Още коне за М3 ?
Модератор: bum_bum
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Много читав кит ми изглежда на мен. .... дали ще стигне да счупи СМГ-то
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
ее,у сливена 00г хилмнетата търкаляха ем-ца,ма ква беше ,бая гърнета имаше!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
aha
И на мен този кит ми хареса...
Само да видим как ще се разбере с европейския мотор.
СМГ-то си заминава така или иначе - то е докато издържи
Само да видим как ще се разбере с европейския мотор.
СМГ-то си заминава така или иначе - то е докато издържи
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
Не е ли по-правилно, и по-точно единствен вариант, не темата да си замине, а този който не пише по темата или пише безмислени постове и само дразни? Не е правилно да му се заключва темата на човека щото някви си нямат какво да правят и акат тукаrtzankov написа:Още една приказка за НЕЩО различно от М3-ка и темата хваща пътя
е21 345 0-402м 12.18
Няма да ми е първия бан, но ще е единствения за опит да помагам на хората.
Eто ви един сценарий за хора дето не обичат евтиното http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... hlight=ess
Eто ви един сценарий за хора дето не обичат евтиното http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... hlight=ess
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
е ти пък как му помогна като му каза, че няма смисъл, щото S50 бил скапан двигател.
Иначе въпросния кит, който Oxam даде го има на доста по- приемлива цена, около 35- 40% по- евтин
Иначе въпросния кит, който Oxam даде го има на доста по- приемлива цена, около 35- 40% по- евтин
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Още
Значи да добавя - мотора ще се прави и той - няма смисъл да го чупим за проба
СМГ-то ще се маха, след като се видят резултатите от работата на мотора. Тогава и ще се слагат съединител, прит. диск и олекотен маховик.
Давайте идеи и за добро окачване и спир.система.
Надеждата ми беше да има човек във форума, който да каже каква да бъде конфигурацията от начало до края - турбина такава,бутала такива, биели такива, инжектори такива... Защото съвкупност от много добри сами за себе си компоненти не биха дали най-добрия резултат, струва ми се.
Друго, което става ясно напоследък е да се мине на турбо компресор - явно там възможностите за избор са много по-големи, може би поради по-големия интерес към турбото в Европа, за разлика от задокеанските братя, но там пък разработките на китовете са за тяхната версия основно.
В сегашното си сътояние колата е тетствана само със CLS-а(чипван) на 400м. - пада с кола и половина, но после(след 400-те) М-ката бие.
Отдавам го на бавната кутия, защото сила има, но до 3-та върти гуми, за разлика от по-интелигентното превключване при Мерцедеса, където няма такъв момент. Просто искахме да видим откъде започваме преди да я разкостваме.
Ще ви държа в течение за развитието на проекта,надявам се да е интересно. Идеята е да има едно бързо БМВ, защото от това, което съм виждал по съборите и състезанията, май само 1-2 стокови М-ки се появяват и май много не им се чупят
Знам за наличието на няколко тунингови фирми в БГ, но струва ми се нямат особено голям опит с марката, а и много по-интересно ще е какво ще роди колективния опит и знания на няколко хиляди болни от болестта БМВ мозъци
СМГ-то ще се маха, след като се видят резултатите от работата на мотора. Тогава и ще се слагат съединител, прит. диск и олекотен маховик.
Давайте идеи и за добро окачване и спир.система.
Надеждата ми беше да има човек във форума, който да каже каква да бъде конфигурацията от начало до края - турбина такава,бутала такива, биели такива, инжектори такива... Защото съвкупност от много добри сами за себе си компоненти не биха дали най-добрия резултат, струва ми се.
Друго, което става ясно напоследък е да се мине на турбо компресор - явно там възможностите за избор са много по-големи, може би поради по-големия интерес към турбото в Европа, за разлика от задокеанските братя, но там пък разработките на китовете са за тяхната версия основно.
В сегашното си сътояние колата е тетствана само със CLS-а(чипван) на 400м. - пада с кола и половина, но после(след 400-те) М-ката бие.
Отдавам го на бавната кутия, защото сила има, но до 3-та върти гуми, за разлика от по-интелигентното превключване при Мерцедеса, където няма такъв момент. Просто искахме да видим откъде започваме преди да я разкостваме.
Ще ви държа в течение за развитието на проекта,надявам се да е интересно. Идеята е да има едно бързо БМВ, защото от това, което съм виждал по съборите и състезанията, май само 1-2 стокови М-ки се появяват и май много не им се чупят
Знам за наличието на няколко тунингови фирми в БГ, но струва ми се нямат особено голям опит с марката, а и много по-интересно ще е какво ще роди колективния опит и знания на няколко хиляди болни от болестта БМВ мозъци
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
Имаше някъде една тема в тунинг.бг, и там Келеша именно за тия чуждестранни фирми обясняваше, че като стане като на колегата с Е60то и ко праим после, свирки!Не мога да разбера защо при наличието вече на разбиращи хора в бг, се изсипват една камара пари за разни прехвалени дебелосерци от чужбината!И в крайна сметка ефекта е подобен като на нашите гаражни разбирковци(да не се обиди някой сега )Погледнете само в София Хеед Ауто и Драг Пауър кви коли правят, не ви ли стигат като доказателство за професионализъм, а едва ли ще вземат повече от ЕСС!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Да ве, то щото е пълно с хора на тяхното ниво за това хората с много пари, които се опитват да си направят коли за 400м все още дават резултати, които в Европа или Щатите са ги давали преди повече от 10 години..
По темата, JE бутала, около 1600 долара със сичките екстри- gapless сегменти, керамично покритие на главата и молибденово на страните на буталото, разни дупки и т.н.., Игъл Род, май най- евтините биели с добро качество са около 680 долара заедно с АРП болтовете, пак АРП болтове за главата са около 200 долара, гарнитура може и тук да си изрежеш за да не се набутваш за Кометик. 6 степенна кутия може да си намериш на добри пари от Англия, ако има кой да ти я докара ще се върже под 1000лв. Компресор кита за който Oxam спомена на Race Marque може да се намери за около 5500 долара, вместо обявените 8000 в сайта, в него влизат и необходимите инжектори, т.е. няма да ги мислиш отделно. Трябва само да си смениш ремъка и да се направи нова ролка на компресора, щото щом ще сменяш железата не вярвам да караш на 0.6- 0.7, за колкото е даден кита.
По темата, JE бутала, около 1600 долара със сичките екстри- gapless сегменти, керамично покритие на главата и молибденово на страните на буталото, разни дупки и т.н.., Игъл Род, май най- евтините биели с добро качество са около 680 долара заедно с АРП болтовете, пак АРП болтове за главата са около 200 долара, гарнитура може и тук да си изрежеш за да не се набутваш за Кометик. 6 степенна кутия може да си намериш на добри пари от Англия, ако има кой да ти я докара ще се върже под 1000лв. Компресор кита за който Oxam спомена на Race Marque може да се намери за около 5500 долара, вместо обявените 8000 в сайта, в него влизат и необходимите инжектори, т.е. няма да ги мислиш отделно. Трябва само да си смениш ремъка и да се направи нова ролка на компресора, щото щом ще сменяш железата не вярвам да караш на 0.6- 0.7, за колкото е даден кита.
bum_bum написа:Да ве, то щото е пълно с хора на тяхното ниво за това хората с много пари, които се опитват да си направят коли за 400м все още дават резултати, които в Европа или Щатите са ги давали преди повече от 10 години..
По темата, JE бутала, около 1600 долара със сичките екстри- gapless сегменти, керамично покритие на главата и молибденово на страните на буталото, разни дупки и т.н.., Игъл Род, май най- евтините биели с добро качество са около 680 долара заедно с АРП болтовете, пак АРП болтове за главата са около 200 долара, гарнитура може и тук да си изрежеш за да не се набутваш за Кометик. 6 степенна кутия може да си намериш на добри пари от Англия, ако има кой да ти я докара ще се върже под 1000лв. Компресор кита за който Oxam спомена на Race Marque може да се намери за около 5500 долара, вместо обявените 8000 в сайта, в него влизат и необходимите инжектори, т.е. няма да ги мислиш отделно. Трябва само да си смениш ремъка и да се направи нова ролка на компресора, щото щом ще сменяш железата не вярвам да караш на 0.6- 0.7, за колкото е даден кита.
,а хората правят от москвичов двигател 9ки .......но ще ги стигнем де ..
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Преди време някой ми беше говорил, че е по-корава 5 степената скоростна от М3 Е36, спрямо 6 степения си събрат. Отделно защо ти е 6 степена, при положение, че 500 коня кола така бързо ще си цеди оборотите, че ще гледаш за конфигурация от една безкрайно дълга първа предавка, и нагоре може вече по-нормално, а и при силните коли се гледа колкото се може по-малко да се сменят предавки. Сещам се за 2 драгстера с автоматици, като единия беше с 2 предавки, а другия с 3. Мисля си даже, че сток диф-а на М3-ката ще дойде къс, ако колата мине 500-те конски сили ...
ама може и всичко тва дето съм написъл да е една голяма глупост
За бутала, биели и т.н. ... има много варианти. Сега гледам една 9 сек. Е36-ца с 3.0л двигател и доста сток неща по нея ... ама тва ще ти го говоря като се видим.
ама може и всичко тва дето съм написъл да е една голяма глупост
За бутала, биели и т.н. ... има много варианти. Сега гледам една 9 сек. Е36-ца с 3.0л двигател и доста сток неща по нея ... ама тва ще ти го говоря като се видим.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани