Още коне за М3 ?

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 19 Фев 2009, 12:54

ти на 350 нютона и то от мотор конструиран преди 13 години щом викаш, че няма не знам сток лисана или супрата от тия години по колко са :ranting:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 19 Фев 2009, 13:00

Кой ти говори за сток. 8)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 19 Фев 2009, 13:21

VT5602AK написа::wtf: 321коня ти се вийдат малко :shock:

както казва мечо пух - колкото повече, толкова повече

г-повер слагат компресор на 0.6 бара при сток карантии и говорят за 450 коня (колко са истински е друга тема)

атмосферка стрийт евридейка ще я докараш до към 360 коня макс - толкова е най-мощното атмоферно з3м в англия, но цифрата е зловеща за тези коне - еърбокс, валове, електроника (или ремап на твоята) и разни други шукарийки.....и както каза ояма няма въртящ момент...
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 19 Фев 2009, 13:24

Разбрах. Демек турбинирана м- ка 3.2 ще изкара по- малко коне и въртящ момент от супрата при еднакво налягане, следователно БМВ < супра :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 19 Фев 2009, 13:29

Не просто едното е по евтино, както казах в началото.




И по здраво.
Изображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 19 Фев 2009, 13:32

Oyama написа:Не просто едното е по евтино, както казах в началото.




И по здраво.


Ти сигурно си правил и едното и другото и знаеш ,че е по
евтино при нисана ?


пп ..така де супрата ......
Последна промяна 00Cool на 19 Фев 2009, 13:51, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 19 Фев 2009, 13:33

Къв нисан ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 19 Фев 2009, 13:36

Най- вероятно ще е по- евтино при ориза, щото той така или иначе си има турбина и е малко или много подготвен за такава интервенция.
При БМВ- то ще е далеч по- скъпо ама кво от тва, който иска евтин тунинг да набива ориз и спагети. ;)
Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 19 Фев 2009, 13:37

Още една приказка за НЕЩО различно от М3-ка и темата хваща пътя :!:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 19 Фев 2009, 13:39

Абе май не темата ми тоя, който сере във всяка тема за бмв трябва да хване пътя :idea: Който го интересува тунинг на лисани и онди си има форум за това, бива ли във всяка втора тема за тунинг на бмв да се обяснява как по- добре и по- евтино става с неква др марка.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 4.03.2007
Местоположение: Банишора
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS;E30 325i
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Helix » 19 Фев 2009, 13:46

00Cool написа:така де при супрата .....


пп ..стават грешки то допреди беха и нисаните че са по яки и по евтини та за тва ...


пп... ти една супра колко мислиш че трябва да се надуе да стигне 800коня примерно :?: и кое и остава евтинко и сток по нея а :?:


Бе то секи мотор за да стане 800 коня трябва да му се смени целата карантия.......Не че С50 е лош мотор , но да търсиш от него много коне и въртящ момент е мнооого скъпо и безмислено начинание.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 19 Фев 2009, 15:56

Автора на темата някъде да написа: ЕВТИН или да говореше за пари ;) Ми ако е готов да извади едни 30 000 лв за турбиниране :shock: .. кво праим ..
Въпросът му е, ако някой е чел из чуждестранните форуми за успешни китове или комбинации от "чаркълъци" да сподели.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 19 Фев 2009, 16:26

AlibiTu написа:Автора на темата някъде да написа: ЕВТИН или да говореше за пари ;) Ми ако е готов да извади едни 30 000 лв за турбиниране :shock: .. кво праим ..
Въпросът му е, ако някой е чел из чуждестранните форуми за успешни китове или комбинации от "чаркълъци" да сподели.


Ми по успешно и по ефтино от 380коня на колелата със сток мотор,
като примера от 1 ми мнение предполагам ,че няма :!:
Ако има със радост и аз искам да я чуя .

успех..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: СЛИВЕН

Аха

Мнение от Hammerfall » 19 Фев 2009, 17:16

AlibiTu написа:Автора на темата някъде да написа: ЕВТИН или да говореше за пари ;) Ми ако е готов да извади едни 30 000 лв за турбиниране :shock: .. кво праим ..
Въпросът му е, ако някой е чел из чуждестранните форуми за успешни китове или комбинации от "чаркълъци" да сподели.

:clap:
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Аха

Мнение от oxam » 19 Фев 2009, 19:31

Hammerfall написа:
AlibiTu написа:Автора на темата някъде да написа: ЕВТИН или да говореше за пари ;) Ми ако е готов да извади едни 30 000 лв за турбиниране :shock: .. кво праим ..
Въпросът му е, ако някой е чел из чуждестранните форуми за успешни китове или комбинации от "чаркълъци" да сподели.

:clap:

аса или ротрекс компресор - купуваш си цял кит или само охлюва и после в БГ правиш скоби за захващане, ролки, тръби и т.н.
на 0.4-0.6 налягане на стандартен мотор (други инжектори и ремап) ще вадиш между 385-430 коня на вала.
а току що намерих ей тва
http://www.racemarque.com/CatalogPages/ ... ries_id=31
Изображение Изображение Изображение Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook