И аз малко по-скромно....

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от TOM » 03 Дек 2009, 23:42

На моята е нагласено на 1,5 бара, на пълна газ пада на 0,7 приблизително. Но аз съм с малкия изпарител който е до 140 киловата, но аз съ му направил леки модификации. За хондата ще ти кажа след ден, не съм го гледал още.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от valentino » 04 Дек 2009, 19:53

Питам,защото имам един изпарител за нормална газова уредба за максимум 350 коня,който има тапа от която може да се направи изход след първата степен.Не съм го мерил но мисля че там трябва да е около 2 бара налягането.Идеята е да купя дюзи и да пробвам да направя един инжекцион с помощта на Мегаскуирт.
Megasquirt & Megaview user

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от TOM » 05 Дек 2009, 10:42

valentino написа:Питам,защото имам един изпарител за нормална газова уредба за максимум 350 коня,който има тапа от която може да се направи изход след първата степен.Не съм го мерил но мисля че там трябва да е около 2 бара налягането.Идеята е да купя дюзи и да пробвам да направя един инжекцион с помощта на Мегаскуирт.
Аз не бих те посъветвал да го правиш с Мега, защото няма корекция на количеството гориво по температура на самото гориво, в случая пропан-бутан. За течните горива не е необходима такава корекция защото там разширението по температурата на която го подлагаме е незначително. Не така стоят нещата при газовете, пропан-бутана увеличава или свива обема си значително дори и при малка промяна на температурата. Тоест ако при бензина имаме 3 бара налягане, и впръскване примерно 2 м.секунди, количеството гориво си е толкова (или с пренебрежима разлика) и при 20 и при 50 градуса температура на бензина. А при газта не е така, там постоянно се следи температурата на изпарителя, температурата на газта в рейката с инжекторите и налягането в изпарителя и рейката. Което пък постоянно се движи в широки граници, моето съм го нагласил на 1,5, но постоянно го виждам да ходи под 1 на пълна газ или пък когато колата е стояла 5 мин. незапалена и запаля, то е скочило на 2,5 бара. Едновременно се следи и вакуума/налягането във всмукателния колектор(мапа е сдвоен). Затова ако го направиш с Мега, не че няма да стане, но резултата ще е посредствен, с постоянни преобогатявания или обеднявания на сместта и аз бих те посъветвал да си вземеш готов компютър. Знам че е ти се иска да се позанимаваш и ще ти е хубаво да кажеш "ето направих го" ама прецени дали си струва трудът и разходите ;) Аз затова предпочетох да си купя готов телевизор...вместо сам да си го направя :lol: :lol: :lol:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от valentino » 07 Дек 2009, 17:32

Идеята беше друга.На Тойотата и без това имам нормална газова уредба.Има и Мегаскуирт,обаче коригира само аванса защото колата е с карбуратор.Кабелите за дюзите така и така си висят-поне да ги свържа към дюзи и да пробвам.Засега обаче ще изчака след Нова Година.После ще видим.
Megasquirt & Megaview user

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от ico318 » 04 Мар 2010, 0:12

том,да не си сърдит нещо?как е колата?пък и ти.....?

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от TOM » 04 Мар 2010, 19:56

ico318 написа:том,да не си сърдит нещо?как е колата?пък и ти.....?

Не съм....пък и за какво :roll: Всъщност трябва и да съм доволен че толкова хора са ми обърнали внимание на темата :!: За което им благодаря :!: Колата вече ми е с нова кутия, съединител 240 мм, нова генерация и преработено задно гърне...абе има с какво да се похваля.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от slavianko » 05 Мар 2010, 0:23

TOM написа:
ico318 написа:том,да не си сърдит нещо?как е колата?пък и ти.....?

Не съм....пък и за какво :roll: Всъщност трябва и да съм доволен че толкова хора са ми обърнали внимание на темата :!: За което им благодаря :!: Колата вече ми е с нова кутия, съединител 240 мм, нова генерация и преработено задно гърне...абе има с какво да се похваля.
Пускай и по някоя друга снимка да се радваме и ние.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от ico318 » 05 Мар 2010, 2:59

онзи ден търсих пак снимките на стойката,че ще стане година и още ми яде ремъка :oops: .и по-малко,по-малко изчетох цялата тема.нещото,което най-много ме впечатли/притесни е ниския разход :dunno: .особено в сравнение с моя :banghead: !как гори сега на газ и на какви налягания работи?

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от TOM » 07 Мар 2010, 13:35

След като направих новата генерация, налягането скочи от 0.85 на 1 бар, без да пипам каквото и да било друго. Най-вероятно и разхода се е качил, ама не съм го мерил. Израсходва между 9,5 и 12,9 в зависимост дали я карам в града или извън. Рядко карам с над 120 постоянна скорост, но пък постоянно я вкарвам в 6500 на 1-ва, 2-ра и 3-та, защото много ме радва как "избухва" :D
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от slavianko » 07 Мар 2010, 13:44

TOM написа:След като направих новата генерация, налягането скочи от 0.85 на 1 бар, без да пипам каквото и да било друго.
Наистина ли се получи толкова голяма разлика :shock: :shock: ? Колко по разтова рена е сега в сравнение със старата ? Интересно ми е щото и аз тия дни ще направя всичко до крайното гърне на 76мм. Сега съм с оригиналната генерация а тя е с две тръби до края. В средата където е ламбд сондата е една на 50 и нещо см. и кой знае колко ще се отпуши :roll:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от ico318 » 15 Апр 2010, 1:46

ТОМ,пак изчезна...как е колицата?оригиналния съединител държеше ли при направена кола?питам,че моя ще ме оставя,а ако твоя е държал,да си слагам стоков.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от TOM » 06 Сеп 2010, 21:13

Малко да раздвижа темата...Днес ходих до Варна на разходка и се отбих до ТСТ Рейсинг да си побъбрим. И тъй като диното се оказа свободно, ми хрумна да замеря и аз, да си видя ежедневката защо ми харчи 12-13 газ градско :mhihi: Та резултата е 158 киловата на колелетата на газ и 167 киловата на бензин. Сметнаха ми че със загубите от трансмисията (диното ги измери по някакъв начин) на вала на мотора излизат около 276 коня. На бензин. Налягането е 1 бар на бензин и на газ. Смесите са малко богатички, ама няма как, все пак мотора не е разреждан. Аз очаквах по-малко коне ама май и на повече съм доволен :mhihi:
Последна промяна TOM на 06 Сеп 2010, 22:17, променена общо 1 път
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от K_Ilkov » 06 Сеп 2010, 21:52

Хвала на такЪви ежедневки :clap: :clap: :clap:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от slatanic » 06 Сеп 2010, 22:22

TOM написа:Малко да раздвижа темата...Днес ходих до Варна на разходка и се отбих до ТСТ Рейсинг да си побъбрим. И тъй като диното се оказа свободно, ми хрумна да замеря и аз, да си видя ежедневката защо ми харчи 12-13 газ градско :mhihi: Та резултата е 158 киловата на колелетата на газ и 167 киловата на бензин. Сметнаха ми че със загубите от трансмисията (диното ги измери по някакъв начин) на вала на мотора излизат около 276 коня. На бензин. Налягането е 1 бар на бензин и на газ. Смесите са малко богатички, ама няма как, все пак мотора не е разреждан. Аз очаквах по-малко коне ама май и на повече съм доволен :mhihi:

Ти уби коня с лопатата с тия коне и тоя разход на газ. :mhihi: :yes:
Сложи и някоя и друга снимка да заплакнем и ние окото. :clap:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от Делян » 07 Сеп 2010, 8:39

Хаха,браво! Тя и моята харчи 12-13 градско с ги,ама е мъртва 16-ка :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook