e36 320и>344и

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 03 Апр 2009, 22:36

натам вьрвят работите :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 03 Апр 2009, 22:55

Пък по темата, кажи ся кога ша възпламенявате колицата ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 04 Апр 2009, 0:13

Prokudeniq написа:10. Спирачни дискове, апарати и накладки М3 CSL - 2000 лв.


тва цсл пакета демек компетишана или баш от цсл .. щото тия от цсл-а не бяха ли карбонови ала бала и демек им траа сериозно загряване преди да почнат да спират ... та као са такива няма ли да е млко не функционално за ежедневна употреба ?!

някъде го имаше, че точно за това цсл бронята няма въздуховоди за спирачките
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 5.03.2007

Мнение от cobrata_m3 » 04 Апр 2009, 0:38

Sharo написа:
Prokudeniq написа:10. Спирачни дискове, апарати и накладки М3 CSL - 2000 лв.


тва цсл пакета демек компетишана или баш от цсл .. щото тия от цсл-а не бяха ли карбонови ала бала и демек им траа сериозно загряване преди да почнат да спират ... та као са такива няма ли да е млко не функционално за ежедневна употреба ?!

някъде го имаше, че точно за това цсл бронята няма въздуховоди за спирачките

това верно ли е за бронята и спирачките :shock: винаги съм се чудил на м6 няма халогени да смуче повече въздух ама за това не знаех.можеш ли да ми дадеш малко инфо къде да прочета че ми стана интересно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 04 Апр 2009, 8:07

Myxa-TePoPuCT написа:Пък по темата, кажи ся кога ша възпламенявате колицата ?


предполагам че до няколко седмици колата ще е в 100% завьршен вид щот освен паленето останаха некои дреболии за след това,но в понеделник заминавам за англииско така че аз ще и чуя гласа след 6 месеца :( ,но хората на които е оставам мое да пускат видео :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 04 Апр 2009, 19:58

rango написа:
Myxa-TePoPuCT написа:Пък по темата, кажи ся кога ша възпламенявате колицата ?


предполагам че до няколко седмици колата ще е в 100% завьршен вид щот освен паленето останаха некои дреболии за след това,но в понеделник заминавам за англииско така че аз ще и чуя гласа след 6 месеца :( ,но хората на които е оставам мое да пускат видео :mhihi:

Нз как ще издържиш шест месеца без бижуто като даже и не си го покарал :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 05 Апр 2009, 3:52

Prokudeniq написа:
R1cerBoy написа:
Prokudeniq написа:Според мен цената на едно такова нещо при абсолютно завършен вид (двигател, окачване, спирачки и др.) е около 25 бона. В тази цена е включена и Е36-цата и труда на монтьора и жичкаджията ;)

Можеш ли да напишеш подробно кое струва 25 бона в тази трансплантация и всяко нещо по колко пари е в тази сума :roll:

Да посмятаме :)

1. Е36 що годе бива - 6000 лв.
2. Двигател + скорости - 3000 лв.
4. Картер + маслена помпа (оригинални БМВ) - 1800 лв.
3. Кардан - 100 лв.
4. Радиатор от М3 или ТДС - 350 лв.
5. Изпускателна генерация - 500 лв.
6. Диференциал - 800 лв.
7. Хидравлични спирачки - 600 лв.
8. Амортисьори + пружини + стаб щанги - 2500 лв.
9. Мъркучи по охладителната система - 300 лв.
10. Спирачни дискове, апарати и накладки М3 CSL - 2000 лв.
11. Лапи на двигателя с тампони - 400 лв.
12. Стойка на скоростите с тампони - 100 лв.
13. Консумативи по двигателя и скоростите - 600 лв.
14. Разни скобички и др. неща - 200 лв.
15. Джантички + гуми широчки - 1500 лв.
16. Визийка на М3 (с китайски аксесоари или 2-ра ръка оригинални) - 2000 лв.
------------
До тук - 22750 лв.

На всичко това си прибавяш труд който няма да по-малко от 5000 лв. и още 20% запас за разни изненадки и даже май ще излезне

над 25000 лв. по скоро клони към 30000 лв за да стане перфектна.

Предполагам, че ако отидеш във камор и им кажеш да ти сменят двигателя ще ти искат по-малко пари :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Майтапа на страна за тези пари могат да се направят чудеса, ако се харчат разумно, а не картер за 1800 лв. Пишеш абсолютни глупости честно пич. Този който се е захванал да си прави така колата ще иска да му излезне по-изгодно, а не да даде пари колкото за новото м3 v8 ;)

Спирачки ще си вземе предни от някое е38 или м5 от ебай, старите предни ще ги сложи отзад. Картер ще пита Ранго как се е справил. Диференциал ще вземе от е38 от някоя морга, е36 ще си вземе от Германия за 1800 евро перфектно и т.н. То това е чара на тунинга, ако взимаш всичко готово и от магазина къде отива кефа? ........

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 05 Апр 2009, 4:23

Към колегата с 4.4 литра проекта ... браво за ентусиазма и за желанието да наливаш такива средства!
Дали са оправдани е друг въпрос, но за колегата предполагам отговора е ДА.
За другия колега с многото цифри и тунинг проектите за по 30 000 лв ... .... земи кажи как се вадят тия пари ... пък аз знам кое колко струва и как се инвестира :mhihi: ... щото за тия пари дето си написал в момента се подготвя кола М3 Турбо с много истински неща по нея и конете ще са бая повече от на V8 NA (Natural Apsired).

П.С. За мен такъв проект е оправдан, ако си си намазал на масрафа ;) иначе каквото и да инвестираш си остава Е36 и 10+ г. кола ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 05 Апр 2009, 7:58

ами да ви кажа колегата с големите цифри малко импулсивно написа ценоразписа,но е факт че на мен всичко дори и с по-евтино окачване(но добро като качество)и с предни спирачки 332/32 с 8бут.апарати(чисто нови хуз) +труд разбирасе за цялостна генерация и по мотор ми излиза точно 11 000лв без да смятам самата кола,като в тези пари аз си смятам и
М лаистни
сенник задно стькло
вежди фарове
лип предна броня+мрежа за нея
и боядисването сьответно на броня,маска и някои от горните
тва са едни 500-600 лв
Естествено тва етунинга в моите очи,наи лесно щеше да е да изтряскам един мповер,но различността на колата я прави по-ценна за мен,естествено има различни гледни точки,но това е моята.
Този мотор в е30 е в пьти по-лесен като изпьлнение,но винаги сьм предпочитал по екстремните и нетрадиционни комбинации затова и се захванах.
Ето МОЯ списьк за чаркальци и пари дет сьм давал до сега
2000-мотор оборудван
1000-ск.кутия
250-табло с уредите+евс
350-транспортни(200лв за платформа да си вьрна колата до сф.+ползване на други коли щот втора нямах а всичко е пари)
20-барче ск.лост
25-педал сп. от е36 автомат
920-маслена помпа 645и нова
130-материал за картера
107-бензинова помпа-540-ката
60-тампони ск.кутия и мотор
15-материал за стоики кутия и мотор
55-стругар фланец диф+шаиби за стоики мотор
100-рязане кардан
35-фитинг
10-струг некви дребни
15-картон за шаблон на картер+линеал
5-пьлнене пропан бутн
10-стругар корм.вал
70-стругар преработка масл.помпа
20-маркучи бенз. испирачни пьтища
180-ел.серво от пасат вр6
73-масло+филтьр
10-изолирбанд
20-преправяне казанче сп.течност
15-стругар фланец спирачна помпа
30-спир.течност
20-хидравлична течност
20-маркучи вода
5-отново преработка казанче спирачна течност
5-жило за газта
15-втулки за ламбда сондите струг
200-фланци нерьжд.за колекторите
310-колена+трьби генерация
40-платформа до плд
+близо 600-изброените по-горе броня и т.н

труд няма да споменавам по обясними причини
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 05 Апр 2009, 9:27

Аве рацерка,ако за тебе е кеф да скрапираш със стари части за други хора е по-добре да си купят нови.Не слагай всички под един знаменател.
Мен не ме кефи да си сложа предните дискове отзат,да правя адаптерчета,да чертая,фрезовам и тн. след като топлата вода е открита.После отпред от е38 и пак с адаптерчета или от м5 да ги пооформиш с флексчето и фрезичката.Я шабана и направийката.
Интересно ми е да видя ремонт да двигател през твойте очи.Кое се купува ново ,кое втора цедка?
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 05 Апр 2009, 10:13

разни хора разни идеали,всеки си праи проектчаата според левовете,ако и ти Росене беше пуснал тема хората щеха да имат база за сравнение,НО пак никои неможе да наложи начина си на изпьлнение на друг,а дори и някои да се опита да копира всичко степ баи степ никога няма да се получи 1>1,тва е красотата че няма да има две абсолютно еднакви коли.
Аз лично не бих се доверил на моргаджииски дискове,а и не бих сложил щот има хиляди кит-ове пльг енд плеи за е36 и за секви дрисьци на достьпни цени.
Но тук не трябва да се критикуваме,всеки е праил колата според акьла и парите си,които иска може да промени всеки детаил от изпьлнението по свои начин,и не преврьщаите отново темата в ''боино поле''на тунингисти 8)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 05 Авг 2009, 8:38

poradi otsastvieto mi ot stranata ne6tata malko se proto4iha ,no ko6nika ve4e e zapalen s rabote6to vsi4ko po elektronikata,drygata sedmica video i foto



p.s:sorry za latinicata
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 29.01.2009

ббб

Мнение от tyzare » 11 Авг 2009, 0:05

пускаи ги по барзо 4е нямам тарпение да го 4уя тоя в осмак ина4е става мноо стабилна е36 цата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 7.06.2008
Пол: Мъж
Кара: Нещо между 320-ка и М3
Мечтае да кара: S62B50

Re: e36 320и>344и

Мнение от STOPSKI » 10 Ное 2009, 21:15

Колега какво стана с този проект да не го замразихте ?
пиши нещо като си на линия с много голям интерес е прочетох цялата тема и се радвам за теб и другите колеги, че има такива ентусиасти.
Евала за проекта с интерес ще следя развитието на темата :yes:

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2258
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: m20b28
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18

Re: e36 320и>344и

Мнение от K_Ilkov » 10 Ное 2009, 22:00

STOPSKI написа: ...


той пича май вече и се е нарадвал: viewtopic.php?f=46&t=173126
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook