Още коне за М3 ?
Модератор: bum_bum
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
ти на 350 нютона и то от мотор конструиран преди 13 години щом викаш, че няма не знам сток лисана или супрата от тия години по колко са
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
VT5602AK написа::wtf: 321коня ти се вийдат малко
както казва мечо пух - колкото повече, толкова повече
г-повер слагат компресор на 0.6 бара при сток карантии и говорят за 450 коня (колко са истински е друга тема)
атмосферка стрийт евридейка ще я докараш до към 360 коня макс - толкова е най-мощното атмоферно з3м в англия, но цифрата е зловеща за тези коне - еърбокс, валове, електроника (или ремап на твоята) и разни други шукарийки.....и както каза ояма няма въртящ момент...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Разбрах. Демек турбинирана м- ка 3.2 ще изкара по- малко коне и въртящ момент от супрата при еднакво налягане, следователно БМВ < супра
Oyama написа:Не просто едното е по евтино, както казах в началото.
И по здраво.
Ти сигурно си правил и едното и другото и знаеш ,че е по
евтино при нисана ?
пп ..така де супрата ......
Последна промяна 00Cool на 19 Фев 2009, 13:51, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Най- вероятно ще е по- евтино при ориза, щото той така или иначе си има турбина и е малко или много подготвен за такава интервенция.
При БМВ- то ще е далеч по- скъпо ама кво от тва, който иска евтин тунинг да набива ориз и спагети.
При БМВ- то ще е далеч по- скъпо ама кво от тва, който иска евтин тунинг да набива ориз и спагети.
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Абе май не темата ми тоя, който сере във всяка тема за бмв трябва да хване пътя Който го интересува тунинг на лисани и онди си има форум за това, бива ли във всяка втора тема за тунинг на бмв да се обяснява как по- добре и по- евтино става с неква др марка.
- Helix
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
00Cool написа:така де при супрата .....
пп ..стават грешки то допреди беха и нисаните че са по яки и по евтини та за тва ...
пп... ти една супра колко мислиш че трябва да се надуе да стигне 800коня примерно и кое и остава евтинко и сток по нея а
Бе то секи мотор за да стане 800 коня трябва да му се смени целата карантия.......Не че С50 е лош мотор , но да търсиш от него много коне и въртящ момент е мнооого скъпо и безмислено начинание.
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Автора на темата някъде да написа: ЕВТИН или да говореше за пари Ми ако е готов да извади едни 30 000 лв за турбиниране .. кво праим ..
Въпросът му е, ако някой е чел из чуждестранните форуми за успешни китове или комбинации от "чаркълъци" да сподели.
Въпросът му е, ако някой е чел из чуждестранните форуми за успешни китове или комбинации от "чаркълъци" да сподели.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
AlibiTu написа:Автора на темата някъде да написа: ЕВТИН или да говореше за пари Ми ако е готов да извади едни 30 000 лв за турбиниране .. кво праим ..
Въпросът му е, ако някой е чел из чуждестранните форуми за успешни китове или комбинации от "чаркълъци" да сподели.
Ми по успешно и по ефтино от 380коня на колелата със сток мотор,
като примера от 1 ми мнение предполагам ,че няма
Ако има със радост и аз искам да я чуя .
успех..
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Аха
AlibiTu написа:Автора на темата някъде да написа: ЕВТИН или да говореше за пари Ми ако е готов да извади едни 30 000 лв за турбиниране .. кво праим ..
Въпросът му е, ако някой е чел из чуждестранните форуми за успешни китове или комбинации от "чаркълъци" да сподели.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Аха
Hammerfall написа:AlibiTu написа:Автора на темата някъде да написа: ЕВТИН или да говореше за пари Ми ако е готов да извади едни 30 000 лв за турбиниране .. кво праим ..
Въпросът му е, ако някой е чел из чуждестранните форуми за успешни китове или комбинации от "чаркълъци" да сподели.
аса или ротрекс компресор - купуваш си цял кит или само охлюва и после в БГ правиш скоби за захващане, ролки, тръби и т.н.
на 0.4-0.6 налягане на стандартен мотор (други инжектори и ремап) ще вадиш между 385-430 коня на вала.
а току що намерих ей тва
http://www.racemarque.com/CatalogPages/ ... ries_id=31
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани