И аз малко по-скромно....

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 12 Апр 2009, 20:04

E30_M_Tech_ll написа:все още съм пред дилемата атмосферка с голям вал или турбина....

:mhihi: :mhihi:
Колега двете неща не са съпоставими просто :mhihi:
Моят съвет е турбо на М10-ката както даде пример ТОМ ;)

А на Томи мога да му пожелая успех с проекта и да пише редовно за развитието на проекта :D И да го питам каква електроника ще ползва и с два реда инжектори ли ще я прави?


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 12 Апр 2009, 22:43

принципно си прав ;) аз нямам опит с турбо коли но все пак знам какво става като почне въздуха да влиза под налягане там където преди това е трябвало да го смучат :winky: но както казах мен не ми трябва 300 коня кола иска мтака по скромно 150-170 максимум като този резултат мога да го постигна и по двата начина но мисля кой ще ми излезе по евтино и кой ще излезе по качествено и надеждно ;) то верно че и двете са си таралеж в гащите но все пак единия може да боцка по малко :mhihi:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 12 Апр 2009, 22:53

Nightmare написа:
E30_M_Tech_ll написа:все още съм пред дилемата атмосферка с голям вал или турбина....

:mhihi: :mhihi:
Колега двете неща не са съпоставими просто :mhihi:
Моят съвет е турбо на М10-ката както даде пример ТОМ ;)

А на Томи мога да му пожелая успех с проекта и да пише редовно за развитието на проекта :D И да го питам каква електроника ще ползва и с два реда инжектори ли ще я прави?

засега се е насочил към пиджибек АЕМ :)
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 12 Апр 2009, 22:56

Е ти пък много скромно си минал Изображение
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е34

Мнение от small » 13 Апр 2009, 11:54

:shock: :shock: тази йеска ще трябва да се види

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 14 Апр 2009, 21:38

Здравей ТОМ,
Интересува ме черното покритие на изпускателния колектор какво е и дали издържа на тази висока температура.Гледам че си направил уестгейта разглобяем-да знаеш дали се продава само мембраната за този модел някъде или се заменя с нещо?
Малко по темата-има вариант Мегаскуирт да управлява само допълнителните инжектори-една платка МС 2.2 би свършила работа.Всичко останало ще си се управлява от Мотроника както си е фабрично.
Последна промяна valentino на 14 Апр 2009, 21:43, променена общо 1 път
Megasquirt & Megaview user

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 573
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Стара Загора
Кара: м50б20

Мнение от Deadgame » 14 Апр 2009, 21:43

скромността краси човек !!! Дай боже му повече хубавци :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Мнение от luizov » 14 Апр 2009, 21:46

liloff написа:Поздравления!
Малък коментар от моя страна: piggyback
Не знам защо толкова много хора са решили, че е "пиджибек", а е "пигибак".

Още веднъж евала за ентусиазма. Много ми е интересно да видя наистина снимки на компресор с турбо :)


Еми не е и Пигибак, а Пигибек :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 14 Апр 2009, 22:55

valentino написа:Здравей ТОМ,
Интересува ме черното покритие на изпускателния колектор какво е и дали издържа на тази висока температура.

Незнам том какво е ползвал,но предполагам и той като мен
високотехнологичен спрей от 5.50 за температури до 800гр. :mhihi:
Изображение
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 14 Апр 2009, 23:35

valentino написа:Здравей ТОМ,
Интересува ме черното покритие на изпускателния колектор какво е и дали издържа на тази висока температура.Гледам че си направил уестгейта разглобяем-да знаеш дали се продава само мембраната за този модел някъде или се заменя с нещо?
Малко по темата-има вариант Мегаскуирт да управлява само допълнителните инжектори-една платка МС 2.2 би свършила работа.Всичко останало ще си се управлява от Мотроника както си е фабрично.
Черното покритие е термоустойчив спрей, ама то само за снимките :mhihi: и сигурно ще изгори за една минута. Гейта го резнах да сменя пружината още миналата година (турбото беше на едно 325). И още тогава мембраната беше зле... а сега не знам, не смея да си помисля.... Абе самата мембрана трябва да е стандартна, и от друго ККК не може да не се намери същата :roll:
Варианта с Мега ми е за план Б, просто искам да пробвам точно с тоз АЕМ. Инак до сега съм сложил 11 меги и съм мн. доволен когато са в тандем с едис. А мегата не може да управлява аванса на принципа на пиГ :mhihi: ибека.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 15 Апр 2009, 17:17

TOM написа:...бих се радвал да се включи например Postman...

Ето ти една по-добра карта на М62 в случай, че не си я срещал:
Изображение
или като директен линк:
http://store.picbg.net/pubpic/94/CD/89d ... c194cd.gif
Аз сметнах грубо 10,000 об/мин на компресора при 7,000 на коляновия вал за да имаш налягане от 0,7 бара само от Ийтън-а (без турбокомпресора).
Предвид загубите на налягане на входа на Ийтън-а и тези по системата след него, по-добре използвай по-малка шайба, така че да въртиш поне на 10,500 на компресора при 7,000 на вала. Това прави точно 1,5 крайно прадавателно число за ремъчната предавка, или по-голямо ако държиш да въртиш компресора на 11,000.
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 6.06.2007
Местоположение: наше село София
Кара: 318 CI

Мнение от SpeeD_GT » 25 Юни 2009, 17:01

Как върви проекта? Интересно ми е как си направил входящият колектор и захващането на компресора.
Нема пари нема гуми !
Има пари па нема гуми :mhihi:

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 25 Юни 2009, 22:06

SpeeD_GT написа:Как върви проекта? Интересно ми е как си направил входящият колектор и захващането на компресора.

в момента е на етап “псуване на тъпи испанци“ :evil:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 6.06.2007
Местоположение: наше село София
Кара: 318 CI

Мнение от SpeeD_GT » 25 Юни 2009, 23:59

Кофти. Проекта е много интересен. До сега не съм засичал афтърмаркет турбо+компресор.
Нема пари нема гуми !
Има пари па нема гуми :mhihi:

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 26 Юни 2009, 14:34

SpeeD_GT написа:Кофти. Проекта е много интересен. До сега не съм засичал афтърмаркет турбо+компресор.

:OT: http://www.cardomain.com/ride/2458244 ето тук има един ;)
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook