E34 M50 В25 turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 27 Фев 2009, 17:21

Аз ако не ми беше изпаднал тоя бих процедирал така: Избирам си матерял, правя си двата фланеца. Избираш си тръби (зад търговията примерно) и отивам зад закрития пазар има един сервиз за ауспуси, там имат и тръбокрив. Огъват ти тръбите примерно по моя модел дето съм ти пуснал и ти ги точковат. После отиваш при някой с аргон да ти го ушие както трябва, като дългия фланец към главата е завит към някаква глава (щото се измята иначе) и накрая пак при стругаря да ти чалоса двата фланеца и имаш перфектен колектор :D
Последна промяна nParMaTuK на 27 Фев 2009, 17:22, променена общо 1 път
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 27 Фев 2009, 17:22

Ремуса да ти каже, де да одиш и да го правят. Но чугун, не бих турил, най-малкото щот тежи повечко :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 27 Фев 2009, 20:39

sonny написа:Ремуса да ти каже, де да одиш и да го правят. Но чугун, не бих турил, най-малкото щот тежи повечко :D

Оооо ако мога да съм с чугунен в никакъв случай няма да избера правен от тръби и коленца ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 27 Фев 2009, 21:02

REMUS написа:
sonny написа:Ремуса да ти каже, де да одиш и да го правят. Но чугун, не бих турил, най-малкото щот тежи повечко :D

Оооо ако мога да съм с чугунен в никакъв случай няма да избера правен от тръби и коленца ;)
Ремусче гледах аз днес как съм с мястото и ако сложа чугуна фланеца се пада точно до бомбето и тази турбинка е ъпсурд да я сложа там :( :( Другият момент е да сложа чугуна и от фланеца където е към турбината да удължа с тръба и да изнеса напред където имам място но май доста ще се удължи пътя и незнам ... Отделно наистина отворите на чугуна са кръгли а моите на главата са елипсовидни и за целта трябва да направя по дебел фланец а тогава има възможност да не събера дори само колектора.

Ти я кажи къде имаш в предвид че могат да ми направят колекторче тук в Русе :confused:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 27 Фев 2009, 21:19

nParMaTuK написа:Аз ако не ми беше изпаднал тоя бих процедирал така: Избирам си матерял, правя си двата фланеца. Избираш си тръби (зад търговията примерно) и отивам зад закрития пазар има един сервиз за ауспуси, там имат и тръбокрив. Огъват ти тръбите примерно по моя модел дето съм ти пуснал и ти ги точковат. После отиваш при някой с аргон да ти го ушие както трябва, като дългия фланец към главата е завит към някаква глава (щото се измята иначе) и накрая пак при стругаря да ти чалоса двата фланеца и имаш перфектен колектор :D


Вероятно имаш в предвид тръбогиб, но тва нещо става единствено да си огъваш тръби да си правиш креват примерно. При огъването с него се нарушава диаметъра на тръбата и за колектор не го бива. По- добре с коленца и заварки.
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 27 Фев 2009, 22:04

nParMaTuK написа:Слъзлива работа.. :uups:
Изображение
Това твоята кола ли е? И карал ли си я до сега? През тази турбина ще изтича мн масло, много наклонена стои а и този завой който прави маркуча на изходящото масло е направо абсурден. Тия течове дето се виждат по турбото не са от проблеми с входящата магистрала, нали?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 28 Фев 2009, 19:02

bum_bum написа:
nParMaTuK написа:Аз ако не ми беше изпаднал тоя бих процедирал така: Избирам си матерял, правя си двата фланеца. Избираш си тръби (зад търговията примерно) и отивам зад закрития пазар има един сервиз за ауспуси, там имат и тръбокрив. Огъват ти тръбите примерно по моя модел дето съм ти пуснал и ти ги точковат. После отиваш при някой с аргон да ти го ушие както трябва, като дългия фланец към главата е завит към някаква глава (щото се измята иначе) и накрая пак при стругаря да ти чалоса двата фланеца и имаш перфектен колектор :D


Вероятно имаш в предвид тръбогиб, но тва нещо става единствено да си огъваш тръби да си правиш креват примерно. При огъването с него се нарушава диаметъра на тръбата и за колектор не го бива. По- добре с коленца и заварки.


Неколкото тръби дет съм гънал за ролкейджа, стената си остава същата,експериментирах дори когато се сплеска яко от ф38мм да стане от кръг на елипса 30х46 пак няма промяна в дебелината на стената..
Говоря за 3мм стена.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Фев 2009, 19:09

S-stail написа:Вероятно имаш в предвид тръбогиб, но тва нещо става единствено да си огъваш тръби да си правиш креват примерно. При огъването с него се нарушава диаметъра на тръбата и за колектор не го бива. По- добре с коленца и заварки.


Неколкото тръби дет съм гънал за ролкейджа, стената си остава същата,експериментирах дори когато се сплеска яко от ф38мм да стане от кръг на елипса 30х46 пак няма промяна в дебелината на стената..
Говоря за 3мм стена.[/quote]

Скоро се борих с тръбогиби, точно зарад кейдж, но там е х** работа, треа ти направят двайсе кривки, щото нема начин и пак да режеш и да правиш. Колена и заварки, нема друг кадърен начин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 28 Фев 2009, 23:50

Не бих сложил колена в кейдж! Само цели тръби, пък били те и зле нагънати.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 01 Мар 2009, 1:55

S-stail написа:
bum_bum написа:
nParMaTuK написа:Аз ако не ми беше изпаднал тоя бих процедирал така: Избирам си матерял, правя си двата фланеца. Избираш си тръби (зад търговията примерно) и отивам зад закрития пазар има един сервиз за ауспуси, там имат и тръбокрив. Огъват ти тръбите примерно по моя модел дето съм ти пуснал и ти ги точковат. После отиваш при някой с аргон да ти го ушие както трябва, като дългия фланец към главата е завит към някаква глава (щото се измята иначе) и накрая пак при стругаря да ти чалоса двата фланеца и имаш перфектен колектор :D


Вероятно имаш в предвид тръбогиб, но тва нещо става единствено да си огъваш тръби да си правиш креват примерно. При огъването с него се нарушава диаметъра на тръбата и за колектор не го бива. По- добре с коленца и заварки.


Неколкото тръби дет съм гънал за ролкейджа, стената си остава същата,експериментирах дори когато се сплеска яко от ф38мм да стане от кръг на елипса 30х46 пак няма промяна в дебелината на стената..
Говоря за 3мм стена.


Не става въпрос за дебелина на стената. На самото място на прегъване тръбата хлътва и от вътрешната страна се появява "корем". Казват, че при Mandrell VS Crush bent първата пропуска с до около 25% повече въздух. Сони си е сгъвал клетката по малко по- друг начин, с изтегляне и за не толкова големи завои явно е доста добре. За генерации обаче си мисля, че с техниката, която имаме в Бг е по- добре с колена. На мен в специалистите в Крафт успяха да ми накъдрят оригиналната тръба на Себринга в опит да я напаснат към другите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 01 Мар 2009, 2:17

Moже и така:
И тва сичкото желязо се събра в коша нa e36 без рязане на купето.
Ето линкче: http://boostjunky.com/gallery/Turbo-System-Build?page=1



Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 01 Мар 2009, 3:08

Тия направо да бяха направили айфеловата кула там :mhihi: ... респект за размера на турбинката обаче. 8)
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 01 Мар 2009, 22:18

Oyama написа:Не бих сложил колена в кейдж! Само цели тръби, пък били те и зле нагънати.


А кой ти говори за колена в кейдж бе. Дадох го за пример, че съм им видял машините и съм прецвнил, че на техните машини кривка за колектор нестаа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 06 Мар 2009, 22:35

Абе мислих мислих и взех че го купих днесИзображениеИзображение
http://picbg.net/img.php?file=0a9c76591e75f6cd.jpg
Идната седмица ще са готови и всички фланци откъм глава, колектор, там за отвеждането на маслото. Дано не съм забравил нещо да кажа на бай стругар :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Re: re

Мнение от nesko » 07 Мар 2009, 20:30

slavianko написа:Абе мислих мислих и взех че го купих днесИзображениеИзображение
http://picbg.net/img.php?file=0a9c76591e75f6cd.jpg
Идната седмица ще са готови и всички фланци откъм глава, колектор, там за отвеждането на маслото. Дано не съм забравил нещо да кажа на бай стругар :mhihi: :mhihi:
много се радвам че и ти си сериозен като РЕМУСА ако не сте двамата няма да има коражлии из Русе за спорт , каза за дросели сложиси каза за турбина почна са браво само така и за напред :clap: :clap: :clap: и много без аварийни с инхалатора :driving:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook