М50Б25 турбо проект

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от slavianko » 30 Юли 2010, 9:27

VENBO написа:
mitko_n1 написа:Венко, много важно е да стегнат към блока със динамометричен ключ на точните Nm, за да работят правилно. Предполагам че в Autodata има има информация колко се стягат.


:wave: Е т'ва убий ме, не го знаех... като енциклопедия си. :yes:

bum_bum написа:15-20 нютона и преди тва се зачистват добре леглата. Ако е спукан пластмасовия корпус е добре да се купи нов, щото тогава 99% не работи.


С такива като Вас- лесно се прави проект :driving:

До два дена ще пиша какво се случва с електрониката :)
По едно време тук беше станало батак и само простотии та дори мислех да спра да пиша. В последно време обаче съм много доволен от форумчето. Сега тук имат право да пишат предимно истински хора и се получават истински диалози
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от VENBO » 31 Юли 2010, 13:44

Купих окабеляване от е34 М50Б25 ванос. Различава се с това за е36-цата. Има слот с релета откъм куплунга на ЕКУ-то. Допитах се до Явор и той каза, че директно включвам всички куплунзи и трябва да работи. Само незнам трябва ли да издърпам моите релета които вече няма да се ползват щото съществуват на новия слот... :dunno:
Изображение

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от Dido_stz » 31 Юли 2010, 22:53

и аз отначало бях с Е34-кова инсталация на Е36, релетата бяха откъм компа, скоро махнах вануса и сложих е36-цова инсталация, релетата от Е34-ковата ги сложихме на е36-цовата и вече са при бушоните.Бяха 3 на брой
the project is ready....
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от VENBO » 03 Авг 2010, 20:24

Клапана на Ваноса- сименс и бош- различава ли се? :roll: В ЕТКА-та са с различни серийни номера- т'ва може ли да означава 100% че не съвпадат за двата вида управление?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от bum_bum » 03 Авг 2010, 21:21

Същия е, доколкото знам.
Иначе за конверсията си оттеглям мнението. Проблем с електрониката явно няма. При мен е бил механичен :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от VENBO » 06 Авг 2010, 2:00

След може би 2-часово ровене и търсене къде се губят тоците за бобините, установихме че и двете абсолютно еднакви бошови еку-та дават грешката: 'активирана защита против кражба'... кошмар беше...утре при некой алармаджия да обучи екуто...

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от VENBO » 06 Авг 2010, 16:08

...чак вторник... до тогава тишина. :censored:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от VENBO » 09 Авг 2010, 14:38

Двигателя запали. Малко странно се държи на моменти, но предполагам че се дължи на липсата на ламбда сонда :mhihi: днес започвам да пасвам турбо чаркалъците. Чудя се за смт-то дали да ползвам дебитомера от 3,5л. 5-тица които имам или да търся мап :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от biko » 10 Авг 2010, 1:26

VENBO написа:. Чудя се за смт-то дали да ползвам дебитомера от 3,5л. 5-тица които имам или да търся мап :roll:

МАП-а
само най-добрите умират млади

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от VENBO » 11 Авг 2010, 20:48

Мап вече има. Следва изработка на втулки за втората инжекторна рейка, смяна на маслената конзола и закрепване на кулера. 10 дена съм на почивка- като се върна ще пиша и ще поствам снимки вече.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от VENBO » 10 Окт 2010, 13:28

Много време не писах, за което се извинявам, но имах малко проблеми. Сега всичко е ок и движа по малко проекта. Втората рейка е добавена, изгубих някъде маслената конзола с филтърната кутия от М-ката дето си я бях купил лятото- от много местене- сякаш хвана крака... :confused: Пробихме оригиналната и направихме отвори за охлаждането на маслото. Имам малко проблеми с мястото за турбото... трудно но се събира отпред , отляво на двигателя /на мястото на казанчето за чистачките/ обаче почти опира в купето и ме притеснява че като се посуче мотора ще се удря в купето...

Изображение


Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от slavianko » 10 Окт 2010, 14:17

То при мен на Е34-ката с тая турбина че съм на 1мм от главата и на 2мм от подкалника пък кво остава на Е36-цата. Аз лично за по сигурно пооформих леко ботуша с чука и сега нямам притеснения :mhihi: :mhihi:
Ако не си сменил гумените уплътнения на всмукателният колектор ги смени че аз не го направих и тия дни ще се наложи понеже ми смуче от там неотчетен въздух на празен ход и не ми работи равномерно мотора. Отдело че като дойде налягането пък от там духа
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от VENBO » 11 Окт 2010, 11:52

Има вариант турбината да я сложа на мястото на планката за акумулатор отпред в коша / за моделите дето са с акумулатор отпред/ но много дълги ще станат пътищата и ще се лагне- никво място няма тва купе... Мерси за съвета- ще сменя уплътнителите. :yes: Идва ред и на моторчето за празен ход да наглася- че имам от М52 и се чудя дали ще стане на колектора от М50.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от S-stail » 17 Окт 2010, 17:44

За е36 бих казал перфектното място за турбото е доло над картера зад
лапата на мотора.Със малката т3ка може да не ти са наложи да преправяш и лапата.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: М50Б25 турбо проект

Мнение от VENBO » 19 Дек 2010, 14:10

Леко раздвижване- времето гадно, работата ме затисна- бегаме от кризата :) и нямах много време за проекта. Свършихме някои неща- рейки, масла, картерни газове. Интересно беше пригаждането на моторче празен ход от колектора за м52 на колектора от М50 :kuku: Колата върви добре, но имам някакъв проблем с въздуха- в един момент спира да си слуша сондата, която е чисто нова- остават дебитомер или отнякъде да смуче въздух покрай сглобките. Трябва да го оправя преди да свързвам смт-то че ми минават едни идиотски идеи да ползвам и дебитомер и мап ама ще видим. На втората снимка- под колектора се виждат оголени гаиките на ел връзките на стартера и съм малко притеснен за евентуални къси съединения- така ли са по принцип?

Много кабели се разхождат като черва след смяната на окабеляването, при все че то е от е34...
Изображение

вторият ред:
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook