E34 M50 В25 turbo
Модератор: bum_bum
- Helix
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
bum_bum написа:мноо ме кефи как полвината форум имат турбини и компресори, а направените коли се броят на пръстите на ръката
п.с. и аз имам компресор, дето седи на един кашон в Сони де
хахахаха Много на място казано.
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Дори ако беше казано в "извън темата" пак нямаше да е на място шот си е спамче мнението. Съответно щом дори изявените потребители дрискат по темите, кво остава за новаците? Е за тва няма да има интересни тунинг проекти, щото дори и някой да се прежали и да сподели какво прави, след тва му се сипва с големия черпак и темата или се заключва или човека си затрива проекта.
За да не съм офтопик, към Славянко - хората от магазина за трактори на Липник до Омв-то се справят чудесно с маслените магистрали, но ти сигурно си знаеш
За да не съм офтопик, към Славянко - хората от магазина за трактори на Липник до Омв-то се справят чудесно с маслените магистрали, но ти сигурно си знаеш
Re: Опс
sonny написа:slavianko написа:А то без евридейка не става. Тази така или иначе съм я прежалил вече за експерименти така че живот и здраве ще я почвам. Тез дни ще видя дали ТДС-совият изпускателен колектор ще стане да се пригоди както при теб и малко по малко да се почваREMUS написа:slavianko написа:http://picbg.net/img.php?file=8bde36af7b66a88b.jpg
http://picbg.net/img.php?file=9496e64ee110a6d4.jpg
опа и ти се зарази имаш и евридейка, нали?
Нестава, отся ти казвам
Защо бе сладък?
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Братле тя и моята е с водно ама направо му слагам тапата. Иначе информативно тоя колектор от къде го взехте и колко излезе??? Че сега на мен това ми е на двевен ред и живо се интересувам.nParMaTuK написа:Май сме с еднакви турбини, само че мойта няма водно Иначе с тая долна турбина доста масло ше изтече (изпуши) докато станат нещата, коша става много подреден отгоре но главоболието е голямо. Ето ми го колектора ако все пак мислиш да е долна..И все пак си е масларник цялата работа, след доста изхабени нерви и финанси, но съм на път да ги реша проблемите.
Слъзлива работа..
То ще се чуе братле, споко Само живот и здраве да има.bum_bum написа:мноо ме кефи как полвината форум имат турбини и компресори, а направените коли се броят на пръстите на ръката
п.с. и аз имам компресор, дето седи на един кашон в Сони де
Последна промяна slavianko на 26 Фев 2009, 21:28, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- moni76
- ентусиаст
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
nParMaTuK написа:Дори ако беше казано в "извън темата" пак нямаше да е на място шот си е спамче мнението. Съответно щом дори изявените потребители дрискат по темите, кво остава за новаците? Е за тва няма да има интересни тунинг проекти, щото дори и някой да се прежали и да сподели какво прави, след тва му се сипва с големия черпак и темата или се заключва или човека си затрива проекта.
За да не съм офтопик, към Славянко - хората от магазина за трактори на Липник до Омв-то се справят чудесно с маслените магистрали, но ти сигурно си знаеш
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
Re: Опс
REMUS написа: Защо бе сладък?
М50-то е с квадратни фланци с 4 болта, а на тдс-О е с два болта и е кат на М21-то
ПС М50
тдс-О
ПС2 са като ги гледам двете, има шанс да стане дизеловия, но има шанс да стане на главата, но не си струва според мен по много причини, значи могат да се направт на бай Лазар фланци, които да се хващат за главата, а за тях да се туря дизеларовия, но това може да стане само ако отворите съвпадат. И вече започват проблемите, дори и да стане, чугунения колектор, неможе да се омотае с лента за да негрее в коша, неможе щото е чугунии и ша са сцепи и втория проблем, мисля, че и да се сложи, турбината ще опре в рога. ТДС-а е с по-тясна глава, и има много място, а с тоз кютук, дори и в коша на е34, пак си мисля, че няма стане. Не е толкоз сложно да се пройзведе колектор, така, че мисля няма смисъл Славянко да се дзвери с доработки и преработки на чугуна
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
според мен с преходен фланец (ако не са много далечни размерите на двете глави) ще стане екстра, относително евтино, доста изчистено и най-вече надеждно. с това турбо като че ли не се гонят толкова много коне и без това някакъв модел може ли?
това за лентата по колекторите е... доста надолу в списъка
това за лентата по колекторите е... доста надолу в списъка
nikoror написа:според мен с преходен фланец (ако не са много далечни размерите на двете глави) ще стане екстра, относително евтино, доста изчистено и най-вече надеждно. с това турбо като че ли не се гонят толкова много коне и без това някакъв модел може ли?
това за лентата по колекторите е... доста надолу в списъка
Това с лентата, никога не бих го сложил надолу в списъка, при такъв проект, особено Август месец на пистата
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
slavianko написа:...
За водното, добре си го измислил, иначе колектора го взех от тоя юзър наготово от предишния му проект, та може към него да се обърнеш за подробности ако са актуални нещата при него.
Oyama написа:...
Прав си тука, оправено е
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Опс
Sonny като се замисля имаш право. Ако реша да правя с чугуна трябва така или иначе да правя фланец към главата после фланец към турбинката, после отделно както си написал наистина нямам място точно там и трябва да се изнесе духалката малко напред и там ще си трябва да се правят тръби и като се замисля не знам дали работата и разходите няма да са същите като да си направя директно нов. Проблема е че не знам тук в Русе кой може да ми го направи. Иначе и аз бих могъл но за целта ще ми трябва къде и ще ми е нужно доста време А пък тези ибейските знам че се пукат и не държат хич. Абе ще трябва тези дни да реша какво искам и да се заемам.sonny написа:REMUS написа: Защо бе сладък?
М50-то е с квадратни фланци с 4 болта, а на тдс-О е с два болта и е кат на М21-то
ПС2 са като ги гледам двете, има шанс да стане дизеловия, но има шанс да стане на главата, но не си струва според мен по много причини, значи могат да се направт на бай Лазар фланци, които да се хващат за главата, а за тях да се туря дизеларовия, но това може да стане само ако отворите съвпадат. И вече започват проблемите, дори и да стане, чугунения колектор, неможе да се омотае с лента за да негрее в коша, неможе щото е чугунии и ша са сцепи и втория проблем, мисля, че и да се сложи, турбината ще опре в рога. ТДС-а е с по-тясна глава, и има много място, а с тоз кютук, дори и в коша на е34, пак си мисля, че няма стане. Не е толкоз сложно да се пройзведе колектор, така, че мисля няма смисъл Славянко да се дзвери с доработки и преработки на чугуна
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Опс
slavianko написа:Sonny като се замисля имаш право. Ако реша да правя с чугуна трябва така или иначе да правя фланец към главата после фланец към турбинката, после отделно както си написал наистина нямам място точно там и трябва да се изнесе духалката малко напред и там ще си трябва да се правят тръби и като се замисля не знам дали работата и разходите няма да са същите като да си направя директно нов. Проблема е че не знам тук в Русе кой може да ми го направи. Иначе и аз бих могъл но за целта ще ми трябва къде и ще ми е нужно доста време А пък тези ибейските знам че се пукат и не държат хич. Абе ще трябва тези дни да реша какво искам и да се заемам.sonny написа:REMUS написа: Защо бе сладък?
М50-то е с квадратни фланци с 4 болта, а на тдс-О е с два болта и е кат на М21-то
ПС2 са като ги гледам двете, има шанс да стане дизеловия, но има шанс да стане на главата, но не си струва според мен по много причини, значи могат да се направт на бай Лазар фланци, които да се хващат за главата, а за тях да се туря дизеларовия, но това може да стане само ако отворите съвпадат. И вече започват проблемите, дори и да стане, чугунения колектор, неможе да се омотае с лента за да негрее в коша, неможе щото е чугунии и ша са сцепи и втория проблем, мисля, че и да се сложи, турбината ще опре в рога. ТДС-а е с по-тясна глава, и има много място, а с тоз кютук, дори и в коша на е34, пак си мисля, че няма стане. Не е толкоз сложно да се пройзведе колектор, така, че мисля няма смисъл Славянко да се дзвери с доработки и преработки на чугуна
Аз се сещам само за един или двама, който може да ти направи колектор, но ако имаш място не се занимавай с правени
Re: Опс
sonny написа:REMUS написа: Защо бе сладък?
М50-то е с квадратни фланци с 4 болта, а на тдс-О е с два болта и е кат на М21-то
ПС М50
тдс-О
ПС2 са като ги гледам двете, има шанс да стане дизеловия, но има шанс да стане на главата, но не си струва според мен по много причини, значи могат да се направт на бай Лазар фланци, които да се хващат за главата, а за тях да се туря дизеларовия, но това може да стане само ако отворите съвпадат. И вече започват проблемите, дори и да стане, чугунения колектор, неможе да се омотае с лента за да негрее в коша, неможе щото е чугунии и ша са сцепи и втория проблем, мисля, че и да се сложи, турбината ще опре в рога. ТДС-а е с по-тясна глава, и има много място, а с тоз кютук, дори и в коша на е34, пак си мисля, че няма стане. Не е толкоз сложно да се пройзведе колектор, така, че мисля няма смисъл Славянко да се дзвери с доработки и преработки на чугуна
Е моя като не е увит с нищо к`во му е.
Единствения проблем може да е мястото, другите неща са лесни
Re: Опс
slavianko написа:Sonny като се замисля имаш право. Ако реша да правя с чугуна трябва така или иначе да правя фланец към главата после фланец към турбинката, после отделно както си написал наистина нямам място точно там и трябва да се изнесе духалката малко напред и там ще си трябва да се правят тръби и като се замисля не знам дали работата и разходите няма да са същите като да си направя директно нов. Проблема е че не знам тук в Русе кой може да ми го направи. Иначе и аз бих могъл но за целта ще ми трябва къде и ще ми е нужно доста време А пък тези ибейските знам че се пукат и не държат хич. Абе ще трябва тези дни да реша какво искам и да се заемам.sonny написа:REMUS написа: Защо бе сладък?
М50-то е с квадратни фланци с 4 болта, а на тдс-О е с два болта и е кат на М21-то
ПС2 са като ги гледам двете, има шанс да стане дизеловия, но има шанс да стане на главата, но не си струва според мен по много причини, значи могат да се направт на бай Лазар фланци, които да се хващат за главата, а за тях да се туря дизеларовия, но това може да стане само ако отворите съвпадат. И вече започват проблемите, дори и да стане, чугунения колектор, неможе да се омотае с лента за да негрее в коша, неможе щото е чугунии и ша са сцепи и втория проблем, мисля, че и да се сложи, турбината ще опре в рога. ТДС-а е с по-тясна глава, и има много място, а с тоз кютук, дори и в коша на е34, пак си мисля, че няма стане. Не е толкоз сложно да се пройзведе колектор, така, че мисля няма смисъл Славянко да се дзвери с доработки и преработки на чугуна
Някъде бях чел ,че ICI си беше правил.Ма може и да съм в грешка ... чуй се с него все пак
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани