И аз малко по-скромно....

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 06 Авг 2009, 9:58

започва да потъва темата,ТОМ,как са нещата на наша почва?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 11 Авг 2009, 17:24

добра почивка,но все пак,новини някакви?

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 12 Авг 2009, 7:11

Няма нищо интересно за сега, карам си я всеки ден и малко се дразня на нашите пътища....които карайки петицата усещах по друг начин :mhihi: С електрониката имам дребни бъгове за изчистване, тия дни ако намеря час-два свободни, ще ги оправя. И още не съм си направил новия клапан за компресора и сега не мога да плаша хората по светофарите :mhihi: Идва ред и на генерацията, но трябва да си взема малко въздух и да походя малко на плаж :D Трябва да купувам и газовия инжекцион, избрал съм си модела и се надявам в най-скоро време да го имам.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 12 Авг 2009, 11:35

това на газ ли ще върви?поне няма да съм сам :mhihi: .избрал си вероятно фобос,че има най-много настройки или друг?иначе,след няколко дневно обикаляне по морги,от днес имам байпас-егр клапан от жтд на фиат.досега го лъсках от сажди.все едно е мислен за итън :D вече няма да ме е страх да взема компресор без байпас-70лв+20лв заварки и е готов.тия дни ще се пали,да видим какво е налягането.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: провинцията

по темата

Мнение от порасналия » 13 Авг 2009, 21:50

здравеи Том,имам един вапрос.слагам турбокомпресор на исков мотор ,та по вапроса как би се разбрал м42 с един гарет студен61,топьл64,прекалено ли е голям?Тая променлижа геометрия може ли да работи като разтварващ клапан?Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: по темата

Мнение от Nightmare » 14 Авг 2009, 11:23

порасналия написа:здравеи Том,имам един вапрос.слагам турбокомпресор на исков мотор ,та по вапроса как би се разбрал м42 с един гарет студен61,топьл64,прекалено ли е голям?Тая променлижа геометрия може ли да работи като разтварващ клапан?Изображение
Изображение


Колега сам ли си прави колектора :shock:
Много ме кефи как е станал :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 14 Авг 2009, 13:37

Хммм... Това с газовия инжекцион ми харесва. :twisted: Сподели малко повече инфо, когато намериш за добре. ;)
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: по темата

Мнение от TOM » 15 Авг 2009, 8:31

порасналия написа:здравеи Том,имам един вапрос.слагам турбокомпресор на исков мотор ,та по вапроса как би се разбрал м42 с един гарет студен61,топьл64,прекалено ли е голям?Тая променлижа геометрия може ли да работи като разтварващ клапан?
Трябва да ми кажеш и диаметъра на перките и пак не съм сигурен дали ще позная. Ама казваш че е с променлива геометрия, тоест е от някакъв дизелов автомобил? От какъв? Да не е от тия дето са само с една лопатка на входа на топлата част? Ако е променливата геометрия с многото лопатки, няма да можеш да го ползваш. Из интернет пишат че се топят лопатките, защото температурата на газовете на бензиновия двигател е по-висока. Което преди десетина години не знаех и си монтирах един гарет с променлива геометрия на 21-чката :mhihi: За 5000 км нищо не се е стопи и бях много доволен от какви обороти тръгваше буста, някъде от около 1800-2000. Проблема беше че пропускаше масло от турбинната част. Но все пак не те съветвам да слагаш такова турбо най-малкото защото не се ползва при бензиновите двигатели (с изключение на някакъв американски автомобил). Аз не съм натоварвал дълго двигателя, много се кефех и постоянно давах газ, но не съм прекалявал. Може би затова не се е стопила, не знам.... Из града няма да имаш проблем, но ако завариш газта за някоя по-дълга отсечка или на магистралата, най-вероятно ще имаш проблем ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 18 Авг 2009, 12:36

как са нещата,ТОМ?вече и аз се движа по малко.виждам му края/не на мотора/.да дам малко инфо за налягането при м40.шайби 93:155/1:1,67/ и 6000 об/10000 на компресора/.през тръба ф 47 - 0,9-1,0,но няма ниски и средни даже.през дифузор ф 33-0,5.тръгва добре,но нагоре се затапва.през ф 38 - 0,6-0,7.отпуши се осезаемо,но не ми даде време да я настроя,че стана авария.като я оправя,ще си играя.темата е в е30,че имаше такава,да не отварям нова

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 19 Авг 2009, 8:03

Не разбрах само, какви са тия тръби ф47, ф35.....?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 19 Авг 2009, 9:30

TOM написа:Не разбрах само, какви са тия тръби ф47, ф35.....?
това е плочката за газта-без дифузори е 47мм и с различните сечения,налягането след тях се променя.давам ги имформативно за някой,който ще прави в бъдеще такова нещо.ако ги имах преди,нямаше да се чудя каква шайба да правя.и при теб резултата беше близък до очаквания,но не точно.забравих-ако е направо в дросела/ф58/,е 0,9-1,0.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 07 Сеп 2009, 11:12

Темата много назад позатъна и искам да запитам как е проектчето? Има ли развитие? Живо ме интересува въпросът с газовото ракетно устройство. Дали се случват нещата, както се очаква? Четох някъде, че по принцип при турбо моторите (или поне при тези, за които говорим) се ползват смеси с AFR 12 и дори надолу (малко или много преобогатени) с идеята, че в горивната камера повечето впръскан бензин служи за охлаждане при процеса на горене. При това положение дали ще е проблем, че газта е вече газообразна, когато минава през инжектора и няма да върши тази функция. В такъв случай дали ще е по-добре да се ползва Water Injection (и как аджеба действа пък тая щуротия)?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 07 Сеп 2009, 22:00

Ами как да върви проектчето...нищо ново, карам си колата всеки ден. Всъщност тия дни ще си слагам водна инжекция. А ако намеря малко повече време (и едно хапче Антимързелин :mhihi: ) ще се захвана с новата скоростна кутия. С газовото няма никакво развитие...но там нещата са ясни и елементарни, трябва само да приготвя парата 8)


turbo написа: Четох някъде, че по принцип при турбо моторите (или поне при тези, за които говорим) се ползват смеси с AFR 12 и дори надолу (малко или много преобогатени) с идеята, че в горивната камера повечето впръскан бензин служи за охлаждане при процеса на горене. При това положение дали ще е проблем, че газта е вече газообразна, когато минава през инжектора и няма да върши тази функция.

Вярно че газта няма да охлажда, но самата газ се пали по-трудно от бензина и е с по-голямо октаново число, към 103-105, което е по-важното :!: И позволява използването на по-голяма степен на сгъстяване.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 15 Сеп 2009, 7:55

това ясно ти е скромното творение,а а ко парата и времето не бяха определящи,каква щеше да е картинката :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 15 Сеп 2009, 14:00

павката написа:това ясно ти е скромното творение,а а ко парата и времето не бяха определящи,каква щеше да е картинката :roll:

тогава нямаше с коли да се занимава :mhihi:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook