ТДС изрод

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Някъде по света
Пол: Мъж
Кара: икономично
Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин

Re: ТДС изрод

Мнение от BMW дизайн » 12 Окт 2009, 21:58

за по голямо турбо лага би трябвало да се увелича но ако е чипосал може и да има ефект и то голям незнам нека механицете се произнесът
...."хайде да продадем България и да си купим нещо по на ЮГ"....
Изображение
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: ТДС изрод

Мнение от ///Явор » 12 Окт 2009, 22:07

вземете да си подържате колите кат нормалните хора,па СЛЕД тогава мислете за тЮнинг :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3145
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ТДС изрод

Мнение от ~Мишо~ » 12 Окт 2009, 22:16

По картинките правиш разлика,само че смукателни колектори от чугун НЯМА,поне на тоя мотор,ясно е че не си го виждал на живо,разликата според мен е от годините на производство (а на снимката с стрелката е ТД).

P.S. Но ако все пак някъде в обяснението намериш какви са ще се съглася,въпреки че ги виждам добре боядисани,както и капака на главата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: ТДС изрод

Мнение от павката » 13 Окт 2009, 11:47

то не е ли няква алуминиева сплав :roll:
инак при полската си е с пластмасови
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Re: ТДС изрод

Мнение от swh_bmw » 13 Окт 2009, 11:50

Здравейте,
~Мишо~ написа:По картинките правиш разлика,само че смукателни колектори от чугун НЯМА,поне на тоя мотор,ясно е че не си го виждал на живо,разликата според мен е от годините на производство (а на снимката с стрелката е ТД).

P.S. Но ако все пак някъде в обяснението намериш какви са ще се съглася,въпреки че ги виждам добре боядисани,както и капака на главата.

какво значение има да ли е ТД или ТДС, не гледай стрелката на снимката, просто хванах една от нет'а и я сложих. Виж входовете какви са на железния (чугун ли е желазо ли е, не мога да ти кажа не съм химик, но е различно от пластмасата). Исках да ти покажа че има два различни модела на смукателните колектори при М51. А този от темата е с пласмасов колектор!

ето ти един М51 http://www.youtube.com/watch?v=WbsdIQUuZHk
ето ти друг М51 http://www.youtube.com/watch?v=RhW5Mt-IA-I&feature=related

Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Re: ТДС изрод

Мнение от ditko1 » 13 Окт 2009, 19:14

някой може ли да ми намери проект за 318тдс ? за да го засиля повече ? не намирам из Google нищичко.
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: ТДС изрод

Мнение от ///Явор » 13 Окт 2009, 20:51

ditko1 написа:някой може ли да ми намери проект за 318тдс ? за да го засиля повече ? не намирам из Google нищичко.

мнда...ела и за 2 дни ще стане 321 хоурс пауър :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: ТДС изрод

Мнение от Zubcho » 13 Окт 2009, 22:23

Така:

1. До 1996г. колектора на входящия въздух е чугунен, след това е пластмасов. Разликата, е че при чугунения има 1 темп. датчик на входящия въздух и една тръбичка от която излиза маркуче и то влиза в МАП сензора. Следващия модел е с дебитомер и мисля въпросните неща ги няма. Колектора е олекотен и толкова. И ДА пластмасов е.

2. Според мен няма нужда от по-голямо турбо, а от по-ефективен кулер и по-голям надув. Сток турбината може да вее до 2 бар. Естествено не се знае колко ще изкара мотора и/или турбото, ако я караш нон стоп така. Иначе сток си надува 1.1 бар.

3. Въпросния мотор има проблем с главата, поради голямата площ на самата глава (много е дълга). От температурните разлики се получават микро пукнатини между клапаните и водните магистрали. След изминаване на 500 000км примерно и немарлива поддръжка на охладителната система се случва прегряване и пукната глава (въпросните пукнатини стават големи). Най-често в България се разиграва този сценарий. :)

4. Ако мислиш да го правиш този мотор нещо. 1-во си вземи една чисто нова глава (3500лв) след това погледни темата за Би-турбо ТДС. 2-ро След това преди да сложиш главата я портни. Портни и колекторите (входящите). Можеш да помислиш и за изравняване на дължината на изходящите колектори и смяната на цялата генерация с "по-отворена" + спортно гърне (remus примерно). По-голям кулер задължително. Задължително чип тунинг.

Имаше разни размисли дали от М57 мотора ще пасне главата и направо да насаждаме комън рейл, но като ги знам немците едва ли ще ни направят такава услуга :)

5. Не се занимавай с глупости, а вземи и си купи една е34 3.5 М30В35 и я турбинирай. Ще излезне същите пари които ще набиеш в ТДС и ще постигнеш впечатляващите 480 к.с. вместо 220 к.с. :)

Поздрави и заебете тея ТДС-и. Най добре си купи 3.0d и го насади в коша на е36-цата. Това е най-умното според мен. Пак голяма инвестиция, но поне караш мощна кола с малък разход.

ПП
Пак наговорих куп глупости не ми се смейте много. :lol:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Re: ТДС изрод

Мнение от ditko1 » 13 Окт 2009, 22:43

утре или други ден, ще сменям гарнитурата на капака на клапаните, и се чудя дали да не отворя целият мотор. Ако намеря някой проект.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: ТДС изрод

Мнение от Zubcho » 14 Окт 2009, 8:28

ditko1 написа:утре или други ден, ще сменям гарнитурата на капака на клапаните, и се чудя дали да не отворя целият мотор. Ако намеря някой проект.


Купи си нов мотор или направо друга кола и не се занимавай с глупости. Тея дизели колкото и да ги мъчиш няма да ги направиш самолети. Всъшност може, но ти трябват 10 000лв за да стане това, а като гледам ти едва ли имаш толкова излишни.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ТДС изрод

Мнение от Zagy » 14 Окт 2009, 10:25

Знаете ли - римляните са имали една поговорка, която важи с пълна сила в този случай: "Ако мислиш, че нещо не може да стане недей да спираш този, който се опитва да го направи."

По темата - смени кулера и сложи един чип, но САМО ако си сигурен, че колата ти е технически изрядна. Направи го и после ще измислим и още доработчици - въртят ми се едни идеи из главата... Успех :yes:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: ТДС изрод

Мнение от Zubcho » 14 Окт 2009, 12:54

Заги, не си прав колега. Хубаво съветваме колегата да не се занимава с глупости. Просто, като ти се счупи мотора, следват 1200лв ремонти (може и повече), а срещу парите, които иска да даде колегата ще получи 30 к.с. и според мен е безмислено. По-добре да си купи цял мотор+ скорости ot e38 3.0d (192 k.с.) и за същите пари ще има дизелова бегачка, която в града ще му харчи 8/100. А сега като се замисля 3.0d подлежи на доста сериозни доработки, от които най-малката е чип и е на 220 к.с. Ако има още повече пари може доста да се извади от този мотор. За жалост нищо фрапантно на фона на бензиновите турбинирани мотори от по 300+ к.с.

Всичко е въпрос на сметки и най-вече пари. Щом иска колегата да си дава парите за нещо което според 150+ човека е безмислено, нека ги дава. Ние няма да го спираме.

:)

ПП

Карам ТДС :driving:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ТДС изрод

Мнение от Zagy » 14 Окт 2009, 14:50

Няма страшно, но аз доколкото разбирам колегата иска нещо сам да си сътвори и да му се кефи. Иначе за насаждането на друг мотор си е оферта отвсякъде. Лично аз бих се кефил на нещо малко, което аз сам съм направил, отколкото да ида някъде, да дам парите и да взема готов продукт. Пътя често е по-голямата тръпка, отколкото крайната цел. И най вече всеки търси мнение, но накрая прави каквото първоначално си е наумил.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 12.08.2009
Местоположение: Vidin

Re: ТДС изрод

Мнение от Marcus » 14 Окт 2009, 16:30

Благодаря, Ви първо за изчерпателните отговори! На мен въросът ми беше за кулър, мисля след това да сложа чип и спортни филтри. Чипа няма да е от силните, нещо нормално с което да се постигне икономия в града и малко по пъргав двигател. Другото което е, че с чипа ще запълня пространството от по-големия кулър с вдигане на баровете на турбото и с филтрите ще му е по леко на двигателя и ще има по-хубаво изгаряне. Не целя някакви състезателни истории, всички знаем, че ТДС е боклук, на пампане не държи! Цялата история е за пъргав двигател защото в ниските направо си е застрелян кон и олекотена работа на двигателя със съвсем малко мощност! А относно колата поддържана е, не си падам го гаражните изпълнения, само в лицензирани сервизи! На 20 години съм, за кулъра, филтрите и чипа съм чел и гледал и сам мога да си ги сложа не съм верзан в ръцете като повечето които не могат да различат пластмасов колектор от чугунен или там къвто и да е метал! Благодаря, Ви за отделеното време!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Re: ТДС изрод

Мнение от ditko1 » 14 Окт 2009, 16:48

дали ще стане кулер от 325тдс на 318тдс. Като големина би трябвало да е по голям.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook