BMW E34 2.5i 24v Supercharger

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 05 Май 2009, 10:27

Ма то има и по-лесен начина д ис счупеш мотора, излеи антифриза или си източи маслото и гледай сеир що ше даваш векви 500лв за да го постигнеш същия кеф :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 05 Май 2009, 11:31

Значи не ти е проблем да си вържеш компресора, а кулера ще те затрудни така ли ? Е тия теми не трябва да се заключват ами направо да се трият :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4160
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 05 Май 2009, 11:49

стан написа:Значи не ти е проблем да си вържеш компресора, а кулера ще те затрудни така ли ? Е тия теми не трябва да се заключват ами направо да се трият :mhihi:


ти някъде да си прочел че компресора ще се връзва :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 2.05.2009

Мнение от BMWWW » 05 Май 2009, 16:30

///M Power написа:
стан написа:Значи не ти е проблем да си вържеш компресора, а кулера ще те затрудни така ли ? Е тия теми не трябва да се заключват ами направо да се трият :mhihi:


ти някъде да си прочел че компресора ще се връзва :mhihi: :mhihi:
на кой треа да кажа да истрие темата или сигорно и за тфа нема да ми помогнете

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 2.05.2009

Мнение от BMWWW » 05 Май 2009, 16:34

връзва,слага за мене е се тая

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4160
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 05 Май 2009, 21:55

BMWWW написа:връзва,слага за мене е се тая


колега не се нервирай , просто ти така поставяш нещата ,че ние не можем да разберем какво точно искаш ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 2.05.2009

Мнение от BMWWW » 05 Май 2009, 22:38

///M Power написа:
BMWWW написа:връзва,слага за мене е се тая


колега не се нервирай , просто ти така поставяш нещата ,че ние не можем да разберем какво точно искаш ;)
колега-какви са стъпките по поставянето на компресора?какво трябжа да се направи за да подготвя двигателя за това - най-ясно казано

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 с50б32 :)
Детайли за колата: само дразни

Мнение от Angel-E30drift » 06 Май 2009, 10:13

ТрябЖва да разредиш маторя и ти трябЖва електроника , която да се настрои,така че колата да работи без да се чупи ,трябЖват ти и други дюзи....
И най-важнито тиТрябЖЖЖва Някои КоЙТО РазБИРА

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 06 Май 2009, 10:59

Мотора НЕ се разрежда или пипа по какъвто и да е друг начин за разлика от турбинирането.
Сайта които дадох и предиЦък тука си има секция :Horsepower Calculator | FAQ
Superchargers A-Z: P.1, P.2, P.3
Basics | vs. Turbos | все синтезирани отговори на всички въпроси. Четете преди да пишете глупости наизуст.
Аз не, че ги разбирам толкова нещата, но попрочетох тук-там, повозих се на една легендарна Е21 на ТОМ,хареса ми :winky: и имах честта и удоволствието ТОМ да компресира моята Е28 М20Б20. :bowdown:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 06 Май 2009, 11:02

ААааааааа най-важното е отново да се върнеш в 4ти клас за правописа, не за друго.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 2.05.2009

Мнение от BMWWW » 06 Май 2009, 11:45

NeoPrint написа:Мотора НЕ се разрежда или пипа по какъвто и да е друг начин за разлика от турбинирането.
Сайта които дадох и предиЦък тука си има секция :Horsepower Calculator | FAQ
Superchargers A-Z: P.1, P.2, P.3
Basics | vs. Turbos | все синтезирани отговори на всички въпроси. Четете преди да пишете глупости наизуст.
Аз не, че ги разбирам толкова нещата, но попрочетох тук-там, повозих се на една легендарна Е21 на ТОМ,хареса ми :winky: и имах честта и удоволствието ТОМ да компресира моята Е28 М20Б20. :bowdown:
Изображение

много съм съгласен с теб по въпроса с расреждането! значи за мен най голямия проблем е как точно да го захвана за двигателя защото това си нямам и на идея как да го направя . бих искал да постигна някаде кам 300 коня максимум

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 26 Юни 2009, 1:12

до къде стигна с 300-тата коня?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 26 Юни 2009, 10:26

NeoPrint написа:Мотора НЕ се разрежда или пипа по какъвто и да е друг начин за разлика от турбинирането.
Сайта които дадох и предиЦък тука си има секция :Horsepower Calculator | FAQ
Superchargers A-Z: P.1, P.2, P.3
Basics | vs. Turbos | все синтезирани отговори на всички въпроси. Четете преди да пишете глупости наизуст.
Аз не, че ги разбирам толкова нещата, но попрочетох тук-там, повозих се на една легендарна Е21 на ТОМ,хареса ми :winky: и имах честта и удоволствието ТОМ да компресира моята Е28 М20Б20. :bowdown:
Изображение


Извинявам се, колега, но нещо не мога да се съглася с твоето мнение за "разреждането" на мотора. Няма никакво значение дали входящият въздух ще се мачка с механичен компресор или с турбо компресор. И в двата случая резултатът е един и същи. Разликата идва от там, че е много вероятно турбо компресорът да се монтира по-лесно от механичния, защото закачването и задвижването на суперчарджъра може да се окаже лек проблем. В книжката "Supercharged!" на Корки Бел е описано точно как се суперчарджва кола, която преди е била атмосферна. Та там още на корицата има схема на закачане на суперчарджъра към мотора и като единствена възможна е посочена тази, при която чарджъра се закрепва на три точки, тъй като се избягва всякакво усукване заради ремъчната предавка. От там отиваме на ролките необходими за самото задвижване и става още по-сложно. Това между другото, за да може колегата да си изясни какво го очаква в общи линии, ако ще си прави колата.
Да се върнем на въпросът с разреждането на мотора. М20Б20 е с фабрично доста ниска степен на сгъстяване, ако се не лъжа и за това не се налага неговото разреждане, но при М50Б25 това не е точно така. ЛудиятГСМ беше успял да турбинира (и то до над 1 бар) м40б16 точно поради причината, че на м40б16 фабричната степен на сгъстяване е 9:1. Човекът даже го е написал в темата си, че за това се е пробвал, защото без отваряне на мотора той е бил подходящ за тази цел...
Малко длъчко стана, но просто не е вярно твърдението, че при суперчарджъра няма нужда от разреждане на мотора за разлика от турбинирането.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED Изображение
Изображение
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 26 Юни 2009, 11:12

Много хора нямат работа и люпят семки и плюят на посоки... и за кво, да става и тука като в тунинга- плювалня. От 15 човека отговорили само ТОМ и Neoprint са се обосновали. А по темата монтажа на компресора се състои във физическото му монтиране към двигателя, което не е кой знае какъв проблем-маха се оригиналния колектор и се прави нов, така ще се освободи място за компресора. Степента на сгъстяване е проблем и двете решения са или кулер, или разреждане на мотора,най-добре и двете. Като цяло ако искаш да запазиш оригиналната карантия и да запазиш мотора здрав ми се струва че 300 коня са максимума, но при компресорите (руур и туйн скрю) голямата печалба е във въртящия момент в ниски обороти.Като цяло М50Б25 е късоходов мотор и въртящия момент в ниски не е кой знае какъв (то за това Б28 е със същите коне и повече нютони). Оригиналната електроника ще подържа надув до 0.5 бара , дюзите също,въпроса е дали ще се стигнат 300те коня,което е малко спорно и зависи изцяло от настройката. Като цяло не можеш да имаш бърза,надежна и евтина кола. Може да избереш 2 от 3 те. Така значи излиза че за малко пари може да надуеш колата на 0.5 с кулер, да си караш със заводската електроника и да се радваш на въртящия момент в ниски обороти. От там нататък може много неща, мотора има много потенцял, зависи какво се цели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: ...

Мнение от slavianko » 26 Юни 2009, 16:20

teao написа:Оригиналната електроника ще подържа надув до 0.5 бара , дюзите също
Убеден ли си???
teao написа:Така значи излиза че за малко пари може да надуеш колата на 0.5 с кулер, да си караш със заводската електроника и да се радваш на въртящия момент в ниски обороти.
За малко пари можеш дамо да си направиш лек експеримент за да видиш колко ще ти издържи мотора. А без електроника е все едно да играеш руска ролетка ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook