Още коне за М3 ?

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 25 Фев 2009, 22:20

Oyama написа:
AlibiTu написа:
П.С.2: Наскоро гледах едно Е34 М5 Т с 1000 коня как дава 12.3 на 1/4 миля и 230+ терминална ... това май му се викаше Супра-ефект :mhihi:


12.3 не е ли доста бавно кат за 1000 коня :roll: ?


http://www.youtube.com/watch?v=qJj1rSXo3Lc&feature=related ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 25 Фев 2009, 22:59

Oyama написа:
AlibiTu написа:
П.С.2: Наскоро гледах едно Е34 М5 Т с 1000 коня как дава 12.3 на 1/4 миля и 230+ терминална ... това май му се викаше Супра-ефект :mhihi:


12.3 не е ли доста бавно кат за 1000 коня :roll: ?


доста бавно е, ако беше нисан 1000 коня 11-ки щеше да дава

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

докъде сме...

Мнение от Hammerfall » 15 Апр 2009, 20:52

Сега ще кача малко снимки да видите докъде сме я докарали :
Малко инфо за чарковете: (благодарение на AlibiТu (Деян)
Турбина "Turbonetics", бутала "JE", окачване и спирачки "D2", шпилки "ARP", гарнитура "Cometic", изпускателен колектор "SPA", биели "Eagle Conrod",лагери осн. и биелни „Vac Performance”,бенз. помпа "Bosch Motorsport",инжектори Bosch 750 сс, керамичен съединител к-т, тампони "Powerflex", доп. маслен резервоар, интеркулер, ел. перка на радиатора, "Apexi" бууст контролер -мнооооого електроника и т.н. че не ми се пише....
Последна промяна Hammerfall на 15 Апр 2009, 22:24, променена общо 3 пъти
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 15 Апр 2009, 21:37

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 15 Апр 2009, 23:05

Малко по-подробно за частите. Избора им беше с подкрепата на Том, на който пък аз му благодаря ;)

Шаси и ходова част:
- 330мм 8 бутални D2 спирачки (отпред)
- Оригиналните спирачки отзад, но с EDC Redstuff накладки
- Спирачно масло Castrol SRF
- Комплект Powerflex полиоретанови тампони навсякъде
- М разпънка отпред
и т.н. по освежаването на ходова част и шаси.

Електорники:
- АЕМ ЕКУ
- Аpexi AVC-R бууст контролер
- АЕМ UEGO Широколентова сонда с уред
- KS-3 система за детонацийте

Мотор:
- JE Pistons 8.5:1 (+ total sealed rings + moly coated и т.н.)
- Еаgle Биели (H-Beam)
- Cometic (многопластова метална гарнитура)
- ARP шпилки
- ARP биелни болтове
- Turbonetics GTK 650 T4
- Tial Уестгейт 41мм
- Clutch Masters Стейдж 4 с 6 пера съединител
- 750цц Siemens инжектори
- SPA Турбоколектор Т4
- EM Racing блоу офф
- SPAL ел. перка
- Bosch моторспорт бензинова помпа 325 литра на час

сигурно съм изпуснал нещо, но като е готова колата ще има по-подробно инфо.

Аммм ... целта ще е около 600 к.с. ... на двигателя. Колата ще си запази всичките екстри и ще е просто стрийт кола.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 15 Апр 2009, 23:12

AlibiTu написа:Малко по-подробно за частите. Избора им беше с подкрепата на Том, на който пък аз му благодаря ;)

Шаси и ходова част:
- 330мм 8 бутални D2 спирачки (отпред)
- Оригиналните спирачки отзад, но с EDC Redstuff накладки


съвет ... сложи си и отзад
аз пробвах с такива само отпред и с регулатор ама пак задните издишат сериозно. Задните дискове загряват ужасно а предните не са разбрали, че трябва да загряваат
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 15 Апр 2009, 23:38

Sharo написа:
AlibiTu написа:Малко по-подробно за частите. Избора им беше с подкрепата на Том, на който пък аз му благодаря ;)

Шаси и ходова част:
- 330мм 8 бутални D2 спирачки (отпред)
- Оригиналните спирачки отзад, но с EDC Redstuff накладки


съвет ... сложи си и отзад
аз пробвах с такива само отпред и с регулатор ама пак задните издишат сериозно. Задните дискове загряват ужасно а предните не са разбрали, че трябва да загряваат


Ще предам на Шефа. Мерси за съвета ;) Аз съм само отдел мениджмънт и контролинг :mhihi:

Приемат се с по-широки обятия критиките и съветите, пред хвалбите.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 16 Апр 2009, 9:57

AlibiTu написа:
Електорники:
- KS-3 система за детонацийте


Я дай по подробно за тва :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Ей го :

Мнение от Hammerfall » 16 Апр 2009, 11:49

Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

малко снимки

Мнение от Hammerfall » 06 Май 2009, 20:02

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1677
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 15 Май 2009, 14:36

брей тя голям звяр ще стане тая кола бе.Скоро ще излезе ли от манипулационната?
:driving: :dunno: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 15 Май 2009, 18:42

AlibiTu написа:
Sharo написа:
AlibiTu написа:Малко по-подробно за частите. Избора им беше с подкрепата на Том, на който пък аз му благодаря ;)

Шаси и ходова част:
- 330мм 8 бутални D2 спирачки (отпред)
- Оригиналните спирачки отзад, но с EDC Redstuff накладки


съвет ... сложи си и отзад
аз пробвах с такива само отпред и с регулатор ама пак задните издишат сериозно. Задните дискове загряват ужасно а предните не са разбрали, че трябва да загряваат


Ще предам на Шефа. Мерси за съвета ;) Аз съм само отдел мениджмънт и контролинг :mhihi:

Приемат се с по-широки обятия критиките и съветите, пред хвалбите.


Аз да допълня, че за разлика от други производители, където задните дискове ги дават по-малки, при D2 трябва да сложиш същия размер дискове и отзад.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

аха

Мнение от Hammerfall » 17 Май 2009, 20:32

Монтирахме интеркулера, беше трудно решението на въпроса, тъй като не искахме външно да се променя вида на колата и да се премахва климатика, а стандартните размери кулери не вършат работа в този случай. Решихме и генерацията - 90мм супра.
Иначе чакаме частите за мотора и продължаваме. :yes:
Задни дискове ще сложим разбира се-в момента май не и трябват ;)
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 17 Май 2009, 20:46

Kъв кулер сте сложили? Тоя в галерията ми пасва без преправяне, че даже и клима си имам и за въздуховоди място има :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Нови въпроси

Мнение от Hammerfall » 28 Май 2009, 21:15

С интеркулера въпросът е решен - монтирахме оригинален френски - всичко ще си функционира. Сега търсим информация за изработката на еърбокса, но никакви идеи в темата, която пуснах отделно.
Новите въпроси са относно изработката на генерацията, маслените пътища и вентилацията на картера, която е доста усложнена при S50B32.
Моля знаещите за съвет.
P.S.Няма ограничения за материали и машини.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook