e36 320и>344и

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 31 Мар 2009, 13:33

Prokudeniq написа:
DrivinGGoD написа:... А щом ще ти е ежедневка мисли хубаво за безопасността... Това е най-важното...

Ако му пукаше за безопастността щеше ли да си среже градите отпред за да побере радиатора ;) Или те там са за красота :mhihi:


брат от пьрвото ти мнение долавям подигравателно-заядлив тон, тва не е добре,не помня да сьм те питал кьв радиатор да сложа или дали ти харесват гредите ми,пуснал сьм темата чисто и просто следващия които ще прави такова нещо да има от каде да черпи инфо,а не както аз се лутах от тук нещо от там нещо,а нещата които сметне че са кофти да си ги праи по начин които на него му харесва,не приемам критики за изпьлнение,особено от хора дет не ме и познават даже
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 31 Мар 2009, 20:02

rango написа:...брат от пьрвото ти мнение долавям подигравателно-заядлив тон, тва не е добре,не помня да сьм те питал кьв радиатор да сложа или дали ти харесват гредите ми,пуснал сьм темата чисто и просто следващия които ще прави такова нещо да има от каде да черпи инфо,а не както аз се лутах от тук нещо от там нещо,а нещата които сметне че са кофти да си ги праи по начин които на него му харесва,не приемам критики за изпьлнение,особено от хора дет не ме и познават даже

Има една стара поговорка "Чрез спора се разрешават проблемите"
В голяма грешка си, че се заяждам с теб. Казвам си критиките за нещата които не съм съгласен как си ги направил. И ето на следващите знаят, че от TDS-а радиатора става и върши работа за този двигател и няма да им се налага да режат гредите, които според мен са важни от първия до последния си милиметър. Друг е въпроса, дали ти обичаш да те критикуват или не и дали понасяш критики.

Иначе е лесно, да те почеша:

Евала колега, много добре, супер, яко е, ще кърти асвалта. Няма друго такова нещо, единствен си и неповторим и т.н.
Това предполагам ти харесва ;)

Поздрави и успех с проектчето!

П.С. Ако искаш темата да ти е като ръководство на някой последовател, вместо само снимки описвай например:

1. Каква маслена помпа си използвал?
2. Картера, защо е къстъм, а не от някакво друго бмв който да става?
3. Кардана от какво бмв е? (Е38, Е39)
4. Тампони за двигателя и скоростите какви си използвал?
5. Предния мост къстъм ли е?

И безброй други описвания на части и действия които да са полезни за осъществяването на един такъв проект.

Излагането само на снимков материал и някакви постни коментари за едни изпускатели и то изсмукани с въпроси от няколко колеги, за мен си е чисто самохвалство: "Ето вижте ме какво направих, голям и велик съм, к'о ша кажите"
Последна промяна Prokudeniq на 31 Мар 2009, 20:50, променена общо 1 път
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 31 Мар 2009, 20:48

не исках да ти отговарям ама мноо смешно ми стана :mhihi: ,не си бил сьгласен как сьм си праил нещата :mhihi: ,що тряа да си сьгласен все пак не ми плащаш и не правя нищо по твоя кола,както и да е жив и здрав
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 31 Мар 2009, 20:52

rango написа:не исках да ти отговарям ама мноо смешно ми стана :mhihi: ,не си бил сьгласен как сьм си праил нещата :mhihi: ,що тряа да си сьгласен все пак не ми плащаш и не правя нищо по твоя кола,както и да е жив и здрав
Явно наистина не понасяш критика, много жалко за теб ;)
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 31 Мар 2009, 21:56

Да ве кво пречи едно и също нещо да бъде изпълнено по много начини.Красотата на проекта е в опцийте.
Аз например от него виждам ,че може да се измислят колектори ,който заобикалят дирекцията,а аз я изместих.И едното и другото нещо си имат плюсове и минуси.
На мен ми харесва големия радиатор на колегата,въпреки че съм с 325тдс-ов и стрелката ми седи на 12 без 2.Идеята ми беше ,че щом един турбо дизелов чайник,който само да напече слънце и пука глава се охлажда добре,що пък аз да не се охлаждам с 2 цилиндъра повече ,но с перфектно охладени глави и алуминиев блок!Вкарах шайба за арабските страни с по-малък диаметър и падна с още 1 мм.Това говори че като площ и капацитет дизеларския е идялен за М60.
Лошо няма да се резне гредата,то покрай целата галимация се правят толкова интервенций ,че едното резане нема да съсипе колата!
На този свят нема изцяло положителни и изцяло отрицателни неща,има гледни точки!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 28.02.2009
Кара: е36
Мечтае да кара: е36

Мнение от xopxe » 31 Мар 2009, 22:03

с 50 не е ли със същия дизелов радиатор и охлажда с над 321 хоурс пауърс :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 31 Мар 2009, 22:25

1 към 1 с тдс
ама в принципа на мечо пух нема лошо
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 31 Мар 2009, 22:28

devastator написа:Да ве кво пречи едно и също нещо да бъде изпълнено по много начини.Красотата на проекта е в опцийте.
Аз например от него виждам ,че може да се измислят колектори ,който заобикалят дирекцията,а аз я изместих.И едното и другото нещо си имат плюсове и минуси.
На мен ми харесва големия радиатор на колегата,въпреки че съм с 325тдс-ов и стрелката ми седи на 12 без 2.Идеята ми беше ,че щом един турбо дизелов чайник,който само да напече слънце и пука глава се охлажда добре,що пък аз да не се охлаждам с 2 цилиндъра повече ,но с перфектно охладени глави и алуминиев блок!Вкарах шайба за арабските страни с по-малък диаметър и падна с още 1 мм.Това говори че като площ и капацитет дизеларския е идялен за М60.
Лошо няма да се резне гредата,то покрай целата галимация се правят толкова интервенций ,че едното резане нема да съсипе колата!
На този свят нема изцяло положителни и изцяло отрицателни неща,има гледни точки!
Еми и аз това искам да кажа, нека всеки си изложи гледните точки и това което е правил, пък последователите да си изберат на какво да се спрат. Ама колегата си помисли че се заяждам :winky: В неговия проек, Аз виждам и плюсове и минуси според мен. Генерацията наистина му е решение за да не мести дирекцията, което ми е познато от на devasator колата. Но виждам минуса в картера който е къстъм, все пак нищо неможе да замести оребрения алуминджак, независимо, че има охлаждане на маслото чрез радиатор и картера допринася за допълнително охлаждане на смазващата течност. Минус му е и дифа, който е късичък за този двигател с тази скоростна кутия, но колегата, каза, че ще коригира това нещо. Окачването го е оставил накрая, повечето така и правят, смятам го за правилно. Нека първо се разпределят масите, пък после пружинки и амортисьори. Спирачките и те са важен елемент от системата требе се пипнат.
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Мар 2009, 23:23

Картера вероятно е къстъм, щото от тези модели, които стават струват колкото едно цяло е36 :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 28.02.2009
Кара: е36
Мечтае да кара: е36

Мнение от xopxe » 31 Мар 2009, 23:29

то за тва се отказват някои хора от проектите..или накрая нищо не става...щот всичко струва В повече от... ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 1.12.2007

Мнение от Onqka » 01 Апр 2009, 1:24

bum_bum написа:Картера вероятно е къстъм, щото от тези модели, които стават струват колкото едно цяло е36 :)


Или също щот силиза мотора нисичко.Или бъркам :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 01 Апр 2009, 17:19

bum_bum написа:Картера вероятно е къстъм, щото от тези модели, които стават струват колкото едно цяло е36 :)


естествено че са по един чувал пари,та нали повечето са от 8-аци след 2005год. :)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Мнение от Prokudeniq » 02 Апр 2009, 7:09

rango написа:
bum_bum написа:Картера вероятно е къстъм, щото от тези модели, които стават струват колкото едно цяло е36 :)


естествено че са по един чувал пари,та нали повечето са от 8-аци след 2005год. :)
Има няма 2000 кинтавъра картер с маслена помпица :D
Последна промяна Prokudeniq на 02 Апр 2009, 22:01, променена общо 1 път
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 02 Апр 2009, 20:13

Ако не е тайна сподели с масовия потребител,колко ти ляга проджекта до тук.Без мъните ,който си платил за майсторлък,окачване и спирачки.Трансмисията също е към разходите.Дребни неща като "майстора ме прати да му заредя каргон" също влизат в сметката.Горе долу +- 500 лв.?
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 02 Апр 2009, 20:35

devastator написа:Ако не е тайна сподели с масовия потребител,колко ти ляга проджекта до тук.Без мъните ,който си платил за майсторлък,окачване и спирачки.Трансмисията също е към разходите.Дребни неща като "майстора ме прати да му заредя каргон" също влизат в сметката.Горе долу +- 500 лв.?


не е таина разбира се,но маи ти не влизаш в числото на масовия потребител мь както и да е.
До тук парите дет сьм ги дал кат почнеш от мотор с дрисьците кьм него до наи незабележимите неща като шаиби,гаики.....дори и картон за шаблона на картера вьзлизат на 7000лв без някои-друг лев,примерно 70-80лв,като се има в предвид че платих мотора с кутията 3000лв,другото е само за преправяне,а и правенето на картера ми спести едни 1000лв за нов заводски примерно.
Цена за труд нема а ти казвам за да не подбивам пазара на другите мастьри :D
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook