И аз малко по-скромно....
Модератор: bum_bum
Re: И аз малко по-скромно....
Преди два дена си купих отдавна запланувания газов инжекцион на Бигаз. И от два дни се занимавам с него след работа. Целта ми е да достигна колкото се може повече конски сили на газ Сигурно някои ще кажат "тцтцт, ееее, оооо, като искаш бмв, карай го на бензин, не го осакатявай" и т.н. Донякъде съм съгласен, но само донякъде. Щях да съм напълно съгласен, ако от БМВ АГ даваха медали или награди за каране само на бензин....или пък ако бях някой който има излишни и не го бърка разходите за гориво. Та имам поне две или три причини да монтирам газовата уредба. Едната е високата степен на сгъстяване която има моят двигател, поради което е чувствителен към качествата на бензина и към по-високите налягания на пълнене. Втората причина е че искам да си карам колата усмихнат, без да се заглеждам постоянно в нивомера за горивото, който лениво и почти с надсмешка отчита поредния двайсетак в резервоара
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна TOM на 15 Окт 2009, 23:50, променена общо 1 път
е21 345 0-402м 12.18
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: И аз малко по-скромно....
некъв газов инжекцион за V220CDI да имаш ама нещо танкънъ,че сме бедни бмв ентусиасти,ама с големи сърца ..а и взех едно бензиново макетче на дъщерята с радиооправление..нещо и за него,че да стане масова покупка ..ако не ми помогнеш ще пусна л.с. на бат славянко
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: И аз малко по-скромно....
Щъ докладвам...ма да не земеш да съ обидиш и да не влизаш повече у форумаЯвор написа:некъв газов инжекцион за V220CDI да имаш ама нещо танкънъ,че сме бедни бмв ентусиасти,ама с големи сърца ..а и взех едно бензиново макетче на дъщерята с радиооправление..нещо и за него,че да стане масова покупка ..ако не ми помогнеш ще пусна л.с. на бат славянко
е21 345 0-402м 12.18
Re: И аз малко по-скромно....
Мястото на инжекторите...доста неудобно за профилактиката им, но нали затова съм си подбрал хубава газова. Подредбата и естетиката на машинното е важна за мен и затова ще се постарая всичко да се получи възможно най-скрито и подредено
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
е21 345 0-402м 12.18
Re: И аз малко по-скромно....
Днес позавърших газовия инжекцион, трябват ми още малко настройки и всичко ще е шест точки. За момента няма да мога да постигна повече от 140-150 киловата, защото изпарителя е до толкова. Ще има втори, и тогава ще се пробвам за повече Всичко се получи доста скрито и ми харесва.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна TOM на 20 Окт 2009, 20:34, променена общо 1 път
е21 345 0-402м 12.18
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: И аз малко по-скромно....
Един по умен от мен ми каза, че този дебитомер, така сложен не мери много коректно
R.I.P Landikar
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12067
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: И аз малко по-скромно....
От 45 до 90 градуса ако мога така да се изразя май е нормално да седи. Демек от така както е сега до прав.
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: И аз малко по-скромно....
bum_bum написа:От 45 до 90 градуса ако мога така да се изразя май е нормално да седи. Демек от така както е сега до прав.
Това опитно ли си си го доказал или ?
R.I.P Landikar
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12067
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: И аз малко по-скромно....
Да, имам специален уред, дето мери
Четох по форумите понеже моя го бяхме сложили с главата на долу и правеше проблеми та там намерих на няколко места препоръчително положение прав и ако се налага макс 45 градуса наклон в най-лошия случай.
Четох по форумите понеже моя го бяхме сложили с главата на долу и правеше проблеми та там намерих на няколко места препоръчително положение прав и ако се налага макс 45 градуса наклон в най-лошия случай.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: И аз малко по-скромно....
Аз пък този проект твоя съм го замислил преди тебе и сега съм обиден че ме копираш. И искам да кажа че не ми е приятно да споделяш тоя проект в общият форум и да го четат всички.TOM написа:Щъ докладвам...ма да не земеш да съ обидиш и да не влизаш повече у форумаЯвор написа:некъв газов инжекцион за V220CDI да имаш ама нещо танкънъ,че сме бедни бмв ентусиасти,ама с големи сърца ..а и взех едно бензиново макетче на дъщерята с радиооправление..нещо и за него,че да стане масова покупка ..ако не ми помогнеш ще пусна л.с. на бат славянко
Опс това май трябваше на ЛС да ти го напиша.
пс. Сори за За горното сигурен съм че си разбрал смисъла.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: И аз малко по-скромно....
bum_bum написа:Да, имам специален уред, дето мери
Четох по форумите понеже моя го бяхме сложили с главата на долу и правеше проблеми та там намерих на няколко места препоръчително положение прав и ако се налага макс 45 градуса наклон в най-лошия случай.
Да,но твоя не е с клапа
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12067
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: И аз малко по-скромно....
Щом isовия е некъв друг не споря. Щом е с клапа няма ли тунинг в тая работа ако се смени с жица
Re: И аз малко по-скромно....
Роска, мери си правилно бре, не съм чел нищо по този въпрос, но тъй като имах широколентова сонда реших че е по-добре да си го въртя и да пробвам всякак. И не намерих разлика, тоест ако има, е пренебрежимо малка. Показателно е че на празен ход смесите не мръднаха. И тъй като заговорихме за въпросния дебитомер, искам да кажа че в скоро време ще го телепортирам от колата Най-вероятно да няколко дена ще приключа с опитите и ще пиша.rtzankov написа:Един по умен от мен ми каза, че този дебитомер, така сложен не мери много коректно
Сега няколко думи по темата за газовото, вчера в сервиза ми дойде за смяна на термостат едно е36, скоро му бяха слагали газов инжекцион. Накефих се как са го сложили, вече каквото и да трябва да правиш по двигателя, първо започваш от газовото...например да свалиш дифузьора, първо сваляш от него маркучите за водата на изпарителя, ако искаш да свалиш капака на клапаните..пъво сваляш дюзите...тцтцтцт А пък как чаткаха тия дюзи, сигурно са някви специално направени да плашат гаргите
е21 345 0-402м 12.18
Re: И аз малко по-скромно....
уф не ми говори. такива кадърни газови инжекциони са ми попадали на работа че ми се плаче.последния път беше кола която е имала газов инж. който е свален но за да запушат дупките за инжекторите(които интересно се захващаха директно на колектора приличаха на 2-ри ред бензинови дюзи) направо си ги бяха оставили там и беше сложено ново газово с нови инжектори и колектора наново пробит ама вече направен като в твоя случай отделна рейка и маркучлета.
и като заговорихме с какви размери ти са отворите на дюзите бай дъ уей
и като заговорихме с какви размери ти са отворите на дюзите бай дъ уей
голфаджията в bmw-форума
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани