E34 M50 В25 turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 4.03.2007
Местоположение: Банишора
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS;E30 325i
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Helix » 26 Фев 2009, 14:42

bum_bum написа:мноо ме кефи как полвината форум имат турбини и компресори, а направените коли се броят на пръстите на ръката :mhihi:
п.с. и аз имам компресор, дето седи на един кашон в Сони де :uups:


хахахаха Много на място казано.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 26 Фев 2009, 15:18

Дори ако беше казано в "извън темата" пак нямаше да е на място шот си е спамче мнението. Съответно щом дори изявените потребители дрискат по темите, кво остава за новаците? Е за тва няма да има интересни тунинг проекти, щото дори и някой да се прежали и да сподели какво прави, след тва му се сипва с големия черпак и темата или се заключва или човека си затрива проекта.

За да не съм офтопик, към Славянко - хората от магазина за трактори на Липник до Омв-то се справят чудесно с маслените магистрали, но ти сигурно си знаеш :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: Опс

Мнение от REMUS » 26 Фев 2009, 15:39

sonny написа:
slavianko написа:
REMUS написа:
slavianko написа:http://picbg.net/img.php?file=8bde36af7b66a88b.jpg
http://picbg.net/img.php?file=9496e64ee110a6d4.jpg
ИзображениеИзображение

опа и ти се зарази :D имаш и евридейка, нали? :D
А то без евридейка не става. Тази така или иначе съм я прежалил вече за експерименти така че живот и здраве ще я почвам. Тез дни ще видя дали ТДС-совият изпускателен колектор ще стане да се пригоди както при теб и малко по малко да се почва :mhihi:


Нестава, отся ти казвам ;)

Защо бе сладък?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 26 Фев 2009, 21:08

nParMaTuK написа:Май сме с еднакви турбини, само че мойта няма водно :D Иначе с тая долна турбина доста масло ше изтече (изпуши) :mhihi: докато станат нещата, коша става много подреден отгоре но главоболието е голямо. Ето ми го колектора ако все пак мислиш да е долна..И все пак си е масларник цялата работа, след доста изхабени нерви и финанси, но съм на път да ги реша проблемите.
Слъзлива работа.. :uups:
Братле тя и моята е с водно ама направо му слагам тапата. Иначе информативно тоя колектор от къде го взехте и колко излезе??? Че сега на мен това ми е на двевен ред и живо се интересувам.
bum_bum написа:мноо ме кефи как полвината форум имат турбини и компресори, а направените коли се броят на пръстите на ръката :mhihi:
п.с. и аз имам компресор, дето седи на един кашон в Сони де :uups:
То ще се чуе братле, споко ;) Само живот и здраве да има.
Последна промяна slavianko на 26 Фев 2009, 21:28, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 26 Фев 2009, 21:27

nParMaTuK написа:Дори ако беше казано в "извън темата" пак нямаше да е на място шот си е спамче мнението. Съответно щом дори изявените потребители дрискат по темите, кво остава за новаците? Е за тва няма да има интересни тунинг проекти, щото дори и някой да се прежали и да сподели какво прави, след тва му се сипва с големия черпак и темата или се заключва или човека си затрива проекта.

За да не съм офтопик, към Славянко - хората от магазина за трактори на Липник до Омв-то се справят чудесно с маслените магистрали, но ти сигурно си знаеш :D

:yes:
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 26 Фев 2009, 21:47

nParMaTuK написа:Ето ми го колектора ако все пак мислиш да е долна..


Турбината ти май стои накриво - не трябва ли масленото оттичане да сочи право надолу ? ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Опс

Мнение от sonny » 26 Фев 2009, 22:32

REMUS написа: Защо бе сладък?


М50-то е с квадратни фланци с 4 болта, а на тдс-О е с два болта и е кат на М21-то ;)

ПС М50
Изображение

тдс-О
Изображение

ПС2 са като ги гледам двете, има шанс да стане дизеловия, но има шанс да стане на главата, но не си струва според мен по много причини, значи могат да се направт на бай Лазар фланци, които да се хващат за главата, а за тях да се туря дизеларовия, но това може да стане само ако отворите съвпадат. И вече започват проблемите, дори и да стане, чугунения колектор, неможе да се омотае с лента за да негрее в коша, неможе щото е чугунии и ша са сцепи и втория проблем, мисля, че и да се сложи, турбината ще опре в рога. ТДС-а е с по-тясна глава, и има много място, а с тоз кютук, дори и в коша на е34, пак си мисля, че няма стане. Не е толкоз сложно да се пройзведе колектор, така, че мисля няма смисъл Славянко да се дзвери с доработки и преработки на чугуна ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 26 Фев 2009, 23:37

според мен с преходен фланец (ако не са много далечни размерите на двете глави) ще стане екстра, относително евтино, доста изчистено и най-вече надеждно. с това турбо като че ли не се гонят толкова много коне и без това :twisted: някакъв модел може ли?
това за лентата по колекторите е... доста надолу в списъка :)


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 26 Фев 2009, 23:55

nikoror написа:според мен с преходен фланец (ако не са много далечни размерите на двете глави) ще стане екстра, относително евтино, доста изчистено и най-вече надеждно. с това турбо като че ли не се гонят толкова много коне и без това :twisted: някакъв модел може ли?
това за лентата по колекторите е... доста надолу в списъка :)


Това с лентата, никога не бих го сложил надолу в списъка, при такъв проект, особено Август месец на пистата ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 27 Фев 2009, 1:54

slavianko написа:...

За водното, добре си го измислил, иначе колектора го взех от тоя юзър :mhihi: наготово от предишния му проект, та може към него да се обърнеш за подробности ако са актуални нещата при него.
Oyama написа:...

Прав си тука, оправено е :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Опс

Мнение от slavianko » 27 Фев 2009, 15:08

sonny написа:
REMUS написа: Защо бе сладък?


М50-то е с квадратни фланци с 4 болта, а на тдс-О е с два болта и е кат на М21-то ;)
ПС2 са като ги гледам двете, има шанс да стане дизеловия, но има шанс да стане на главата, но не си струва според мен по много причини, значи могат да се направт на бай Лазар фланци, които да се хващат за главата, а за тях да се туря дизеларовия, но това може да стане само ако отворите съвпадат. И вече започват проблемите, дори и да стане, чугунения колектор, неможе да се омотае с лента за да негрее в коша, неможе щото е чугунии и ша са сцепи и втория проблем, мисля, че и да се сложи, турбината ще опре в рога. ТДС-а е с по-тясна глава, и има много място, а с тоз кютук, дори и в коша на е34, пак си мисля, че няма стане. Не е толкоз сложно да се пройзведе колектор, така, че мисля няма смисъл Славянко да се дзвери с доработки и преработки на чугуна ;)
Sonny като се замисля имаш право. Ако реша да правя с чугуна трябва така или иначе да правя фланец към главата после фланец към турбинката, после отделно както си написал наистина нямам място точно там и трябва да се изнесе духалката малко напред и там ще си трябва да се правят тръби и като се замисля не знам дали работата и разходите няма да са същите като да си направя директно нов. Проблема е че не знам тук в Русе кой може да ми го направи. Иначе и аз бих могъл но за целта ще ми трябва къде и ще ми е нужно доста време :confused: А пък тези ибейските знам че се пукат и не държат хич. Абе ще трябва тези дни да реша какво искам и да се заемам.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 27 Фев 2009, 16:06

ами то за да ти навържат едно колекторче не е скъпо по принцип поне при тукашни майстори,от тръби за парно на един познат му направиха за 400лв с много добри и плътни заварки ,общо взето масивна работа :) ,но незнам къде точно му ги правиха ,знам че е в окръг софия само :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: Опс

Мнение от REMUS » 27 Фев 2009, 16:13

slavianko написа:
sonny написа:
REMUS написа: Защо бе сладък?


М50-то е с квадратни фланци с 4 болта, а на тдс-О е с два болта и е кат на М21-то ;)
ПС2 са като ги гледам двете, има шанс да стане дизеловия, но има шанс да стане на главата, но не си струва според мен по много причини, значи могат да се направт на бай Лазар фланци, които да се хващат за главата, а за тях да се туря дизеларовия, но това може да стане само ако отворите съвпадат. И вече започват проблемите, дори и да стане, чугунения колектор, неможе да се омотае с лента за да негрее в коша, неможе щото е чугунии и ша са сцепи и втория проблем, мисля, че и да се сложи, турбината ще опре в рога. ТДС-а е с по-тясна глава, и има много място, а с тоз кютук, дори и в коша на е34, пак си мисля, че няма стане. Не е толкоз сложно да се пройзведе колектор, така, че мисля няма смисъл Славянко да се дзвери с доработки и преработки на чугуна ;)
Sonny като се замисля имаш право. Ако реша да правя с чугуна трябва така или иначе да правя фланец към главата после фланец към турбинката, после отделно както си написал наистина нямам място точно там и трябва да се изнесе духалката малко напред и там ще си трябва да се правят тръби и като се замисля не знам дали работата и разходите няма да са същите като да си направя директно нов. Проблема е че не знам тук в Русе кой може да ми го направи. Иначе и аз бих могъл но за целта ще ми трябва къде и ще ми е нужно доста време :confused: А пък тези ибейските знам че се пукат и не държат хич. Абе ще трябва тези дни да реша какво искам и да се заемам.

Аз се сещам само за един или двама, който може да ти направи колектор, но ако имаш място не се занимавай с правени ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: Опс

Мнение от REMUS » 27 Фев 2009, 16:14

sonny написа:
REMUS написа: Защо бе сладък?


М50-то е с квадратни фланци с 4 болта, а на тдс-О е с два болта и е кат на М21-то ;)

ПС М50
Изображение

тдс-О
Изображение

ПС2 са като ги гледам двете, има шанс да стане дизеловия, но има шанс да стане на главата, но не си струва според мен по много причини, значи могат да се направт на бай Лазар фланци, които да се хващат за главата, а за тях да се туря дизеларовия, но това може да стане само ако отворите съвпадат. И вече започват проблемите, дори и да стане, чугунения колектор, неможе да се омотае с лента за да негрее в коша, неможе щото е чугунии и ша са сцепи и втория проблем, мисля, че и да се сложи, турбината ще опре в рога. ТДС-а е с по-тясна глава, и има много място, а с тоз кютук, дори и в коша на е34, пак си мисля, че няма стане. Не е толкоз сложно да се пройзведе колектор, така, че мисля няма смисъл Славянко да се дзвери с доработки и преработки на чугуна ;)

Е моя като не е увит с нищо к`во му е.
Единствения проблем може да е мястото, другите неща са лесни ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Опс

Мнение от MICH__ » 27 Фев 2009, 17:04

slavianko написа:
sonny написа:
REMUS написа: Защо бе сладък?


М50-то е с квадратни фланци с 4 болта, а на тдс-О е с два болта и е кат на М21-то ;)
ПС2 са като ги гледам двете, има шанс да стане дизеловия, но има шанс да стане на главата, но не си струва според мен по много причини, значи могат да се направт на бай Лазар фланци, които да се хващат за главата, а за тях да се туря дизеларовия, но това може да стане само ако отворите съвпадат. И вече започват проблемите, дори и да стане, чугунения колектор, неможе да се омотае с лента за да негрее в коша, неможе щото е чугунии и ша са сцепи и втория проблем, мисля, че и да се сложи, турбината ще опре в рога. ТДС-а е с по-тясна глава, и има много място, а с тоз кютук, дори и в коша на е34, пак си мисля, че няма стане. Не е толкоз сложно да се пройзведе колектор, така, че мисля няма смисъл Славянко да се дзвери с доработки и преработки на чугуна ;)
Sonny като се замисля имаш право. Ако реша да правя с чугуна трябва така или иначе да правя фланец към главата после фланец към турбинката, после отделно както си написал наистина нямам място точно там и трябва да се изнесе духалката малко напред и там ще си трябва да се правят тръби и като се замисля не знам дали работата и разходите няма да са същите като да си направя директно нов. Проблема е че не знам тук в Русе кой може да ми го направи. Иначе и аз бих могъл но за целта ще ми трябва къде и ще ми е нужно доста време :confused: А пък тези ибейските знам че се пукат и не държат хич. Абе ще трябва тези дни да реша какво искам и да се заемам.


Някъде бях чел ,че ICI си беше правил.Ма може и да съм в грешка ... чуй се с него все пак :)
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook