Още коне за М3 ?

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Hammerfall » 11 Фев 2011, 16:53

Веднага щом имаме някакви впечтления, ще пиша. Това няма да е много скоро,но...
Засега само един проблем възникна - венеца е със 112 зъба вместо 113, както изрично им казахме при поръчката :kuku:
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от b2 » 13 Фев 2011, 10:34

По темата за по-лекия маховик намерих интересна статия с истински цифри от дино рънове преди/след:
http://www.europeancarweb.com/projectca ... index.html
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Sharo » 13 Фев 2011, 12:56

Моя и той пътува към мене. Убедихме ги да ми направят някакъв по тежък на 2/3 от стоковия пък ще видим. Мен лично ме притеснява кака ще се държи при сваляне на предавки и намаляване на скороста. Ще видим кво ще стане, вие кога планирате пусков срок
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Stage 2 - продължение...

Мнение от Hammerfall » 27 Юни 2011, 20:56

След забавянето, Stage-2 продължава :
Основен ремонт на мотора :banghead:
6 степенна ръчна ск. кутия,
съединител с маховик ClutchMasters
850 SERIES – (8.50” Twin Disc),
Race Logic - лънч и тракшън контрол,
Vi-Pec - V88 електроника

Изображение
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от b2 » 03 Юли 2011, 20:37

Беше супер ползотворен уикенд :)
Най-накрая запалихме с ViPEC-а. Адски съм доволен, абсолютно никакви изненади всичко работи бетон. Общо взето запали от раз. Тунинга е на светлинни години от предишния вариянт с пигибека. Колко е лесно и удобно като виждаш всичко на един екран и не гадаеш а знаеш и си сигурен точно какво става. пигибеци и сток екута да лъжеш е мъчение направо...

Ето едно много кратичко клипче демонстрация на управлението на ваноса в движение:
http://www.youtube.com/watch?v=NHXFjGmK34k
колата върви на празен ход в изходно положение на валовете - смукателен на most retarded и изпускателен на most advanced положение. Това е оптималното за спокоен празен ход и голям вакуум.
след това давам предварение 10 градуса на смукателния вал
след това 20, после пак 10 и го връщам в изходно положение.
Звука е гаден и не се усеща, но ако забележите как се променя MAP-а ще видите, че предварение на смукателния вал не се отразява добре на празния ход :D

Има чувствително подобрение в респонса с по-лекия маховик. Другата седмица като е готов педала на съединителя ще видим вече в движение как е.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Дилян Пенчев » 23 Яну 2012, 21:53

Има ли някакво движение по този проект ?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от b2 » 23 Яну 2012, 23:50

Нищо, което си струва споделянето :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от BT9028BA » 10 Май 2012, 12:01

b2 написа:Нищо, което си струва споделянето :)


Някакво развитие

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от b2 » 12 Май 2012, 9:55

Сигурно ще станат 6 месеца откакто колата седи дигната на подемника без никой да я е пипал. Всички части са налични, ама няма кой да се занимава. :( Лятото дай-боже да остане време. Поуката е че начинанието освен пари изисква много време, търпение и сериозен подход.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от kiko » 12 Май 2012, 16:28

пичове стегнете се ,грехота е такъв сериозен проект като вашия да седи в гаража а не да давате яката газ по улиците :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от b2 » 25 Май 2012, 23:50

Сега почивните дни се позанимавахме.
Нищо интересно за споделяне освен задните спирачки.
Досега колата беше с преди d2 330mm 8-бутални и задни оригиналните. Сега вече е и отзад с D2 330mm. Разликата е осезаема. Стандартните задни дискове посиняха за нула време :)

Другото е чисто нова турбина пак същата GTK-650. Старата /също чисто нова/ изкара ~ 500км. В момента отичането на долната турбина е с 25мм маркуч директно в картера, който стига реално под нивото на маслото. Всичко изглежда ОК. В крайна сметка не е нужно да е сложно за да работи. :)

Сменихме и блоуофа. Стария беше някъв измислен 25мм незнайно защо избран. :)

Новия аз го избирах и заложих на сигурно:
Изображение

PPF 75mm :D

Една снимка точно като я свалихме от подемника след месеци седене:
Изображение

Ще се повторя за електрониката, но Vi-PEC-а мноу ма кефи :D
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от ///Явор » 26 Май 2012, 9:07

не,че разбирам,ама отичането ако е под нивото на маслото...като върнеш газта ще пуши
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от b2 » 26 Май 2012, 9:25

И ние тъй си мислихме и затова правихме сложни схеми с помпи и глупости, заради които чисто нова турбина си замина.
Видях, че шведите го правят тоя номер и твърдят, че няма никакъв проблем. Решихме да пробваме така и вече два дни няма следи от припушване. И самите въздушни пътища са сухи и чисти както никога досега. Не мога да се изкажа крайно и аз не ги разбирам, но на мен ми се струва читаво. Засега е в експериментална фаза :)

Ето и темата на шведите, за съжаление снимките ги няма вече:
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... +oljeretur
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от Sharo » 27 Май 2012, 21:54

b2 написа:И ние тъй си мислихме и затова правихме сложни схеми с помпи и глупости, заради които чисто нова турбина си замина.
Видях, че шведите го правят тоя номер и твърдят, че няма никакъв проблем. Решихме да пробваме така и вече два дни няма следи от припушване. И самите въздушни пътища са сухи и чисти както никога досега. Не мога да се изкажа крайно и аз не ги разбирам, но на мен ми се струва читаво. Засега е в експериментална фаза :)

Ето и темата на шведите, за съжаление снимките ги няма вече:
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... +oljeretur


проблема ще идва при яко натоварване и връщане на педала .. на място май нама как да се получи ...
другото е при натоварване на колата по завой .. страничното G ще окаже влиания и не е ясно дали ще може се оттече маслото
те затова повечето предпочитат горни турбини, че пътя до картера е дълъг

поне по форумите така казват
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Още коне за М3 ?

Мнение от S-stail » 29 Май 2012, 12:47

Доста коли от ВАГ групата ползват оттачане директно в пропката на картера за изтачане на маслото.
Аз от три долни тирбини дет съм имал на моя мотор няма такава дет да е пушила.Фланеца за оттачането
от централното тяло винаги се е падъл на нивото на маслото в картера.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook