ESS tuning = счупен двигател

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

ESS tuning = счупен двигател

Мнение от Sapa » 03 Дек 2008, 1:02

С най-голямо съжаление съобщавам, че 1 месец след като монтирах кита на ЕСС http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=226&subcat2=228&id=268 и вдигнах 525и на 300 коня (Е60), двигателя изпуши. Все още не знам защо, няма данни за проблеми освен че компресията на 2 цилиндъра си замина. Според Камор блока и цилиндрите са си отишли и ми предлагат смяна на двигателя !?!

Преди някой да ми се нахвърли, само бих искал да кажа, че всичко бе направено както трябва с голяма грижа и координациа с момчетата от ЕСС. Пари не са пестени. Колата се движеше чудесно до събота. Причината ще се разбере като разглобим двигателя, но това не знам кога ще стане...

В крайна сметка колата и компресора са за продан, може и поотделно. Който има под ръка здрав М54 2.5 може да се заиграе и да има чудесна лимузина Е60 300 коня стига да му се занимава - на мен вече НЕ!

Иначе самия кит става за всички М54 2.5: 325, Х3, Z4, ...[/url]
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11944
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 03 Дек 2008, 1:25

:confused: много кофти...
ЕСС нали дават все пак някаква гаранция или тя е за кита, а не за мотора?
Изображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 03 Дек 2008, 1:28

5цата гаранционна ли е :?:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 03 Дек 2008, 1:34

Наистина много жалко че така се е получило....Искал си и си го направил както трябва но...така се случва понякога за съжаление :( За да изпушат само два цилиндъра най-вероятно точно на тези цилиндри дюзите са пускали по-малко или са били лоши свещите :roll: Най-добре изчакай малко да ти мине яда, намери си един употребяван блок с бутала и си сглоби колата отново. И е добре да не е в Камор, а някъде където ще ти вземат половин чанта пари вместо две чанти ;) До колкото разбрах двигателя не сте го отворили още? Ако е така може и да не е задрал а да е духнал гарнитура между два цилиндъра....В случай че решиш да си я оставяш, непременно провери дебита на дюзите(нищо че са чисто нови) и измерете газовете с широколентова сонда :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 03 Дек 2008, 1:56

И според мене е възможно да е гарнитура. Не ги знам какви са гарнитурите на БМВ ма на нисан дигнеш ли над 1 бар и си вече за метална гарнитура. ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Мнение от Sapa » 03 Дек 2008, 7:49

5цата не е гаранционна - на 4 години е. ЕСС дават гаранция за кит-а само - 2 години. Не е гарнитура - на този двигател казват че е метална.

За съжаление и дюзите и свещите с бобините са чисто нови и не е давала грешки за бедни смеси. Това с газовете си мислех да го направя ама се предоверих на техниката и на ЕСС :(
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 03 Дек 2008, 10:17

Sapa написа: Не е гарнитура - на този двигател казват че е метална.
Да, метална е! Но не мисли че металната не може да се издуха....мога да ти покажа една духнала.
Sapa написа:За съжаление и дюзите и свещите с бобините са чисто нови и не е давала грешки за бедни смеси. Това с газовете си мислех да го направя ама се предоверих на техниката и на ЕСС :(
Наистина е малко вероятно да са дюзи, но не го приемай за 100%....не си ли купувал нови неща от магазина които след кратко време вече не работят :?: Не се доверявай и провери дюзите на стенд дали имат разлика в количеството на пропуснато гориво за единица време :!: Не се доверявай и на това че не дава грешки за бедна смес. Не знаеш какво означава бедна смес за компютъра на 525 е60....вероятно смеси над 14.... Стойност която е абсолютно недопустима за двигател със свръх пълнене. А е60 525 е атмосферен заводско, нищо че се използва нов софтуер.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 03 Дек 2008, 12:20

Абе а а не може ли да е грешка в аванса - нали попринцип при сгрешен аванс е възможно да счупи двойка бутала. Не ми се струва реално всичко да е било наред и да се счупи , се пак 300 коня за 2.5 е слаба ракия, тва на лек повей се изкарват 8) .

И последно - ква е степента на сгъстяване на тоя мотор - може би нашия бензин не е кат тоя дето ЕСС използват. ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Мнение от Sapa » 03 Дек 2008, 12:33

И аз съм много учуден и потресен от станалото. Аванса тръба да е наред - ЕСС са си го пипали ако требе. Карал съм само с 98...

Компресията също е сметната. Над налягането е 8 PSI
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Мнение от Sapa » 03 Дек 2008, 12:34

И аз съм много учуден и потресен от станалото. Аванса тръба да е наред - ЕСС са си го пипали ако требе. Карал съм само с 98...

Компресията също е сметната. Над налягането е 8 PSI
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 03 Дек 2008, 13:07

От това ,което знам за M54B25 -малко ме притесняваха АЛСИЛ блока и височката компресия10,5:1.Но е наистина жалко,когато налееш една торба пари за да си направиш колата културно и да не сполучиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 03 Дек 2008, 16:03

Sapa написа:И аз съм много учуден и потресен от станалото. Аванса тръба да е наред - ЕСС са си го пипали ако требе. Карал съм само с 98...

Компресията също е сметната. Над налягането е 8 PSI
Колега не бързай да продаваш колата. Изчакай малко да ти мине яда и тогава вземай решения. Иначе следих темата дето я беше пуснал за този проект и много жалко наистина че така е станало. Искрено ти съчувствам щото знам и аз как щях да съм разочарован на твое място.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 03 Дек 2008, 23:10

:twisted:
досега само добри съвети получаваш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 18.11.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от batpepi » 04 Дек 2008, 1:24

за такива проекти никой не може да ти даде гаранция какво ще стане-те затова се застраховат -гаранция само на кита.И аз ще давам гаранция на ксенона че няма да се спука стъклото на крушката.
Отвори го първо,пък после го мисли какво ще го правиш
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 04 Дек 2008, 11:27

Sapa написа:И аз съм много учуден и потресен от станалото. Аванса тръба да е наред - ЕСС са си го пипали ако требе. Карал съм само с 98...

Компресията също е сметната. Над налягането е 8 PSI

имахме една тема за бензина в БГ в дрифтинг форума....какъв 98 си сипвал? защото за жалост 98 често не е това което трябва да е...на емо нисана също счупи бутало и като го отвориха подозираха лош бензин. шел 100 е истината...другото е як късмет и не си струва при надут мотор.....
Изображение Изображение Изображение Изображение

Следваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook