е развита и зъбчатката излязла от шлица и спряла да се върти. От там помпата не е вдигала масло и лагерите насухо и затегнали. Няма превъртял лагер и няма никакви щети. Сега дори на студено си се въртеше вала без проблеми.
Тук малко снимки от днес за тези които не са виждали карантии на М50
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 72205h.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 72267l.jpg
И тук как от 300кс съм сътворил 1 магарешка сила а и като гледам заемам повече място от мотора
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 72405e.jpg
Утре ще взема основните и биелните лагери и живот и здраве се надявам да почна да сглобявам кованите железа
Тук малко снимки от днес за тези които не са виждали карантии на М50
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 72205h.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 72267l.jpg
И тук как от 300кс съм сътворил 1 магарешка сила а и като гледам заемам повече място от мотора
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 72405e.jpg
Утре ще взема основните и биелните лагери и живот и здраве се надявам да почна да сглобявам кованите железа
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Оказа се че тая шибана шпончица под номер 3 от чертежа е доста трудно да и се направи канал за нея.
http://picbg.net/img.php?file=b29beb12510a4dfe.png
Вчера съм обиколил всички фрезисти из Русе и околията и понеже вала е от доста твърда стомана и им яде инструментите и никой не иска да ми го направи въпросното каналче Нямали инструменти с подходящата твърдост с които да я направят. Направо съм се хванал за главата.
Някой ако има идея как и къде може да се направи да пише
http://picbg.net/img.php?file=b29beb12510a4dfe.png
Вчера съм обиколил всички фрезисти из Русе и околията и понеже вала е от доста твърда стомана и им яде инструментите и никой не иска да ми го направи въпросното каналче Нямали инструменти с подходящата твърдост с които да я направят. Направо съм се хванал за главата.
Някой ако има идея как и къде може да се направи да пише
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ееее, заеби. Тамън стана интересно
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани