BMW E34 2.5i 24v Supercharger

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 26 Юни 2009, 17:59

Оригиналната електроника издържа надуви доста над 0.5бара стига да има кой да ти я настрой ;) (за разлика от оригиналния и софтуеър)
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 26 Юни 2009, 20:22

Nikolay1 написа:Оригиналната електроника издържа надуви доста над 0.5бара стига да има кой да ти я настрой ;) (за разлика от оригиналния и софтуеър)
А кой ще мери смесите щото да не ти казвам точно ама дебитомера се тавани доста преди 0.5 ??? И кво ще я правим тогава тая оригиналната електроника ;) :?:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Re: re

Мнение от Nikolay1 » 27 Юни 2009, 3:43

slavianko написа:
Nikolay1 написа:Оригиналната електроника издържа надуви доста над 0.5бара стига да има кой да ти я настрой ;) (за разлика от оригиналния и софтуеър)
А кой ще мери смесите щото да не ти казвам точно ама дебитомера се тавани доста преди 0.5 ??? И кво ще я правим тогава тая оригиналната електроника ;) :?:

Той (дебитомера) може да се смени с по-голям пък и срещу волтажа който подава може да се коригират стойностите, а и така на изуст в 4 сутринта твоя дебитомер си кара до около 300кс, а ти мислиш ли, че на 0.5 имаш повече? А с 3.5" дебитомер и съответните инжектори се постигат стойности далеч над това с тая същата електроника и читав мапер ;)
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 27 Юни 2009, 21:15

Nikolay1 написа:твоя дебитомер си кара до около 300кс, а ти мислиш ли, че на 0.5 имаш повече? А с 3.5" дебитомер и съответните инжектори се постигат стойности далеч над това с тая същата електроника и читав мапер ;)
Казвам го точно защото моя се изтавани доста преди 0.5 Това от практика не от сметки. Що се отнася до друг дебитомер ок. Ама в случая става въпрос за евтин тунинг. А смяташ ли че с друг дебитомер и с таксата при читавият майстор сумата няма да скочи драстично и накрая да излезе по добре и по евтино да се вземе едно пиджи. Нали в това беше спора. Иначе съм далеч от мисълта че няма да стане е по начина който пишеш ти ;)
Именно това казвам аз че евтин тунинг няма не че не е невъзможно
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Предишна

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook