Още коне за М3 ?
Модератор: bum_bum
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Oyama написа:AlibiTu написа:
П.С.2: Наскоро гледах едно Е34 М5 Т с 1000 коня как дава 12.3 на 1/4 миля и 230+ терминална ... това май му се викаше Супра-ефект
12.3 не е ли доста бавно кат за 1000 коня ?
http://www.youtube.com/watch?v=qJj1rSXo3Lc&feature=related
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Oyama написа:AlibiTu написа:
П.С.2: Наскоро гледах едно Е34 М5 Т с 1000 коня как дава 12.3 на 1/4 миля и 230+ терминална ... това май му се викаше Супра-ефект
12.3 не е ли доста бавно кат за 1000 коня ?
доста бавно е, ако беше нисан 1000 коня 11-ки щеше да дава
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
докъде сме...
Сега ще кача малко снимки да видите докъде сме я докарали :
Малко инфо за чарковете: (благодарение на AlibiТu (Деян)
Турбина "Turbonetics", бутала "JE", окачване и спирачки "D2", шпилки "ARP", гарнитура "Cometic", изпускателен колектор "SPA", биели "Eagle Conrod",лагери осн. и биелни „Vac Performance”,бенз. помпа "Bosch Motorsport",инжектори Bosch 750 сс, керамичен съединител к-т, тампони "Powerflex", доп. маслен резервоар, интеркулер, ел. перка на радиатора, "Apexi" бууст контролер -мнооооого електроника и т.н. че не ми се пише....
Малко инфо за чарковете: (благодарение на AlibiТu (Деян)
Турбина "Turbonetics", бутала "JE", окачване и спирачки "D2", шпилки "ARP", гарнитура "Cometic", изпускателен колектор "SPA", биели "Eagle Conrod",лагери осн. и биелни „Vac Performance”,бенз. помпа "Bosch Motorsport",инжектори Bosch 750 сс, керамичен съединител к-т, тампони "Powerflex", доп. маслен резервоар, интеркулер, ел. перка на радиатора, "Apexi" бууст контролер -мнооооого електроника и т.н. че не ми се пише....
Последна промяна Hammerfall на 15 Апр 2009, 22:24, променена общо 3 пъти
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Малко по-подробно за частите. Избора им беше с подкрепата на Том, на който пък аз му благодаря
Шаси и ходова част:
- 330мм 8 бутални D2 спирачки (отпред)
- Оригиналните спирачки отзад, но с EDC Redstuff накладки
- Спирачно масло Castrol SRF
- Комплект Powerflex полиоретанови тампони навсякъде
- М разпънка отпред
и т.н. по освежаването на ходова част и шаси.
Електорники:
- АЕМ ЕКУ
- Аpexi AVC-R бууст контролер
- АЕМ UEGO Широколентова сонда с уред
- KS-3 система за детонацийте
Мотор:
- JE Pistons 8.5:1 (+ total sealed rings + moly coated и т.н.)
- Еаgle Биели (H-Beam)
- Cometic (многопластова метална гарнитура)
- ARP шпилки
- ARP биелни болтове
- Turbonetics GTK 650 T4
- Tial Уестгейт 41мм
- Clutch Masters Стейдж 4 с 6 пера съединител
- 750цц Siemens инжектори
- SPA Турбоколектор Т4
- EM Racing блоу офф
- SPAL ел. перка
- Bosch моторспорт бензинова помпа 325 литра на час
сигурно съм изпуснал нещо, но като е готова колата ще има по-подробно инфо.
Аммм ... целта ще е около 600 к.с. ... на двигателя. Колата ще си запази всичките екстри и ще е просто стрийт кола.
Шаси и ходова част:
- 330мм 8 бутални D2 спирачки (отпред)
- Оригиналните спирачки отзад, но с EDC Redstuff накладки
- Спирачно масло Castrol SRF
- Комплект Powerflex полиоретанови тампони навсякъде
- М разпънка отпред
и т.н. по освежаването на ходова част и шаси.
Електорники:
- АЕМ ЕКУ
- Аpexi AVC-R бууст контролер
- АЕМ UEGO Широколентова сонда с уред
- KS-3 система за детонацийте
Мотор:
- JE Pistons 8.5:1 (+ total sealed rings + moly coated и т.н.)
- Еаgle Биели (H-Beam)
- Cometic (многопластова метална гарнитура)
- ARP шпилки
- ARP биелни болтове
- Turbonetics GTK 650 T4
- Tial Уестгейт 41мм
- Clutch Masters Стейдж 4 с 6 пера съединител
- 750цц Siemens инжектори
- SPA Турбоколектор Т4
- EM Racing блоу офф
- SPAL ел. перка
- Bosch моторспорт бензинова помпа 325 литра на час
сигурно съм изпуснал нещо, но като е готова колата ще има по-подробно инфо.
Аммм ... целта ще е около 600 к.с. ... на двигателя. Колата ще си запази всичките екстри и ще е просто стрийт кола.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
AlibiTu написа:Малко по-подробно за частите. Избора им беше с подкрепата на Том, на който пък аз му благодаря
Шаси и ходова част:
- 330мм 8 бутални D2 спирачки (отпред)
- Оригиналните спирачки отзад, но с EDC Redstuff накладки
съвет ... сложи си и отзад
аз пробвах с такива само отпред и с регулатор ама пак задните издишат сериозно. Задните дискове загряват ужасно а предните не са разбрали, че трябва да загряваат
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Sharo написа:AlibiTu написа:Малко по-подробно за частите. Избора им беше с подкрепата на Том, на който пък аз му благодаря
Шаси и ходова част:
- 330мм 8 бутални D2 спирачки (отпред)
- Оригиналните спирачки отзад, но с EDC Redstuff накладки
съвет ... сложи си и отзад
аз пробвах с такива само отпред и с регулатор ама пак задните издишат сериозно. Задните дискове загряват ужасно а предните не са разбрали, че трябва да загряваат
Ще предам на Шефа. Мерси за съвета Аз съм само отдел мениджмънт и контролинг
Приемат се с по-широки обятия критиките и съветите, пред хвалбите.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Ей го :
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1677
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
AlibiTu написа:Sharo написа:AlibiTu написа:Малко по-подробно за частите. Избора им беше с подкрепата на Том, на който пък аз му благодаря
Шаси и ходова част:
- 330мм 8 бутални D2 спирачки (отпред)
- Оригиналните спирачки отзад, но с EDC Redstuff накладки
съвет ... сложи си и отзад
аз пробвах с такива само отпред и с регулатор ама пак задните издишат сериозно. Задните дискове загряват ужасно а предните не са разбрали, че трябва да загряваат
Ще предам на Шефа. Мерси за съвета Аз съм само отдел мениджмънт и контролинг
Приемат се с по-широки обятия критиките и съветите, пред хвалбите.
Аз да допълня, че за разлика от други производители, където задните дискове ги дават по-малки, при D2 трябва да сложиш същия размер дискове и отзад.
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
аха
Монтирахме интеркулера, беше трудно решението на въпроса, тъй като не искахме външно да се променя вида на колата и да се премахва климатика, а стандартните размери кулери не вършат работа в този случай. Решихме и генерацията - 90мм супра.
Иначе чакаме частите за мотора и продължаваме.
Задни дискове ще сложим разбира се-в момента май не и трябват
Иначе чакаме частите за мотора и продължаваме.
Задни дискове ще сложим разбира се-в момента май не и трябват
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Kъв кулер сте сложили? Тоя в галерията ми пасва без преправяне, че даже и клима си имам и за въздуховоди място има
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Нови въпроси
С интеркулера въпросът е решен - монтирахме оригинален френски - всичко ще си функционира. Сега търсим информация за изработката на еърбокса, но никакви идеи в темата, която пуснах отделно.
Новите въпроси са относно изработката на генерацията, маслените пътища и вентилацията на картера, която е доста усложнена при S50B32.
Моля знаещите за съвет.
P.S.Няма ограничения за материали и машини.
Новите въпроси са относно изработката на генерацията, маслените пътища и вентилацията на картера, която е доста усложнена при S50B32.
Моля знаещите за съвет.
P.S.Няма ограничения за материали и машини.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани