E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 25 Окт 2009, 22:42

Тези дни доста мислих дали да пускам тема но в крайна сметка ще го направя.
След доста събиране на части най накрая съм приключил с пазаруването на основните неща.
Колата е Е34 М50 В25 турбо. В момента се кара на 0.6 бара и вече 3000км няма грижи.
Целта на тоя проект в крайна сметка е да се сложат по яки части по мотора и не на последно място да се вдигне кубатурата от 2.5 на 2.8.
Коляновият вал е от дизелов ТДС който е кован и доста здрав с ход 82.8мм
Биелките са ковани 135мм заедно с АРП болтове

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 02309a.jpg

Събрах и шесте бутала от М42 които също са на 84мм но са малко по ниски от тия на М50 В25 което пък компенсира по дългият ход на вала и позволява на нещата да си дойтат на мястото и кубатурата да се вдигне до към 2751 кубика

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 02657w.jpg

Остана да напазарувам основните и биелните лагери от ТДС които са доста по здрави от тия на М50 и доста по скъпи и почвам. Принципно ще си правя всичко съвсем. За мен това е хоби и искам сам да изпитам удоволствието а не някой да ми прави мотора а аз само да щракам снимки с телефона и да пиша тук и да се хваля колко съм велик и какво съм направил. Именно и заради това проекта ще се проточи малко повечко но до напролет живот и здраве трябва да съм готов. Този път съм решил да не бързам и да изпипам всичко до най малкият детайл. Ще боядисвам ще лъскам ще снимам всичко по двигатела и по коша така че ще има много снимки. Ще снимам целият процес на работа та да е интересно и полезно на всеки който чете. Предполагам никой няма да има нищо против нали ???
Последна промяна slavianko на 26 Окт 2009, 8:39, променена общо 2 пъти
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19399
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ///Явор » 25 Окт 2009, 23:17

поне да беше взел и бутала с биелите :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 25 Окт 2009, 23:46

Явор написа:поне да беше взел и бутала с биелите :mhihi:
Мерси за съвета :mhihi: :mhihi: Искаше ми се и нови ковани буталца Яворе но ... не можах да си ги позволя. А и не знам кво не им харесваш на тея М42-ковите ??? Тук в Русе има едно М20 Б27 на мой приятел с бутала от М42 с огромна турбинка и с надув на който и ти ще завидиш. Правено е от Ванката който вярвай ми си знае работата и си държи доста прилично с тея буталца.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от 00Cool » 25 Окт 2009, 23:49

все пак не всичко е надув :!: :idea:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Местоположение: Wolfsschanze
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ///peter » 26 Окт 2009, 7:52

Мераклйската започваш, но защо не събереш малко финанси и за по-добро управление?
Доколкото си спомням беше с аларма нали? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 26 Окт 2009, 8:48

///peter написа:Мераклйската започваш, но защо не събереш малко финанси и за по-добро управление?
Доколкото си спомням беше с аларма нали? :)
Дам. С нея съм още но пък честно да си призная се държи перфектно и не ми е създавала никакви грижи. Все пак обаче дойтат ли ми свежи пари и веднага ще се купи нещо по добро ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Местоположение: Wolfsschanze
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ///peter » 26 Окт 2009, 9:05

Съвета ми е да дерзаеш повечко и в тази насока, само погледни разликите в надув/конски сили на запад и тук... :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 27 Окт 2009, 16:30

Ей го и него. Тежък, кован, и много здрав.

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 53599s.jpg

Дано ми служи дълго и безаварийно. И да не прави пакости както в бившият си блок на ТДС-а :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: F10 M550d или 1M Coupe или E46 M3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Zagy » 27 Окт 2009, 17:48

А със съединителя как ще се разберат - какво ще слагаш?
Si non confectus, non reficiat.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 27 Окт 2009, 19:28

Zagy написа:А със съединителя как ще се разберат - какво ще слагаш?
Със съединителя няма да се разберат със сигурност ама ще му мисля като го запаля :mhihi: :mhihi: щъ не щъ
Последна промяна slavianko на 28 Окт 2009, 9:29, променена общо 2 пъти
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от БаЯн » 28 Окт 2009, 0:01

Колега с интерес ти следа темите че съм замислил да слагам турбо на същия мотор в Е36 и ще питам ако не разбера нещо :) и се надявам да я направиш така както си наумил :) :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Местоположение: Wolfsschanze
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ///peter » 28 Окт 2009, 7:08

Славянко, като стигнеш до съединител ми драсни едно ЛС ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 28 Окт 2009, 9:30

///peter написа:Славянко, като стигнеш до съединител ми драсни едно ЛС ;)
Благодаря братле. Ще го имам в предвид ;)
БаЯн написа:Колега с интерес ти следа темите че съм замислил да слагам турбо на същия мотор в Е36 и ще питам ако не разбера нещо :) и се надявам да я направиш така както си наумил :) :yes:
Питай колега ще помагам ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: F10 M550d или 1M Coupe или E46 M3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Zagy » 28 Окт 2009, 12:23

Дифа М-ков ли ще е?
Si non confectus, non reficiat.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 28 Окт 2009, 13:01

За сега съм с едно голямо прасе 3,70 и имам още един резервен в гаража 3,23 Като ги строша и двата ще му мисля за нещо по здраво. За сега съм се съсредоточил върху мотора.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook