E34 M50 В25 turbo
Модератор: bum_bum
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Аз ако не ми беше изпаднал тоя бих процедирал така: Избирам си матерял, правя си двата фланеца. Избираш си тръби (зад търговията примерно) и отивам зад закрития пазар има един сервиз за ауспуси, там имат и тръбокрив. Огъват ти тръбите примерно по моя модел дето съм ти пуснал и ти ги точковат. После отиваш при някой с аргон да ти го ушие както трябва, като дългия фланец към главата е завит към някаква глава (щото се измята иначе) и накрая пак при стругаря да ти чалоса двата фланеца и имаш перфектен колектор
Последна промяна nParMaTuK на 27 Фев 2009, 17:22, променена общо 1 път
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Ремусче гледах аз днес как съм с мястото и ако сложа чугуна фланеца се пада точно до бомбето и тази турбинка е ъпсурд да я сложа там Другият момент е да сложа чугуна и от фланеца където е към турбината да удължа с тръба и да изнеса напред където имам място но май доста ще се удължи пътя и незнам ... Отделно наистина отворите на чугуна са кръгли а моите на главата са елипсовидни и за целта трябва да направя по дебел фланец а тогава има възможност да не събера дори само колектора.REMUS написа:sonny написа:Ремуса да ти каже, де да одиш и да го правят. Но чугун, не бих турил, най-малкото щот тежи повечко
Оооо ако мога да съм с чугунен в никакъв случай няма да избера правен от тръби и коленца
Ти я кажи къде имаш в предвид че могат да ми направят колекторче тук в Русе
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
nParMaTuK написа:Аз ако не ми беше изпаднал тоя бих процедирал така: Избирам си матерял, правя си двата фланеца. Избираш си тръби (зад търговията примерно) и отивам зад закрития пазар има един сервиз за ауспуси, там имат и тръбокрив. Огъват ти тръбите примерно по моя модел дето съм ти пуснал и ти ги точковат. После отиваш при някой с аргон да ти го ушие както трябва, като дългия фланец към главата е завит към някаква глава (щото се измята иначе) и накрая пак при стругаря да ти чалоса двата фланеца и имаш перфектен колектор
Вероятно имаш в предвид тръбогиб, но тва нещо става единствено да си огъваш тръби да си правиш креват примерно. При огъването с него се нарушава диаметъра на тръбата и за колектор не го бива. По- добре с коленца и заварки.
Това твоята кола ли е? И карал ли си я до сега? През тази турбина ще изтича мн масло, много наклонена стои а и този завой който прави маркуча на изходящото масло е направо абсурден. Тия течове дето се виждат по турбото не са от проблеми с входящата магистрала, нали?nParMaTuK написа:Слъзлива работа..
е21 345 0-402м 12.18
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
bum_bum написа:nParMaTuK написа:Аз ако не ми беше изпаднал тоя бих процедирал така: Избирам си матерял, правя си двата фланеца. Избираш си тръби (зад търговията примерно) и отивам зад закрития пазар има един сервиз за ауспуси, там имат и тръбокрив. Огъват ти тръбите примерно по моя модел дето съм ти пуснал и ти ги точковат. После отиваш при някой с аргон да ти го ушие както трябва, като дългия фланец към главата е завит към някаква глава (щото се измята иначе) и накрая пак при стругаря да ти чалоса двата фланеца и имаш перфектен колектор
Вероятно имаш в предвид тръбогиб, но тва нещо става единствено да си огъваш тръби да си правиш креват примерно. При огъването с него се нарушава диаметъра на тръбата и за колектор не го бива. По- добре с коленца и заварки.
Неколкото тръби дет съм гънал за ролкейджа, стената си остава същата,експериментирах дори когато се сплеска яко от ф38мм да стане от кръг на елипса 30х46 пак няма промяна в дебелината на стената..
Говоря за 3мм стена.
S-stail написа:Вероятно имаш в предвид тръбогиб, но тва нещо става единствено да си огъваш тръби да си правиш креват примерно. При огъването с него се нарушава диаметъра на тръбата и за колектор не го бива. По- добре с коленца и заварки.
Неколкото тръби дет съм гънал за ролкейджа, стената си остава същата,експериментирах дори когато се сплеска яко от ф38мм да стане от кръг на елипса 30х46 пак няма промяна в дебелината на стената..
Говоря за 3мм стена.[/quote]
Скоро се борих с тръбогиби, точно зарад кейдж, но там е х** работа, треа ти направят двайсе кривки, щото нема начин и пак да режеш и да правиш. Колена и заварки, нема друг кадърен начин.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
S-stail написа:bum_bum написа:nParMaTuK написа:Аз ако не ми беше изпаднал тоя бих процедирал така: Избирам си матерял, правя си двата фланеца. Избираш си тръби (зад търговията примерно) и отивам зад закрития пазар има един сервиз за ауспуси, там имат и тръбокрив. Огъват ти тръбите примерно по моя модел дето съм ти пуснал и ти ги точковат. После отиваш при някой с аргон да ти го ушие както трябва, като дългия фланец към главата е завит към някаква глава (щото се измята иначе) и накрая пак при стругаря да ти чалоса двата фланеца и имаш перфектен колектор
Вероятно имаш в предвид тръбогиб, но тва нещо става единствено да си огъваш тръби да си правиш креват примерно. При огъването с него се нарушава диаметъра на тръбата и за колектор не го бива. По- добре с коленца и заварки.
Неколкото тръби дет съм гънал за ролкейджа, стената си остава същата,експериментирах дори когато се сплеска яко от ф38мм да стане от кръг на елипса 30х46 пак няма промяна в дебелината на стената..
Говоря за 3мм стена.
Не става въпрос за дебелина на стената. На самото място на прегъване тръбата хлътва и от вътрешната страна се появява "корем". Казват, че при Mandrell VS Crush bent първата пропуска с до около 25% повече въздух. Сони си е сгъвал клетката по малко по- друг начин, с изтегляне и за не толкова големи завои явно е доста добре. За генерации обаче си мисля, че с техниката, която имаме в Бг е по- добре с колена. На мен в специалистите в Крафт успяха да ми накъдрят оригиналната тръба на Себринга в опит да я напаснат към другите.
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Moже и така:
И тва сичкото желязо се събра в коша нa e36 без рязане на купето.
Ето линкче: http://boostjunky.com/gallery/Turbo-System-Build?page=1
И тва сичкото желязо се събра в коша нa e36 без рязане на купето.
Ето линкче: http://boostjunky.com/gallery/Turbo-System-Build?page=1
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Абе мислих мислих и взех че го купих днес
http://picbg.net/img.php?file=0a9c76591e75f6cd.jpg
Идната седмица ще са готови и всички фланци откъм глава, колектор, там за отвеждането на маслото. Дано не съм забравил нещо да кажа на бай стругар
http://picbg.net/img.php?file=0a9c76591e75f6cd.jpg
Идната седмица ще са готови и всички фланци откъм глава, колектор, там за отвеждането на маслото. Дано не съм забравил нещо да кажа на бай стругар
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nesko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: re
много се радвам че и ти си сериозен като РЕМУСА ако не сте двамата няма да има коражлии из Русе за спорт , каза за дросели сложиси каза за турбина почна са браво само така и за напред и много без аварийни с инхалатораslavianko написа:Абе мислих мислих и взех че го купих днес
http://picbg.net/img.php?file=0a9c76591e75f6cd.jpg
Идната седмица ще са готови и всички фланци откъм глава, колектор, там за отвеждането на маслото. Дано не съм забравил нещо да кажа на бай стругар
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани