М50Б25 турбо проект

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re:

Мнение от slavianko » 08 Дек 2009, 11:42

^Penata^ написа:само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата
Отностно тая шпонка вчера цял ден обиколих всички налични фрезисти в Русе и региона и понеже вала е доста твърд и им яде инструмента и никой не иска да ми направи канал за тая шибана шпончица :banghead: Направо съм се хванал за главата щото не очаквах точно това да се окаже някакъв проблем.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: за кеф

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от DANGER » 08 Дек 2009, 13:51

Пробвай във фирма която шлайфа валовете за различните ремонтни размер. Те със сигурност имат подходящ инструмент. А даже и да нямат си имат технология мисля че го разкаляват до някаква степен и после пак го закаляват, ама не съм сигурен дали е тази технологията или някоя по специална
Кефа цена няма!!!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: за кеф

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от DANGER » 08 Дек 2009, 13:52

А и като ти я направят дай някво по-точно инфо как става номера.
Кефа цена няма!!!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.01.2007
Местоположение: Сливен

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от ^Penata^ » 10 Дек 2009, 20:20

Тоша се праши на ерозионна машина(или нещо подобно :mrgreen: ),нищо друго не го яде вала ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от slavianko » 10 Дек 2009, 21:05

^Penata^ написа:Тоша се праши на ерозионна машина(или нещо подобно :mrgreen: ),нищо друго не го яде вала ;)
Абе изядохме го вече. Поръчах оня ден един фрезер направен от Кобалт и днес ми го направиха канала с него :lol: :lol: Даже вече съм пъхнал вала в блока наредил съм буталата сложил съм ангренажа подменил съм всички гарнитури до най малката с нови абе всичко и утре май ще го тикам в коша живот и здраве :lol: :lol:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от VENBO » 29 Дек 2009, 11:56

Специално за всички които казваха че м50б25 няма да работи с електрониката и окабеляването на м52б20- работи и то прекрасно. тези дни предстои да я закача на елкон да видя какво става там и ще ви информирам допълнително.
Последна промяна VENBO на 02 Яну 2011, 16:49, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от bum_bum » 29 Дек 2009, 12:11

Няма причина да не работи. Ако е еднаква шайбата на вала за да я чете правилно и набучиш всичките му датчици компютъра няма от къде да разбере дали желязото е М50 или М52. М52Б28 чудесно работи с електроника от М50Б25, защо да не може и обратното?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от slavianko » 29 Дек 2009, 13:12

bum_bum написа:Няма причина да не работи. Ако е еднаква шайбата на вала за да я чете правилно и набучиш всичките му датчици компютъра няма от къде да разбере дали желязото е М50 или М52. М52Б28 чудесно работи с електроника от М50Б25, защо да не може и обратното?
Абе да ти кажа при мен не работи съвсем чудесно. Тия дни само да се оправи времето ще трябва да и правя донастройки и като я закача на широколентовата ще напиша кво не е било наред.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от bum_bum » 29 Дек 2009, 14:28

Твоят нали беше М50 правен на 2.8, а моят си е М52. Не, че има значение де, но идеята ми е за съвместимостта. Освен това вярвам, че е редно като се дават толкова пари да се сменят и всички датчици, най-малкото ще се изплатят от по-добрата работа и съответно по-нисък разход. Вероятно от някой от тях ти е проблема.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от slavianko » 29 Дек 2009, 16:19

bum_bum написа:Твоят нали беше М50 правен на 2.8, а моят си е М52. Не, че има значение де, но идеята ми е за съвместимостта. Освен това вярвам, че е редно като се дават толкова пари да се сменят и всички датчици, най-малкото ще се изплатят от по-добрата работа и съответно по-нисък разход. Вероятно от някой от тях ти е проблема.
Работят адекватно щото вече са проверени. При мен няма как да работи всичко шест по простата причина че нещата стоят по доста по различен начин. Преди конверсията заводската степен ми беше 10:1 сега е 8.6:1 и при тия стойности няма как да не се налага настройка. А и тя не че има някакви сериозно проблеми върви си и всичо е шест но просто не е на 100% така както искам аз. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от sonny » 30 Дек 2009, 16:09

VENBO написа:Специално за всички които казваха че м50б25 няма да работи с електрониката и окабеляването на м52б20- работи и то прекрасно. тези дни предстои да я закача на елкон да видя какво става там и ще ви информирам допалнително.


То за работа работи,ама какъв е смисъла да душиш мотора първо с по-малък дебиломер, второ с карта за друга степен,друга кубатура. Дефакто ако ламбди и всичко е наред, ще се наместят смесите,ама що мислиш, че те ще са като за 2,8 кубатура. По-добре сложи дебитомер и еку за 52Б28, по-дбре ще е от за Б20, всичко друго в същото, но и тоясименс смотан, не подлежи на чипове и све, утре ще решиш да туриш колектор, изпускатели, валове и ко праим със Сименса? Ние с Иво минахме по тоя път и са за Сименс нещем и да чуем, така, че повечето които казваха, че няма да стане, са имали впредвид, точно това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от VENBO » 03 Яну 2010, 13:43

sonny написа:
VENBO написа:Специално за всички които казваха че м50б25 няма да работи с електрониката и окабеляването на м52б20- работи и то прекрасно. тези дни предстои да я закача на елкон да видя какво става там и ще ви информирам допалнително.


То за работа работи,ама какъв е смисъла да душиш мотора първо с по-малък дебиломер, второ с карта за друга степен,друга кубатура. Дефакто ако ламбди и всичко е наред, ще се наместят смесите,ама що мислиш, че те ще са като за 2,8 кубатура. По-добре сложи дебитомер и еку за 52Б28, по-дбре ще е от за Б20, всичко друго в същото, но и тоясименс смотан, не подлежи на чипове и све, утре ще решиш да туриш колектор, изпускатели, валове и ко праим със Сименса? Ние с Иво минахме по тоя път и са за Сименс нещем и да чуем, така, че повечето които казваха, че няма да стане, са имали впредвид, точно това.


Прав си колега-напълно съм съгласен :!: Моята идея беше докато набавя цялата електроника да карам със старата, но с новият двигател... и тогава /преди да започнем интервенциите/ попитах дали е възможно да работи така, а някои от отговорите бяха подигравателни...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от VENBO » 17 Яну 2010, 12:42

Първите два дена тестове- мисля че скоростната кутия си заминава-започна да вие и леко да трака като съм на свободна на място. Плюс това идва къса... Може линякой да ме ориентира каква кутия да сложа и има ли разлика между тази за 2.0 2.5 2.8.?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: за кеф

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от DANGER » 17 Яну 2010, 13:20

Смени дифа, скоростите са с еднакви числа.
Кефа цена няма!!!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: М50Б25 атмосферен /засега/ проект

Мнение от Prekysvach » 17 Яну 2010, 14:05

незнам ама на безваносов мотор бая зор ще стане работата .... най-малко требва новия маслен филтър и не съм сигурен дали в блока няма специални магистралки за ваноса

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook