Още коне за М3 ?

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2148
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: Passat

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от b2 » 20 Юли 2012, 16:59

Cometic MLS гарнитурата в някой момент издаде багажа и почна да надува охладителната система при бууст.
Аз това и очаквах предвид всеобщото мнение за тях в тунинг средите. :lol:
Новата гарнитура е PPF Cooper Ring, която е на принципа на O-Ring-ването, но не се налага фрезоване на блока. Шведите твърдят, че държи колкото о-рингнат блок и общо взето го доказват пълно е със турбо зверове 600+ коня с такава гарнитура.

Ринговете изглеждат много интересно. От към блока са с плоска повърхност, а от към главата са назъбени и при стягане буквално се впиват в алумуниевата глава. Ако има време ще сглобяваме този уикенд, ако не другия. Ето малко снимки:

Изображение

Изображение

Изображение
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от BULL3T » 03 Авг 2012, 22:06

Като говорех за тая гарнитура миналата година,всички ме гледаха и викаха ти си ебаси глупака... За кво ти е тва,като има оринг... Ще ти кажа че по яко от тва няма... О-ринга е отживелица с тая гарнитура вече...

Това нещо поне до 2.5 бара няма да мръдне...Стягайте със АРП-тата и давайте газ... Ще строшите мотора ,ама гарнитурата няма да духне... Гарантирам ви... Аз стягах на 12 кг но мисля че прекалих...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2148
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: Passat

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от b2 » 04 Авг 2012, 19:45

Така е да..

Между другото точно за стягането имаше неяснота..
Защото по принцип няма нищо специфично за гарнитурата - стягаш както е по спецификация на шпилките.
Да ама точно на този модел шпилки пише на 3 равни стъпки до 145нм, което е адски много и очевидно грешно.
Андреас каза, че ги стягат първо на 60нм после на 105нм и са готови затова и ние така ще направим.
Като се разрових и разчетох по въпроса за стягането на главата излезоха доста противоречия и общо взето се очертават два основни метода:
- стягане до определен въртящ момент
- първоначално стягане до някакъв нисък въртящ момент и от там нататък дозатягане определени градуси. Примерно в по-старите версии на ARP шпилките е пишело да стягаш до ~50нм и после два пъти по 90 градуса.

Втория метод си има съвсем логично обяснение, че мерейки само необходимия въртящ момент за затягане той много повече отразява силата необходима да преодолее триенето отколкото самото стягане на главата към блока (приблизително 90% към 10%). Тоест има доста променливи, което води до неточност.
Огромно влияние има използваната смазка в необходимата сила за стягане..
Промяната в указанията на АРП идва с новия модел смазка, която включват в китовете си, като те твърдят, че тя е толкова добра, че позволява достатъчна точност и повторяемост, така че първия метод да бъде достатъчно надежден.

Аз съм склонен на 100% да се доверя на Андреас (ППФ). За мен това е човека заслужаващ най-голямо доверие поне за нещата, които ние се опитваме да правим. :D Естествено не е особено словоухотлив, но като пазаруваш от него няма начин да не отговори, дори и на тъп въпрос. :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от TOM » 05 Авг 2012, 1:31

BULL3T написа:Като говорех за тая гарнитура миналата година,всички ме гледаха и викаха ти си ебаси глупака... За кво ти е тва,като има оринг... Ще ти кажа че по яко от тва няма... О-ринга е отживелица с тая гарнитура вече...

Това нещо поне до 2.5 бара няма да мръдне...Стягайте със АРП-тата и давайте газ... Ще строшите мотора ,ама гарнитурата няма да духне... Гарантирам ви... Аз стягах на 12 кг но мисля че прекалих...


Oтживелица викаш...и защо да е отживелица? В смисъл стара технология и не върши работа, или пък е много скъпа и неефективна? Аз бих се въздържал от такива коментари! Съвсем отговормо мога да заявя че О-рингването не само не е отживелица ами си е супер надеждно и евтино!!! За нас това е най-важното, много надеждно и колкото е възможно по-малко пари. Имаме кола 700 коня с О-ринг, след като държи, защо да давам 600 или повече лева за гарнитура? И за какво ми е гарнитурата да издържи повече от двигателя? Тя не издържа когато има някакъв проблем, което е добре, защото действа като бушон и по-добре гарнитурка отколкото всичко!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2148
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: Passat

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от b2 » 05 Авг 2012, 9:41

Мъдро мнение. На 100% съм съгласен.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от S-stail » 06 Авг 2012, 7:41

По добре гарнитурката да е слабото място м/у глава-блок като вид бушон отколкото
обратното.Разбира всичко си има граници.
Аз карам на 1.5бара със гьотце без о-ринг..........просто последния път ме домързя да наредя телта в каналите и
затворих така.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 781
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е30; E30 isTouring; Е34; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от TheStorm » 06 Авг 2012, 12:07

А има ли вариант само с канали за О-ринг и нормална гарнитура. Като така гарнитурата се впива в канала и самата тя си прави о-ринговането? Всичкото това може би с шпилки и малко повече натягане ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от S-stail » 06 Авг 2012, 20:38

Ами има разбира се,но със тел в каналите е много по-добре.
Просто няма смисъл от каналите ако няма да се слага тел.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: F10 M550d или 1M Coupe или E46 M3

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Zagy » 06 Авг 2012, 21:32

А ако самата гарнитура си има метални (медни или алуминиеви) втулки при ризите? Няма ли при стягане метала на втулките да се "влее" в каналите и по тоя начин да се закотви там?
Si non confectus, non reficiat.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от BULL3T » 12 Авг 2012, 0:48

TOM написа:
BULL3T написа:Като говорех за тая гарнитура миналата година,всички ме гледаха и викаха ти си ебаси глупака... За кво ти е тва,като има оринг... Ще ти кажа че по яко от тва няма... О-ринга е отживелица с тая гарнитура вече...

Това нещо поне до 2.5 бара няма да мръдне...Стягайте със АРП-тата и давайте газ... Ще строшите мотора ,ама гарнитурата няма да духне... Гарантирам ви... Аз стягах на 12 кг но мисля че прекалих...


Oтживелица викаш...и защо да е отживелица? В смисъл стара технология и не върши работа, или пък е много скъпа и неефективна? Аз бих се въздържал от такива коментари! Съвсем отговормо мога да заявя че О-рингването не само не е отживелица ами си е супер надеждно и евтино!!! За нас това е най-важното, много надеждно и колкото е възможно по-малко пари. Имаме кола 700 коня с О-ринг, след като държи, защо да давам 600 или повече лева за гарнитура? И за какво ми е гарнитурата да издържи повече от двигателя? Тя не издържа когато има някакъв проблем, което е добре, защото действа като бушон и по-добре гарнитурка отколкото всичко!


Том,като бях преди месец до вас,си говорих с хахавия. Казах му,разбира се че ще о-ринговаш 5 пъти по-евтино е и също толкова ефективно... Казвам че е отживелица,защото когато имаш парите за такава гарнитура о-ринга изглежда като скрап тунинг... Се пак хората са я направили тая гарнитура с цел да се продава и да е брутално сигурна! Не съм чувал нито за духнал о-ринг нито за духнала Athena,но се пак трябва да се съгласиш,че ако имаш парите,нищо не ти пречи да земеш тази гарнитура... На проект за мотор от 20 бона примерно, гарнитурата е нормално да я земеш. А за проект като техния о-ринга ще е селяния...(без да се обиждаш) На фона на парите за V-PEC-a дето са дали тая гарнитура е без пари...

Zagy написа:А ако самата гарнитура си има метални (медни или алуминиеви) втулки при ризите? Няма ли при стягане метала на втулките да се "влее" в каналите и по тоя начин да се закотви там?


За какви втулки при ризите говориш?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от slavianko » 05 Сеп 2012, 3:20

Дори и да имах достатъчно пари че да не ме бъркат да ги дам за такава гарнитура пак бих си о-ринговал блока. За мен е много по интересно да направя нещо сам, също толкова ефективно и много по евтино отколкото да купя наготово. Удоволствието от това да си го изработиш сам е несравнимо.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2246
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от BT9028BA » 09 Юни 2013, 23:02

Някакво развитие по колата има ли

Предишна

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook