E34 M50 В25 turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 07 Мар 2009, 21:50

nesko написа:
slavianko написа:Абе мислих мислих и взех че го купих днесИзображениеИзображение
http://picbg.net/img.php?file=0a9c76591e75f6cd.jpg
Идната седмица ще са готови и всички фланци откъм глава, колектор, там за отвеждането на маслото. Дано не съм забравил нещо да кажа на бай стругар :mhihi: :mhihi:
много се радвам че и ти си сериозен като РЕМУСА ако не сте двамата няма да има коражлии из Русе за спорт , каза за дросели сложиси каза за турбина почна са браво само така и за напред :clap: :clap: :clap: и много без аварийни с инхалатора :driving:
Мерси братле.
Междувременно ето и малко снимки от днес. Направиха ми фланеца за връзката с изходящата генерация
http://picbg.net/img.php?file=34cfce87aa5e58e4.jpg
http://picbg.net/img.php?file=f2140de7a197c839.jpg
http://picbg.net/img.php?file=74a9ddd19b091816.jpg
Скъпичко излиза ама поне става като хората.
В понеделник мисля да си поръчам и съединенията за малото дето ще мажат турбинката.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 08 Мар 2009, 0:39

Slavianko , бате пожелавам ти много коне под капака на най- злата петица :twisted:


И да не се връзваш на хейтърите да спреш да пишеш и ти че, няаа да остане свестен човек тука ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 08 Мар 2009, 23:43

бате Славянко,от какво е даунпайпа и на колко мм е :) :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 20 Мар 2009, 13:15

BMWRACING написа:бате Славянко,от какво е даунпайпа и на колко мм е :) :yes:
Веднага след турбото ще е на 76мм
Последна промяна slavianko на 04 Фев 2010, 10:49, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 20 Мар 2009, 13:23

Ето една снимка на фланците с които ще хвана ТДС-овият колектор към главата
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 47712d.jpg
В неделя ще ходя и до Плевен да взема ей това кулерче от Пачо http://www.album.bg/plamen83/images/9810084/ и хем ще погледам малко дрифтец :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 20 Мар 2009, 14:11

Мислил ли си как ще стане прехода от овалните към кръглите отвори ?

П.С. за Благоевското 328 турбо взеха чугунен турбо колектор от Германия за 400 euro.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 20 Мар 2009, 16:06

Joreto написа:Мислил ли си как ще стане прехода от овалните към кръглите отвори ?

П.С. за Благоевското 328 турбо взеха чугунен турбо колектор от Германия за 400 euro.
Не е никак трудно да се направи прехода. В момента бай стругар прави точно това. Утре дори ще ида да му стоя на главата да не обърка нещо.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 20 Мар 2009, 21:07

Не е ли "малко" рестриктивно да запушиш портовете на главата с тоя колектор?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 20 Мар 2009, 22:54

Nikolay1 написа:Не е ли "малко" рестриктивно да запушиш портовете на главата с тоя колектор?
Не е реструктивно. Вътрешният диаметър на портовете на ТДС-совият колектор са същите като на тези на главата. Разликата е във формата на отворите. На главата са елипса а на колектора кръгли ;)
Ето една снимка от колата не един колега с 2.5 литров мотор със същият ТДС-сов колектор.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 81992f.JPG
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 21 Мар 2009, 15:19

А сечението им (лицето) ? :roll:
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 22 Мар 2009, 6:25

Еее вие кво го напъплихте човека :mhihi:
Тоя минус си има и плюсове - през по малкото сечение газовете ше имат по-голяма скорост и ще се развърта по-бързо турбината :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 22 Мар 2009, 6:30

nParMaTuK написа:Еее вие кво го напъплихте човека :mhihi:
Тоя минус си има и плюсове - през по малкото сечение газовете ше имат по-голяма скорост и ще се развърта по-бързо турбината :)
Аз не се притеснявам колега щото в момента колектора е пред мен и добре му знам сечението на отворите и знам и тези на главата. И да има разлика ще е съвсем минимална. Отделно че този вариянт с чугунен дизелов колектор на бензинка е доста изпитан особенно в Русе. Знам две коли по този начин направени които вървят повече от прилично.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 23 Мар 2009, 19:18

Ето го и кулерчето
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 27914m.jpg
Размери 600/300 Днес тъкмо си го взех :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 23 Мар 2009, 19:28

еее честито.значи скоро ще подкарваме :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Мнение от RSxRacer » 23 Мар 2009, 20:05

Явор написа:еее честито.значи скоро ще подкарваме :D


Дай боже! Обещавам снимките да са от мене тия дни :)



п.п Славянски бате,аз съм на линия и чакам сигнал :)
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook