М50Б25 турбо проект

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

М50Б25 турбо проект

Мнение от VENBO » 27 Апр 2009, 2:26

Здравейте колеги. Започнах да събарям блока на един 2,5 без ванос, който е бил на 5-ца. Идеята е да го направя евентуално 2,75 със смяна на колянов вал и биели /ако успея да ги намеря/ и да му се присади турбина като му дойде времето. Като го купувах беше с напълно разглобена глава.Решил съм да му направя основен ремонт-сега по празниците ще го нося за шлайф на цилиндри и колянов вал. Ще моля напредналите да помагат щото т'ва ми е сефтето.
Блока е в мн. добро състояние- по цилиндрите стоят следите от хонинга. Какви биели ми трябват ако реша да слагам дългоходов колянов вал от тдс за да стане 2,75 литра и сгъстяване 12 :mhihi:? Oт кой 4 цилиндров мотор бяха кованите 84 милиметрови бутала, които мога да сложа щото са по-леки от тия които са в мотора сега-М42 или М43, че въобще не са ми ясни.. :)

Благодаря ви предварително.
Последна промяна VENBO на 22 Юли 2010, 11:20, променена общо 3 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда

Мнение от kiko » 27 Апр 2009, 9:56

намери я темата на лудия от 2.0 към 2.5 там беше дискутирано кое как ставаше

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.01.2007
Местоположение: Сливен

Мнение от ^Penata^ » 27 Апр 2009, 10:30

Колега аз влизах в този филм и съм много доволен.Направих го с вал от М51В25(тдс)и биели от м20б20(ползвах ориг.бутала м50б25) :idea: всичко друго си идва на мястото,само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин).Главата не я шлайфай ако не е наложително(крива).Картера го сменяш и естествено и маслената помппа за да го напахаш е е36.
ПС ако има нещо друго питаи ;) и успех няма да останеш разочарован :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 27 Апр 2009, 12:17

^Penata^ написа:Колега аз влизах в този филм и съм много доволен.Направих го с вал от М51В25(тдс)и биели от м20б20(ползвах ориг.бутала м50б25) :idea: всичко друго си идва на мястото,само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин).Главата не я шлайфай ако не е наложително(крива).Картера го сменяш и естествено и маслената помппа за да го напахаш е е36.
ПС ако има нещо друго питаи ;) и успех няма да останеш разочарован :!:


Благодаря колеги :!: На is-а буталата са по-леки и са ковани- няма ли да е по-добре да ползвам тях, или нема голяма файда-да знам дали да търся? Тоя моя мотор в крайна сметка от 5-ца ли е или от 3-ка, че го купих на устно уверение :roll: ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 27 Апр 2009, 15:41

другия вариант е вал от м50б28 + биели м20б20 - 10.8 степен на сгъстяване
има и вариант за твоите си биели ама трябва да се вземат няколко мм от буталата и отиваш на 11.1-11.3 степен на сгъстяване
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 27 Апр 2009, 21:19

Фланеца за който питаш се сваля като се отвие болта отпред.Болта е с дясна резба.Преди това трябва да си законтрил вала откъм маховика-има едно отворче в блока намиращо се под стартера около 8мм.В него се вкарва кръгло и здраво желязо което трябва да влезе в специален отвор на маховика.
Megasquirt & Megaview user

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 28 Апр 2009, 7:53

valentino написа:Фланеца за който питаш се сваля като се отвие болта отпред.Болта е с дясна резба.Преди това трябва да си законтрил вала откъм маховика-има едно отворче в блока намиращо се под стартера около 8мм.В него се вкарва кръгло и здраво желязо което трябва да влезе в специален отвор на маховика.


Много благодаря!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 28 Апр 2009, 21:55

^Penata^ написа:само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин)
Колега това не можах да го разбера :roll: :roll: И какво имаш в предвид под шпонка???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.01.2007
Местоположение: Сливен

Мнение от ^Penata^ » 28 Апр 2009, 23:34

slavianko написа:
^Penata^ написа:само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин)
Колега това не можах да го разбера :roll: :roll: И какво имаш в предвид под шпонка???

Под "шпонка" имам в предвид номер 3 на схемата ;) Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.01.2007
Местоположение: Сливен

Мнение от ^Penata^ » 28 Апр 2009, 23:41

VENBO написа:
^Penata^ написа:Колега аз влизах в този филм и съм много доволен.Направих го с вал от М51В25(тдс)и биели от м20б20(ползвах ориг.бутала м50б25) :idea: всичко друго си идва на мястото,само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин).Главата не я шлайфай ако не е наложително(крива).Картера го сменяш и естествено и маслената помппа за да го напахаш е е36.
ПС ако има нещо друго питаи ;) и успех няма да останеш разочарован :!:


Благодаря колеги :!: На is-а буталата са по-леки и са ковани- няма ли да е по-добре да ползвам тях, или нема голяма файда-да знам дали да търся? Тоя моя мотор в крайна сметка от 5-ца ли е или от 3-ка, че го купих на устно уверение :roll: ?




Мотора е от 5-ца(или поне е бил в такава като му гледам картера на снимката) ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 29 Апр 2009, 0:07

^Penata^ написа:
slavianko написа:
^Penata^ написа:само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин)
Колега това не можах да го разбера :roll: :roll: И какво имаш в предвид под шпонка???

Под "шпонка" имам в предвид номер 3 на схемата ;) Изображение
:yes: Ясно схванах
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 29 Апр 2009, 0:13

^Penata^ написа:Колега аз влизах в този филм и съм много доволен.Направих го с вал от М51В25(тдс)и биели от м20б20(ползвах ориг.бутала м50б25) :idea: всичко друго си идва на мястото,само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин).Главата не я шлайфай ако не е наложително(крива).Картера го сменяш и естествено и маслената помппа за да го напахаш е е36.
ПС ако има нещо друго питаи ;) и успех няма да останеш разочарован :!:
И колега сори че пак питам. Правихте я с цел турбиниране ли? Шото с тези оригиналните бутала кел файда че вала и биелите са други. Или я правихте атмосверка и сте имали за цел да и вдигнете кубатурата което вече е оправдано.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.01.2007
Местоположение: Сливен

Мнение от ^Penata^ » 29 Апр 2009, 9:54

Аз лично го правих защото си счупих коляновия вал.Просто имах тази идея,а и вал от дизел имах на далавера,биелите ги имах,за това го зглобих и до последния монент не знаех дали изобщо ще трагне :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 29 Апр 2009, 13:50

^Penata^ написа:Аз лично го правих защото си счупих коляновия вал.Просто имах тази идея,а и вал от дизел имах на далавера,биелите ги имах,за това го зглобих и до последния монент не знаех дали изобщо ще трагне :uups:
Аз също питам защото в момента колата ми е почти готова и ще се надува. Но си имам вече резервен блок и скоро си взех и колянов вал от М51 Д25 като искам да го подкова и да се надуе след това както си трябва. За сега бях решил да се придържам към схемата на лудия с такъв дизелов вал, бутала от ис и само кофтито е че биелите няма от кво да се вземат и трябва да се поръчват по яки. Но нека първо подкарам колата а после ще си правя резервният мотор на спокойствие. Но съм отворен и за други идеи и за това питам ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: ре

Мнение от VENBO » 30 Апр 2009, 0:08

slavianko написа:Аз също питам защото в момента колата ми е почти готова и ще се надува. Но си имам вече резервен блок и скоро си взех и колянов вал от М51 Д25 като искам да го подкова и да се надуе след това както си трябва. За сега бях решил да се придържам към схемата на лудия с такъв дизелов вал, бутала от ис и само кофтито е че биелите няма от кво да се вземат и трябва да се поръчват по яки. Но нека първо подкарам колата а после ще си правя резервният мотор на спокойствие. Но съм отворен и за други идеи и за това питам ;)


Дайте жокер за буталата от is- във всеки ис-ов двг ли са ковани или има значение абревиатурата М42...и тн? Или пък как да ги позная че са ковани? :roll: Биели от М20 не са ли достатъчно здрави за надув? Извинявам се за ламерските въпроси.
Изображение

Следваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook