И аз малко по-скромно....
Модератор: bum_bum
E30_M_Tech_ll написа:все още съм пред дилемата атмосферка с голям вал или турбина....
Колега двете неща не са съпоставими просто
Моят съвет е турбо на М10-ката както даде пример ТОМ
А на Томи мога да му пожелая успех с проекта и да пише редовно за развитието на проекта И да го питам каква електроника ще ползва и с два реда инжектори ли ще я прави?
- E30_M_Tech_ll
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
принципно си прав аз нямам опит с турбо коли но все пак знам какво става като почне въздуха да влиза под налягане там където преди това е трябвало да го смучат но както казах мен не ми трябва 300 коня кола иска мтака по скромно 150-170 максимум като този резултат мога да го постигна и по двата начина но мисля кой ще ми излезе по евтино и кой ще излезе по качествено и надеждно то верно че и двете са си таралеж в гащите но все пак единия може да боцка по малко
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Nightmare написа:E30_M_Tech_ll написа:все още съм пред дилемата атмосферка с голям вал или турбина....
Колега двете неща не са съпоставими просто
Моят съвет е турбо на М10-ката както даде пример ТОМ
А на Томи мога да му пожелая успех с проекта и да пише редовно за развитието на проекта И да го питам каква електроника ще ползва и с два реда инжектори ли ще я прави?
засега се е насочил към пиджибек АЕМ
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- drift_streets
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
- small
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- valentino
- младши ентусиаст
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Здравей ТОМ,
Интересува ме черното покритие на изпускателния колектор какво е и дали издържа на тази висока температура.Гледам че си направил уестгейта разглобяем-да знаеш дали се продава само мембраната за този модел някъде или се заменя с нещо?
Малко по темата-има вариант Мегаскуирт да управлява само допълнителните инжектори-една платка МС 2.2 би свършила работа.Всичко останало ще си се управлява от Мотроника както си е фабрично.
Интересува ме черното покритие на изпускателния колектор какво е и дали издържа на тази висока температура.Гледам че си направил уестгейта разглобяем-да знаеш дали се продава само мембраната за този модел някъде или се заменя с нещо?
Малко по темата-има вариант Мегаскуирт да управлява само допълнителните инжектори-една платка МС 2.2 би свършила работа.Всичко останало ще си се управлява от Мотроника както си е фабрично.
Последна промяна valentino на 14 Апр 2009, 21:43, променена общо 1 път
Megasquirt & Megaview user
- Deadgame
- младши ентусиаст
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
liloff написа:Поздравления!
Малък коментар от моя страна: piggyback
Не знам защо толкова много хора са решили, че е "пиджибек", а е "пигибак".
Още веднъж евала за ентусиазма. Много ми е интересно да видя наистина снимки на компресор с турбо
Еми не е и Пигибак, а Пигибек
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Черното покритие е термоустойчив спрей, ама то само за снимките и сигурно ще изгори за една минута. Гейта го резнах да сменя пружината още миналата година (турбото беше на едно 325). И още тогава мембраната беше зле... а сега не знам, не смея да си помисля.... Абе самата мембрана трябва да е стандартна, и от друго ККК не може да не се намери същатаvalentino написа:Здравей ТОМ,
Интересува ме черното покритие на изпускателния колектор какво е и дали издържа на тази висока температура.Гледам че си направил уестгейта разглобяем-да знаеш дали се продава само мембраната за този модел някъде или се заменя с нещо?
Малко по темата-има вариант Мегаскуирт да управлява само допълнителните инжектори-една платка МС 2.2 би свършила работа.Всичко останало ще си се управлява от Мотроника както си е фабрично.
Варианта с Мега ми е за план Б, просто искам да пробвам точно с тоз АЕМ. Инак до сега съм сложил 11 меги и съм мн. доволен когато са в тандем с едис. А мегата не може да управлява аванса на принципа на пиГ ибека.
е21 345 0-402м 12.18
TOM написа:...бих се радвал да се включи например Postman...
Ето ти една по-добра карта на М62 в случай, че не си я срещал:
или като директен линк:
http://store.picbg.net/pubpic/94/CD/89d ... c194cd.gif
Аз сметнах грубо 10,000 об/мин на компресора при 7,000 на коляновия вал за да имаш налягане от 0,7 бара само от Ийтън-а (без турбокомпресора).
Предвид загубите на налягане на входа на Ийтън-а и тези по системата след него, по-добре използвай по-малка шайба, така че да въртиш поне на 10,500 на компресора при 7,000 на вала. Това прави точно 1,5 крайно прадавателно число за ремъчната предавка, или по-голямо ако държиш да въртиш компресора на 11,000.
Успех!
- SpeeD_GT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.06.2007
- Местоположение: наше село София
- Кара: 318 CI
Как върви проекта? Интересно ми е как си направил входящият колектор и захващането на компресора.
Нема пари нема гуми !
Има пари па нема гуми
Има пари па нема гуми
- SpeeD_GT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.06.2007
- Местоположение: наше село София
- Кара: 318 CI
Кофти. Проекта е много интересен. До сега не съм засичал афтърмаркет турбо+компресор.
Нема пари нема гуми !
Има пари па нема гуми
Има пари па нема гуми
- Nikolay1
- Кой кашля?
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
SpeeD_GT написа:Кофти. Проекта е много интересен. До сега не съм засичал афтърмаркет турбо+компресор.
http://www.cardomain.com/ride/2458244 ето тук има един
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани